Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 16:39:22 GMT -5
Lassie kom løbende ned ad gaden.. og hurtigt fik han låst døren op til huset.. ekstra nøgle, det havde han jo altid med sig. han sank en klump, og listede stille og roligt ind.. Lassie lod som ingenting da han var på vej igennem stuen.. han så der var gæster.. hvem mon det var? men måske lagde Kahn ikke mærke til hans ører, og tiden.. når nu denne gæst var der? ..
|
|
|
Post by Kahn on Jan 11, 2009 16:44:12 GMT -5
"Aah.. Ja... det kunne være... så hvis.. en udklædt.. men det skal ikke være et barn.. Men en der er ude og rasle.. eller hvad det nu hedder." han sidder lidt og leger med tanken, men så brydes hans koncentration da Lassie låser sig ind.. Kahn ser på sit ur.. Han ser på aiden. "... For helvede.. jeg tager lige fat i ham.. Hvis jeg har glemt det hele igen bagefter, så mind mig på det.." han rejser sig, vender fronten mod Lassie. "Lassie du er ½ time for se~HVAD FANDEN HAR DU LAVET?!" udbryder han rasende, stryger hen og afspærer Lassie vejen.. han tager fat i øret, ikke så det gør ondt - med mindre altså Lassie selv flytter sig. "Kan du forhelvede ikke bare høre efter hvad der bliver sagt knægt?" hvæser han rasende. "Skrup op på badeværelset, og det er nu!" Kahns humør er tordnene ligenu.. første gang Lassie gjorde det, var det knap så slemt.. men nu har han gjort det IGEN! efter at have fået nej, og fået tvunget det ud af ørene bagefter.. havde Aiden været en tilfældig anden gæst havde Kahn været mildere.. men aiden er jo hans assistent.. Og Kahn selv mener ikke han skal bruge en assistent.. Så det er jo bare med at skræmme ham væk
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Jan 11, 2009 16:46:59 GMT -5
Aiden nikkede let.. "Uhm.."
Han skævede over på Kahn og sønnen, knægten var tydeligvis rebelsk.. og ikke rigtig gjorde som hans far bad ham om .. Aiden sagde ikke noget.. han var blot stille, og kiggede væk da Kahn råbte af drengen.. istedet prøvede han at finde på flere idéer, og huske dem der var blevet givet..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 16:49:04 GMT -5
Lassie stivnede da Kahn fik øje på ham.. "Styr dig far!" snerrede han.. han lukkede det ene øje i, da Kahn tog fat i hans øre.. -"Hold op!" knurrede han.. "Slip!"
"Kan du ikke bare fatte at det er fedt at farve ørerne?!" han rækkede tunge af sin far.. rigtig flabet.. og fnøs. "Nej jeg gider ej! .. " råbte han.
|
|
|
Post by Kahn on Jan 11, 2009 16:53:19 GMT -5
"Der er ingen diskution, Lassie!" siger han med en blik, som hvis blikke kunne dræbe, bille Kahns øjne ligenu kunne dræbe en hel hær. "Op på badeværelset, NU!" hans stemme er bestemt, nærmest hvislende inden hans ene arm rækkes pegende i retningen af trappen op ovenpå. Lassie ved at som regl når Kahn er i dét humør der.. så skal man ikke løbe om hjørner med ham. "Jeg er bedøvende ligeglad med for 'fedt' det er. Når dine ører reagere erlærgisk og du taber pelsen, så er det fanderme ikke SPOR fedt! fattet?"
ligenu må Aiden lige passe sig selv.. Kahn vil vende tilbage til ham senere... Kahn afventer sin søns anstigen op på badeværelset
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 16:55:52 GMT -5
Lassie så surt på ham.. "Forhelved.. jeg har brugt penge på det!" sagde han, som den der teenger, der aldrig fik sin vilje.. Med hårde tramp i gulvet og et muggent ansigt gik han op af trappen.. og ud på badeværelset.. "HVOR ER DU IRRITERENDE FAR!" råbte han deroppe fra og smækkede med døren.
|
|
|
Post by Kahn on Jan 11, 2009 16:58:46 GMT -5
Kahn tager ingen notice af det Lassie siger.. Han ser mod Aiden. "... børn.. pffh! stunder som dette fortryder man dem sgu.." så sætter han kursen op mod badeværelset.. han slår en smut forbi sit værelse inden.. shampooen til at vaske det ud med, har han gemt for at Lassie ikke skal smide det ud.. så sætter han kursen ud på badeværelset. "Du kan godt droppe den smækken med dørene unge mand. Du ødelægger hængslerne af det, og så kommer DU til at betale det, fattet?" hvæser han og lukker den i bag sig.. låser. "Tag trøjen af, hovedet ind over vasken." han går hen ved siden af Lassie, som vel står foran vasken (?)
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 17:02:05 GMT -5
Lassie sagde ikke noget, han stod bare og så surt på Kahn, og han hævede hænderne over kors.. "DET ER ALLERGI TESTET! jeg taber ikke hårerne.." fnøs han irritabelt.. kæft hvor er han dum...
