|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 11:05:06 GMT -5
Benjamin kiggede forskrækket på nålene og kiggede på dem og rynkede lidt på sine øjenbryn og bed sig lidt i læben, han vidste ikke hvad han skulle gøre, og da han så blev mindet om skudet fik Benjamin et skræmt blik "ss....ku...det...." mumlede han lavt og tog sig til låret og bed sig i læben og kiggede på Tenshi "du... du skød mig, det er dig!" sagde han med et rynket øjenbryn og et vredt blik, Benjamin vidste ikke hvordan man kæmper, men han kunne vel prøve.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 11:16:02 GMT -5
Tenshi rynker brynene i en uforstående mine. .. Han.. kan ikke huske det? tænker han undrende. "Pff.." fnyser han. "I fare og i fare.. Jeg kan godt klare mig selv.." han vender let øjne. ".. Der er en grund til at det er mig der er kattenes leder.. og ikke dig.. husker du nok ".. Det var Tenshis halvynkelige tilbage slag.. han ved jo godt at han nok næppe ville være sluppet helskindet væk alene... han fnyser let, retter blikket mod Nickie. "Hvis du vidste hvor mange af den slags latterlige kommentare jeg har fået igennem mit liv, så ville du le af dig selv nu.." lyder det spydigt tilbage.. Ja, Tenshi får daglige trudsler.. han tager sig ikke af dem. Han rettede blikket mod Benjamin. "Ja.. surprised?" han hæver et øjnbryn.. Så husker han det alligevel.. phøhø.. ynkelige kræ.. han stikker hænderne i lommerne.. Nu har han Kio her igen - en normal Kio, uden psykopatiske adfærdsreaktioner - som sin personlige bodyguard!
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Mar 11, 2009 11:32:10 GMT -5
Kio trak på skuldrende til det Tenshi sagde. "Jamen så går jeg vel bare igen?" drillede han, og lød seriøs.. han vendte om, og skulle til at gå.. han spillede ihvertfald at han skulle til at gå.. men så stoppede han op og smilte drillende til Tenshi.. "Teh.. Lille killing dog." han rystede på hovedet, og gik så op foran Tenshi..
Kio kiggede stift på Militær hunden.. "Nåå.. ? du tror du kan slås med næverne?" han var lige ved at grine. -"Du er bare en ynkelig tæve.." han trak på skuldrende, "Du er intet uden dine pistoler.." han sukkede tungt.. han var nærmest hånene..
Han kiggede nede på sine nåle.. studerede dem lidt.. hvorefter han kiggede på Benjamin og dernest Nicki.. -Kio havde ikke kun nålene.. men også en revolver i lommen..
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Mar 11, 2009 11:39:06 GMT -5
Nickie skulle lige til at sænke paraderne da katten lod til at skulle gå, men hun tog sig selv i det. Og besluttede sig for at det var godt hun ikke havde gjort det, da han så vendte sig rundt. Hun kunne ikke lide det stive blik, og så på ham med et rasende blik, mens hun stadig knurrede. Hans ord ramte hende, men hun skjulte det godt bag sin i forvejen boblende vrede.
"Tror du selv, at vi kun lærer at skyde med pistoler?!" knurrer hun rasende, og kunne bestemt ikke lide at han nærmest hånede hende. "Så længe der er civile til stede, må jeg udføre mit arbejde!"
Rigtigt. Arbejdet er noget der betyder meget for denne hund.
|
|
|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 11:55:25 GMT -5
Benjamin knurrede kort af Tenshi "jeg er ikke bange for dig misser..." mumlede han , okay, det var en løgn, men det behøvede Tenshi jo ikke at vide.. Benjamin kiggede på pigen og kiggede så på den nyandkommet dreng og knurrede kort af ham og lod sin hånd stryges gennem sit hår og kiggede på dem, han håbede ikke at det her ville blive til en kamp, for Benjamin vidste ikke hvordan man kæmpede, men han kunne vel prøve, han var bare bange for at blive skudt igen..
