|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 6:19:58 GMT -5
det svulmede rundt med mennesker og iblandt dem massede benjamin sig ind i en lille cafe og han sukkede dybt og kiggede ud af vinduet hvor alle menneskerene massede sig rundt og ikke gav ham plads at gå ud "nårh... jeg bliver vel her lidt tid..." mumlede han og vendte sig om og kiggede lidt rundt og satte sig så ved et bord og han stirrede ind i bordet, hans hale viftede lidt fra side til side og han havde intet smil på hans læber , hans havde en hat på sit hoved og hans hoved var vendt nedaf..
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 6:30:16 GMT -5
ude på gaden blandt de mange mennesker er der larm og påstyr.. Men pludselig starter et optøjer, som ikke har været i den dur længe. "FANG HAM!!" lyder det højt fra en flok unge hunde.. En slank skikkelse spæner afsted imellem mængden.. skikkelsen er iført sort tøj.. en sort hættetrøje som skjuler ørerne.. halen er gemt ned langs benet i det ene, lidt løse bukseben.. Tenshis tøj er væsentligt anderledes i dag end det plejer.. på bukserne hænger noget der meget nemt kunne ligne en hundehale.. - Tenshis nyeste påfund, at sy en hundehale på et par bukser, så han kan færdes i byen.. men de unge køtere havde vist lugtet lunten.. Afsted går det.. Tenshi med hundene lige i hælene.. Folk råber nu, og nogle flytter sig, mens andre forsøger at standse Tenshi.. andre igen forsøger at standse hundene.. Men Tenshi forsvinder fra hundene i mængden, og får på alle 4 mast sig igennem mængden, lige ind på cafe'ens gulv, hvor han nærmest vælter ind... liggende på maven.. gispende efter vejret.. puha.. det var væmmeligt! nok det mest væmmelige han har været ude for længe.. at skulle løbe så stærkt med beskadede ribben.
den kvindelige hund bag disken på cafeen ser noget undrende på Tenshi - som jo har forklædt sig godt.. men hun gør ikke noget ud over det.. Ikke alle har jo set Tenshi i virkeligheden, og med de solbriller han bærer, er han ikke nem at kende..
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Mar 11, 2009 6:42:50 GMT -5
Nickie følger optøjerne fra den anden side af gaden, og de fluffede ører lænes ned, mens hun betragter nogle yngre hunde der følger en anden - tilsyneladende også hund - ind i en café. Hun har fri, idag, og har indtil videre bare nydt sin velfortjente fridag. Ja, Nickie er en skødehund, en af militærets tæppetissere, men hun er stolt af det. Hun går hen til gruppen af unge hunde, og med rynket pande - hun bærer også solbriller idag - spørger hun roligt en af mændene; "Hvad er der sket?" Manden ser på hende, men genkender hende lige nu ikke, "En kat." er det eneste svar Nickie får, og med en irriteret knurren går hun ind i caféen. Så kan hun lige så godt købe sig en is også. Hun ser søgende rundt, og ser ikke noget udsædvanligt i grunden.
|
|
|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 6:49:48 GMT -5
Benjamin kiggede ud af vinduet da masser råbte og han hævede lidt sit øjenbryn af det slanke væsen som prøvede at flygte , og tilsidst, landte han på gulvet hvor Benjamin var og Benjamin hævede stille sit øjenbryn, han havde ikke set at det var en kat, han var jo forklædt, og derfor gjorde Benjamin intet end at rejse sig op, stille sig foreand ham og række sin hånd hen mod ham "Det ser ud til at mennesker er ude efter dig?... det er uheldigt.. " sagde han stille og kiggede på ham og smilte lidt "kan jeg tilbyde at købe dig noget? noget at spise eller drikke? eller begge dele? du ser ret tynd ud.." sagde han roligt og kiggede på ham og lagde en smule sit hoved på skrå og kiggede kort ud på de mange mennesker som gik rundt på gaden, han var nyssgerig hvad mon 'hunden' foreand ham havde gjort siden alle hundene var sådan ude efter ham , måske var han en kat? Benjamin kiggede ned på ham, nej, det trode han ikke han var, han lignede en hund syntes Benjamin, men så igen, hvem ved om han ikke havde forklædt sig?
