|
Post by Rose Bianca on Oct 21, 2008 16:51:54 GMT -5
Rose kom stille gående , et lille smil var smørret på hendes læber , hun var glad idag, entelig vidste hun ikke rigtig hvorfor hun var glad, det var hun vel bare? Rose kiggede rundt , vinden legede lidt med hendes næsten hvide hår som gik hende til skuldrene ... Rose kiggede rundt , entelig havde hun ikke mødt nogen her , undtalen for den der hund og den der kat , hun fik ikke navnet på dem, de var vidst ikke ret gode venner , den der hund og katten, de så ivertfald ud til at hade hinanden rigtig meget.. Rose stoppede op da hun fik øje på en bænk og satte sig stille ned og kiggede rundt i parken , det var faktisk dejligt at gå rundt her i parken, vinden var ikke alt for kold , og ikke alt for varmt , det var dejligt , og en rigtig god tid at gå rundt udenfor , dog var det næsten ikke værd at gå rundt i sådan noget godt værd uden selvskab ... Rose kunne godt tænke sig selvskab ligenu , bare det ikke var en kat, de modbylige væsner skulle ikke komme for tæt på Rose , katte var ikke noget som Rose kunne lide, de var ulækre og irreterende syntes Rose, men man kunne sagtens prøve at sige imod, det havde Rose ingen problem med..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 17:08:28 GMT -5
Aiden kom roligt gående hen ad stien.. han kiggede op på de gennemsigtige skyer, der klædte den lilla orange himmel ganske godt.. solen var ved at gå ned.. om en halvtime ville himlen være dækket af stjerner, istedet for den flotte, dog underlige farve. hvordan mon en himmel kunne få så mange underlige nuancer og farver? det undrede ham, men det undrede ham dog også hvorfor han var til.. han tog en bid af sin chokolade bar han havde i hånden.. vinden legede med hans søgrønne hår imens han kom gående ned af den faste sti. nu travede han forbi en bænk men han stoppede dog da han fik øje på pigen der sad alene.. hun mindede ham en smule om..
nej det kan ikke passe.. han tog sig kort til hovedet, og pakkede sin chokolade bar væk, han proppede den i lommen. "Godaften. " sagde han med et venligt smil.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 21, 2008 17:19:18 GMT -5
Rose kiggede op i hilmen, det var ganste smukt , alle de farver som snart ville blive skiftet med den sorte nat var smuk og værd at bruge sin aften på .. Rose's øre flyttede sig lidt da hun hørte nogen komme over mod hende og hun kiggede stille hen mod lydene som hun hørte , måske var der nogen som kunne holde hende selvskab ? Rose strøg stille sit hvide hår om bag sit øre , gamle menesker havde godt nok hvidt hår , men det hvide hår klædte faktisk Rose rigtig meget, hendes kønne ansigt fik hendes hvide hår til at se flot ud og ikke gammelt.. Rose kiggede hen mod skikkelsen som hun fik øje på efter lidt tid, en hund, en handhund. Rose kiggede op på manden da han gik op foreand hende og et smil bredte sig på hendes smalle læber "Godaften." sagde hun med et kort nik og et smil på sine læber og hun rejste sig op og rækte sin hånd hen mod manden "Rose Bianca." sagde hun smilende og kiggede på ham "må jeg spørger om hvem jeg har æren at snakke med?" spurgte hun og lagde sit hoved en anelse på skrå..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 17:26:30 GMT -5
Aiden smågrinte, imens han betragtede den kønne piges ansigt.. det hvide hår lignede nærmest små hvide dun.. det lignede hvertfald at ligne noget der var lige så blødt.. af ren vane, ligesom han gjorde med sin søster, var han lige ved at nusse hende på håret, men bremsede sig selv i det. han proppede hænderne i lommerne.
