|
Post by James on Nov 3, 2008 14:29:34 GMT -5
"Det er inde i stuen" siger han så og sætter Chiaki ned på gulvet, da han får væmmelse i kroppen ved at tænke på, at katten faktisk har en mere menneskelig form.. Og ikke nok med det - en mandlig form. "Hm" Han strækker sig, klør sig selv på maven og går ud i køkkenet for at tænde for kaffemaskinen. "Men jeg skyldte dig ikke noget, eftersom det af mit der blev ødelagt var meget dyrre" siger han så halvsløvt, imens han overvejer, om han skal få noget tøj på.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Nov 3, 2008 14:40:53 GMT -5
Chiaki mijavede kort og så op på James da han blev sat ned. med lette og elegante trin trippede han let efter James og sprang op på køkkenbordet som den lille sorte killing han nu var. Han så kort over på James og mijavede igen. Han gabte let og gik hen og snusede kort til kaffemaskinen.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Nov 3, 2008 15:14:39 GMT -5
Hotaru sukkede mere eller mindre lettet og bevægede sig ind i stuen imens hun fik dårlig somvittighed over at havde råbt af James .. Men han var nu ikke særlig smart engang imellem. Hotaru fik øje på sin bluse idet James førte samtalen videre ,, .. Det var din ejen skyld! Og jeg blev mobbet en hel uge efter af Saki .. " Hotaru mumlede det sidste lavt for hende selv og vippede med de sorte øre da hun hørte kaffemaskinen. Hun så kort efter katten der fulgte James, og hun smilede skævt. De var nu ret søde .. De små mijavene pelsbolte. Hotaru tog kort sin bluse og folede den pænt sammen og hang den over bøglen som jakken også hang på, Så hun ville huske den, Og der efter gik hun ud i køknet, for at kunne se personen hun snakkede med. Da Hotaru åbnede munden stoppede hun sig selv da hun så James tatovering ,, Vinger? .. " Hun lagde ganske let hovedet på skrå og krydsede armene over brystet.
|
|
|
Post by James on Nov 14, 2008 15:12:29 GMT -5
James ser tilbage på Hotaru; "jeg har da fortalt dig, at det var vinger" siger han så med et hævet øjenbryn til hendes kommentar, som nok er henvendt til hans ryg. Han ser tavst på Hotaru et øjeblik, hvorefter han så igen glor på kaffemaskinen, "vil du have en kop kaffe, eller skal du videre igen?" spørger han så og ville ønske, at hun i det mindste havde taget morgenmad med, men nej, hun kommer selfølgelig bare brasende for at få sin trøje i stedet for at ringe eller sådan noget, selv om hun godt nok ikke har hans telefonnummer. Han sukker og klør sig i nakken. Hm
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 14, 2008 15:17:01 GMT -5
Chiaki satte sig på bordet og gabte let. Han begyndte roligt og kært at vaske sin pote og sit øre mens han let spandt. Han lagde sig så træt på bordet og lukkede øjnene. bare en lille morfar ville være tilfredsstillende nok. bare en på fem minutter.. hvis James da ikke skulle vække ham når pigebarnet var gået..
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Nov 14, 2008 15:38:01 GMT -5
Hotaru gled kort ud af sin eftertænksomhed og rystede let på hovedet så det røde hår bevægede sig omkring hendes hovede ,, Det har du sikkert, .. Det undrede mig bare at de .. skulle .. " Hun rødmede og lyftede irreteret et øjnbryn og knyttede næverne ,, Ja tak .. " Hun svarede på kaffe spørgsmålet, og så over på katten, der fint havde lagdt sig ned for at sove. Umuligt opdraget af James! Pffffht ha! Hotaru smilede skævt og bevægede sig kort imod den sorte kiling med et blidt og varmt udtryk i de orange øjne. Hun vippede let det ene øre imod den sorte pels bolt imens det annede var vendt imod James, for at lytte hvis han gjorde, eller sagde noget. Hun lod ganske let den slanke og femine hånd glide frem og klø den blidt bag hved det sorte øre. Hotaru havde enteligt altid godt kunne lide dyr, De var anderledse at tegne .. Men katte var meget .. Speciele. Hun lagde hovedet på skrå og lod let hånden glide over den slanke sorte katte krop.
