|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 14:13:22 GMT -5
Typisk havneområde.. men forholdsvist øde.. Store grå bygninger ligger side om side.
Tenshi og Emily kommer snigende afsted i den tidlige eftermiddag... klokken er omkring halv 4, og det har taget dem 1½ time at nå herud, eftersom Emily ikke er vant til at bevæge sig i samme tempo som Tenshi.. Men de nåede frem, og sidder nu bag nogle stensække, foran nogle store containere. ".. Okay... tag kluden her.." han rækker hende en af de klude de tog med, efter at have hældt lidt kloroform på. ".. Hvis du ser nogle hunde, sniger du dig bag dem, og klasker den klud der for kæften af dem... når der ikke er flere, så tager jeg mig af resten.. Så behøves du ikke at slå dem i hjel."
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 14:23:48 GMT -5
Emily nikker forstående ,,Pas på dig selv" Hvisker hun så og ser afventende på ham. Hun trækker hætten godt ned om ørene og lader halen snoe sig rundt om livet på sig selv så den holder sig oppe under frakken.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 14:30:52 GMT -5
han hæver lidt et øjnbryn.. hvorfor siger hun det? Det undre ham, men han gør ikke mere ud af det. ".. Du tager den modsatte side af mig... så vælter du de tønder der står deromme, og skynder dig at gemme dig.. så snart de vender fronten mod dit hjørne, går jeg på dem med kloroform.. okay? vær klar med kluden, hvis jeg ikke kan nå dem begge.. bare spring på dem og hold kluden for kæften af dem.. gasserne slår dem bevidstløs...." han forvandles til en kat, og pisker afsted hen over den store åbne plads.. det smarte ved at blive en kat er, at man kan bære alle tingene på sig stadig, uden at tabe det.. og så er det der igen når man bliver menneske...
Han når over den store plads, uden at blive set... forvandles til menneske igen, og står med ryggen mod muren, på den side der samles i et hjørne, med den væg hvor indgangen befinder sig.. I indgangen står to fede hunde og snakker sammen... Tenshi vinker over til Emily.. vinker hende mod sig med hånden, men peger så hen mod de to hunde.. eller rettere, hen mod det andet hjørne af bygningen.. De må jo trænge ind fra begge sider...
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 14:41:11 GMT -5
Emily går i katteform og løber hen på den anden side af bygningen. Der efter går hun i menneskeform igen. Stille sniger hun sig hen imod de tønder Tenshi havde hentydet til. Hun vælter alle tønderne og løber så i skjul igen bag en stabel med paller. Der sidder hun så og håber på Tenshi snart vil gøre noget ved hundene. Hun rystede let af nervøsitet hvis nu de skulle finde hende.. Hvad ville hun så gøre? Hun klemte kluden lidt tættete sammen i hånden og håbede på det bedste nemlig at Tenshi ville ordne det.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 14:49:50 GMT -5
"Hvem der?!!" begge hunde udbryder i munden på hinanden.. vender fronten mod.. Den ene begynder at gå derhen af.. Imens sætter Tenshi i lydløst løb hen, springer op på ryggen af hunden og klasker kluden for munden. "Ta den din smovsende køter!" hvæser han.. Da han kan mærke manden, som ellers strittede imod, blive slap i kroppen, og begynder at falde sammen, sætter han af i et spring på ryggen af ham.. en salto om sig selv i luften mod den anden mand, som hørte ham, og lige har vendt sig om.. Men han når kun lige at vende sig om, inden Tenshis fødder støder åp hans skuldre, og han vælter bagover.. Tenshi er lige ved at vælte forover, men reder den ved at smække hænderne mod jorden, svinge sig rundt og lande på benene, hen og klaske kluden for kæften af hunden. ... sådan.. nu lå begge stille. ... Det var tæt på.. tænker han lettet. "... Fri bane.." mumler han over sin skulder.. akkurart højt nok til at Emily vil kunne høre det.. Han trækker laizor kniven fra sit bælte.. trækker nakken bagover på den mand han lige havde slået i jorden.. Han holder kniven for mandens strube, alt imens de dybe øjne, bliver fjerne... så sker det.. kniven tændes, så laizerbladet folder sig ud... og skærer igennem, først huden på mandens hals.. ind gennem fedtlaget, som ham her har så rigeligt af, ing gennem strubehalsen.. inden han trækker den ud igen.. hastigt hen til den anden, hvor han gør det samme. "Jeg skal have hjælp til at slæbe dem ned til molekanten.. vi dumper dem."