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 6:58:17 GMT -5
Tenshi tøver ikke med at lade sig hjælpe på benene af Benjamin.. ham havde han mødt før.. så det var tydligt at enten turde Benjamin ikke skræppe op om hans identitet, eller også kunne han ikke kende ham.. "De idioter.." mumler Tenshi lavt.. lettere gispende efter vejret. "Jeg.. går i klasse med dem.." begyndte han.. - Det var om at finde en hurtig løgn, hvis nu nogle i cafeen skulle fatte mistanke. "De har mobbet mig de sidste 3 måneders tid.. fordi Noget gik galt da jeg farvede pelsen på mine ører.. så de blev halvskaldede.. nu kalder de mig en kat, fordi jeg dækker dem til.. idioter.." han ryster hovedet let - ja, hvis der er noget Tenshi er god til, så er det løgnehistorier.. På grund af det rene tøj, lugter han heller ikke så megte at det vækker opsigt.. skønt han igennem flere år ikke har været i bad. under hættetrøjen har han en almindelig strikhue.. så hvis hætten nu skulle ryge af, ville han ikke blive afsløret med det samme.. hans hale er fra en cheafer hund.. så det padser fint til, at hans ører er lidt afstivede i det.. og hans hårfarve har jo en brunlig farve, blandet med sort.. som fint kunne være en cheafer.. "Nej tak".. lyder der afslående fra ham, da Benjamin tilbyder ham proviant.. Han skæver rundt.. fandens.. midt i hundenes rede.. Midtbyen.. Han holder øje med alt der sker omkring ham.. især Nickie.. hun trådte ind, ganske kort efter ham.. måske hun var fulgt efter.. hans ene hånd glider ind på hans egen side, så armen ligger hen over nederste del af brystkassen.. Av.. av.. er det eneste der lige går igennem hovedet på ham.. de ribben gjorde så fandens ondt! og hvorfor?! fordi han var så tåbelig at rede en hund.. ikke bare en hund.. nej, Fluke.. den stupide hvalp af førehunden..
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Mar 11, 2009 7:07:25 GMT -5
Nickie lod blikket glide rundt i caféen, den stoppede let op ved Benjamin og Tenshi, to drenge, hun ikke kendte. Hun gik så hen til disken. ".. Jeg skal ha' en isvaffel. Mango og Chokolade." Brummede hun, og kvinden bag disken gik igang med at finde tingene. Nickie lyttede til løgnehistorien og rynkede panden. Falsk alarm? De to drenge lod til at være venner. Diskret snusede hun, men på grund af Tenshi havde en hundehale ved sig, kunne man ikke lugte at han var kat, så godt. Hun lagde pengene på disken og tog sin is, inden hun vendte sig rundt, mod de to drenge.
"Oi, er det dig der har startet alt det postyr, derude?"
Om det var henvendt til Benjamin eller Tenshi kunne ikke tydes.
|
|
|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 7:28:08 GMT -5
Benjamin hævede lidt sit øjenbryn over hans historie , mobning,ører, farve? vent, nu blev han seriøst forvirret, så han nikkede blot til ham og lod stille sin hånd glide op til sin egen hat som sad om sit hoved og trak den af hvor hans hunde ører kom til syne og han kiggede hurtigt tilbage på pigen som snakkede og han vendte sig stille mod hende , uden at sige et ord, han stod bare og stirrede på hende og kiggede så ned på drengen og kneb lidt sine øjne sammen "du ser bekendt ud... har jeg set dig engang?" spurgte han og så grundigt på ham og prøvede at tænke hvor han havde set ham før, han så , så bekendt ud for ham, men han havde aldrig set ham sådan, og dog, måske er han en som han kender, men måske har han bare forklædt sig.. Benjamin kiggede lidt mistænksomt på ham "hvem er du ?" spurgte han så "hvad hedder du?" spurgte han derefter og lagde lidt sit hoved på skrå..