|
|
|
Post by James on Nov 14, 2008 15:55:15 GMT -5
"Hm..." Han ser på Chiaki og hælder så kaffe i en kop, som han rækker til Hotaru, hvorefter han så hælder kaffe op til sig selv. "Hm" kommer det bare fra ham, imens han ser ud af vinduet. Han overvejer lidt, hvad han skal lave i dag. Han burde skrive videre på sin næste bog, men han kan ikke rigtigt koncentrere sig om det, så længe katten er her. Måske skulle han få den ud af lejligheden, inden det ender ud i noget, som han ikke selv længere har kontrol over. James ser igen på Chiaki uden at sige noget. Forbandede lille kat tænker han og er lige pludselig irriteret over sig selv igen. Det her er heelt forkert..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 14, 2008 16:00:34 GMT -5
Chiaki vippede let med ørerne da han blev kløet bag dem. men begyndte så stille og nydende at spinde. han lavede nogle små kælende bevægelser med hovedet og lod let kinden kæle sig op af tøsens hånd. Hvad er der med dig James.. kunne du ikke bare sparke tøsen ud så jeg kunne få lov til at forvandle mig tilbage? Det her er dødsygt.. selvom hendes nussen nu er behagelig.. nej for helvede! Det er en hund! men James er jo egentlig også en hund. han er bare ikke som de andre.. hvad tænker jeg på!? AAAAARGH!!! alle de forvirrede tanker for rundt i hovedet på Chiaki.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Nov 14, 2008 16:14:53 GMT -5
Hotaru tog imod koppen og lod blidt hånden glide over katten. Hun skævede rundt og vippede på ørene. Hendes arm førs kort midt i en kælene bevægelse over katten ,, Oh fuck .. " Hotaru stilte kaffekoppen forand James, så det mørke varme indhåld let bevægede sig gyngende ud over kanten ,, Sorry, Jeg har ikke drukket af den, drik ud .. Jeg skal til forelæsning om .. lidt! " Hotaru vendte rundt på hælen og kunne havde sparket sig selv .. Hun brudte været kommet i eftermiddag, Men bokstaveligt talt havde hun det enteligt meget bedre efter at været kommet og skældt ud på James .. Lidt iværtfald? Hun overvejde kort om hun burdte sig undskyld for bare at være brast ind og så ud igen? Hun skævede over skulderen men fnøs let. Det måtte han leve med. Hun nåede ikke at binde skoende før hun hev jakken og huen med sig og forsvandt ud af døren. Nu havde hun travlt .. // Out :3 .. så følger jeg glædeligt med i jeres samtale xD .. Så flå nu tøjet af hindanden !! .. Vi vil have noget dra- *at Hotaru lægger hånden over min mund* Hotaru ;.. Sorry .. Bare fortsæt ..
|
|
|
Post by James on Nov 14, 2008 17:37:06 GMT -5
James ser efter Hotaru, imens han sukker halvirriteret. "Fuck noget lort" mumler han og stiller koppen på bordet, da han ikke helt ved, hvad han skal stille op med sine egne hænde. Han ser kort på Chiaki igen og så væk. "Hvor åndsvagt at du forvandlede dig til en kat, hvad med dine forbindinger?" siger han så, imens han stadig ser væk, så Chiaki kan få tøj på uden at han ser på ham, hvis han forvandler sig tilbage. James burde ikke tænke sådan Han burde slet ikke føle sig i anderledes humør ved tanken om Chiakis krop... Nej! det er forkert og sygligt! tænker han og kniber øjnene sammen.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 14, 2008 17:45:26 GMT -5
Chiaki hoppede let og elegant ned fra bordet og landede næsten lydløst. Han så op på James men lukkede så øjnene. roligt forvandelde han sig tilbage. Tak fordi du ikke afslørede mig~" spandt han let og gav James et kort kram mens han let og drillende slikkede ham over kinden på den drillende og pirrende måde. Han spandt stadig lavt mens han let og kort gned sin kind op af James's.
|
|
|
Post by James on Nov 14, 2008 17:55:27 GMT -5
"Ja fint" siger han og ser væk, da han ikke helt ved, hvordan han skal reagere på Chiakis opførsel, "Og få noget tøj på" siger han så, imens han stadig ser væk. Han er lige på nippet til at rødme, da Chiaki slikker ham på kinden, men det er heldigvis noget, som han selv er i stand til at kontrollere.. I hvertfald lidt endnu. "Du ender bare med at blive syg eller noget... " siger han så som forklaring. James overvejer, om han skal gå ind i seng igen, da han stadig er træt, og så kunne han jo lukke døren efter sig som en slags.. 'bliv ude' signal til katten. Han beslutter sig for, at det nok er det rigtige t gøre. Ja. At sove sig væk fra de perverse tanker. James går ud af køkkenet uden at se på Chiaki og videre ind på sit soveværelse, hvorefter han lukker døren efter sig og smider sig træt på sengen igen. "pfft" kommer det lavmeldt fra ham, imens han ser op i loftet.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 14, 2008 18:06:34 GMT -5
Chiaki trak roligt tøjet på igen og så efter James. Han smilede stille og åbnede forsigtigt døren ind til ham. Han listede stille ind og satte sig på kanten af sengen. "Skal jeg hente noget til dig?" spurgte han stille og smilede varmt ned til James. Han lagde let hovedet på skrå og betragtede ham kort. blødt og forsigtigt strøg han let James over håret. Hvorfor var han begyndt at blive så kærlig over for den anden? Det var da noget underligt noget han var begyndt på. Det lignede slet ikke ham..
