|
Post by Ezuran on Oct 25, 2008 8:15:09 GMT -5
Ezuran kom stille gående i en lille cafe, han havde sit halstørklæde om sine øre så man ikke kunne se hans katteøre som afslørede at han faktisk var en kat.. Ezuran satte sig ved et ensomt bord i hjørnet , han havde ikke mange penge med sig, men nok til et lille stykke kage og et kop kaffe... Ezuran kiggede rundt, han var meget forsigtig at han ikke kom i møde med en hund, det ville være hans sidste dag at leve , selvom han stod foreand en hund for ikke så længe siden, for at beskytte Rimoi, men hunden gjorde ham ikke noget bordset for at snakke om hvordan han skal være forsigtig med hvordan han snakkede med hunde.. Ezuran fnøs kort *de forbandede hunde skal slet ikke være i den her verden..* tænkte han koldt og bestilte sin stykke kage og sin kaffe som han fik efter lidt tid og han nippede lidt til den varme kaffe som brændte hans tunge og han kom med et kort piv..
|
|
vicky
New Member
Tilh?nger af hundende
|
Post by vicky on Oct 25, 2008 8:23:55 GMT -5
Vicky kommer gående foran en Café. Hun ser rundt, da det var helt nyt sted for hende. HUn gik så ind i caféen, hun så sig rundt og lovrede med sin pjuskede hale. hun gik hen til et bord og gik forbi Ezuran, hun ser på ham og giver ham et hurtigt smil, da hun er en glad person, og er ligeglad med om han er hund eller kat. *hvorfor skal alle hunde være efter kattene? når jeg, sådan vil det sikkert altid være* tænkte hun roligt og satte sig ned. Hun købte en kop te og noget kage, mens hun drak lidt af sin te, men lavede en sjov grimasse, da hun brændte dig. "av.." siger hun stille
|
|
ruby
New Member
Tilh?nger af hundene
... Muha ! Hvis dit blod er s? p?nt og du gerne vil vise mig det... M? jeg s? ikke godt smage ?
|
Post by ruby on Oct 25, 2008 8:43:13 GMT -5
Ruby sad allerede inde på caféen da de adre kom. Hun kiggede på et blad der lå foran hende. Sukkede dybt. En artikkel om hende sadd plantet på forsiden, under overskriften "Rig pige, katteelsker?" Hendes ører rykkede lidt. *katteelsker?* hun smilede stille. Hun havde ikke noget imod katte. Billedet var pænt pyntet med et billed af hende, og en kat der stod og talte. Ruby rynkede brynene. Den kat havde forfulgt hende en hel dag, og den var ikke gået. Den havde råbt af hende. Hun lænede sig tilbage og kiggede rundt. En anden kat sad lidt længere henne. Hun studerede personen. *ingen halsbånd?* hun lagde hovedet på skrå. Så kunne man jo fange ham... Hun smilede. Det ville være en god fangst, men nej. Sådan var hun ikke.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 25, 2008 8:55:35 GMT -5
Ezuran kiggede mod døren da det lille 'kling' kom fra den da nogen åbnede døren og han så en hund *en ... hund* tækte han.. han gysede kort og kiggede ned i sin kaffe og bukkede sig ned over den og hans halstørklæde løsnede sig og faldt af , faktisk uden han vidste det og han rettede sig igen op og kiggede mod hundene med et varsomt blik *hvis de der hunde vil gøre noget ondt mod mig vil de fortryde at de nogensinde gik ud fra deres hus...* tænkte han og kiggede på hundene , han var bange for de ville gøre ham ondt, han ville jo ikke dø , han blev jo snart far og han blev også snart gift til Rimoi som han elskede mere end alt i verdnen... Ezuran mærkede en blæs på sine øre og fik så øje på halstørklædet som var faldet ned på gulvet og han satte sig hurtigt ned på gulvet for at samle halstørklædet op og skævede kort mod hundene for at se hvad de lavede, han var ikke tryg ved deres side.. Ezuran tog hurtigt halstørklædet om sine øre og satte sig hurtigt op og mumlede lidt .. Ezuran lagde kort sit hoved på skrå og nippede igen til det varme kaffe , som igen brændte hans tunge og han satte det hurtigt fra sig "forbandede varme kaffe.." mumlede Ezuran og tog en bid af sin kage og et smil bredte sig på sine læber, det var dejligt at spise noget syntes Ezuran , han spiste jo ikke særlig meget da han jo skulle have nok penge for at få mad til Rimoi , som skulle spise for 2 nu, da hun jo havde en baby i sin mave, det vr stadig virkelig underligt for Ezuran, han blev snart far , det var godt nok spændende , men det var også underligt på samme tid, de var jo virkelig unge, men´Ezuran var så lykkelig at han helt glemte om hvor unge de var og hvor hurtigt alting faktisk gik , faktisk skete det hele på en dag, de mødtes på den dag, hun blev gravid på den dag og de blev forlovet på den dag , det var den bedste dag i Ezuran's liv indtil videre!
