|
Post by miguel on Jan 11, 2009 14:36:42 GMT -5
Lejligheden er en lille to mands. Der er et lille køkken, to soveværelser, en stue der går sammen med køkkenet og spisestuen og et badeværelse med bruser med badekar, håndvask og toilet. det største soveværelse deler Miguel og hans far, og det andet der var lidt mindre er et gæsteværelse. Køkkenet er ikke ret stort. der er et komfur med ovn, en mikrobølge ovn, håndvask, nogle skabe og skuffer til diverse go opvaske maskine. Stuen er slået sammen med køkken. der er et spisebord som også bruges til sofa bord, en tre mands sofa og et TV. selve lejligheden er ikke noget specielt.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 14:45:09 GMT -5
Lassie træder ind, og får så skoene af.. han går videre ind, og har posen med hårfarven i hånden.. "Så skal vi få nogle farver!" han grinte let.. og så sig over skulderen på Miguel.
Han gik ud i køkkenet og lagde posen med hårfarverne på det nedslåede toiletbræt. "Hmn.. han tog sin trøje af, og fik sin blå hårfarve op af posen.. han stillede den på vasken.
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 14:56:35 GMT -5
Miguel trådte også ind og sparkede sine sko af. Han puffede dem op af væggen til siden så de ikke stod i vejen. stille sukkede han og strøg en hånd gennem det pjuskede og platin blonde hår. Han så efter Lassie og smilede skævt roligt fulgte han med, men på vejen snuppede han lige olien med fra køleskabet. han gik ind til Lassie og smurte let noget af olien ind i øret på ham, så hans hud ikke blev blåt. han åbnede farven og begyndte roligt at smørre farven ind i den andens pels.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 15:03:10 GMT -5
Lassie smilte, men han syntes altid at det var så fedtet da han skulle have olien på ørerne.. "Min far bliver sikkert sur.." han skar en grimasse, og klukkede en smule. Han kiggede ind i spejlet, så han kunne se på Miguel.. "Ingen pletfarvning!" fik han så sagt med et stort smil.. han kløede sin næse, og skjulte et gab bag sin hånd.. "Jeg føler mig helt proppet efter det Sushi.."
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 15:13:12 GMT -5
"!det gør han sikkert." sagde Miguel med et lille skævy smil. han maserede farven ind i pelsen på den anden og smilede skævt. "godtaget. ingen pletfarvning." sagde han og smilede skævt. han lagde let hovedet på skrå og kløede sig let i nakken. han slap det første øre og begyndte på det andet. Han gabte også svagt og skjulte det bag håndryggen som han kort fjernede fra den andens øre. Han smilede skævt. "jeg tror det skal sidde i, i nogle små 20 min.. står der hvertfald på bøtten." sagde han med et skævt smil.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 15:18:03 GMT -5
Lassie nikkede let, "Okay.. så må man jo vente.." han strak armene i vejret, og sørgede for at han ikke ramte ørerne.. han var lidt øm i sine arme, hvorfor vidste han egentlig ikke.. de gjorde bare lidt ondt i musklerne.
"Uhm.. kan du selv farve dit hår?" spurgte han med et lille smil.
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 15:43:53 GMT -5
Miguel smilede skævt. "jep" sagde han og fandt tre elastikker frem. han satte sit hår op med den i en lille mini hestehale og smurte lyserrødt i hans pandehår. Han tog det nederste lag i hans sider og gjorte det sort, mens det øverste lag blev grønt.
Da farven havde siddet i i 20 min skyllede han først Lassie's farve ud fra ørerne så han kunne komme hjem, mens han så bagefter skyllede sin egen farve. han tørrede let sit hår med et håndklæde mens han rakte et til Lassie.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 15:48:46 GMT -5
"mange tak.." han smilte stort. Ørerne havde fået en fin farve, og han betragtede sig selv i spejlet.. -"Dejligt du kunne farve dem.." han prikkede til sine ører.
"Din farve er sej.. gad vide hvad de siger til den i skolen.." han smilte skævt, og skar en grimasse.. han tog sin hættetrøje på igen.. og lynede den halvt.. så gik han ud fra badeværelset.
