|
Post by Kahn on Mar 10, 2010 14:57:54 GMT -5
Kahn og Nico var begge kommet på sygehuset.. Kahn var vågnet og kommet under behandling med det samme.. nu lå han inde på en af stuerne med et roligt blik op i loftet.. Nico var også kommet igennem undersøgelserne, og han var sluppet med nogle lette hudafskrabninger.. Han blev nu vist ind til Kahns stue af en læge.. Kahn havde ønsket at tale med hvem, som nu end kørte ind i hans bil..
Den 30 årrige hund lå i den hvide seng, iført hospitalstøj med en rygstøtte hele vejen ned langs kroppen.. men han havde ingen nakkestøtte på, da der ikke var sket nogen ulykke der, andet end et smeld.. intet var brækket.. han havde en del forbindinger og plastre på, grundet glasskårene.. Der stod en stol ved siden af Kahns seng.. her kunne Nico sidde.. Kahn havde fået hele ulykkens forløb at høre, og han var rasende over dette.. han havde endnu ikke fået hospitalet til at ringe til hans børn, men det skulle de gøre bagefter..
|
|
nico
New Member
i havent got a big ego? Im just better than you
|
Post by nico on Mar 10, 2010 15:07:09 GMT -5
Nico kom stille gående ind på kahns stue med lægen bag sig som kort sagde "Ja her er han så" og nikkede til dem begge og gik ud igen. Han ville ikke blandes ind i det. Nico ville virkelig ikke snakke med ham men det blev han vel nød til. "Øhm undskyld med det med din bil...og skaderne kørte vist lidt for stærkt....Unskyld" sagde han og kløede sig lidt nervøst i nakken, hvorfor ville manden også ligefrem se ham, sikkert for at give ham en skideballe eller sådan noget. Det havde han nok også bedst af i denne situation, selvom han virkelig ikke havde lyst.
|
|
|
Post by Kahn on Mar 10, 2010 15:13:22 GMT -5
Kahn gik lige til sagen. "Den bil, var helt ny.. Jeg købte den i dag.. forsikringen dækker noget, men ikke det hele." sagde han i en rimelig følelseskold tone. "Du kan vælge, om du vil få det her på din straffeattest.. for jeg kunne godt finde på at politianmelde det, knægt.." han så alvorligt på ham ud af øjenkrogen. "Og sker det, kommer du til både at miste dit kørekort og få en meget stor bøde... måske fængsel... Og jeg skal nok sørge for at du bliver slæbt hele den lange vej til retsalens hårde bænke.." han holdt en lille talepause. "Dit alternativ er at betale skadeserstatning uden vrøvl... det vil sige alle de udgifter, som min forsikring ikke dækker... det gælder også hospitalsregningen.." han lukkede øjnene. "Tilgengæld skal jeg nok lade være med at melde dig.. så kan du beholde dit kørekort.."
Igen åbnede Kahn øjnene. "Men du holder dine rådne køreegenskaber langt væk fra mine biler. got that?" han afsluttede med en meget skarp tone..
|
|
nico
New Member
|
Post by nico on Mar 10, 2010 15:26:55 GMT -5
Nico stod og lyttede til den sure stoder og blev bare irriteret over at hører på ham, men holdte sit temprament nede han ville ikke i fængsel en gang til, sidste gang var dog kun 20 dage men det var kedligt nok. Han stoppede dog ikke manden i den lange tale men svarede blot da han var færdig. "Jaja jeg skal nok betale regningerne... Gider ihvertfald ikke i fængsel igen" Sagde han og sukkede lidt og sad sig i stolen. Selvom han alligevel ville gå så snart han vidste hvor pengene skulle hen, han havde jo rigligt af dem. Så problem ville det bestemt ikke være, det gav godt at være så kendt som han nu var.
|
|
|
Post by Kahn on Mar 10, 2010 15:32:31 GMT -5
Det lettede en del på Kahns humør. "Godt nok.. Min advokat er på vej.. jeg vil bede dig vente med at gå, til han dukker op.." sagde han så med en rolig mine..