|
|
vicky
New Member
Tilh?nger af hundende
|
Post by vicky on Oct 25, 2008 9:04:52 GMT -5
Vicky sidder og ser venligt på ham, hun syntes det er sjovt at følge med i hvad en kat laver. Hun rejser sig så op og går forsigtigt hen til ham ,,hej" siger hun venligt og lovre med halen. Hendes bånd om halsen hænger bare ned til, men bevæger sig lidt når der kommer bare en lille smule vind. Hun smiler forsigtigt til ham ,,er De en kat?" hun snakker faktisk høfligt til ham, da hun aldrig rigtigt har snakket med et katte menneske før. Hendes øre vipper lidt nysgerrigt, da hun gerne vil snakke med ham. Hun får øje på en anden pige lidt væk og smiler forsigtigt til hende, da hun kan se hun er en af de der rige tøser. Hun genkendte hende fra bladene som hun tit så på. Hun rettede så sin opmærksomhed mod katten igen
|
|
ruby
New Member
Tilh?nger af hundene
... Muha ! Hvis dit blod er s? p?nt og du gerne vil vise mig det... M? jeg s? ikke godt smage ?
|
Post by ruby on Oct 25, 2008 9:10:54 GMT -5
Rubys ører rettede sig mod de andres samtaler. Det var jo spændene! hun kunne mærke hvordan halen begyndte at vippe. Hun lagde bladet på bordet. Skubbede det lidt væk fra sig. Det var alligevel løgn det de skrev. Hun smilede glad til den anden. Det var vigtige med de andre. Katte-drengen så meget forvirret ud, og han væltede jo også rundt nede på gulvet? Ruby overvejede hvad der mon var galt med ham. Hun satte sig overpå sine knæ, og den lille stump-kjole hun havde på gled ned over hendes hvide ben, og afslørrede hendes blonde-underbukser. Det var sådan noget der gjorde man kom på forsiden i blade, men hun var ligeglad. Hun holdte skarpt øje med de andre. Hun kunne mærke lette vibrationer over fra pigen. Hun havde altså tænkt på ruby? hun smilede igen
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 25, 2008 9:21:27 GMT -5
Ezuran kiggede forskrækket op da han hørte en stemme og hans øre lagde sig ned og han kiggede stille på hunden "...hej.." mumlede han stille og kiggede på hunden og hævede lidt sit øjenbryn "hvis jeg ikke var en kat ville jeg ikkehave katteøre eller en kattehale" sagde Ezuran og viftede lidt ved kattehalen bag sig og tog halstørklæden af så det afslørede hans katteøre "..og du må være en hund.." mumlede han "jeg har bare en ting at bede om, dræb mig ikke, for jeg skal snart giftes og bliver snart far, og det er noget som jeg ikke vil midste.." sagde han bedene og kiggede på hunden med et blik som nærmest siger 'skån en lille sød kat som blot vil leve sit liv' ..
// skamme på korte svar, Undskyld folks!! xD
|
|
vicky
New Member
Tilh?nger af hundende
|
Post by vicky on Oct 25, 2008 9:26:07 GMT -5
,,jeg kunne aldrig finde på at slå nogen ihjel" siger hun venligt ,,og tillykke så" siger hun venligt igen ,,undskyld, jeg har bare aldrig set et katte menneske før, så er lidt nysgerrig" siger hun undskyldende ,,må jeg sætte mig ned? så kan jeg give en kage, hvis det er" siger hun venligt og smiler Hun sætter sig forsigtigt overfor ham. Hun ser hen på den anden pige og er faktisk ikke helt tryg ved hende, da hun aldrig har lært at forsvare sig selv i kamp, da det altid var hendes bror der greb hende og hjalp hende når hun havde problemer
|
|
ruby
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by ruby on Oct 25, 2008 9:32:26 GMT -5
Ruby følte sig udenfor da hun sad der alene. MEn det havde hun jo alligevel altid gjort. Hun smilede af kattens svar. Det var sødt.. hun sukkede og kiggede ned. Der stod en halvtom kold kaffe på hendes bord. Den så ulækker og tynd ud. Sukkende drak hun den. Hun kiggede på de andre. Havde virkelig lyst til at gå hen til dem, men hun turde ikke. Alligevel! hvis hun kiggede nok ville de så spørge hende? eller var hun også bare en storsnudet rig hund? hun pillede stille ved sine ører, og kom fortvivlet til at pibe lidt. Tog sig hurtigt for munden! hvor pinligt! En let rødmen steg Ruby til kinderne, og hun slog sig let på dem.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 25, 2008 9:39:22 GMT -5
Ezuran kiggede lettet på hunden "Ahh.." sagde han til hendes nyssgerighed "din nyssgerighed kan blive farligt for dig.." mumlede han og kiggede på pigen og sukkede så dybt "jo, bare sæt dig" sagde han og kiggede på hende "hvad hedder du?" spurgte han så og kiggede over mod den anden hund *hvad jeg gør snart er sååh forkert!* tænkte han "Hey, du der derovre!" sagde han og kiggede på hunden som sad og rødmede "Vil du ikke komme og sætte dig herovre ved os?" mumlede han, men højt nok til at hun kunne høre det og han kiggede hen mod den anden hund "sig ikke til nogen anden hund at vi snakkede sammen og vi begge skal være frie for ikke at dø." sagde han med et kort nik "er det en aftale?" spurgte han og kiggede på hende og pillede lidt ved sit halstørklæde og kiggede hen mod den anden hund..
