palla
New Member
|
Post by palla on Mar 22, 2011 7:59:50 GMT -5
...VENDER TILBAGE. Den stol vil bare ikke dø (ihvertfald ikke så længe jeg lever). Så derfor synes jeg at dette forum også mangler denne leg. For jer der kender den, i kan begynde at poste, for jeg der ikke gør, læs reglerne~ Okay, stolen er en meget simpel leg. Det går ud på at have stolen, intet andet. Hvis du har stolen, må alle prøve at tage stolen fra dig. Du kan godt dø, men du kan godt blive genoplivet. Lad mig vise jer det: Person1: Sidder på stolen Person2: Skyder person1, tager stolen. Bygger et fort, sætter mig på stolen. Person3: Kalder på min hær af enhjørninge, indtager fortet, spiser person2, tager stolen. Flyver til månen. Sætter mig på stolen. Og sådan bliver det ved og ved og ved Ingen kan rigtigt have stolen. Kun fantasien sætter grænser!
|
|
palla
New Member
|
Post by palla on Mar 22, 2011 8:00:24 GMT -5
Sidder på en øde ø med hajer omkring. Sætter mig på stolen.
|
|
|
Post by Fujiwara Tatsuya on Mar 22, 2011 8:16:51 GMT -5
Sænker øen og Palla med min hær af gummikrigskibe og og tager stolen. Smutter op til toppen af Mount Everest og sætter mig på stolen.
|
|
palla
New Member
|
Post by palla on Mar 24, 2011 2:20:04 GMT -5
Udvikler vinger og snupper en tank med mine super kræfter. Flyver til mount everest. Skyder Fujiwara ned med tanken, tager stolen. Bygger et diamand palads med dinosaurere rundt om. Sætter mig på stolen.
|
|
|
Post by Fujiwara Tatsuya on May 3, 2011 5:24:42 GMT -5
Lokker dinosaurerne væk med en steak og graver mig under paladset. Tager en ukrudtsbrænder, brænde Palla og snupper stolen. Bygger et rumskib, flyver væk og sætter mig på stolen på en anden planet.
|
|