Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 9, 2010 17:21:59 GMT -5
Shiro vidste ikke så meget om våben, men lige de her to våben vidste han godt hvad var for nogen. Lazerene virkede til at passe Tenshis stil meget bedre end et tyngt, larmene og stort våben som et maskingevær. Han så vurderende på den fremmede. Hvad ville han også med et maskingevær? Han så lige så lille ud som Shiro selv, endda mindre... Ville han ikke bare blive blæst omkuld af våbnets kraft? Han undlod at sige noget... Tenshi så ud til at slippe godt fra at kommentere den andens højde, men Shinji følte sig ikke lige så heldig...
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 9, 2010 17:29:35 GMT -5
Yoru fnyser en smule og sukker. "Ja, men det kommer vel an på hvordan de bruges.. maskingeværer kan være ganske nyttige i given situation.." siger han så og vender sig lidt mod bomben på bordet. Måske burde han lave den færdig? "Kan du ikke hente noget Nitroglycerin, Acetone peroxid og.... Nitrocellulose.. Så ser jeg hvad jeg kan lave ud af det.." siger han og ser tænksomt på den ufærdige bombe.. Han kunne også lave en kemisk bombe, det ville give dem en fordel i at komme ud nemmere..
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 9, 2010 17:38:28 GMT -5
Tenshi trak på skuldrende. "Okay.. så kan vi tage nogle enkelte.." han sukkede, men smilte skævt. han så lidt irriteret på Yoru. "Nå nå.. skal jeg nu være postbud?" han rystede på hovedet. "Nitroglycerin, acetone... det har vi stadig noget af... men Perodis og nitrocellulose.. hvor pokker skal jeg hente det henne`?" han kløede sig i nakken.. (pokkers lopper!) "ay ay ay, Yoru.. du er besvælig!" han rystede hovedet igen
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 9, 2010 17:45:47 GMT -5
Shiro fuldte bare med fra sidelinjen af. Tænk at så hurtigt at kunne svare på hvad man skulle bruge for at lave en bombe... Han rystede lidt på hovedet. Imponerende. Hvor de i første omgang bare havde gået fat i ting som acetone undrede ham. De måtte have en del kontakter og kende alle mulig smut huller... Selv om livet så hårdt ud på denne side, så virkede det nu også spændende et eller andet sted..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 9, 2010 17:55:33 GMT -5
"Ja lille postbud" siger han med et drillende grin. "Du har noget, det står på anden nederste hylde.. Medmindre du har brugt det hele.." siger han så og smiler. Det er dog meget usansynligt at Tenshi har brugt det hele, medmindre han har lavet utroligt mange kemiske bomber. "... Vil du have den bombe eller ej?" siger han så og placerer hænderne i siderne.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 9, 2010 18:05:56 GMT -5
Tenshi lo. "Nå.. men find hvad du skal bruge i skabet... altsååh! Så skriv ned på et papir hvad jeg skal hente... Jeg kan ikke læse sådan nogle ord, eller skrive dem.. men jeg kan sammenligne markaterne med det du skriver.." han kløede sig igen i nakken. "Men, jeg skal lige ned og nakke et eller andet lille dyr i kælderen... jeg er sulten som bare pokker..." han luntede hen mod døren, imens transformerede hans krop sig til en lille skikkelse, som først rodede rundt inde i tøjet der nu lå på gulvet, inden han fik sig møffet ud af et ærmehul i blusen.. han så op på Yoru, udstødte et lille miav, så hen på Shiro, miavede igen, inden han så smuttede ud af sprækken ved den let åbne dør...
|
|
Shiro
Junior Member
|
Post by Shiro on Mar 9, 2010 18:10:44 GMT -5
Shiro så efter Tenshis kattefigur og funderede over om han mon burde tage med eller blive der... Han besluttede sig for at lade vær. Han behøvede jo ikke at virke som et lille barn det rendte i hællene på Tenshi. I stedet ville han undeøsge hovedkvarteret nærmere og se hvad han kunne lærer fra de andre katte der. Han forlod lokalet omkring samtidig med Yoru,der havde fundet det han ledte efter.
|
|