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 7:33:41 GMT -5
Tenshi ser med et let flabet blik på Nickie.. godt nok er blikket gemt bag solbrillerne. "Hvis du vil mene at gadeoptøjer er startet af en uskyldig, der bliver jagtet af et par mobbende klassekammerarter efter skole.. ja, så har jeg startet det.." han ryster lidt på hovedet. "Hvorfor blander du dig egentlig i det?" spørger han så en smule undrende.. han retter så blikket hen på Benjamin. "Yoku." svarer han.. han tøvede ikke et millisekund.. - hvilket får det til at virke meget overbevisende.. han smiler let. "Hvorfor kigger du sådan? mistænksomt.. jeg bidder altså ikke.." han lo let.. I sine egne tanker var han dog ved at få kvababbelse over sig selv. .. Føj.. taler som var det dagligdag at snakke med hunde.. tænker han væmmet.
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Mar 11, 2009 7:36:46 GMT -5
Nickie rynker endnu dybere på panden da den ene svarer flabet igen og den anden ikke siger en skid. "Hvorfor jeg blander mig?" et let smil spillede over hendes læber. "Fordi det hører under at arbejde for militæret. Dérfor." Yoku? Hun var ikke glad, ved dette. For hun troede på at der havde været en kat. Virkelig. Men at hun ikke kunne "se" den, pissede hende af.
|
|
|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 7:51:24 GMT -5
Benjamin kiggede lidt på den såkaldte "yoku" og hævede lidt sit øjenbryn og smilte kort skævt "Hmm.. man ved jo aldrig hvem der bidder og hvem ikke." sade han og kiggede så lidt undrende på ham *der er noget galt her... jeg er sikker på at jeg har set ham før* "jeg er altså sikker på at jeg har set dig før.. Yoku." sagde han og kiggede stille hen mod pigen *uh.. militæret.* tænkte han lavt og et lille smil spredte sig på hans læber og han lo kort, hvorfor, vidste han ikke, og han satte sig langsomt ned på en stol og kiggede lidt fra den ene til den anden menshan blot byttede til deres samtale..
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 8:01:46 GMT -5
Tenshi nikker let.. "ah.. militær hund.." lyder det konstaterende fra ham. "er det ikke også en del af at være i militæret, at holde sin identitet nogenlunde skjult? Istedet for at give den slags oplysninger ud til civilister?" -endnu en flabethed fra Tenshis side.. han smiler bare let, retter på solbrillerne, vender sig om med fronten mod Benjamin. "Det kan godt være.. Jeg har boet her i byen de sidste par år.. Det kan være vi har stødt ind i hinanden før.. du virker også lidt bekendt.." han smiler venligt.. det ser ægte ud, selv om det er fuldkommen falsk venlighed.. Men han vil have det til at virke så naturligt som muligt, at de skulle have set hinanden før.. .. fandens.. jeg burde komme afsted..nu!... inden det her går galt.. "Men.. Jeg var egentlig på vej hjem før de idioter satte efter mig.. så jeg må hellere smutte nu.." han vinker let til Benjamin.. med den mistænksomhed der er i luften, tager Tenshi helst ingen chancer.. han begynder så småt at gå mod døren igen..
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Mar 11, 2009 8:35:20 GMT -5
".. Det ved jeg bedst selv, knægt, du burde---" Nickie rynkede på panden, og lagde armene over kors. Hvad.. Var det for en lugt? Hendes øjne blev smallere. Der var.. Et eller andet der ikke helt passede sammen.
|
|
|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 8:59:42 GMT -5
Benjamin kiggede lidt mistroisk efter Yoku, og da han åbnede døren og en brise kom ind, efterfulgt af hans kattelugt blev Benjamins opmærksomhed fulgt rettet mod Yoku og så kiggede han på Nickie og med et var Benjamin oppe foreand døren "Yoku... du sagde at du er en hund ikke?" sagde han stille med et ret mistroisk blik "så vil jeg gerne se dine øre.." sagde han stille og kiggede på ham go så på pigen , Benjamin stod i døråbningen så han ikke kunne komme ud, og langsomt lukkede Benjamin også døren og lænte sig lidt op af døren og kiggede stille på ham...
