Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 12:51:56 GMT -5
Tenshi og Yoru er som mange andre gange, ude på ballade. Denne gang faldt det dem ind at 'dekorere' lidt. Yoru har en slidt grå taske på som hænder fra skulderen. I den er der adskillige dåser med farve, som de skal bruge til dette formål.
Yoru elsker at lave ballade.. Han elsker det adrenalinkick man får når man ved man kan blive opdaget når som helst, men han er så heller ikke smart nok til at tænke over hvad der skulle ske HVIS de blev opdaget.
Han skæver hen mod Tenshi. "Nu få du ikke kolde fødder, vel tøsetøs?" siger han drillende. Han er ret sikker på at Tenshi ikke bakker ud, men det er alligevel sjovt at drille.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 12:58:12 GMT -5
Tenshi var fulgt trop med Yoru.. han bar sit normale tøj, men med en sort, stor hættetrøje udenpå.. Han lo sleskt. "Pff... kolde fødder? Nah, næppe.. lille killing.." drillede han og smuttede hen og åbnede tasken Yoru bar med sig. "Hmmm.. skal vi ikke tegne hundesex?" sagde han flabet med et grin. "... Det er nemlig ulækkert..." han fniste på en hvæsende måde og nappede en rød farve som han begyndte at ryste. Han gik nogle skridt tilbage... det var omkring 4 gang at de lavede grafittig på den her mur.. hver gang vaskede hundene det væk.. tåbelige vovser!
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 13:03:46 GMT -5
"Hold nu kæft" hvæser han, meget fornærmet, men han vælger dog at lade være med at diskutere det yderligere, for det ville nok afsløre dem ret hurtigt hvis han stod og råbte. "... Hundesex...." siger han og ser lidt tænksom ud, men gyser så. "Uanset hvordan jeg tænker på det, så er det bare SÅ ulæks" siger han og vrænger næsen. Han snupper også en sprayflaske fra tasken, i en grøn farve. Han ryster den en del og går så igang med at tegne en hund der er ifærd med at tage en anden hund bagfra.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 13:10:16 GMT -5
Tenshi kunne ikke lade være med at le moret.. "ulæks.." gentog han grinende.. han gik selv igang.. han tegnede dog ikke, men skrev... han skrev en af sine sædvanelige rebelske beskeder til køterne.. Han holdt øje med hvad Yoru lavede, kunne ikke lade være med at grine. "husk at dillerdaskeren skal være LILLE!" lo han nedgørende.. Han fortsatte så med at skrive
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 13:27:55 GMT -5
"Ja meget.." Siger han så bare med et grin mens han tegner videre. Han er ikke den store kunstner med en sprayflaske, men man kan godt se hvad det skal forestille. Og penisen bliver meget lille, som Tenshi bestilte. "Ay ay, Sir!" siger han og gør honør med et svagt grin. Han kigger hen på det Tenshi skriver, hvorefter han drejer blikket mod den rene mur foran sig. Han står i et øjeblik og tænker over hvad han skal skrive. Han skriver så følgende: 'Floppy Fluke is a jizzjunkie spunkmachine'
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 13:32:43 GMT -5
Tenshi lo moret over Yorus kreativitet. "Awsome, dude!" lo han og vippede nakken let tilbage i et hoverende grin.. Han luntede lidt videre til et bart sted.. her begyndte han at spraye igen.. denne gang tegnede han.. han tegnede to katte der stod med et flag imellem dem, på en jordklode... som i at de regerede. "Vi er total kreative i dag.." lo han.. Tenshis tegning var heller ikke videre køn..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 13:36:02 GMT -5
Yoru griner også og nikker. "Ja totalt! Vi er da sygt seje, déeeeer!" siger han og tegner nogle pinde-hunde i mærkelige stillinger og med skæve grimme ansigter. Han lunter så hen ved siden af Tenshi og ser på tegningen. "Undskyld mig, men er der ikke ret mange katte der er døde i for at dét der er sket?" spørger han, lidt humoristisk ment, fordi Tenshi kun har tegnet to katte. "Det er sgu ikke meget ved at vinde hvis der kun er to tilbage"
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 13:42:04 GMT -5
Tenshi begyndte at grine. "Nå nå! jamen så hjælp mig med at tegne flere.." han begyndte at tegne andre katte rundt omkring tegningen... "Hey, giv mig en ny farve.." han smilte og smed den tomme røde fra sig.. Det var halvkoldt, men både Tenshi og Yoru var vant til kulde..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 13:47:54 GMT -5
"Nemlig!" Siger han med et grin, mens han fisker rundt nede i tasken. Han finder en lilla som han rækker frem til Tenshi. "Her er en farve.. Den er lidt gay, men det skulle ikke være et problem for dig, Skankaroo" siger han drillende og begynder at tegne pinde-katte hele vejen rundt på den klode som Tenshi har tegnet. Det er rigtig nok ret koldt, men det er ikke noget der skal holde dem tilbage! Det er i en god sags tjeneste... Og så også fordi det er sjovt.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 14:17:47 GMT -5
Tenshi gøs.. "Brrh! jeg er skam ikke bøsse!" fastholdt han med et lidt skævt smil.. men han sagde ikke mere til det.. Man så aldrig Tenshi flirte med nogle hunkatte... men man så ham heller ikke med hankatte.. Den slags havde Tenshi slet ikke tid til, mente han selv..