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 14:59:49 GMT -5
Emily hopper frem fra skjulet og går hen til Tenshi. Hun tager fat i den ene af hundende og ser afventende på Tenshi. ,,Okay" Hvisker hun lavt. Det er tydeligt hun er usikker på det her men hun gør det dog alligevel. Emily har aldrig brudt sig om køterne. Hun holder dog stadig godt fast om hendes klud og stille begynder hun at trække i hunden.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 15:07:57 GMT -5
Tenshi tager fat i den anden hund.. det er lettere hårdt.. for køteren er tung... Tenshi tog den fedeste og slæbe på.. Han slæber ham i benene, for at hovedet ikke skal falde af på vejen.
De når hen til molekanten... "... så dumper vi dem.." Tenshi går om bag ham.. begynder at skubbe... han skubber til, og køteren tilter ud over molekanten... Tenshi hjælper så Emily det sidste stykke, og de får også den anden skubbet i vandet.. "Så.. hurtigt ind!"
Tenshi sætter i hastigt løb mod indgangen, inden for døren, rundt om et hjørne bag nogle kasser... klar til at kalde Emily til sig når hun kommer ind...
Når Emily så engang er dukket op derine (går jeg ud fra at hun gør) Bevæger de sig længere ind i bygningen.. mellem smalle gange.. gennem luftsluser der hvor der er overvågningskamera.. Den store port er lukket og solidt låst.. så der kunne de ikke trænge ind.. Nej de må ind på den svære måde..
Omsåder når de frem... Et stort lokale.. hylder og reoler i alle retninger.. alle fyldt med kasser.. "... Endelig.." mumler han
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 15:18:37 GMT -5
Efter de har dumpet køterne løber Emily også ind og følger med længere ind. ,,Hvor skal vi hen?" Spørger hun og rødmer let. Hun syntes Tenshi er småsød og kan næsten ikke stå for ham.. Men hvorfor skulle kattenes leder gengælde noget som det. ,,Hvad er der i kasserne spørger hun da de er kommet dybere ind i bygningen.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 15:23:44 GMT -5
Tenshi skæver rundt.. ingen at se... "Det meste af det er tøj.. vare som hundene bare fråser med..." han klør sig på kinden.. Ja.. her er der mange butikker, som har bestilt lagerplads... Tenshi begynder at gå hen mod et hjørne.. Det hjørne han oftest finder sit tøj..
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 15:27:49 GMT -5
Emily går bare rundt og kigger i de forskellige kasser og leder efter tøj.. Hun finder så en lang sort frakke of et par bukser, en lang nederdel og mange hoodies. Hun står med det hele i favnen og ser hen på Tenshi for at se om han har fundet noget han kunne bruge. Hun bevæger sig så hen imod Tenshi og kigger efter hvad han laver.
|
|
|
Post by Fluke on Nov 18, 2008 15:30:42 GMT -5
( dø emily...... ikke dig bag, men bare selve karakteren.. )
Fluke så ned på sin radar, den røde prik, viste sig på "kortet.." og han trådte nærmere det sted hvor den skulle være.. han var der næsten.. nu er du snart min! din dumme kat.. jeg skal have min mobil tilbage! Fluke var ligeglad med om han ødelagde noget... så pludselig kunne man høre et stort klir, og en masse rudeglas, var smadret nede på gulvet.. Fluke havde gået rundt oppe på taget, og valgte sin entré gennem et vindue.. pludselig kunne man høre en latter.. en ond latter - som Fluke havde øvet sig på, bare for at virke farligere..
han begyndte at løbe hen imod kattene.. "NÅH TENSHI! " sagde han højt og nederdrægtigt. han havde hænderne plantet i siderne og stod stille .. -"Så fandt jeg dig! "
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 15:35:39 GMT -5
Tenshi får flået en kasse op.. roder lidt i dens indhold efter noget brugbart.. sort tøj, alt sammen.. det er nemmest at kamuflere sig i. "Tag så meget som du kan bære med den vej vi kom i- " han bliver afbrudt af lyden fra en rude, som knuses.. Han farer sammen, vender rundt på hælen og smider alt fra sig.. Den der latter.. fuck! skummelt ad helvedes til.. Så spotter hans øjne Fluke, og han udskiller en lav hvæsen. "Skrup dog af og drukken dig selv i din egen smovsen!" lyder det spydigt fra ham.. Han ser rundt.. umiddelbart er der ingen udgange de kan tage, som Fluke ikke hurtigt ville kunne afskære dem for.. "Dø dog din lænkekøter!" Tenshi trækker en klud op, hurtigt hælder han Kloroform ud på den.. Men man kan jo ikke gøre sådan noget med lynets hast.. så Fluke vil godt kunne nå at opfange at Tenshi har gang i noget... Hvis han ikke er blevet stoppet inden, er han nu på vej mod Fluke med kluden rettet i mundhøjde... plan om at holde den for Flukes underansigt.. men som sagt vil Fluke have kunne nå at forberede sig på det træk
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 15:43:05 GMT -5
Da Emily høre ruden der knuses stivner hun af skræk Fuck... Opdaget! Det var det jeg ikke ville... Opdaget! Tænker hun. Hun vender sig så om og ser på Fluke.. Den skumle latter kryber hende langt op af ryggen. En forfærdelig følelse for hende. I det hun opdager det er en hund slipper hun alt tøjet og falder om på gulvet med et bump. Der skete for meget for hende i det øjeblik så blodet løb hende fra hovedet og hun faldt pludselig om.