"Rose? pænt navn. " han smilte og roste hende venligsindet.. Han tog sin hånd op, og gav hende den. "Aiden Le'tatuin- men jeg bruger bare Aiden. "
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 21, 2008 17:35:50 GMT -5
Rose kiggede på ham , hun kunne sagtens se at han skulle til at gøre noget som han fortrød og derfor proppede sine hænder i sine lommer.. Rose kiggede stille på ham og smilte så da han sagde at hendes navn var pænt "mange tak" sagde hun og kiggede på ham, han havde et lidt indviklet efternavn og smilte roligt "Aiden .. det er et dejligt navn." sagde hun smilende "Dit efternavn er jeg nød til at skrive ned for at jeg skal huske det" sagde hun smilende og leede kort , hans efternavn var rigtig flot dog ville det være svært for Rose at huske det ... Rose smilte og kiggede hen mod himlen, solen var godt på vej til at gå ned .. Rose smilte roligt "Himlen er smuk i disse timer.." sagde hun og kiggede på Aiden "Såh, er du ny her?" spurgte hun så og gik hen mod et træ som hun lænte sig op af og kiggede over mod Aiden med et smil og lagde sit hoved en smule på skrå og lagde stille sine arme over kors ..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 17:40:15 GMT -5
skrive det ned? - hvorfor dog det? han rynkede kort på næsen.. og smilte derefter sit venlige smil igen. dog undrede han sig. hvorfor ville hun dog skrive hans efternavn ned? ville hun opsøge ham? igen begyndte Aiden at få forkerte tanker i hovedet.. bange anelse og alt muligt andet paranoia agtigt.
"Ja så. " han smilte, og kløede sig kort i nakken. han var selv på vej hjem fra arbejdet. Aiden kiggede op på himlen og betragtede den, "Det har du ret i. " nikkede han sammenstemmende. Han vendte sig mod Rose, -"Ny? nej nej. jeg har arbejdet på skolen i 1 år som vikar. " han smilte let. Der var jo kun én skole der lå i denne by, så det var nok ikke svært at gætte hvilken han hentydede til.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 21, 2008 17:52:26 GMT -5
Rose kiggede på Aiden da så undrende ud , en smule bekymret måske? hun kiggede lidt undrende på hende "... er du okay?" spurgte hun så med et smil og strøg kort sin hånd gennem sit hvide hår ... Rose kiggede stille mod himlender langsomt blev mørkere og mørkere for hvert minut der gik.. Rose kiggede igen hen mod Aiden da han svarede på hendes spørgsmål og hun smilte "Åh, det er længe" sagde hun smilende og kiggede på ham "dit job lyder intresant " sagde hun "du lære sikkert mange at kænde.." sagde hun smilende og kiggede stille på træet som hun stod op af , det var et stort træ, med masser af grønne blader .. Rose kiggede stille tilbage på Aiden og smilte "hvor gammel er du?" spurgte hun så, hun havde stadig tons at spørgsmål til Aiden , men hun ville nødig have at han skulle føle sig ubehalig.
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 17:55:42 GMT -5
Aiden viftede med hånden og smilte, "jaja, jeg er okay. " han kløede sig selv på håndfladen, og kiggede en smule rundt. når jeg kommer hjem, må jeg lave mig noget mad. han nikkede til sin tanke. han smilte til Rose og betragtede igen pigens ansigt.. hvor gammel mon hun kunne være? hun så ikke så gammel ud igen. "Jeg er 26 år.. og ja, jeg møder mange mennesker - men det er for det meste unge. " -"hvad med dig selv? " spurgte han venligt.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 21, 2008 18:04:00 GMT -5
Rose kiggede på ham og nikkede kort "Okay.." sagde hun og smilte roligt.. Rose kiggede på ham , han så ikke gammel ud , slet ikke.. Rose satte sig stille på bænken og nikkede kort mod ham for at sige at han sagtens kan sætte sig ved siden af hende hvis han ville, bænken var godt nok ikke stor, men denn var stor nok til to.. Rose kiggede på ham og smilte "26 .. god alder" sagde hun smilende og leede kort og kiggede på ham "jeg er 19 " sagde hun smilende "der er kun 7 år forskeld mellem os" sagde hun smilende "Hvis man tænker over det er det faktisk ikke ret meget.." hun kiggede stille op i himlen som alerrede var blevet sort med få stjærner..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 18:14:06 GMT -5
Aiden tog plads på bænken ved siden af Rose. han smilte svagt 19 år.. det var vel omkring samme alder som Nanah? han rystede svagt på hovedet, og nussede sig selv i panden, de små runde prikker oven over spidsen af hans øjenbryn kom til syne.. han sukkede svagt, og sad med hænderne i skødet. "Det har du ret i.. der er ikke særlig stor forskel nej. " han smilte svagt. Nu kom Aiden til at tænke.. hvad hentydede pigebarnet lige til? "ikke særlig stor alder imellem os.." hvor ville hun hen med det? han rynkede kort på næsen, og så undrende op på himlen. hvad hentyder hun til..?