- Der gik noget tid inden Lassie tog hjem, først spillede de playstation.. hørte musik, snakkede og alt det venner nu gør.. klokken var også blevet mange, og Lassie skulle skynde sig hjem, en halv time forsinket.. og han havde ikke fået ringet..
"Jeg må heller skynde mig hjem.. " han gav Miguel et kram.. -"Ses dér!" han tog sine sko på og løb ud.
//out
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 15:53:19 GMT -5
"jamen det var så lidt." sagde han og rakte tunge. han prikkede kort til hans øre og smilede skævt. "og tak for komplimentet." sagde han og smilede skævt. han lagde let hovedet på skrå og kløede sig i nakken. Miguel gengældte kort Lassie's kram og smilede. "ses!" han lukkede døren efter ham og låste. roligt gik han ind på soveværelset og faldt i søvn uden at sige mere.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jan 15, 2009 13:20:00 GMT -5
Simon står et øjeblik op af døren til sin lejlighed, imens han træt glor ned i gulvet, imens han tager sig sammen til at træde ind af døren. Han låser den op og lukker efter sig og ser rundt. Her er helt stille og han overvejer om Miguel er gået i seng, men tænker så ikke mere overe det og slæber sig selv ind i stuen. "Fu-k hvor er jeg smadret" mumler han for sig selv og sidder træt og stirrer imod det slukkede fjernsyn, der minder meget om sådan et de havde i gamle dage, fladskærmen er bare lavet af et andet materiale. "Hm... " han læner sig tilbage i sofaen og er næsten ved at falde i søvn uden at tænke over, at han stadig er iført overtøj.
|
|
|
Post by miguel on Jan 15, 2009 13:53:44 GMT -5
Miguel reagerede svagt på døren der blev lukket og låst. Han satte sig lettere træt op i sengen og gned kort øjnene svagt. lettere døsigt gik han med små slæbende skridt ind i stuen. Han fumlede kort efter stikkontakten, men da han ikke kunne find den gav han op. Han gik så lydløst han kunne gennem køkkenet, men da han ikke rigtig kunne se noget, gik han ind i spisebordet hvor der stod gryder og pander der var vasket af, men ikke stillet på plads. Han væltede lettere forskrækket bagover da de tunge og hårde metal ting faldt ned over ham og gav vældigt med latm fra sig.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jan 15, 2009 14:25:25 GMT -5
Simon trækker automatisk en pistol og holder den frem for sig, da den voldsomme larm ude fra køkkenet kommer. Han sidder tavst og glor mod døren et øjeblik inden han så rejser sig og går ud i køkkenet, "Hey stump, hva-" han tager pistolen væk og glor på sin søns hår, "Hvad fanden har du gjort ved dit hår knægt?" spørger han lettere irriteret over Miguels tilsyneladende manglende sans for normalitet. "Er du ude på at søge job i et cirkus?" spørger han og sukker, da han er for træt til at skælde ud, "eller er du bare ude på at provokere mig så meget som muligt?"
|
|
|
Post by miguel on Jan 15, 2009 14:29:29 GMT -5
Miguel så op på sin far. Han sendte han et lettere akavet lille smil, men det forsvandt straks da han hørte sin fars kommentare. "Du kan jo være ligeglad.. Du er jo aldrig hjemme.." mumlede han lavt og så væk. Let trak han benene op til sig mens han sad omringet af gryder og pander. Miguel så ned i gulvet mens han let knugede hænderne om sine ben. "Mor havde ikke synes det var okay at du er så meget væk. jeg ser dig aldrig.." sukkede han stille og lettere opgivende mens han let bed sig nervøst i læben. Hvorfor skal du være så unfair? Det første du gør er at disse mig totalt når det endelig er jeg ser dig igen!