Tenshi tegnede pinde katte. "Hmmmm..." brummede han tilfreds. "Skal vi ikke også tegne en myrdet hund?" foreslog han med et let grin
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 14:22:35 GMT -5
Yoru griner bare mens han tegner de sidste katte på kloden. "Bøsse-mis, bøsse-mis" synger han drillende, men ser så på Tenshi da han kommer med et forslag. "Jo! Den skal have krydser for øjnene!" siger han så og begynder at tegne en hund der ligger på siden med blod ud af hovedet, som viser at den er blevet skudt i hovedet.. Og krydser over øjnene.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 14:36:45 GMT -5
Tenshi bed sig i underlæben. "Oi... Yoru..." han pausede sig selv. "Jeg har det ikke særlig godt med at du siger det.." han løftede spraydåsen og lavede en død hund, ligesom Yoru gjorde. "... Du kan godt huske Kio.. ikke? ham, som engang var min bedste ven.." Tenshi mumlede lidt fraværende.. Yoru kendte godt Kio.. Tenshi havde snakket en smule om ham før, og ellers så var han også en oprørsk kat der kæmpede for kattenes frihed.. mange katte kendte til ham.. og for tiden anså Tenshi jo Yoru for værende sin bedste ven, så derfor havde han naturligvis nævnt ham. "... Han... erh..." han pausede sig selv lidt.. dette emne var lidt følsomt for ham.. Normalt var Tenshi ellers ikke spor overfølsom eller noget.. han plejede bare at joke tilbage.. "For et års tid siden..." forsøgte han sig igen, og måtte stoppe sin spraymalen.. "Voldtog han mig... og... jeg har det ikke ligefrem godt med det.. når du så siger sådan, så river det op i nogle grimme minder..." han bed sig i underlæben, inden han malede videre.. uden at se på Yoru..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 14:52:54 GMT -5
Han hører godt Tenshi sige hans navn, men han svarer bare mens han tegner videre. "Hm?" ".... Kio? Ahh! Jo!" siger han så og nikker mens han kaster et blik hen på Tenshi. Han ryster sin sprayflaske og skriver så et eller andet nedværdigende om hundene. Da Tenshi så nævner at han er blevet voldtaget, stivner han helt. Stopper midt i at være ved at skrive på muren. Han rynker panden en smule og sænker sprayflasken. Det kommer som en overraskelse, selvfølgelig.. Hvem ville ikke blive overrasket over at finde ud af sin gode ven var blevet voldtaget?
"Tenshi..." siger han så med en dæmpet stemme. Han har ikke prøvet at få sådan noget at vide før, så han ved ikke helt hvad han skal sige eller gøre.. Han kaster sig så om halsen på ham og krammer ham ind til sig. "Undskyld! Hvorfor har du ikke fortalt det?!" siger han med en smule vrede i stemmen. Men han der ikke vred på Tenshi. Han er vred på Kio, og han er allerede i gang med at overveje hvilken slags bombe han skal plante på ham.
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 15:00:27 GMT -5
Det var ikke lige dén reaktion, som Tenshi havde regnet med. "Woah-!" han væltede næsten, men genvandt balancen, og stod så bare lidt uden at vide hvad han skulle gøre.. han vidste heller ikke hvad han skulle sige, men forsøgte sig langsomt; "Altså... Det er et ret følsomt emne... og.. well.. jeg var vel.. og er stadig, meget flov over det.." han lødtede lidt forsitigt den ene hånd, lod den hvile midt på ryggen af Yoru, uden at skubbe ham væk.. Langsomt lod han sit hoved dumpe langt nok ned, så det kunne nå Yorus skulder.. Tenshi måtte bukke sig en anelse.. "Jeg skulle forestille at være den.... som aldrig lavede fejl... og som aldrig tabte noget..." han tav i nogen tid. "... Men i virkeligheden... så er jeg ikke så uovervindelig, som jeg burde... Og..." han gik i stå... han kunne ikke helt nå frem til pointen i det han ville sige.. Tenshi følte sig som en fiasko på mange punkter, på grund af det..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 15:06:25 GMT -5
Yoru strammer grebet om livet på ham, men dog ikke så meget at det vil gøre ondt på Tenshi. Han kan mærke hvordan han har lyst til at kappe en vis legemsdel af ham Kio for at gøre sådan noget mod hans ven! "Du skal ikke være flov! Det er ikke din skyld!" siger han så med en lav stemme. "Du skal da også have lov til at være dødelig som os andre.. " siger han. "Vi kan tage over og ordne ham nu! Jeg skal bare lige hente nogle materialer, så kan jeg godt lave en bombe der kan gøre det af med ham!"