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 21, 2008 18:21:25 GMT -5
Rose kiggede på ham, han så virkelig undrende ud og tænkende ud og det gjorde hende nyssgerig , og en smule urolig "Er der noget galt?" spurgte hun så "hvis der er så vil jeg meget gerne hjælpe , hvis jeg kan hjælpe." sagde hun, der var jo masser af menesker som havde problemer som de ikke gad at dele med andre , så Rose ville først være sikker at han gad at få hjælp og derefter hjælpe , hun ville jo ikke presse ham til at sige noget som han ikke gad at sige.. Rose kiggede på ham og kiggede så op i himlen som nu var fyldt med stjerner og sukkede kort "det er så beroligende at kigge på de stjerner ... de er så smukke i den sorte himmel.." mumlede hun stille..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 18:36:19 GMT -5
"Ah, det går nok. mit hovede gør vidst bare lidt ondt. " løj han.. han stolede ikke på folk ved første øjekast.. han ville kende dem godt nok først.. han så ikke ud til at lyve. han lignede ikke en ved første øjekast, der ville lyve. han smilte svagt.
Aiden opdagede ikke engang at natten sneg sig ud.. og stjernerne allerede var begyndt at glimte på den fjerne himmel. Han kiggede også op på stjernerne, ligesom Rose. "Mhm, de er smukke. " sagde han med et svagt smil.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 21, 2008 19:05:45 GMT -5
Rose kiggede stille op på stjernerene "Det er som om.... de danser.." sagde hun stille, hun havde altid haft noget med stjerner , hun elskede at kigge på dem, det havde hun altid, hun syntes at stjernerene dansede for at se indu smukkere ud end de var , og smukke var de altså, hun havde aldrig set noget smukkere end stjerene.. Rose kiggede på Aiden og lagde sit hoved lidt på skrå "Har du ondt i hovdet?" spurgte hun og hævede en hånd op til hans pande hvor hun lod den hvile sig og hun kiggede på ham "du ser ikke ud til at være syg" sagde hun og lagde håndryggen mod hans pande som ikke så ud til at være ret varm "Din pande er ikke varm" sagde hun og kiggede på ham og tog så sin hånd til sig efter lidt tid og kiggede på ham og trækkede kort på sine skuldre og smilte så stille..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 19:12:47 GMT -5
Aiden så lidt op på stjernerne, ja, han kunne egentlig godt følge hende i det.. at de dansede. de flyttede ihvertfald på sig, hvis man kiggede længe nok på dem.. man kunne føle sig helt afslappet når man kiggede på dem.. selvom mørket var omkring en.. så kunne stjernerne holde om en, som en beskyttende kapsel.. så man ikke lagde mærke til mørket omkring sig. han svarede ikke Rose..
Da Rose lagde en hånd på hans pande, så han undrende på hende.. han smilte så svagt. "Altså.. man kan godt have ondt i hovedet uden at være varm. " han smilte skævt.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 21, 2008 19:35:37 GMT -5
Rose kiggede på ham og smilte stille og nikkede "ja, det har du ret i , blev bare lidt bekymret, det er ikke godt at være udenfor om natten hvis du er syg." sagde hun smilende og kiggede på ham og kiggede så op i himlen , det var faktisk ved at blive koldt , og mørkt, syntes Rose , men stjernerene og månen , som næsten var fuldmåne lyste parken op ... Rose betragtede stjerenene , alt var så roligt omkring dem, det var stille, lidt for stille, syntes Rose, men stilheden var det flotte ved det hele , han ved jo aldrig hvem vil bryde den tilsidst.. Rose kiggede på ham og smilte stille og strøg kort en hånd gennem sit hår "her er dejligt om natten.." sagde hun og kiggede på ham "ikke for køligt, men ikke for varmt.., og stjernerene og månen lyser alting op .." sagde hun smilende og kiggede på ham.. //Garvhhh , jeg er nød til at smutte nu, vil du fryse xD The choice is up to yooou xD goodnight XD
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 19:46:56 GMT -5
Aiden smilte svagt han sukkede tungt og lænede sig tilbage i bænken. den var hård imod hans ryg.. men det var ligemeget.. han gad ikke sidde rank med ryggen lige nu.. han kløede sig i nakken igen.. "Ja.. har du ret i. men tak fordi du bekymrede dig. " han smilte sødt.
