Teena
New Member
Hund (der holder med sig selv)
|
Post by Teena on Sept 20, 2009 9:43:42 GMT -5
"IH!" Hvinede Teena så, og vidste godt hvor hun nu var på vej hen. Vandet. Hun landede hårdt på vandets overflade, så vandet sprøjtede voldsomt op. Lammet af frygt fik hun dog krøllet sig sammen til en kugle, imens hun langsomt sank tættere på bunden. Ifølge hende var håbet ude, medminde verdens prop blev trukket ud og vandet forsvandt. Af ren og skær vane lukkede hun sine øjne i, da hun mærkede at luften var ved at forsvinde og solen fra himlen så ud til at være længere væk.
|
|
|
Post by Fluke on Sept 20, 2009 9:53:22 GMT -5
Fluke hang oppe på svæveboardet, uden at vide hvor rædselslagen Teena var for vandet. "HAHAHA.. den der ler sidst ler bedst!" sagde han hånligt, og kom nu op at sidde på sit board. Han kiggede ned på vandet, da det så ud som om at Bou-tan ikke rigtig havde tænkt sig at komme op igen. "Huh...?"
.. kan hun ikke svømme..? han lagde hovedet på skrå, og landede så svæveboardet på jorden, og hoppede ned fra det. "Bou-taaan!" kaldte han oppe fra broen af, men da hun ikke gjorde noget, sprang han i vandet (efter at have taget sin trøje af) efter hende. Han holdte vejret og svømmede ned mod hende, og fik så en arm om hende, hvor han så hurtigt (men besværligt) fik hende op på overfladen igen.. han svømmede så hen til brostigen, og kravlede akavet op med hende, (så godt det nu var muligt) "Bou-tan.." han lagde hende på ryggen på broen, og kiggede bekymret ned på hende. -"Hallo!"
|
|
Teena
New Member
|
Post by Teena on Sept 20, 2009 10:00:12 GMT -5
Teena reagerede da ilt igen kom til hendes hjerne, hurtigt fik hun sat sig op og stirrede ud i luften. Hun hostede og rettede sit hoved imod ham, "hold op med at skrige sådan..." fik hun snerret. Nenej, selvom Fluke lige havde trukket hende op fra hendes druknedød var der ingen venlighed at finde dér. Hun kunne prøve, "........" Vent på det. "................" Efter mange minutters stilhed, kom det ".........tak........"
|
|
|
Post by Fluke on Sept 20, 2009 10:06:43 GMT -5
Fluke rykkede sig lidt tilbage og rynkede på næsen over hendes uvenlighed, da hun sagde at han ikke skulle skrige sådan. pf.. skrige?! Dog betragtede han hende bare i stilhed, da hun sad og hostede, og prøvede at komme til sig selv. "Men hey! jeg har lige reddet dig. så kan du ikke bare sidde og være dum!" sagde han fornærmet og kiggede surmulende til siden.
Nu var hun stille igen, og efter langtid, fik hun sagt tak. "...." Flukes ansigt lyste op i forbavelse, og så smilte han lige så stille. -"Det var så lidt.." han var stille igen, og nu blev hans smil længere, og endnu mere smørret. "AHAHAH! JA! der kan du bare sé! Helte Fluke redder dagen igen! hahaha!" grinte han.
|
|
Teena
New Member
|
Post by Teena on Sept 20, 2009 10:15:39 GMT -5
Teena rystede på sig, som hunde gør når de er blevet våde og så aggressivt på ham. I et splitsekund hæv hun ham hen til hende, væltede ham og satte sig over ham. "Hør, du var heldig okay~? Og så gider jeg ikke høre mere om dét!" Så rejste hun sig fornærmet op, med hænderne over kors. "Og jeg tabte mit jernrør, du skylder mig et. For os normale dyr er det ikke let at bare skaffe sig et."
|
|
|
Post by Fluke on Sept 20, 2009 10:20:42 GMT -5
"AHAHAHAH.." han sad bare og grinte indtil Teena hev ham hen til sig, og væltede ham. Han kiggede forbavset op på hende, da hun så satte sig ind over ham og kiggede dødbringende ned i hans øjne, eller.. lettere vredt. "... oh.." så smilte han bare langt af hende, og sagde så ikke mere, indtil hun rejste sig op og gik fornærmet væk fra ham.
Fluke kom op at sidde, og han rejste sig op. Hans tøj var helt gennemblødt. Nu gik han så hen og samlede sin trøje op, og lagde den på svæveboardet. ".. et nyt jernrør?" han rynkede på næsen, "hvor skulle jeg få fat på sådan et?" sagde han med et lille suk, men smilte forsat.
|
|
Teena
New Member
|
Post by Teena on Sept 20, 2009 10:26:15 GMT -5
"det ved jeg ikke? hvor tror du, der findes jernrør? Nok ikke i en slagterbutik vel?" Kom det sarkastisk fra hende, "forresten, nu hvor jeg har lært dig at kende kan du kalde mig Teena. Du sladrer nok ikke med hvor jeg befinder mig, så jeg får folk i nakken." Hun smilede stille til ham, bortset fra det gigantiske ego var han enlig ret sød. Men, du skulle virkelig se langt. Teena løftede sin hånd, ikke i en truende bevægelse men som om hun ville give hånd. "Du leger bare, ikke? Jeg tager det alvorligt, næste gang du vil lege så sig til. Så tager jeg det mindre seriøst." Igen forsøgte hun at smile lidt, det gik dog over.
|
|
|
Post by Fluke on Sept 20, 2009 10:36:01 GMT -5
Fluke grinte ganske svagt af det hun sagde, og han pjuskede kort op i sit våde hår. Tøjet der var blevet vådt af vandet, dryppede også ned på broen. Og det begyndte faktisk at blive lidt koldt. "Neheh.. Men de har kødben.." sagde han så, og slikkede sig om munden, da Teena nævnte en slagterbutik.
Fluke hævede øjenbrynet da hun fortalte hvad han kunne kalde hende. "Teena?" han gumlede kort på navnet, og smilte så stort, "OKAY! jeg er Fluke!" han pegede på sig selv, det skulle bare lige siges.. hvis nu hun havde glemt det. Og så grinte han lidt igen, "Men jeg ved jo ikke engang hvor du befinder dig.. hehe!"
Han stod og vred sin gule t-shirt fri fra vand, selvom det nok ikke ville hjælpe meget. "Hmn?" lød det fra ham, da Teena nu snakkede om at lege, og han sendte hende et skævt smil. "Joo, det kan man vel godt kalde det.." han grinte let, og trak løst på skuldrende, "Heh.. Okay!" sagde han energisk, til det med næste gang. -"Mhm.. er du okay?.. jeg mener det med vandet og al det.. " spurgte han så med et lille smil.
//frys
|
|