|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 9:00:03 GMT -5
Solen var ved at gå ned, og der hvilede en stegende varme over byens centrum.. folk gik uden jakker, og selv forretningsmændende havde åbnet deres jakker.. På et kontor, nord for centrum, var der forsvundet 3 mapper med vigtige papire. Et helt andet sted, nemlig på hovedbanegården, befandt disse mapper sig i en sort rygsæk, båret af en slank fyr, klædt i en stor hættetrøje... ned under hættetrøjen bagpå, hang en dobermann hale slapt ned.. håret var dækket af en hætte, og øjnene bag et par sorte solbriller... Tenshi var i forklædning, og havde valgt en slank hund, for ikke at tiltrække opmærksomhed i mængden af hunde.. Han stod på en perron sammen med en lidt lavere kammerart; denne var også i forklædning. "... Og du er sikker på at du vil med toget?" spurgte Tenshi dæmpet. "Det er kraft edme det dummeste du er kommet på meget længe.." han gav ham en knytnæve på overarmen; ikke hårdt, bare markerende.. Tenshi var ikke så glad ved at rejse med offentlig transport.. risikoen for at blive opdaget der, var meget stor.. især fordi han oftest stank langt væk af alt muligt klamt.. men det var ikke længe siden, at han havde fået kæmmet sin pels med en lille kam, og klatvasket det værste lugt af sig... så nu var det kun hvis man stod tæt op af ham, at stanken kunne sanses
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 9:10:11 GMT -5
Yoru kæmper for at gå normalt, men kommer alligevel til at humpe en smule. Det er virkelig pinligt at komme til at flække en tånegl, men det hele gik så hurtigt med at komme afsted, og i farten hamrede han foden ind i en kantsten. Han prøvede først at bære smerten med værdighed, men det gør simpelthen så ondt at han er nødt til at tage toget.
"Ja" hvæser han en smule bistert på grund af smerten i sin fod "Jeg kan ikke gå hele vejen tilbage!" Det gør ondt i hans værdighed, og han så helst at Tenshi slet ikke nævnte det, for det er som sagt ret pinligt for ham. Han ser op på afgangene og finder hurtigt et tog de kan tage med. "Fuck.. Det går først om 15 minutter.." siger han med et suk og ser på Tenshi. Måske skulle de bare vente på perronen.. Så kan han også sidde ned.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 9:14:34 GMT -5
Tenshi rynkede næsen. "... Jeg ku bære dig?" spurgte han og smilte flabet til sin lavere ven.. "som en lille prinsesse.." han rakte tunge, grinte lidt.. han strakte sig dernæst.. Der var tæt af hunde, som gik omkring med deres hunde-tanker.. Tenshi hadede de mange tanker... han ville bare skyde hundende hvis han kunne.. fjerne deres hadske tanker... "Nåeh... skal vi finde et sted hvor den kongelige lavhed kan sidde ned?" spurgte han dernæst, lagde en arm om skuldrende på Yoru..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 9:23:09 GMT -5
"NEJ" hvæser han måske en tand for højt, men rømmer sig så og skæver usikkert rundt. Det ser ikke ud til der er nogen der lagde mærke til hans udbrud. Han hader når Tenshi driller ham med sin størrelse, især når han gerne vil fremstå som lidt hardcore i det.. Det er totalt usejt at blive sammenlignet med en lille uke-agtig kattekilling når man er en stor farlig hankat.
Han dasker lidt til Tenshi ved den sidste kommentar, og sukker en smule opgivende. Ligenu orker han ikke at modsige ham ret meget, smerten i hans fod gør at han ikke kan overskue så meget andet en at fokusere på hvor ondt det gør. "Ja, lad os det.. Lugtemis" siger han så
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 9:27:16 GMT -5
Tenshi kunne ikke lade være med at grine over den kommentar.. "Dværgkillingen og lugtemis på nye eventyr.. Det er sgu lidt ud over det sædvanelige røvhul, synes du ikke?" han lo lidt, inden han trak Yoru afsted mod rulletrappen ned på perronen.. De stod ud på den, og lod den føre ned, hvor Tenshi så hurtigt spottede en bænk.. "Vi kan sidde derovre.." sagde han med en pegende finger ud i solen, som stod skarpt ned igennem glastaget højt over dem.. De fleste stod i skyggen, og derfor var det sikrest for dem at sidde ude i solen.. I forklædning vakte de ikke megen opsigt, hvis altså man så bort fra det faktum at de var de eneste der bar hættetrøjer med hætten slået op.
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 9:34:59 GMT -5
"Ja, jeg er i usædvanligt godt humør fordi det gør så skideondt i min fod" siger han med en ironisk stemme. Han halter en smule på ved ned til perronen, men sørger for at gå nogenlunde så man ikke lægger mærke til det. Da han får øje på bænken er det som at se porten til himlen, og han halter hurtigere derhen, selvom det gør ret meget ondt at træde hårdere på den. Han sætter sig ned og fjerne vægten fra foden hvilket gør at han straks føler en lettelse. Det gør stadig ondt men det er til at holde ud.