|
|
vicky
New Member
Tilh?nger af hundende
|
Post by vicky on Oct 25, 2008 9:43:34 GMT -5
,,Jeg hedder Vicky" siger hun forsigtigt Hun ser hen på den anden pige igen og lovre med halen ,,ja, kom du bare herhen, så giver jeg en omgang kage og kaffe, eller te" Vicky smiler meget til hende. Hun ser så på drengen igen ,,hvad mener du? hvorfor skulle vi dø?" hun bliver endnu mere nysgerrig nu hendes hale stopper så med at lovre og hun bliver lidt nervøs
|
|
ruby
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by ruby on Oct 25, 2008 9:48:32 GMT -5
Ruby hopper straks op, logrene. udstøder et lille glædes 'ja' og skynder sig derhen. stopper op. *god damn! hvorfor skulle jeg lige reagere sådan?* hun trak vejret dybt ind. gik hen og satte sig. Smilede til de andre to. Kiggede godt nok mest på katten. Ruby måtte beherske sig meget får ikke at røre ved hans ører. "Det ville være det, at det er meget imod naturen for os at tale sammen. Hund og kat." saggde hun belærende til den anden hundepige. smilede venligt og lagde hovedet på skrå.
Hun sad og logrede af begejstring for at hun sad sammen med nogle andre normale mennesker og talte. hun smilede. Håbede hun opførte sig okay. sank og smilede igen.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 25, 2008 10:01:10 GMT -5
Ezuran kiggede på Vickey som hun sagde hun hed "som du sikkert ved er der krig mellem hunden og katten og det ville ikke være så godt hvis en hund og en kat ville snakke samen.." mumlede han og kiggede på dem "jeg er forresten Ezuran, hvem er du?" sagde han og og kiggede på den nye hund.. han kiggede undrende på den nye hund som så lidt, spændt ud? "undskyld mig , er du spændt over noget? noget jeg kan hjælpe med?" spurgte han , hans øre vippede sig lidt da han hørte nogen træde ind, men ignorerede det og nippede lidt til sin kaffe som var blevet lidt koldere så det var mere nemt at drikke.. Ezuran kiggede på dem og pillede lidt ved sin kattehale og sukkede så kort..
