|
Post by miguel on Jan 11, 2009 12:54:19 GMT -5
Musik lokalet er ikke ret stort. Men der er hvad der skal være. rummet er nærmest delt op i to, hvor i den ene ende er der plads til stole og node tavler og sådan, mens i den anden ende var der instrumenter. I lokalet var der to keyboards, et klassisk klaver, et sæt trommer, 3 mikrofoner med stativer, og på væggen hang guitarerne og basserne.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 12:58:11 GMT -5
Lassie kommer ind i lokalet, han smilte nærmest stort, da han så det sorte tromme sæt.. "Owh.. dejligt.." han gik derhen, og satte sig til rette, placerede foden ved pedalen, og trykkede ned på den.. den slog højt mod stortrommen.. "jeg elsker den lyd.." han smilte langt.
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 13:10:12 GMT -5
Miguel smilede kækt og gik over mod væggen. han trak en el-guitar ned og satte den til. roligt tændte han for forstærkeren og smilede kækt. han lagde let hovedet på skrå og begyndte at stemme guitaren. "hvad sang tager vi?" spurgte han let og så sig over skulderen. Han smilede skævt til Lassie og lod en C akort lyde fra den rungende højtaler mens hans milede stort ved lyden. han begyndte så bare stille at spille Tears dont fall bare indtil der var kommet et ønske.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 13:15:21 GMT -5
"Ehm.. den vi har fundet på..- den uden navn.." Lassie smilte stort, og lod foden trykke på pedalen igen.. så den gav et bump. Han tog fat i sine sticks, og begyndte at tromme lidt.. hmmn.. Ærgeligt jeg ikke også kan sidde derhjemme og spille.. tænkte han med et skævt smil.. "Tears don't fall.. they CRASH around meee~!" han grinte.. lidt..
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 13:20:58 GMT -5
Miguel rakte kort tunge igen. Han stoppede strengene og begyndte at sætte sangen igen ved forespillet der blev spillet af guitar. Han lukkede øjnene roligt af nydelse ved at mærke strengene mod hans fingre. Han smilede skævt og gav et lille nik mod Lassie. Han rokkede let med overkroppen i takt med guitarens rytme. Det her kunne da nogen lunde redde hans dag fra at hans far ikke kom når han havde lovet Miguel det.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 13:23:50 GMT -5
De spillede noget musik i noget tid.. og Lassie følte sig i en helt anden verden.. da der var gået noget tid, kiggede han op på klokken og stoppede med at spille.. "Skolen lukker nu.. det var jo bare forældre dag.. så vi kan bare gå hjem.." han smilte skævt.. -"Eller vi kan gå i byen og æde slik.." han pakkede tromme sticks'ne sammen.. og rejste sig fra stolen..
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 13:36:49 GMT -5
Miguel stoppede også med at spille og begyndte at pakke guitaren sammen. Han smilede skævt. "jeg stemmer for byen." grinede han og lagde hovedet på skrå. han rakte kort tunge og hang guitaren op på væggen. roligt pakkede han noderne sammen og lagde dem i mappen. "har du penge med?" spurgte han og smilede. "jeg har fået sådan en lyst til nudler eller sushi." sagde han med et skævt smil. Han lagde hovedet på skrå og grinede svagt. At være i byen med Lassie var sjovt. For de begge var lige hyper næsten.. men når det var de to sammen var det som alt andet kunne være ligemeget. undtagen guitar og streetdance.. xD
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 13:46:33 GMT -5
"Sushi? I'm in." han slikkede sig om munden.. Han fandt sin pung i baglommen, "Yup.. har nogle penge.." han grinte let.
Lassie strak armene i vejret og nussede sine fingre.. "Jeg er lidt døsig.." mumlede han og gned sig svagt i øjet, så han ikke tværede make-uppen. -"Hey.. vil du hjælpe mig med at farve ørerene? så kan vi gå ned og købe blå farve til dem.. " han smilte langt.. "Min far skal ikke tro at han vinder.. "
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 14:08:58 GMT -5
"I'm in!" grinede han og rakte let tunge. "jeg overvejede om jeg skulle farve mit hår tre forskellige farver" mumlede han stille for sig selv og gumlede let på sin underlæbe. "så kan vi tag hjem til mig og farve dem?" sagde han med et varmt og kækt smil. "så vi siger Sushi og hår/øre farve?" sagde han roligt og smilede skævt. Han lagde let hovedet på skrå og kløede sig let i nakken med den ene hånd. han så kort ned på sin negle der snart var slidt ned pga han spillede så meget guitar.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 14:13:50 GMT -5
"Jo, det kan vi godt!" han smilte stort. -"Så æder vi først.. og køber hårfarve, eller omvendt?" han smilte langt, gik over mod døren og ventede på at Miguel kom der over.. Gad vide hvad Far laver..? han sukkede lidt. "Jeg er faktisk også ret sulten.. klokken er omkring.. 1 nu.." han så overrasket på Miguel, -"Kæft vi har spillet i lang tid."
|
|
|
Post by miguel on Jan 11, 2009 14:18:34 GMT -5
Miguel smilede skævt. "tjo.. vi kan æde først og så købe farve?" han lagde let hovedet på skrå og gik roligt over mod døren. Roligt stoppede han op og så op på uret. "hold da kæft ja.." kom det lettere overrasket fra ham. han lagde let hovedet på skrå og smilede skævt. "skal vi skride?" kom det fra ham med et varmt og kækt smil, mens han let lagde hovedet på skrå. Han trak sin pung op af lommen og åbnede den. hurtigt lod han øjnene tælle sine penge.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jan 11, 2009 14:28:53 GMT -5
"Okay." Lassie nikkede og smilte svagt. -"Lets get the fuck outta here!" han åbnede døren og forsvandt ud.. sikkert med Miguel ved sin side.. Uhm.. Så skal mine ører farves..
//out
|
|