Der var stille nogen tid, inden Kahn talte igen. "... Du er ham der... fra Doggy Madness... er du ikke?" spurgte han så, så hen på ham med et roligt blik.. Der var ikke noget fan-agtigt udtryk i Kahns ansigt.. bare et ganske almindeligt nysgerrigt udtryk.. Kahn var vant til at arbejde med kendte mennesker.. så han lavede ikke noget stort nummer ud af det
|
|
nico
New Member
|
Post by nico on Mar 10, 2010 16:50:02 GMT -5
Nico sad sig godt tilbage i stolen. Det kunne jo godt tage noget tid vis det tog lang tid for advokaten at komme derover. Han blev ikke særlig overrasket da han blev genkendt, men heller ikke særlig overrasket over det ikke var en fan han sad overfor. "Jo det er jeg og de andre dræber mig ret meget vis de finder ud af jeg har kvajede mig igen" sagde han og smillede skævt. Han ville ikke få at vide af de andre han havde gjort noget dumt igen, også selvom det var sandt nok. Nico sad lidt og kiggede på manden, han var sikkert en kontor arbejder eller noget i den still. "Er du så en af de der fyre der sidder på et kontor hele dagen og laver et eller andet weird med tal?" spurgte han og overvejde at tage en smøg frem, men der stod ingen rygning tilladt, eller kunne han godt havde trængt til en.
|
|
|
Post by Kahn on Mar 10, 2010 16:59:35 GMT -5
Kahn så lidt på ham.. han kunne ikke lade være med at smile skævt. "Kontorarbejder? Nej, ikke just.. roman- og manuskriptforfatter.. og deltid som filminstruktør.. forhenværende trommespiller.." han lukkede øjnene kort. "Ikke just noget kontormenneske.." afsluttede han så.. Kiggede man godt efter på Kahn, kunne man også skimte ar efter hans unge dage, hvor han havde piercinger.. to i underlæben, et i øjnbrynet, og et mellem øjnene... ja, der havde der siddet piercinger.. ringene i hans ører sad der endnu. "Men.. du kører som en brækket arm.. du burde tage et kursus.." afsluttede han så med..
|
|
nico
New Member
|
Post by nico on Mar 10, 2010 17:07:15 GMT -5
Han blev ret overrasket over hans arbejde, men skinnet bedragede jo til tider. Han kiggede nysgerriet på ham. "Hvad film og romaner? Måske er det noget jeg kender" sagde han med et lille smil. Selvom han ikke var særlig vild med ham, han var alt for kvik på replikken. "Jeg kører helt fint! Men noglegange er fartgrænsen bare sat forkert" sagde Nico og kiggede væk, det er jo ikke sjovt at kører uden lidt fart! tænker nico og kigger derefter tilbage på manden. Han blev vel nød til at snakke med ham til advokaten kommer, men selvfølgelig ville manden ikke kunne lide ham, han har jo lige kørt ind i hans nye bil.
|
|
|
Post by Kahn on Mar 11, 2010 6:10:57 GMT -5
Kahn rystede på hovedet... "det kan jeg ikke fortælle... Forlagt tillader det ikke..." han lukkede kort øjnene... "men hvis du kan lide fart, burde du nok nærmere prøve noget ekstrem motorsport... Istedet for at udsætte uskyldige billigster for ulykker..." han så op i loftet... Kæft han kunne godt bruge en smøg ligenu.. Men der var vel rygeforbud på hospitalet...
|
|
nico
New Member
|
Post by nico on Mar 11, 2010 16:32:24 GMT -5
Nico kiggede undrende på ham, hvorfor mon han ikke ville fortælle det? nah han skulle nok få det ud af ham! "Kom nu så hemmeligt kan det da heller ikke være? Hvad er det? " spurgte han og smillede mens han kiggede på ham, ret kækt g friskt. Han ville vide det! Nico fik for det meste sin vilje og det ville han også havde nu... Han skulle nok få vrænget det ud af ham! Om det så skulle tage ham hele dagen. Han begyndte at overveje hvad det kunne være? Måske var det noget han ikke var stolt over? Eller noget klamt? Hvad kunne det være... "Det har jeg prøvet, det er alt for kedligt og sikkert, vil ikke havde styr på de situationer jeg er i... Det giver ingen spænding i livet" sagde han og kiggede lidt op i loftet. Han levede af adrenalin kicket, vis han ikke kunne få det ville han være død for længe siden. Han elskede nye og spændende ting han ikke havde kontrol over. Selvom det var begyndt at blive svært at finde noget nyt og spændende.
|
|