Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Nov 28, 2008 20:33:29 GMT -5
Da de nåede hen til katte hospitalet, gik Kio bare direkte ind med ham, og lagde ham i sengen.. det kunne man jo godt.. egentlig.. men en af sygeplejerskene fulgte med.. Kio satte sig på en stol der stod ved siden af sengen.. han så mut hen på Tenshi.. "Hans ribben.. tror jeg.. er knækket.. brækket.. whatever you call it." sagde han køligt og lænede sig tilbage i stolen, med benet over kryds. Sygeplejersken tog straks notater og ville gøre noget ved det med det samme, men hun skulle lige ud og kontakte lægen.. så hun forsvandt ud..
Kio skævede ned på Tenshi.. "...."
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 20:35:23 GMT -5
Tenshi bliver lagt på en seng... en hård briks, med et gammelt liggeunderlag som madres.. Ja, mere har kattene jo ikke...
Tenshi ser på Kio.. hans øjne er fortsat lammet af smerterne... Men han lukker dem... Hans vejrtrækning er så forsigtig som muligt.. Det gør ondt at trække vejret hvis lungerne puster sig for meget op..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Nov 28, 2008 20:37:46 GMT -5
Kio er stille i noget tid. det han foretager sig, er faktisk bare at sidde på stolen, og stene over på væggen. den lettere snavsede væg, men ellers var der ikke mere i det.. han rømmede sig, og skævede ned til Tenshi et par gange, hvorefter han så sukkede ud..
Du kommer også altid i knibe.. Han lod en hånd køre igennem håret.. "....." han var lige ved at sige noget, men tav.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 9:13:49 GMT -5
Tenshi åbner øjnene efter nogen tid. "For helvede.." mumler han lavt.. Forbandet.. Det gør så forbandet ondt! tænker han gruende. Hans blik falder over på Kio.. Han.. sidder her stadig...? tænker han en smule forundret.. De gule øjne betragter mut Kio... Tænk... Det er 3 år siden Kio og Tenshi sås sidst... en svag rødmen glider over tenshis kinder.. Kio har forandret sig en del... Han løfter en hånd op, gnider sine kinder. "Hvorfor er du her stadig?" mumler han afdæmpet
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 1, 2008 9:33:33 GMT -5
Kio sukkede. "Det ved man aldrig." han trak på skuldrene, hans evige korte svar. hvad skulle jeg ellers have sagt? han undrede sig en smule.. men rystede så på hovedet.
"Jeg skal jo se om du dør eller ej." mumlede han så.. men han håbede dog på at Tenshi ikke døde.. han kunne bare godt lide at fremstå som hvis han hadede Tenshi.. og det syntes han også selv at han gjorde godt.
"Du vil måske have at jeg går?" spurgte han og kiggede skævende ned til ham.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 9:37:45 GMT -5
Tenshi sukker, men standser midt i sukket, da et jag af smerte træder igennem hans krop. "... Ja, du sidder jo og venter på at jeg krepere!" mumler han lavt.. forsøger at ligge afslappet... Fandends som det gør ondt. "Måske.. men det lader ikke til at du gider... Tænk.. Du sidder og venter på det.. du vil være den sidste der ser mig inden jeg dør, eller hvad?" spørger han i en halvprovokerende tone.. selv om de vel begge ved at han ikke dør af det.
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 1, 2008 9:39:28 GMT -5
Kio trak på smilebåndet, men ikke et glad smil. "Ja, selvfølgelig skal jeg da det. og jeg tager nok også et billed, skal du se." Han så køligt på Tenshi.. og der blev dyb stilhed.. Kio mente ikke noget af det.. men det behøvede Tenshi jo ikke at få at vide.. Fæ..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 9:46:39 GMT -5
"Sørg for at fange min gode vinkel så." siger han bare som et spydigt tilbage svar.. Han drejer hovedet sløvt efter den lægekat der var før. ... Jeg ber til at de har et mirakkelmiddel.. tænker han med et stille suk.. Havde han været på et hundehospital, havde det ikke været noget problem.. Der ville de kunne rette hans ribben ud.. og så ville der kun gå en uges tid inden alle smerterne ville være væk..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 1, 2008 9:52:27 GMT -5
"Hmf.." Kio smilte i skjul..
Lidt efter kom lægerne ind igen med en stor maskine, som vidst skulle bruges til at tjekke efter på Tenshis ryg.. De satte det på ham.. de fortalte lidt om det .. og hvorfor.. og så gik de ellers igen.
Kio skævede lidt til maskinen, derefter på Tenshi.. men han sagde intet.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 10:02:07 GMT -5
Tenshi skæver efter dem da de går. "... Tænk.. så virkede deres togt vist.. De fik fat i en røgentscanner.." han smiler ganske svagt, men fortrækkes i smerter igen. Så kastes hans blik på Kio igen. "... Men.. ud af posen.. hvorfor er du her stadig? Bekymret?" spørger han en smule flabet..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 1, 2008 10:10:01 GMT -5
"Hvis jeg var bekymret havde jeg voldtaget dig." mumlede han bare, som hvis det var fuldkommen normalt.. Han sukkede tungt og lænede sig tilbage i stolen..