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 9:05:25 GMT -5
han standser op da han bliver spærret vejen. Hænderne i siderne, for at anskaffe sig et roligt og afslappet look.. til trods for at hans hjerte hamre afsted. "... Jeg sagde da ligefør til dig, at på grund af en farvning der gik galt tabte jeg halvdelen af pelsen?" han vender siden til. "Jeg viser dem ikke.. det er dødpinligt.." skyldigt så han ned.. det virkede virkelig som om han var flov over det.. Han gør et enkelt lille vrik.. halen bag ham logre let frem og tilbage på en livagtig måde. "Er det ikke nok at du kan se min hale?" han hæver et øjnbryn.. Jo.. hundehalen på bukserne kunne narre selv den skarpeste kniv i skuffen.. Det var jo også en rigtig hundehale - en Tenshi havde skåret af en fornyligt død hund.. som nogle katte havde slået i hjel.. men mordet på ham er ikke blevet registreret endnu. "Sød lige at flytte dig? Jeg har ikke hele dagen.. har en del lektier for.. aflevering i matematik.." han ser opgivende frem for sig.. selv om øjnene er gemt bag solbriller, kan man sagtens fornemme mimiken i hans ansigt.. Pis! Det her går galt.. allerede nu er Tenshi begyndt at spekulere over den nemmeste flugtplan
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Mar 11, 2009 9:51:54 GMT -5
Ikke langt derfra var Kio allerede på vej.. han havde hørt fra nogle af kattene, at de havde set Tenshi blive jaget af nogle hunde, og det så ikke så godt ud for ham. Kio var straks taget afsted efter den meddelse.. for han mente jo helt bestemt, at Tenshi ikke kunne passe på sig selv.. ikke efter dengang ved ruinerne.
Kio havde sorte solbriller på.. og sin åbentstående skjorte.. de sorte buksede han havde på sad en smule stramt, imens man kunne se halen svaje fra side til side. Ørerne havde han heller ikke skjult.. hvorfor skulle han? hvis han havde lyst kunne han bare tæve dem, hvis de ville ham noget.
Nu var han nået hen til caféen.. og som en sort skygge var han allerede nået hen til døren.. Han tog ned i håndtaget.. åbnede hurtigt døren, så Benjamin helt sikkert ville få døren i ryggen og samtidig få et ordentligt skub.
Kio stod i døråbningen.. kiggede søgende rundt, og hans øjne hvilede så tilsidst på Tenshi..
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Mar 11, 2009 10:05:38 GMT -5
"...." Nickie gik helt hen til Tenshi og den anden, og så vurderende på ham. "Hvorfor så travlt? Så vidt jeg ved, kan lektier godt vente, i hvert fald lidt ..." Hendes blik blev dog løftet med et ryk, da en anden kom ind i caféen og hun trådte et par skridt bagud, og med et knurrede hun dybt. Endnu. En. Forbistret. Kat!
|
|
|
Post by Benjamin on Mar 11, 2009 10:14:59 GMT -5
Da nogen åbnede sig ind i Benjamins ryg gav han en irreteret knurren fra sig og kiggede på drengen som åbnede den, da døren åbnede sig på hans ryg, havde Benjamin automatisk flyttet sig lidt væk og benjamin kiggede på Yoku og kiggede så kort på pigen og tilbage på ham "ja... og jeg vil jo bare se, hvad der sker med dine øre." mumlede han og rækkede stille sin hånd hen mod hatten , for at hive den af hans hoved, og pludselig , huskede han på hvorfor han så , så bekendt ud for ham og Benjamin stoppede i sin bevægelse mod hans hat og kiggede stift på ham "Tenshi" sagde han med kolde øjne på ham..
