Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 15:40:20 GMT -5
Yoru slipper Tenshi og ser forvirret ud i et øjeblik før det ændrer sig til overraskelse da Tenshi sprayer lilla farve mod hans mave. Han udstøder et forskrækket hvin og springer tilbage for at undgå at blive ramt - men for sent, der er en rund lilla plet på hans mave.
Han løfter hovedet og for sjovt skuler af Tenshi. "Dét kommer du til at fortryde, din lugtekat!" udbryder han og hopper mod ham og sprayer med flasken i retning af Tenshi's trøje. "Jeg skal skamskyde dig med farve!"
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 15:53:05 GMT -5
Tenshi lo.. han sprayede selv løs. "HA! du bliver lilla!" lo han højt mens han sprayede efter sin ven.. Han trak sine flyverbriller ned over øjnene med den anden hånd, for at være sikker på ikke at få maling i øjnene.. Så sprayede han ellers løs igen efter Yoru.. Jo mere farve, jo bedre. "Og hey! det er da ikke min skyld, at jeg lugter lidt! SMELLYCAAAT, SMELLYCAAAT! what are they feeding you! SMELLYCAAAT, SMELLYCAAAT, it's not your fault!" skrålede han moret..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 15:56:50 GMT -5
"FUUUUUUUUUUUUCK DIG SMELLYCAT!" halvråber han, mens han springer rundt for at undgå sprayflasken, men samtidig springer han mod Tenshi for at spraye ham til med sin egen grønne farve. "Ikke hvis jeg sprayer dig til føøøøørst! NANANAA!!!" Han bliver dog selv meget lilla, men det skal da ikke stoppe ham!
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 16:01:05 GMT -5
Tenshi blev også mere og mere grøn.. men det gjorde ham ikke noget.. han lo og sprayede løs.. Han var ikke bange for at blive beskidt - det kunne både ses og lugtes! Han hoppede mod Yoru i et forsøg på at vælte ham.. han ville da selv ligge ind over ham, og spraye på hans hår.. Han lo højt og moret.. det var skønt at fjolle med Yoru.. det var lang tid siden sidst
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 16:03:53 GMT -5
Yoru griner en del og hopper rundt, men han bliver forvirret da det ser ud til at Tenshi vil ramme ham? Han vælter ned på røven, eller nærmere, ryggen og sprayflasken ruller væk fra ham, så han ikke kan nå den medmindre han rejser sig op. "Det er unfair!" hviner han og forsøger at skærme for sit ansigt.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 16:10:13 GMT -5
Tenshi ler, sprayer ham i håret, men triller så bare ned og ligge ved siden af ham.. han slipper selv flasken og så op med et veltilfreds smil over læbernee. "Det er lang tid siden, at jeg har fjollet rundt på den måde.." sagde han mens han lukkede øjnene i i en afslappet mine.. "... tak.." afsluttede han så med
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 16:13:36 GMT -5
Yoru kæmper imod da Tenshi sprayer ham med farve. Han bliver dog hurtigt lilla i hele håret og i noget af ansigtet. "Nej nej nej!!" hviner han mens han griner. Det kan jo vaskes ud, så det er bare for sjov han kæmper imod. Da Tenshi så endelig stopper, lader han sine arme falde til jorden igen og han sukker en smule af udmattelse. "Ah.. det er sundt for kroppen i guess.." siger han med et grin. Han fører hænderne en smule op i håret og roder lidt rundt i de tykke, nu lillae lokker. "Og tak for makeoveren..." siger han så. "Syntes du ikke det klæder mig med lilla hår?" spørger han så grinene.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 16:19:38 GMT -5
Tenshi lo. "Jo da.. du er så smuk.." han kunne slet ikke fjerne smilet igen.. han følte sig nærmest som en hel lille bitte killing igen.. Han havde selv grønne malerpletter både på tøj, i ansigtet og i håret.. Han flyttede sine flyverbriller op på hovedet igen.. den havde efterladt en malerkant i den ene side ud for tindingen.. Tenshi var ligeglad med farven.. - men de fleste vidste vel, at det maling ville skulle slides af! Tenshi hadede vand så meget, at han jo aldrig gik i bad..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 16:23:33 GMT -5
"Åhh jeg ved det" siger han med en påtaget fimset stemme. Han vrikker også lidt med håndledet for at fremhæve det fimsede. Han trækker vejret dybt og ser op mod himlen. Selvom de ligger på jorden midt i centrum, føles det som at være ude på landet når man bare kan se stjernehimlen. "Man må også sige den grønne farve gør virkelig forskellen ved dig! Den får dig bare til at sige PAF.." griner han så lidt
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 16:25:59 GMT -5
Tenshi lo. "Ja.. jeg er grøn, fordi...øh.. ja.. bare derfor.." han smilte kattet. "... Hmm... Du, Yoru?" han skævede over på sin ven. "Skal vi ikke springe den her bygning, når de fjerner grafittien?" lød det så kækt..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 16:29:01 GMT -5
Han griner og klør sig lidt i nakken. "Jaa! Du er grøn fordi du er en alieeeeen!" Han løfter begge hænder og sætter sine pegefingre sammen med tommelfingrene så de former en cirkel som han holder op for øjnene mens han siger en underlig gurglelyd. Yoru nikker og ser på Tenshi da han siger hans navn. "Jooo! Det gør vi!" siger han og smiler nu bredt. Han elsker når det bliver foreslået at der skal springes noget i luften. "Så kan de fanme lære at lade være med at fjerne vores kunstværk!"
|
|