|
Post by rimoi on Oct 13, 2008 16:10:18 GMT -5
"ja det har jeg ..har ike haft flere onde drømme " sagde hun og smillede til ham . hun havde kun haft gode drømme resten af aftnen ...rigtig gode drømme fyldt med en masse glæde og kærlighed! hun gned øjnene og kiggede en ekstra gang på solen og bagefter på ezuran . der var kun noget med 3-4 dage til de skulle se ham lægen igen (siger vi bare xD) hun vidste ikke rigtig hvad de skulle derover men de havde ihvertfald noget med bayen at gøre!
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 16:23:10 GMT -5
Ezuran kiggede smilende på hende "det er godt.." sagde han smilende og kiggede på hende, han var glad for at hun ikke have flere onde drømme.. Ezuran kiggede ud af vinduet og smilte stille og kiggede på Rimoi "Er du sulten?" spurgte han så, det skulle hun jo nødig være, men hvor kunne de dog finde mad? de kunne finde rester af mad i nogle skraldespande, men det ville ikke være ret godt for babyen , de havde ikke penge, eller måske havde Ezuran lidt penge hist og her i sit værelse, det kunne meget godt være..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 13, 2008 16:31:32 GMT -5
"ja en smule " sagde hun og bedsig i undelæben. hvorfor sagde jeg det! gør det bare besværgligt for ham ! an da ikke forlange han skal skaffe mad eller noget...han har jo ikke et arbejde...man kunne jo altid stjæle? nej fy !væk med den tanke ! men hvad gør vi når banet så kommer ? med alle de ting den har brug for ? hmmmm hun havde hele tiden været lidt bekymret med det med økonomien ....ikke ret mange katte havde særlig mange penge og der var næsten ingen stedder at få arbejde ...
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 16:42:03 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og nikkede kort "lad os se om her er nogle mønter.." sagde han og kiggede ind under sengen og tog nogle mønter op og gik så hen til sofaen og fik nogle mønter ud bag fra puden og nogle flere mønter under sofaen og kiggede på Rimoi "jeg har nok mønter til at få dig mæt." sagde han og kiggede smilende på hende "kom, lad os gå ud i byen for at få dig noget at spise." sagde han og rejste sig og gik hen til hende og smilte stille og lagde sit hoved på skrå og tog mønterene ind i lommen og kiggede på hende og smilte stille.. // Jeg skal smutte nu , Vil du fryse eller fortrækker du ikke at fryse?
|
|
|
Post by rimoi on Oct 14, 2008 3:29:36 GMT -5
hun smilede stille til ham og rejst sig op og strøg sit hår tilbage og nikede til ezuran. hun overvejede lidt at spørger ezuran om han skulle begynde at kigge efter et job ... men hun ville ikke sige det da hun ie ville lyde stresset , han havde vel styr på det. men han havde da lidt penge. hun gik overtilsin krykke og tog den og styttede sig lidt til. "sal vi gå?" spurgte hun med et lille smil og tog fat i ezurans hånd hvorefter de gik ud //out begge 2
|
|