"Puuuuh.." sukker han lettet og læner sig tilbage. Selvom han bager inde i den hættetrøje vil han hellere det end at stå i skyggen. "Nu er der også kun 11 minutter til toget kommer" siger han og skæver hen på Tenshi.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 9:38:54 GMT -5
Tenshi satte sig på hug foran ham, tog fat om anklen på den skadede fod. "11 minutter." gentog han.. "Lad os håbe vi ikke slår rødder inden..." mumlede han dernæst... "Er det neglen? Tror du vi skal amputere din tå?" spurgte han med et flabet grin, men alligevel et seriøst udtryk.. "Det var sgu også pænt keglet af dig, spadser..." han slap hans fod, og hvilede istedet hovedet på hans knæ mens han betragtede ham igennem de sorte brilleglas...
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 9:43:46 GMT -5
I hans hoved virker 11 minutter ikke særlig slemt, men i fuld offentlighed og i nærheden af en masse hunde er det ret risikabelt.. Men så længe de ikke opfører sig usædvanligt skal det nok gå.. Ellers har han nogle minibomber med sig som kan skabe en distraktion så de kan stikke af hvis det bliver nødvendigt. "Nej vi skal ej din kegle" siger han og prøver at trække foden til sig. Han er lidt nervøs for om Tenshi vil prøve at lege doktor og røre ved den, hvilket er noget han vil protestere ret voldsomt imod. "Det er sgu da ikke min skyld!" kommer det fra ham, med et svagt smil. Selvom det gør skideondt, kan han godt se det lidt humoristiske i det.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 9:46:50 GMT -5
Tenshi grinte, lagde armene over kors på Yorus ben, og løftede hovedet fra hans knæ, lagde det på armene istedet.. "Ikke din skyld nej, men det så fucking sjovt ud... du lignede lidt en lort der var blevet trykket ud i luften lidt for hurtigt.." han kunne ikke lade være med at grine.. "Magen til koldbøtteantuciast skal man sku lede længe efter!"
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 9:57:02 GMT -5
Yoru må kæmpe for ikke at skraldgrine.. En lort der blev presset for hurtigt ud? Den var ny.. "Fuck dig, Tenshi.." siger han med et bredt tandsmil. Han prøvede at holde masken og sige det med et seriousface, men det failer miserabelt. "Ja sgu, jeg øver mig hver dag.. For jeg vil være ninja så jeg kan lave rullefald.." siger han med et dæmpet grin. Han tør ikke rigtig grine højt, for de skal som sagt forholde sig anonyme. Han skæver op mod uret og så ned på Tenshi igen. "Nu er der kun 5 minutter til.." Siger han. ".. Fy for fanden hvor du stinker.. Har du rullet dig i bæ?"
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 10:09:00 GMT -5
Tenshi grinte da Yoru bare smilte.. "Du ER herre ninja! Jeg har jo sagt at du bare ska sige til, så kan jeg være herre ninjalærermester, og lære studentprutmås at færdes på gaden!" han bed sig grinende i underlæben. Sammen med Yoru, smilte Tenshi meget.. skønt Tenshi holdt af alle kattene, så var Yoru nok den han holdt mest af.. han var hans bedste ven. "Jeg stinker mindre i dag end normalt.. men hey hey! det er dig der er rullebæ'en her, ikke mig!" grinte han.. dernæst rejste han sig op, kom på benene.. Han bøjede sig ned til Yoru, hviskede; "Har du en lille bombe med? sæt den under bænken inden vi går med en timer på 10 minutter..."
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 10:15:55 GMT -5
"Jeg skal ikke læres op af en lugtemis der ruller sig i bæ.. HEY! Bare fordi du er misundelig skal du ikke kalde mig en rullebæ" siger han med et svagt grin. Han glemmer lidt at fokusere på smerten, hvilket nok er meget godt.
