Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Nov 2, 2008 14:59:53 GMT -5
Jerry prøvede at bakke væk. Der var slet ikke noget 'glad' i hans øjne længere. Han var skræmt "jeg vil helst ikke dø!" sagde han, mens han vendte hovedet et anden vej. Det var svært, fordi hunden holdte fast i hns krave, og hun var meget stærk. Selv var han bare en slapsvands. Hvis han prøvede at rive sig fri, ville han nok godt kunne gøre det, men ikke uden at der gik hul i blusen, og det var en af de eneste der var hele... Jerry kiggede på de øjne, der slyste af had ned på ham. Han kunne ikke lide dem, og ville gerne undgå dem. -hvis han havde mere styr over sine evner, ville han forsvinde nu, men så godt kunne han dem ikke, og da slet ikke når han var bange. Jerry lukkede hårdt sine øjne i, ventede at hun ville slå ham. "vær sød ikke at slå for hårdt!" peb han ud mellem sine læber. Kiggede stadigt ikke på hende. Hans øre lå helt ned, og hans hale var imellem hans ben. Han hadede sådanne situationer!
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 2, 2008 15:10:34 GMT -5
Rose smilte stille af den bange kat og hævede sin hånd højt op for at give ham en lussing men sænkede så stille sin hånd igen "sig mig kat... hvad er dit navn?" mumlede hun og strammede grebet om kattens krave og løftede ham op og gik hen med ham til den nærmeste mur og klæbte ham op af den, mens hun stadig havde fat om hans krave "hvad siger du til at være mit lille legedyr?" mumlede hun lavt med det samme hadeligt blik, hun kiggede ham dybt ind i øjnene med et låsende blik så han nærmest ikke kunne kigge væk fra hendes smukke, dog strålede de af had fra ham.. Rose syntes at det ville være sjovt at lege lidt med den bange kat, som så ud til ikke at ville dø , og derfor kunne han vel være hendes "slave" og hendes "legedyr." , hun smilte roligt og kiggede fortsat ind i hans øhjne med et hånligt blik, vreden steg i hende..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Nov 2, 2008 15:24:46 GMT -5
Da pigen truede spurgte om hans navn kunne han ikke andet end at svare. Og meget hurtigt "Jerry..." stønnede han, og ville ønske hun ville lette trykket lidt. Sådan gik det ikke. Han kunne mærke hvordan han blev revet op og ind mod muren. han stønnede let, da luften blev slået ud af ham. Hunden sade noget. et eller andet med at lege. Han kunne kun fokusere på hendes hadefulde blik. "nej!" hvinede han, han kunne se at hun ville ham ondt. Hn kunne ikke lide det, og han kom til at pive. Hans hale vibrerrede af frygt. Han havde været ude for andre ting fra katte og hunde, men det her... OG det var en pige?
Jerry tog fat i sin krave. Han kunne ikke rigtigt trække vejret, og måtte stå på tær. Han synes det var pinligt at denne hund havde overtaget. Hans hår virrede let i aftenvinden. "må jeg ikke godt gå?" hviskede han lavmælt. Denne hund kunne han ikke lide, og han ville bare gerne hjem, til hans storebror! Hjem under det tæppe de havde, og måske til et bid brød? alt efter hvor meget hans storebror havde samlet. Han kom i tanke om den anden hund - hotaru- tegning, og sukkede. Hvor gad han godt de boede sådan et flot sted. I naturen, hvor alting var til at stole på. Hans øjne så bedene på den anden hund.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 2, 2008 15:34:02 GMT -5
Rose kiggede på hunden som sagde at han hed Jerry og hun kiggede stille på ham og rynkede sine bryn da han sagde nej "jeg tror ikke jeg hørte dig rigtigt... sagde du, nej?" mumlede Rose stille og løsnede blot en smule grebet om hundens krave så han kunne trække vejert.. Rose pressede ham lidt ind mod muren men slippede ham så og tog fat i hans håndled "kom med kat.." mumlede hun lavt "du kommer med mig, nu, og jeg er ligeglad med hvad du siger ligenu.." mumleded hun lavt og trak i Jerrys håndled og begyndte stille at gå med ham "vi går hen til mit værelse, så skal vi se hvad jeg gør med dig." mumlede hun lavt og kiggede på Jerry som så ud til at være bange , Rose var i virkelig dårlig humør ligenu, der var intet som kunne få hende til at blive roliger ligenu , der skulle ivertfald noget stort til at det ville ske, katten havde ingen chance om at strække imod, det ville blot gøre mere ondt på ham , og et eller andet sted havde Rose ondt af ham at han skulle få så ondt, men det var langt, langt inde i Roses hjerte som var fyldt med en masser andre ting...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 2, 2008 15:50:27 GMT -5
Jerry gjorde store øjne "nej nej!!!" han ville helst ikke med, og han prøvede at komme fri. Han var forbavset over den andens styrke og han peb igén. "sliiip!" råbte han, lettere bange. Han ville ikke med ind på værelset !!! Han lukkede hårdt øjnene i. Snart ville hun se at han ikke var det vær, og så ville hun lade ham gå... Hans øjne flakkede og han prøvede at fjerne hendes hånd igen. Han ville ikke med! han kunne ikke rigtigt tænke på andet end at komme væk. han råbt ehjælp hos en forbigående kat, som bare skyndte sig væk. Han var et offer for en sindsyg voldsphykopat! (overdrivelse) Han prøvede igen at komme fri, men det hjalp ikke, fordi han var svag.. Og han gjorde det bare værre for sig selv.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 2, 2008 15:56:53 GMT -5
"så tag det dog roligt din dumme kat!" råbte Rose irreteret af Jerry og kiggede på ham og tog en hånd for hans mund "Åh gud du råber altså for meget, jeg vidste at katte var irreterende, men jeg vidste ikke at de var så meget irreterende.." de ord kom faktisk ud med en lidt drillende tone, men hun blev straks alvorlig igen "bare tig stille og følg med mig." mumlede hun lavt og trak Jerry med sig, som hun nu stod helt tæt på, men sin ene hånd om hans mund og den anden hånd om hans håndled . Rose kiggede på katten "hvis du prøver at slippe fri bliver det bare værre.." mumlede hun lavt og kiggede på ham og puffede kort til ham for nærmest at fortælle ham at hvis han stritter mere imod vil han få virkelig ondt og hun mente det virkelig. Rose kiggede på Katten "vi er der snart, bare tig stille og gå med mig og du får ikke ondt." Mumlede hun lavt og de forsvandt langsomt..
//emneskift til; hendes værelse ^^ opretter den lige og skriver der xD
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 3, 2008 12:26:33 GMT -5
Jerry kunne ikke andet end at prøve at tage et roligt. Han var ikke i tvivl om at denne hund kunne finde på at gøre noget dårligt... Det var altid noget, at hun ikke tog ham med til sådan et sted hvor katte blev kæledyr. Han sukkede. Ordet. Han havde ikke gået i skole, og kunne ikke sådan et langt ord. Nogle gange kunne han heller ikke forstå svære ord som hans storebror brugte. Han kvaldte stille et piv, og fortsatte hen af gaden. De kom forbi nogle katte, der bøjede hovedet og så melidene på stakkel Jerry. Andre grinede bare. At han ikke kunne vinde over en lille hund! Jerry sukkede sammenbidt og bed sig i læben. Fulgte den sure hund ned af vejen. //Emneskift 3
|
|