|
|
|
Post by James on Nov 14, 2008 18:35:27 GMT -5
Han har da i det mindste tøj på igen tænker James, imens han stadig ser op i loftet, "Nej, jeg er stadig træt" siger han så stille og burde nok bede Chiaki om at forstå budskabet i en lukket dør, men af en eller anden grund, gør han det ikke. Han lukker øjnene og tænker på, hvor rart det ville være bare at falde i søvn med det samme, men det er ikke så nemt, når Chiaki er her. "Hvorfor stikker du ikke bare af?" siger han så uden at se på Chiaki, "du har fri mulighed for at slippe væk nu, hvor jeg ligger i sengen og ikke kan standse dig" siger han så og gaber... "Hm?"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 14, 2008 18:38:00 GMT -5
Chiaki trak let på skuldrene. "jeg begynder at syntes om at være her.. her er hyggeligt, og så er selvskabet jo også fint" sagde han emd et lille kækt og sødt smil, mens han let lagde hovedet på skrå. Hans øjne som normalt plejede at vise kølighed og afsky til alt og alle, havde pludselig ændret sig til milde og varme blikke. Han smilede varmt ned til James mens han let betragtede hans øjne med et kærligt smil.
|
|
|
Post by James on Nov 14, 2008 18:53:27 GMT -5
James sætter sig op og ser på Chiaki, "Hey, har du helt glemt at jeg er grunden til de sår du har der" siger han og sætter hånden ved bidemærket, "men du holder måske ligefrem af at det gør ondt på dig?" siger han og ønsker mest af alt, at Chiaki bliver skræmt og skynder sig ud, inden han gør noget, som han kommer til at fortryde. Af en eller anden grund kan han ikke få sig selv til at presse sine fingre ned i såret, selv om det nok er det han ville have gjort, hvis han ikke havde kendt Chiaki bedere, end han gør nu. "Det er noget pis at fyre af! Stik nu af.. du er fri! fat det dog!"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 14, 2008 18:59:34 GMT -5
Chiaki sukkede stille og rystede på hovedet. "nej.. jeg 'stikker' ikke af. Omgivelserne her er meget mere hyggeligt end ude på gaden.." sagde han roligt og smilede. "og som sagt, er selskabet meget bedre" sagde han med et lille grin, mens han lagde hovedet på skrå og smilede varmt. forsigtigt, blidt og kærligt strøg han igen James over håret mens han roligt betragtede ham med varme og kærlige øjne. Var Vhiaki begyndt at føle noget for James? eller var han bare skæv af en art? Måske var det hans katteskikkelse der havde fået hans hjerte til at skrumpe? hvad vidste han.. en ting var hvertfald klart.. Chiaki havde ændret adfær overfor James.
|
|
|
Post by James on Nov 14, 2008 19:05:48 GMT -5
James smider sig på sengen igen og trækker dynen over sig, "gah" mumler han bare og bliver frustreret over, at han ikke bare smider Chiaki ud så, hvis det er et problem at han er her. James glor ned i puden, imens han ligger med ryggen til Chiaki. Det her er åndsvagt tænker han og bemærker at hans hår stadig er sat op i elestik, hvilket gør at han trækker det ud, så håret falder løst ned. Han gaber igen og lukker øjnene... Men det er ikke fordi han falder i søvn, selv om han gerne vil.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 14, 2008 19:11:45 GMT -5
Chiaki lagde sig let ind over ham og lukkede øjnene. Han strøg blidt James over håret mens han stille smilede varmt. "Er man fustreret?" sagde han med et lille smil og pustede let James i øret bare for at pirre ham let. Han smilede dog stadig varmt og lænede sig ind over James igen mens han stille sukkede. Han lod langsomt en hånd glide gennem det mørke og pjuskede hår. Efter han havde været i bad, endte hans hår altid med at blive silkeblødt. om han så bare havde skyllet det.
|
|
|
Post by James on Nov 14, 2008 19:20:08 GMT -5
James er stille et øjeblik, hvorefter han så åbner øjnene igen, "Nej, jeg prøver bare på at sove" siger han, hvilket han også gør, selv om han ikke kan falde i søvn, men det behøver Chiaki jo ikke at vide. "hvis du bliver træt, kan du bare ligge dig ind på sofaen" siger han så og lukker øjnene igen. Han kan af en eller anden grund mærke varmen stige op til sine kinder... og han er ikke sikker på om det er tårer eller rødmen der er på vej, men det er nok rødmen... Selv om James ikke har nogle grund til at rødme... Eller..? Han trækker dynen op over hovedet for at Chiaki ikke skal se det.
|
|