|
|
|
Post by Fluke on Nov 18, 2008 15:54:11 GMT -5
Fluke rækkede tunge af Tenshi.. "Bleeh Tenshi!" han trak ned i kinden.. og grinte så af ham.. -"nå det havde i nok ikke regnet med! Tenshi.. og din lille veninde!" sagde han spydigt.. han bankede en knytnæve ind i sin håndflade.
han opfangede så at Tenshi var igang med noget med den klud.. Fluke kunne jo sagtens se det! tsk, idiot! Fluke fik løbet udenom Tenshi, og stod nu bag ham.. det var de sko han havde på, som fik ham til at løbe hurtigt.. han smilte nu overlegent. "hahaha!" -"det ser ud som om at din lille veninde, ikke kunne klare det!" han kiggede på kattepigen som lå på gulvet.. han fnøs.. han sparkede så ud efter Tenshis ryg, hans plan var at få ham til at falde med hovedet ned i gulvet..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 16:00:37 GMT -5
Tenshis blik glider over mod Emily da Fluke nævner det.. det distrahere ham.. og før han ved af det, er Fluke bag ham, og han mærker et spark mod ryggen, som sender ham i gulvet.. ned på maven, så kluden ryger ud af hånden på ham, ligger ½ meter væk... Shit!! Hvordan kunne han vide at jeg var her?! tænker han febrilks, mens han forsøger at rejse sig.. Men alt efter om Fluke har i sinde, at Tenshi skal blive liggende, afhænger det af hvad der sker.. Fluke vil sagtens kunne jage en fod på ryggen af ham, og spolere Tenshis plan om at komme op igen..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 18, 2008 16:12:52 GMT -5
"Tsk, hvor tror du at du skal hen?!" sagde han højt igen, og plantede sin fod lige oven på rygraden af ham.. "mundlam? har du intet at sige?" han grinte igen.. det der grin han havde øvet sig på.. -"Såeh.. du tror nok rigtig at du skal komme og stjæle?" han smilte stort. han tsk'ede, og trådte hårdere med foden, på drengens ryg..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 16:23:31 GMT -5
der kommer en halvkværket lyd fra Tenshi, da Fluke placere sin fod på ryggen af ham. "Jeg stjæler ikke.. Tager skam bare hvad der tilhører kattene!" hvæser han, forsøger at sprælle sig fri.. men da Fluke træder hårdere, ligger han stille.. han vil ikke risikere at komme alvorligere til skade med ryggen. "Flyt dig, fedesen!" snerrer han.. egentlig ikke fordi Fluke er fed eller noget.. det er bare noget han siger
|
|
|
Post by Fluke on Nov 18, 2008 16:30:46 GMT -5
"Hvad siger du? din store fede spandfisselort!" (<-- elsk på det ord XD) -"Du må nok hellere holde kæft!" knurrede han. den kat skulle ikke løbe om hjørner med ham.. Fluke så nederdrægtigt på katten.. "Det her tilhører ikke dig! men hvis du sluttede dig til os.. sååå.." prøvede han lokkende.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 16:34:32 GMT -5
(... Så handikappet det ord der xD )
Han hvæser lavt, men fnyser så overlegent.. hvilket latterligt ord egentlig..? "Jeg vil ikke slutte mig til en uddøende race... For selv hvis jeg dør.. så er i uddøende... med dig som efterkommer, er det bare et spørgsmål om tid før i bryder jer selv ned.." han vender øjne. "Flyt din fod.. du brækker min ryg din spasser!!" et hvæs lyder fra ham, i det han forvandler sig til en lille kat.. kattekroppen bliver trukket ned og er der hvor hans fødder starter.. hvilket resultere i at han nu står bag Fluke.. Med et højlydt hvæs, springer han op på ryggen af ham.. (hvis det er okay altså) og slår klør'ene i ham
|
|
|
Post by Fluke on Nov 18, 2008 16:36:52 GMT -5
" Vi er ikke uddøende dit kvaj! " -"men det er I, I små skravl! " pludselig var Tenshi "forsvundet.." han kiggede forvirret omkring.. og undrede sig.. pludselig mærkede han kløerne blive jaget i ryggen på ham.. "Argh! for satan! " han bed tænderne sammen.
|
|