|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 11:10:48 GMT -5
Tenshis blik følger Yorus hånd ned i hans lomme.. selv vender han lidt væk, går ned i bukselommen.. han selv skal bruge en kniv, så han kan bruge skafteenden på den til at smadre ruden... Han gjorde sig klar, og i det Yoru smed røgbombem, sprang Tenshi hen mod ruden tættest på dem.. han hamrede metalenden af sin flipkniv mod ruden, som straks smadredes.... han trak en arm tilbage og fik fat i Yoru, og i næste sekund skubbede han ham op i vinduet, kravlede selv op og ud, op på taget, hvor han så trak fat i Yorus arm for at trække ham med sig op på taget. "Hold fast!" hvæste han
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 11:15:55 GMT -5
Yoru følger med med det samme, da det er ret vigtigt de kommer hurtigt ud, for nu er alle hundene helt oppe og køre og forvirrede, mens kontrolløren prøver at fange dem inden de kommer ud af vinduet, men han er for langsom. Da de er oppe på taget kæmper han for at holde sig fast, da toget er i fart, og man nemt kunne falde af hvis man ikke holder godt fast.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 11:19:35 GMT -5
Tenshi lagde sig fladt ned på maven på togets tag.. han holdt fast ude i kanten, råbte til yoru; "Kravl hen mod næste togsæt! vi han holde fast i taget der!".. hans stemme blev næsten overdøvet i vinden, men Yoru burde ku høre ham.. De skulle egentlig først af om tre stop, men det så ud til at de måtte komme af toget hurtigere end det... ellers ville de være i problemer!
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 11:22:35 GMT -5
Yoru nikker og gør som Tenshi siger.. Han klamrer sig fast til toget og maser sig fremad. Det er en smule svært, men han kommer da endelig over på det næste togsæt og holder krampagtigt fat i det for ikke at falde ned. "Hvad så nu?!" råber han til Tenshi for at overdøve vinden. Han skæver hele tiden hen mod kanten, der hvor de kom op på taget, for at se om der er nogen der kommer efter dem. men endnu ser det ikke ud til at der er nogen der følger efter dem.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 11:29:36 GMT -5
ingen fulgte efter dem op.. kun de dummeste vovehalse ville kravle op på taget af et tog i fart! "så snart toget tager af i fart, springer vi af! inden vi holder på perronen! og så løber vi som død og pine!" .. Tenshi kunne ikke lide tanken om at "ofre" sin vens fod på den måde, men de havde ikke noget valg! om han så skulle bære ham!
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 11:33:38 GMT -5
Han nikker og prøver at samle sig til løbeturen. Han må bare løbe selvom det kommer til at gøre vildt ondt.. Det er jo liv og død det gælder, så må han ofre sig lidt. "Okay!" halvråber han mens han nikker. Toget begynder at tage af i fart og trække ind mod en perron, men toget kører stadig udenfor stationen, så de vil lande på græs og skulle løbe hen over nogle flere spor for at komme væk.
Yoru springer så ned af toget og laver et rullende fald, da det er næsten umuligt at lande på benene når man hopper af noget i fart.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 11:37:15 GMT -5
Tenshi hoppede af kort efter Yoru.. han trimlede selv rundt i græsset, inden han endelig lå stille... "Op, løb!" hvæste han, kom selv på benene og satte i fart... men med en smerte i både det ene knæ, den ene arm og en skulder... at springe af på den måde var jo næppe noget man kunne slippe fuldkommen helskindet fra. Han satte i fart hen mod en bygning ikke så langt derfra... det lignede en form for haveskur... men det var sikkert et gammelt skur hvor togskinneskifterne sad, fra før skinnerne blev automatiske.
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 11:39:59 GMT -5
Yoru kommer på benene og prøver på at ignorere den dunkende smerte i sin fod, hvilket ikke rigtig lykkes, men han løber nu alligevel så hurtigt hans ben kan bære ham. Hundene har ikke set dem, så de har den fordel at de stadig tror de er på toget. Han tør ikke stoppe op, så han bliver bare ved med at løbe efter Tenshi.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 11:55:51 GMT -5
Tenshi nåede hen til skuret, hvor han flåede døren op. "Ind, ind ind!" hvæste han, holdt døren for yoru.. de skulle bare ind nu, og så vente til mørket faldt på... alt andet var for risikabelt, også selv hvis de ikke var blevet opdaget som katte...