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2009 10:22:44 GMT -5
Tenshis blik farer mod døren.. Kio?!! hans blik stivner.. hvad pokker havde han gang i?! midt i Inu city, uden forkædning?!! Tenshi kunne flå ham levende for at løbe den risiko.. Hans blik glider fra Benjamin til Nickie.. Pis.. det er slut.. han bidder tænderne sammen.. da Benjamin siger hans navn, smiler han så bare.. trækker solbrillerne af, lægger dem i lommen. "Nå.. så gik den løgnehistorie ikke længere.." han trækker løst på skuldrende. "Ja.. Tenshi Koneko.. Goddag igen.. stadig skræmt over skyderiet?" spørger han flabet Benjamin.. Med en brutal hånd trækker han fat i hundens skulder, skubber ham til side, så Kio kan komme helt ind af døren. (håber det er okay?) eller rettere; så han selv kan komme ud.. Hans blik glider op på Kio.. et blik der siger; Kom afsted med dig!
Han husker så på militærhunden bag sig.. vender sig om, så han har ryggen vendt mod døren.. for ligesom at holde øje med hendes træk.. Han bakker let.. lidt mere end han havde regnet med, så han ender med at bakke ind i Kio.. han vipper nakken til siden, så han kan se Kios ansigt.. Det er ikke ligefrem fordi han er tryg ved det her.. Kio gik fuldkommen grasat sidst han så ham.. ".. Pffh.. nå, du har taget dig sammen igen?" spørger han flabet.. "Hvorfor går du ude uden at forklæde dig?" spørger han så anklagende.. halvdæmpet..
de andre folk i cafen begynder at panikke lidt, og personalet evakuere dem ud bagved.. Tenshi; kattenes leder!.. Og Kio.. ja, de kender dem begge, og for at undgå deres kunder kommer til skade, låser de sig alle ind i baglokalet..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Mar 11, 2009 10:35:35 GMT -5
Kio sagde ikke noget, han var stille. Forsat kiggede han fra Tenshi til de to hunde.. men han tog ikke solbrillerne af. Hans katte-ører vippede frem og tilbage, han opfangede alt omkring sig. han smilte ikke.
Kio rettede på sin skjorte, så den sad bedre.. Hnm.. .. Han betragtede Tenshi der skubbede hunden der stod ved døren væk.. han kløede sig på halsen.. med pegefingeren..
Som hvis han havde gemt dem i ærmet, gled der tre store skarpe nåle ud imellem hans fingre.. han holdt godt fat om dem.. som hans våben.. og han var hurtige med dem.. han kunne flense tøj og kød op med disse.. men han angreb ikke endnu.. kiggede blot køligt rundt i rummet..
Da Tenshi så stødte med ryggen ind i Kio, kiggede han ned på Tenshi, da drengen selv kiggede op.. "Hvad snakker du om?" spurgte han undrende, han huskede ingenting, angående det Tenshi spurgte om.. "Jeg hørte fra de andre du var i fare.. så jeg måtte hellere komme til undsætning." han trak svagt på smilebåndet.. "Det havde jeg ikke tid til.." forklarede han så..
Så kiggede han mod de to hunde igen.. "Nå.. ?"
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Mar 11, 2009 10:44:42 GMT -5
Så snart Nickie så nålene, rynkede hun endnu dybere på panden, og stilte sig hurtigt ind imellem Benjamin og de to katte. "..." Hun blottede tænderne i en rasende knurren, klar til at beskytte den anden hund. Forbandet også at hun ikke havde våbenene med sig idag! Hendes hjerne gennemtyggede alle muligheder - hvilke ikke var mange. Hun havde ingen våben, og havde godt hørt om den nyankomne kats nåle. Og uden våben mindskedes chancerne for at hun kunne arrestere dem, meget. Så istedet tog hun hænderne op foran sig, som når man skal slås - det kunne hun også - og knurrede advarende, "Du skal ikke nærme dig."
Den eneste fordel ved det hér, var at hun kendte Tenshi's udseende.
"Og dig," hun så på Tenshi, "Regn ikke med at forblive fri, meget længere." Hun lod hurtigt blikket glide på Kio, der nu, var hendes punkt for bekymring.
|
|