Yoru smiler lummert af ham. "Som du kender mig.." siger han og nikker langsomt mens han lyner en smule ned i hættetrøjen og fisker en lille boks frem som han diskret piller lidt ved mens han skæver rundt for at sikre sig at ingen kigger. Han bukker sig så fremover og spreder benene lidt så han diskret kan sætte den fast under bænken. Forbipasserende vil nok bare tænke at han har det lidt skidt eller sådan noget, men han har jo en kammerat med sig, så de vil bare gå videre.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 10:21:03 GMT -5
Tenshi grinte. "Jeg ruller mig i dig, din bækat.." grinte han.. Tenshi flyttede sig derefter lidt bagud, så Yoru kunne komme til med bomben under bænken... han lagde en hånd på hans skulder, så det lignede at han tog sig af sin "syge ven".. "Hvilken type er det?" hviskede han med et lille grin.. Han elskede det her
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 10:24:02 GMT -5
"Ja ja, og din mor er en hund" siger han og himler med øjnene med et svagt smil mens han klistrer bomben fast under bænken. Han har allerede sat timeren til 10 minutter, og aktiverer den hvorefter han retter sig op igen og ser på Tenshi. "Det er en brændbombe" siger han med et tandsmil. Han kunne godt have valgt en gasbombe, men det er bare ikke så effektivt udenfor, da gassen bare vil fordampe og ikke dræbe ret mange, men en brændbombe vil skabe endnu større panik.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 10:29:33 GMT -5
"-Som kneppede din far" svarede han spydigt med et grin... Når Yoru fornærmede ham, tog han det ikke tungt.. langt fra.. "ooh, perfekt.. Gid man dog kunne se på imens... men hva faen.." han trak på skuldrende.. "Oho, nu kommer toget..!" han rejste sig da han hørte en tuden et stykke væk.. toget var på vej ind på perronen.. han strakte sig engang, og kunne ikke andet end at glæde sig til at fiske sin hale op fra buksebenet...
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 10:34:46 GMT -5
"Ha. Ha. Ha" siger han med et mock grin til Tenshis comeback. "Ja, men vi skal nu nok høre om det på en eller anden måde.." siger han med et smil. Han elsker også selv at kunne observere sine bomber springe, men det at vide at den gør er også fint nok, for det er for farligt at blive i nærheden.. Når bomben springer vil området vrimle med hunde som alle er meget opmærksomme på mistænksomme personer.
Yoru rejser sig fra bænken og halter en smule tættere på kanten og træder ind i toget da dørene åbner. Der er rimelig mange mennesker med, og ligenu virker ideen ikke særlig god, men nu er de inde i toget, så de er nødt til det. Han kaster et sidste blik på perronen, og bænken hvor han ved bomben er, og smiler en smule mens dørene lukker og toget begynder at køre. Han vender sig mod Tenshi.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 10:39:30 GMT -5
Tenshi grinte.. "True that." svarede han.. da toget kom, hjalp han Yoru ind... han var lidt nervøs ved at stå så tæt på alle de mennesker... han vidste jo godt at han lugtede ret kraftigt.. som regl lugtede køterne jo ikke, de havde jo adgang til bad hver dag.. Men Tenshi krydsede fingre for at det gik.. De blev nødt til at stå op... Tenshi skubbede Yoru blidt hen mod en rude ind til næste kupé, stod foran for at beskytte sin mindre vens fod fra mulige trampende angreb fra en halvblind køter.. Han hvilede sine arme mod ruden på hver side af Yoru, og støttede imod så han ikke selv væltede.. At føre en samtale her, var svær og risikabel..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 10:43:41 GMT -5
Yoru lader Tenshi føre sig hen mod vinduet, og han læner så sin røv mod vindueskarmen og letter så meget af vægten på foden som muligt, da det er nemmere når man har noget at læne sig mod. Han ser op på Tenshi med et rimelig neutralt blik.. Ligenu er de begge for opmærksomme på omgivelserne til at kunne snakke.. Desuden ville de ikke kunne flygte hvis de blev opdaget, så de kan ikke en gang risikere at grine en smule, for hvis bare en hund fatter mistanke er de på røven.. Men heldigvis er togturen ikke ret lang.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 10:52:44 GMT -5
Tenshi stod og så lidt trist ud ... men det var meningen.. det ville virke mere naturligt at se to stå og se triste ud, og ikke snakke sammen, end to glade folk der bare var stille sammen..
toget stoppede ved en station.. kørte igen... men pludselig åbnede døren ved siden af Yoru, og en stor hund stoppede op. "Billetter." sagde han i en kold stemme.. Da løb det Tenshi koldt ned langs rygraden... pis... PIS! de havde jo ikke nogen billetter! Tenshi tøvede med at sige noget.. hans tænder i overmunden var jo spidse og lidt lange.. ikke mange hunde havde det; det var mere normalt hos katte.. og eftersom hans øjne var dækket bag solbriller, ville folk fokusere på hans mund når han snakkede...
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 11:00:11 GMT -5
Yoru står bare og ser ind i Tenshis brystkasse for ikke at kigge for meget rundt.. Han vil ikke have øjenkontakt med nogen for at risikere at de tænker mere over hvem de er. Han skæver ud af vinduet.. Der er nu lidt vej endnu, så de må bare holde ud, men det løber ham ligeledes koldt ned af ryggen da han hører kontrolløren.. Han skæver op på Tenshi med et lettere panisk blik. Han overvejer om de kan nå at springe ud af toget og løbe væk, hvilket han tvivler på, med hans fod.. Men måske kan han tvinge sig selv til at løbe hvis han er nødt til det..
Yoru rækker ind i sin hættetrøje mens han ser på Tenshi, og nikker mod vinduet. Fra kontrollørens vinkel ligner det at han er ved at finde billetter, men Tenshi vil nok kunne se den lille runde bombe han knuger i sin hånd.
|
|