Kio så en smule på Tenshi, men kiggede så væk igen.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 10:15:11 GMT -5
Tenshi hæver et øjnbryn. "... Nå nå.. så det havde du... Tsk.. er du ved at blive bøsse, Kio?" spørger han med et halvflabet smil.. Men det er dog undertrykt en smule, eftersom det gør pænt ondt i hans ribben. ... theh.. voldtaget... Det spøger man ikke med.. spasser.. tænker han med et gys
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 1, 2008 10:17:58 GMT -5
"Det kommer jo an på.. personen man møder." han så lidt ned på Tenshi. "Shall I be gay for you..?" spurgte han svagt, men egentlig forventede han ikke noget svar.. han sukkede tungt.. mand, hvor er jeg sulten..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 10:21:44 GMT -5
Kio får bare et væmmet, tilolmet og dvask udtryk tilbage. "... ew.. No thanks." mumler han væmmet. Han ligger lidt.. overvejer at sige noget. ".. Hmm.. Tak.." mumler han så lavt.. lukker øjnene med et halvtungt suk. ... Nu vil han sikkert slynge noget nedladende efter mig.. tænker han i sit stille sind
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 1, 2008 11:44:47 GMT -5
Kio reagerede ikke på Tenshis ansigts udtryk.. han sukkede tungt, igen. hvad skal man foretage sig?.. jeg keder mig jo ihjel. Han spejdede rundt i rummet for at se om der var noget spændende, men hans øjne faldt på Tenshi som det sidste. "Tak?" spurgte han undrende, -"Tak.. for hvad..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 12:53:22 GMT -5
"Ja nok fordi du hjalp mig.. spasser.." mumler han bare med en himmelvending af øjnene. "Hvor skal du så hen nu?" han klør sig lidt på siden af hovedet.. Et eller andet sted vil han jo gerne have at han bliver der... men på den anden side, vil han godt have at han skrider af helvedes til.. han trækker sine goggels af hovedet, og lægger dem på den hårde briks ved sin side.. Hvad foregår der i dit hoved.. Kio..?
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 1, 2008 12:57:18 GMT -5
"Ah. Ja ja.." mumlede han bare.. han mente jo ikke at det var noget særligt.. han ville ihvertfald ikke se det som noget særligt. "Nu? .. ikke rigtig nogle steder, men hvis du vil have at jeg skal gå, så skal jeg nok hjem." han trak på skuldrene, og lod en hånd køre igennem sit hår.. han skævede svagt hen på Tenshi, med et lille smil.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 13:16:53 GMT -5
Tenshi skulle lige til at snerre af Kio igen.. men.. han smilte? Det får Tenshi til at tie.. "... Øh.. det er vel op til dig selv..?" siger han bare spørgende..
Men inden at deres samtale kan nå at fortsætte, kommer lægen igen.. Hun smiler let. "Du har ikke brækket noget.. og så vidt vi kan se, har dine lunger kun fået et lille tryk.. men der er ikke noget at være bekymret for.. Du får noget smertestillende.. eh.. så snart vi får fornyet lageret.. vi har ikke mere.." hun sukker.. Tenshi sætter sig op.. det smerter sygt i hele hans krop, men han holder en facade med et smil.. selv om det blev lidt akhavet. "Årh.. tænk ikke på det.." siger han.. forsøger at lyde afslappet, men hans smerter gør det svært. "... Jeg klarer mig nok.. Jeg skal nok sørge for at i får nyt lager.. bare skriv ned hvad i skal bruge.." han vender så ryggen til hende.. så han tilfældigvis har fronten mod Kio... En svær grimasse af smerte går igennem hans ansigt.. Det gør ondt at bevæge sig.. Det vil Kio sagtens kunne se.. Men han vil ikke vise det over for lægen.. det kunne jo give hende dårlig samvittighed... og det er ikke det han er ude på..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 1, 2008 13:21:23 GMT -5
Da lægen kommer ind, blev Kio tavs. han sad og lyttede på hvad lægen havde at sige.. Hmm.. Tenshi har det dårligt.. Kio nåede at afbryde, inden det næste blev sagt.. "Jeg.. har noget smertestillende derhjemme." sagde han køligt, og kiggede fra lægen til Tenshi.. "Hvis det er.. kan han komme med mig hjem..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 1, 2008 14:33:22 GMT -5
Lægen ser lidt på Kio... Kio har før hjulpet hospitalet, så de ved skam, at Kio er en af de ganske få katte, som uden at være forræddere, bor i en lejlighed. "Det ville gavne ham.. han skal helst slappe af de næste par uger.. skønt det nok er umuligt for ham.." siger hun... Tenshi føler sig talt over hovedet.. "... Hallo..? Jeg er her altså stadig.." mumler han en smule irritabelt, da de taler om ham som om han ikke selv var der.. Lægen smiler mildt. "Undskyld.. Men.. Kio-san har en sund holdning til sagen... du burde tage med ham.."
Tenshi skæver mod Kio.. han har aldrig brudt sig om den måde Kio egentlig lever hundenes levevej på.. Men på den anden side, ved han jo godt at det ville være bedst for ham..
|
|