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jan 15, 2009 14:35:51 GMT -5
Simon står et øjeblik og tæller til ti for at forhindre sig selv i at give sin søn en skalde, "Jeg tjener penge til føden, og der er overhovedet ikke nogen grund til at blande din mor ind i det, for hvad hun end måtte mene, så er hun her ikke.. fat det!" Han grynter irriteret og sikre sin pistol og gemmer den væk igen, inden han trækker jakken af. "Har du spist?" spørger han så Miguel uden at se på ham, imens han begynder at samle gryderne op.
|
|
|
Post by miguel on Jan 15, 2009 14:40:00 GMT -5
Miguel kneb øjenen hårdt sammen. "Jeg ved sgu da godt du tjener penge til maden! Men derfor kan du sgu da bare godt tag en dag fri bare en gang imellem! Du vidste der var forældre dag idag! Du ved hvor meget det betyder for mig! Tror du det er fedt at sidde som den eneste i ens klasse uden hverken sin far eller sin mor?!" råbte han vredt og krøb ind under bordet som det skulle beskytte ham hvis hans far tændte af på det. Miguel knugede hårdt hænderne og måtte tag sig selv i at nogle tårer var på vej ned ad hans kinder. Han tørrede dem hurtigt og aggresivt væk inden Simon skulle nå at opdage dem.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jan 15, 2009 15:19:17 GMT -5
"Så stop dog med at tale om folk, der ikke er her" råber han vredt og slår en hånd ned i bordet, så dens ben næsten er ved at knække sammen. "Jeg prøvede at se om jeg kunne nå det, men mine vagtplaner lå direkte hen over det tidspunkt" sådan her er det jo næsten hver gang han er hjemme. "Jeg.. har fri i morgen.." mumler han så og puster ud for igen at forhindre sig selv i at gøre et eller andet voldeligt ved sin søn. "Og din hårfarve er tåblig.." mumler han og får sat gryderne på plads.
|
|
|
Post by miguel on Jan 15, 2009 15:23:12 GMT -5
Miguel kneb hårdt øjnene sammen. han knugede benene ind til sig mens han bed sig hårdt i læben så der gik et lille hul. Miguel knugede hænderne hårdt. "Jeg ved snart ikke hvor meget du er her! Jeg hører aldrig fra dig! Du tager aldrig din mobil når jeg ringer, du hører aldrig de beskeder jeg efterlader dig om at bare give mig et preg på om du har det godt!" råbte han og mærkede igen tårerne komme snigende. "aha.. men det har jeg så sjovt nok ikke, da det er almindelig skoledag imorgen.. og jeg kommer sent hjem.." sagde han stille og knugede sine hænder. Miguel valgte blot at overhøre sin fars dumme kommentar om hans hår.
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jan 15, 2009 15:46:06 GMT -5
"Jeg er her, når jeg ikke arbejder, men du foretrækker måske at jeg skal gå rundt og feje fortov? huh?" siger han irriteret og vender ryggen til Miguel. "jeg spørger igen, har du fået noget at spise?" mumler han så og trækker sin inderjakke af, hvilket afslører en tætsiddende trøje, der ligner lidt en skiundertrøje, og den er der også for at han skal holde varmen. Nogen blodpletter på den afslører dog dagens hændelser der har været fyldt med optøjer. Simon ser et øjeblik hen på sin søn men ser så væk igen.
|
|
|
Post by miguel on Jan 15, 2009 15:49:41 GMT -5
"hvis det gør at jeg kan se dig noget mere så ja.." sagde han stille og bed sig i læben. Han krøb forsigtigt ud fra bordet og nikkede så stille som svar til Simon. "ja jeg har.." mumlede han stille. Forsigtigt gik han over og tog hans fars hånd og gav den et lille klem. "undskyld.." mumlede han stille og bed sig lettere nervøst i læben. Hans far ville sikkert bare trække hånden til sig og lade som ingenting.. det vvar hvertfald sådan han plejede at gøre..
|
|
Simon
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Simon on Jan 15, 2009 16:05:56 GMT -5
Simon ser tilbage til ham, og hans blik glider hen over den skrækkelige hårfarve. "hm, så varmer jeg en færdigret eller noget til mig selv.." siger han efter Miguels undskyldning. Han vender sig om igen og går hen til køleskabet. "Der er flyttet rundt på puderne inde i stuen, har du haft besøg?" spørger han, da han kommer i tanke om det spørgsmål, som han ville spørge Miguel om, inden deres skænderi. Han sætter færdiretten ind i en ovn, hvorefter han så glor på den i et stille øjeblik, hvorefter han så tager maden ud, "Det ser næsten ud som om at der er brugt bioloiske ingretienser" mumler han og finder en tallerken op.
|
|