Han smækkede døren i efter dem, og satte sig ned med ryggen mod døren. ".... Jeg vidste det var dumt at tage toget!" hvæste han lavt..
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 11:59:57 GMT -5
Han løber og løber, og springer så ind i skuret og er lige ved at ramle ind i en gammel støvet reol. Han tager sig til brystkassen og trækker vejret i hårde stød af forpustelse.. Måske er han ikke lige i den bedste form.. og nu melder smerten i foden sig igen, nu hvor den umiddelbare fare er overstået. Han sætter sig på gulvet i skuret og trækker sin sko af og skubber den fra sig. Hans fod er virkelig øm, men adrenalinet pumper stadig gennem hans krop, så han ville godt kunne løbe igen hvis det var nødvendigt. "Ja ja.. jeg ved det.. Pis osse.." siger han og sukker irriteret over de blev opdaget.. Men nu er de forhåbentlig i sikkerhed.. Der er nok ikke nogen der tænker over at kigge her.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 12:04:40 GMT -5
Tenshis hjerte hamrede... men han trak sokken af Yorus fod, da skoen var væk... "Lad os kigge på det nu- woah..." Tenshi missede med øjnene.. sokken var i forvejen plettet helt til med blod... Men... tåen så endnu værrer ud.. "Jeg tror du mister din negl, min kat..." sagde han en smule betænkelig
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 12:08:18 GMT -5
Yoru hvæser en smule af ham. Kun fordi det gør ondt, og han ikke vil have ham til at røre ved det.. Det ser ulækkert ud, mener Yoru, og han ville ønske den ville hoppe på plads af sig selv.. Hvilket den nok ikke gør. "Nej nej... Det er ikke så slemt.. " siger han hurtigt, måske lidt desperat. Han har ikke lyst til at miste sin negl.. den skal bare heale hurtigt og blive fin igen.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 12:38:51 GMT -5
Tenshi så mistroisk på Yoru. "Skal jeg bære dig hjem? Den fod ser virkelig ikke god ud...." han bed sig i underlæben... "Så ka vi skåne din fod lidt." han aede ham kort over håret, for at trøste ham lidt, hvis man ku sige det sådan
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 13:06:57 GMT -5
Han ryster på hovedet og ser på ham. "Nej, jeg skal bare hvile den lidt før vi går.. jeg kan godt klare mig selv" siger han. Det er ikke for at afvise Tenshis hjælp, men han vil bare meget gerne kunne klare sig selv.
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 13:14:18 GMT -5
Tenshi nikkede lidt.. "Okay... vi bliver her til solnedgang... for fanden... jeg skaffer dig et par støvler med ståltå i, okay?!" han smilte skævt, inden han satte sig til rette igen... Der lød et suk fra ham, bare lige for at få luft ned i lungerne... "Hvorfor ender vi i de her situationer, Yoru?"
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 13:50:33 GMT -5
Han griner en smule og nikker. "Det lyder godt.. Jeg har sgu brug for noget der kan beskytte mine spasserfødder.." siger han så. Han ømmer sin fod lidt, men det er bestemt bedre for smerten at han ikke støtter på det ligenu, så det passer ham meget godt at de skal blive der indtil solnedgang. "Det er nok fordi vi er totalt dumme i skærmen" siger han lidt efter med et grin
|
|
|
Post by Tenshi on Apr 23, 2011 14:02:35 GMT -5
Tenshi grinte lidt... "Spasserlorten med spasserfødder!" han vippede lidt med sine ører, trak hætten af og lod solbrillerne trækkes af ansigtet.. "Ja... nogle har skamskudt os lidt for hårdt med en dummehammer lige i synet... vi burde skamme os..." han gabte lidt.. "Når vi kommer hjem.... så æder jeg en dåse tun......"
|
|
Yoru
Junior Member
|
Post by Yoru on Apr 23, 2011 14:04:52 GMT -5
Yoru griner en smule af ham og ryster på hovedet. Det er nu altid noget at de kan joke lidt på trods af den ret alvorlige situation.. "Jaah! Vi skal hjem og fråde.. Jeg er så sulten at jeg kunne spise et helt akvarie.." siger han smilende. Han strækker benet ud så han kan læne sig lidt tilbage mod væggen og hvile foden, nu hvor de alligevel skal være der i et stykke tid..
|
|