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 15:11:02 GMT -5
Tenshi sukkede. "Nej.. Hvis vi skulle have gjort det, skulle vi have gjort det for et år siden.." han pausede sig selv igen. "Det var dengang den bygning der var styrtet sammen over mig, og jeg havde bøjet ribbenene og slået ryggen... Hvis du kan huske det.. jeg kunne ikke bevæge mig ordenligt i 3 måneder...Men.. Han var den der gravede mig ud af murbrokkerne... men han udnyttede så bare min svækkede tilstand.." Tenshi lukkede øjnene stramt i.. Han huskede hvordan Kio var gået berserk bagefter.. noget havde tricket hans hjerne, og han havde stukket en nål i kinden på Tenshi, og en i maven.. Han gøs ved tanken. "Problemet er... han hjælper også kattene.. Slår vi ham i hjel, dræber vi en af vores egne.. så er vi ikke bedre end forrædderkattene.."
Tenshi valgte at pause sig selv lidt, før han svarede på det sidste. "... dødelig... Det nytter bare ikke noget, hvis jeg er dødelig... Tenshi... Det var det min mor valgte at jeg skulle hedde... Hvis jeg ikke kan leve op til det... så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre..." han åbnede øjnene langsomt, løftede hovedet en smule op fra Yorus skulder...
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 15:18:29 GMT -5
"HM! Det er jo nye oplysninger for mig, så det tæller som nu!" mener han selv. Han har jo ikke fået det at vide lige efter det skete, af åbentlyse grunde. Men derfor er han stadig gal over det. Tenshi er jo hans rigtig gode ven.
Han kan godt huske dengang det med bygningen skete. Det er rigtig ubehageligt at tænke på, for det kunne jo meget nemt have endt med at Tenshi mistede livet hvis han ikke var blevet reddet ud. "Hmpf! Han er voldtægtsmand.. Det burde være nok grund.." siger han så. Han syntes ikke at man skal undlade at straffe sine egne for sådan noget, selvom de støtter kattene.
Yoru ved ikke hvad han skal sige til det sidste.. Han har tit tænkt over kattene's situation, og tit har han haft lyst til bare at give op.. Det føles bare så umuligt, og hver gang der er flere katte der dør, får han den samme følelse af at håbet er ude. "Hm.. Hvis der bare kunne være fred.." siger han så. Han er godt klar over at det er ønsketænkning, men alligevel ..
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 15:25:00 GMT -5
"så hellere smide ham i fængsel, når vi har vundet magten til os.." sagde han med en dæmpet tone.. Tenshi stod lidt uden at sige mere.. han nikkede lidt. "Det er jo det vi kæmper for.. men jeg tror ikke at der kan komme fred, før hundende er af magtpinden.. Så kan de få et par år med voldsom undertrykkelse, og så kan vi stabilisere det.. så man er lige.. Men stadig med katte på magten, for ellers tager dte overhånd sikkert.." han gøs lidt. "Det er forfærdeligt, at måtte dræbe hvalpe også... Men gør vi ikke det, vokser de jo bare op og bliver stærkere end generationen før.."
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Mar 11, 2010 15:30:21 GMT -5
Yoru mumler et eller andet utilfredst om at Kio skulle i fængsel. Han er stadig af den opfattelse at kræet burde aflives - Kat eller ej. Han har selvfølgelig samme mening, at kattene skal sidde på magten, eller ihvertfald bare have samme rettigheder som hundene. Hvis de fik samme rettigheder ville det bla også være nemmere for Yoru at finde ud af om hans familie stadig er i live. Det er praktisk talt umuligt at finde ud af nu, for de kunne jo være hvor som helst, under hvilket som helst navn.
"Jaeh.." siger han lidt dæmpet og ranker ryggen en smule. Han nægter at dræbe unger.. Han har ingen kvaler mod at dræbe voksne, men ikke unger!
|
|
|
Post by Tenshi on Mar 11, 2010 15:37:01 GMT -5
Tenshi trådte nu tilbage af. "Nå men..." han smilte flabet. "Nok sentimentalitet for i dag!" han sprayede mod Yorus mave med sprayflasken. "Kom an, din krysterkat!" lo han.. Tenshi brød sig ikke om at virke svag og sårbar.. derfor ville han bare væk fra emnet igen.. Det var rimeligt tydeligt..
|
|