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 12:01:14 GMT -5
Da Kio var ved at gå, gik der et sæt igennem Tenshi, og han skulle lige til at råbe op.. men bleg om gællerne så han på Kio, da denne vendte sig om.. udtrykket blev så mere muggent. .. Den flab... han skal fande få skal han!! tænker han knottent. Tenshi fnyser let, smiler overlegent af Benjamin. "Sidste gang rystede den lille tæppetisser ellers i bukserne af skræk for misseren." lyder det hånende fra Tenshi.. Han ser så på Kio. "Jeg låner lige den her.." han snupper revolveren ud af Kios lomme, retter den mod Nickie. "hør her, køter.. nu går du ud i baglokalet, og der bliver du til vi er helt væk.." kommandere han skarpt.. Han retter så pistolen mod Benjamin. "Ellers pløkker jeg knuppen af knægten" Tenshis hjerte hamrer stadig.. forskrækkelsen over at stå helt alene.. ubevæbnet... ikke en rar følelse.. .. Pokkers.. Igen har Kio redet pelsen på mig.. tanken er ubehagelig.. sidste gang løftede han murbrokkerne væk.. og denne gang kommer han anstigende som personlig bodyguard, endda med ekstra våben
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Mar 11, 2009 12:04:38 GMT -5
Kio grinte hånene af Hundetøsen.. "Hvad lærer i så? sit og dæk?" han trak på skuldrende.. Smilte nærmest bebrejdene.. Så kiggede han opgivende på Benjamin.. "Kan du ikke andet end at knurre? pas på jeg ikke river tungen og gebisset ud på dig.." truede han.. men lød egentlig meget afslappet..
Da Tenshi snuppede pistolen fra ham, kiggede han bare på Tenshi, og lavede et skuldertræk.. det gjorde han bare.. han havde forsat nålene fremme.. dem havde han ikke lagt fra sig.. eller smidt væk.. og nu kunne Tenshi vel klare trueriet lidt..
Hmn.. Tenshi dog..
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Mar 11, 2009 12:07:00 GMT -5
Nickie bed tænderne hårdt sammen, men det kom bag på hende da der med et blev rettet en revolver mod drengen ved siden af hende. PIS! et gidsel!Man kunne nemt se forvirringen i hendes øjne, men hun trådte da baglæns et par skridt, mod baglokalet. Og forsvandt derind, men turde ikke tage drengen med, (da jeg ikke bare må trække i folk) da hun var nervøs for at det også ville gælde som at affyre revolveren. //out herfra Sowwie
|
|
|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 12:19:14 GMT -5
Benjamin kiggede skrækslagen på Tenshi og stod helt stille og bed sig lidt i læben og kiggede på den nye dreng og kiggede vredt på ham "pas på dine ord....." mumlede han lavt og kiggede så på Tenshi "du er godt nok god til at udklæde dig... sikke en skam at din dårlige kattelugt afsløre at du bare er endu en kat som fortjæner at dø..." mumlede han og kiggede på ham og smilte kort hånligt og lagde sine arme over kors og strøg stille sin hånd gennem sit hår og hævede lidt sit øjenbryn...
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 12:23:58 GMT -5
Tenshi kvæler et grin over Kios første kommentar. .. den må jeg huske.. haha! sit og dæk.. tænker han moret. Han ser skarpt på Benjamin, smiler slesk. "Fortjener at dø? Ja det undre mig ikke at du siger sådan.. sidst havde du ellers travlt i at tilbyde mig penge og hvad ved jeg.. Dobbeltmoralske kræ.." han trykker revolveren halvt ind, så det giver et lille klik, men uden at affyrre. "Pas du nu bare på.. ikke?" han ser op på Kio. ".. Vi skrider.. ud, ind i første gyde og så snupper vi undergrunden.." han gør klar til at stikke af, så snart Kio gør tegn til det.
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Mar 11, 2009 12:27:37 GMT -5
Kio var moret over at politi hunden bare sådan smuttede ud i lokalet.. Men så kiggede han stift over på hunden der stod tilbage.. men solbrillerne afslørede ikke hans øjne.. Langsomt tog han sin hånd.. og kørte den forbi munden, som hvis han lynede sin mund.. og det mente han så at Benjamin skulle gøre.. altså direkte bare holde kæft.
Han kiggede så på Tenshi.. nikkede let.. "Kom.. lad os skride.." han trak på skuldrende.. og begyndte at vandre ud af butikken.. ventede på Tenshi.. så de kunne "stikke af" sammen.
|
|
|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 12:41:35 GMT -5
Benjamin kiggede på dem og lagde muggent sine arme på skrå og kiggede kort og muggent væk og satte sig ned på stolen og kiggede blot muggent ned i gulvet og sukkede dybt "Bwaaaah..." mumlede han lavt og trak sine ben op til sig og sukkede dybt og kiggede kort efter dem, han kunne vel ikke gøre andet end at lade dem gå , han havde jo ingen våbne, og han kunne ikke kæmpe, og han var bange, også selvom han ikke viste det overhoved.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 12:46:00 GMT -5
Tenshi nikker let.. men selvfølgelig skal han lige skabe lidt ravage.. Han retter revolverens sigte mod stolens ene ben.. og med et hurtigt skud, pløkker han stolebenet over, så stolen gerne skulle vælte.. - og skudet skulle gerne forskrække en del..
Og så.. væk var de.. Tenshi og Kio forsvandt ud af døren.. afsted igennem menneskemængden, væk ned af en sidegade, hvor de kravlede ned i undergrunden..
//out for Kio og Tenshi
|
|