Aiden vidste ikke rigtig hvorfor han blev siddene, men det virkede ikke så ensomt.. han skævede til pigen, jo.. hendes ansigt.. og håret.. det mindede virkelig om.. Nanah.. tænkte han svagt, og lod en hånd køre igennem hans søgrønne hår.. han sukkede igen. "Ja.. stjernerne er virkelig smukke.. Selvom det er efterår, så er natten stadig ikke så kold igen.. "
//frys XD
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 12:03:35 GMT -5
Rose smilte og kiggede på ham , han sagde tak.. ingen havde nogensinde sagt tak til Rose og Rose kiggede nærmest stivnet på ham og 'vågnede' så nærmest op og kiggede på ham "Øhm, selv tak?" sagde hun , hun vidste ikke hvad hun skulle sige ligenu.. Rose kiggede op i stjernerene , hun havde altid haft noget med stjerenerene , hun elskede dem , hun blev selv født om natten med masser af stjerner oppe i himlen.. Rose kiggede på Aiden og smilte roligt og trak sine ben op under sig og skuttede sig en smule , det var en smule koldt , men dt var virkelig ikke værst syntes Rose.. Rose kiggede roligt rundt i parken, det var mørkt , nærmest mysterisk udenfor i parken om natten..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 12:26:30 GMT -5
Aiden skuttede sig også og så bare op på himlen, stjernerne funklede pænt.. han smilte svagt. hvad mon han skulle sige..? han havde ikke rigtig noget at sige. han sad der bare, ret malplaceret.. at snakke med en fremmed, på en bænk, om aftenen.
Hmn.. måske også burde gå hjem ad..? Han klukkede lavt da Rose sagde selv tak.. han trak på skuldrene, og så lidt ud på stien.. han skævede så på Rose igen.. "hvad går du så rundt og laver i fritiden..? " han smilte svagt.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 12:34:44 GMT -5
Rose kiggede kort på stjernerene og kiggede så på Aiden , det begyndte at blive virkelig tavs og kulden var faktisk ved at komme lidt efter lidt.. Rose kiggede op i himlen, kunne det være at regnen var på vej? Rose kiggede igen på Aiden da han snakkede og hun smilte stille "åh, det er kommer virkelig an på hvad for et humør jeg har den samme dag, hvis jeg er glad så elsker jeg at arbejde på mins stemme, jeg elsker at synge.. og hvis jeg er ked af det så kan jeg godt lide at se sørgelige film, for at få tårrene ud, det er beroligende at græde.. og hvis jeg er sur så plejer jeg at smadre mine talerkner som jeg ikke har brug for" Rose leede kort og smilte så stille "Hvad med dig?" spurgte hun og lagde sit hoved en anelse på skrå..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 13:12:24 GMT -5
Aiden så forbavset på pigen, da hun begyndte at tale om sine såkaldte "hobbyer." han missede hurtigt med øjnene og smilte langt.. "Nå da, der kan man bare se. sjove hobbyer du har. " han klukkede muntert igen og kløede sig i håret.. han skuttede sig lidt igen.. kulden gav ham gåsehud.. han havde jo også kun en tynd trøje på.. måske ville der komme natteregn, men sådan noget var også hyggeligt.. bare ikke når man var udenfor i det.. så skal jeg vidst lave kakao, når jeg kommer hjem.. han reak på skuldrene.. "græde er en berolig ting," - den sætning fik Aiden til at rynke på næsen..
|
|