|
|
vicky
New Member
Tilh?nger af hundende
|
Post by vicky on Oct 25, 2008 10:06:39 GMT -5
,,ja, det ved jeg, men efter min mening er det noget dumt noget, krig spræder jo kun død og ødelæggelse med sig..." siger hun stille og begynder at pive. ,,min storebror rejse sidste år.. og jeg har intet hørt fra ham siden, og tror han er død i krigen.. men jeg aner det ikke.." siger hun stille og piver. Hendes øre ligger helt ned til hovedet nu, da hun virkelig holdte meget af sin elskede storebror, og er ked af hun intet har hørt fra ham i et år. ,,når.." siger hun stille og tørre nogle tårer væk. ,,kunne i tænkte jer noget kage og noget at drikke?" spørger hun forsigtigt, da hun virkelig prøver på ikke at vise hun er ved at græde og virke svag, men har svært ved det
|
|
ruby
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by ruby on Oct 25, 2008 10:13:26 GMT -5
Ruby kiggede først på drengen. "Jeg hedder Ruby! Ruby McEvan!" ivrede hun "Og jeg er bare lidt glad.." hun kiggede undskyldene på ham. Hun vendte blikket mod den anden pige, da hun hørte hvad hun sagde. Hn lagde sin varme hånd ovenpå pigens, og smilede svagt. "Der er alt for mange der har lidt tab i denne krig.." Rubby lægger mærke til at pigen er meget ked af det, men vælger at lade vær' med at sige det. smilede istedet glad "jeg kunne godt tænke mig noget te!" Hendes hale vippede fra side til side. den bitre smag af den kolde kaffe sad stadig i hendes hals. ulækkert! Hun tog sig sammen og kiggede på katten. Lagde den hånd som ikke lå på hunden over på hans hånd. En hånd på hver. "JEg hørte du blev far! tillykkke! dreng? pige?" hun ivrede igen derudaf.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 25, 2008 10:43:04 GMT -5
Ezuran kiggede på dem "Hyggeligt at møde jer" Et smil bredte sig på Ezurans læber , hans første smil til de to hunde.. Ezuran kiggede på Vicky og bed sig lidt i læben "det er jeg ked af..." mumlede han og kiggede på hende . Ezuran "nej tak, jeg har mn kaffe.." sagde han og drikkede lidt af kaffen og kiggede på dem og stirrede så ned på hundens hånd som lagde sig på hans hånd "Uhm?" mumlede han lavt og kiggede så på hende og smilte lidt "bliver far." rettede han hende og kiggede på hende "vi ved ikke endu om det er en pige ller en dreng det eneste vi ved er at det er en.. baby?" han grinte kort og smilte roligt og kiggede på dem "men mange tak." sagde han "måske kan i komme til vores bryllup , vi holder det i vinteren." sagde han og smilte roligt.
|
|
vicky
New Member
Tilh?nger af hundende
|
Post by vicky on Oct 25, 2008 10:48:51 GMT -5
HUn bestiller hurtigt noget til hende og Ruby. Det kommer kort tid efter. Hun drejer en finger rundt over sin te og vandet drejer med rundt i den retning hun drejer fingeren. ,,sikker på du vil have hunde med?" spørger hun forsigtigt og ser op på ham ,,men hvis vi må, vil jeg da meget gerne med" smiler hun og tager sig til sin venstre skulder og ømmer sig lidt. ,,hva hedder Deres kone?" spørger hun venligt og smiler til ham. Hun ser på Ruby ,,håber du kan lide din te, hvis det er, så kan jeg køle den lidt ned" siger hun venligt, da hun kan styre vand og måske få det til at køle lidt ned
|
|
ruby
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by ruby on Oct 25, 2008 10:54:56 GMT -5
Ruby kigger med nysgerrige lilla øjne på vicky "sejt.. ej det okay!" Ruby smilede til Ezuran, skulle hun tage med ? det ville tiltrække meget opmærksomhed, og han var jo en kat. hun smilede "Jeg vil meget gerne med! hvornår bliver barnet så født?" huun var ligesom Vicky lidt i tvivl om hvorvidt han burde have hunde med.
Langsomt drikker hun af sin te. Mærkede hvordan der i nærheden blev talt om hende. hun kiggede diskredt rundt og fik øje på en hund der sidder lidt længere væk. Den observerer hende og taler med en anden hund. Ruby vendte stift blikket mod teen. Tog en ordentlig slurk, og hostede så lidt. Det skar i hendes hals, og hun fik let tårer i øjnene. smilede mens hun tørrede tårende væk "måske en lille smule kooldere?"
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 25, 2008 11:41:43 GMT -5
//undskyld det tog så lang tid:p..
Ezuran kiggede på dem og smilte og nikkede kort "jah, det skal nok være okay." sagde han og kiggede på dem og smilte stile og trækkede på sine skuldre "jeg har ingen anelse om hvornår babyen bliver født.." sagde hun og smilte stille "Hun hedder Rimoi." hendes navn sagde han med et dybt elskeligt blik og en drømmende stemme.. Ezuran kiggede på dem og smilte roligt "og kiggede på Ruby og grinte kort da hun kom til at brænde sig "Er du okay frk?" spurgte han og kiggede på hende og kiggede så hen på Vicky og smilte roligt til dem og lagde sit hoved en anelse på skrå og gabte kort, han var ret træt , men han gad ikke gå hjem ligenu, det var hyggeligt at snakke med de to hunde..
|
|
vicky
New Member
Tilh?nger af hundende
|
Post by vicky on Oct 25, 2008 11:45:01 GMT -5
Hun smiler til pigen. Hun får teen til at komme op af koppen også ned igen, så den er kølet lidt mere ned ,,jeg skal vidst hjem, men vi ses vel en anden dag?" siger hun venligt, hun ligger nogle penge på bordet, tager sin taske og går derefter hjem
//OUT
|
|