"Hvorfor er du så unfair far?!" råbte han.. -"Jeg gider ikke have farven ud!" han lynede sin hættetrøje op, men tog den ikke af..
|
|
|
Post by Kahn on Jan 11, 2009 17:06:20 GMT -5
"Hold op med at råbe." snerrer han.. han trækker selv Lassies trøje helt af, da han ikke selv gør det. "Og det er det altid, men du kan aldrig vide det. Desuden så er din hud meget følsom." han ryster shampoo flasken. "Træk uniformsjakken og skjorten af også." kommandere han skarpt. Han skæver mod døren. ... for helvede.. og nu sidder Aiden og glor dernede.. flot klaret Lassie! tænker han vredt.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 17:08:37 GMT -5
"Tsk..." Lassie dæmper sig.. -"Er du ude på at strippe mig eller hvad..?!" hans stemme var en smule hævet endnu.. og han havde en svag rødmen over kinderne.. hans hjerte slog et slag over..
"hvorfor kan du ikke bare lade mig have farven i nogle dage??.."
|
|
|
Post by Kahn on Jan 11, 2009 17:10:55 GMT -5
"Ja for ellers får du farvepletter på dit tøj, og det er ikke til at få af." han begynder selv at pille uniformsjakken af Lassie.. han syntes det går for langsomt. "Du skal ikke tro, at du kan blive belønnet for at gøre noget du ikke må. Du har sturraest. 2 måneder. got that?" han trækker nu jakken af ham, går hen og hænger den på en bøjle, inden han vender fronten mod Lassie igen.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 17:13:06 GMT -5
"HVAD?! det kan du ikke!" sagde han højt.. Han fik trukket jakken af Lassie, og han prøvede at vride sig ud.. "Hvor er du dum!" sagde han surt.. -"jeg gider ikke sidde herhjemme og glo i 2 måneder efter skole!" han stampede i gulvet igen.. han vendte sig om, så halen var mod Kahns front.. halen var også blå.. Lassie stod og knappede skjorten op.. imens han mumlede irritable ord om sin far..
|
|
|
Post by Kahn on Jan 11, 2009 19:02:04 GMT -5
"Det skulle du have tænkt på inden du brød mit forbud for 2. gang... bøj dig over vasken." kommandere han og åbner shampooflasken.. "fugt ørerne.. ikke håret." kommandere han videre. Hans blik falder på halen. "Og så er det halens tur næste gang.. Du bliver skaldet en dag, fatter du det knægt?" mumler han irriteret
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 19:04:57 GMT -5
"Vel gør jeg ej!" fnøs han surt.. han fugtede ørerne og bøjede sig ind over vasken.. han sukkede tungt. Iih.. hvor irriterende...
Lassie lukkede øjnene, så vandet ikke løb ned i dem.. "Farven kostede 50 kr.. " mumlede han.
|
|
|
Post by Kahn on Jan 11, 2009 19:10:21 GMT -5
Kahn henter et håndklæde så Lassie kan tørre det værste vand af ørerne bagefter. "Så er det jo 50 kr direkte ud af vinduet.." siger han kortfattet. "Så.. her.." han slukker for vandet og dynger håndklædet ned på hovedet af Lassie. "Tør ørene og ret dig op.." hundser han
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 19:21:45 GMT -5
"Ihh.." fnyser han. Lassie så surt på Kahn.. og fik håndklædet lige i fjæset.. "Arghn.." Han fnøs igen, og tørrede så ørerne.. han rettede sig op. Lassie rækkede tunge af sin far.
|
|
|
Post by Kahn on Jan 11, 2009 19:27:01 GMT -5
som tidligere får Lassie vasket det ud.. og så videre og så videre.. Lassie har fået det vasket ud, de har diskuteret undervejs. "Og så til halen.." siger han med et følelsesløst ansigt imens. "Bukserne af, og ind i brusekabinen.." kommandere han og trækker shampoo'en op i hånden fra håndvaskens kant
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 14, 2009 13:42:15 GMT -5
Lassie knurrede. "ihh... Jeg var så glad for den farve!" sagde han surt, og langsomt pillede han sine bukser af.. han foldede dem sammen og smed dem så på gulvet. Stadig med sine bokseshorts på, gik han ind i brusekabinen.. han stod og så muggent på sin far.. med armene over kors.
|
|
|
Post by Kahn on Jan 14, 2009 13:44:49 GMT -5
"Der kommer farve på dem der også, hvis de forbliver på." siger han kortfattet og følger efter Lassie. ... Dyre nogle.. 450 kr... forbandede knægt! tænker han irritabelt.. men tja, Lassie har jo selv købt dem.. sååååh.. det er hans eget valg. Kahn trækker sin ternede tykke trøje af.. den trøje, som han har haft i 5 år nu.. og den er i hvert fald IKKE blevet SPOR kønnere af den grund! tværdimod... den grimmeste trøje han nogensinde har haft.. men også den han går mest med, fordi den er dejlig varm.. han lægger den på det nedslåede toiletbræt, så den ikke skal blive våd.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 14, 2009 13:47:29 GMT -5
Lassie rødmede, og så til siden.. "Uhm.." han sank en klump, og med langsom og stiv bevægelse tog han bokseshortsne af.. han missede let med øjnene, lukkede dem derefter, og smed bokseshortsne ud af bruseren. "Sådan.." hurtigt vendte han ryggen til sin far.. lænede sig ind mod væggen, med øjnene stirrende direkte på den hvide og kolde væg.. hjertet bankede hurtigere.
|
|