|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 4:44:29 GMT -5
Men Tenshi stoppede naturligvis ikke med at stritte imod. Han hvæste, sparkede efter den anden og gjorde alt hvad han kunne for at slippe fri... men det nyttede ikke.. Da han så så den anden kats opførsel, hvæste han højlydt op. "FORRÆDDER!!" rasede han, trak og rev brutalt i kæderne for at få håndledende fri.. Han fik dog endnu et af de voldsomme hosteanfald igen mens han kæmpede imod.. blod kom igen med op fra halsen..
|
|
|
Post by Palmers on Sept 9, 2012 10:08:29 GMT -5
Ashley hævede et øjnbryn. Vær mindre ham selv? Hvad skulle det betyde? Kunne Nathaniel måske ikke lide ham? Han valgte dog ikke at sige noget og lod Nathaniel gå.... Irriteret vendte han sig imod badeværelset og gik ind igen. "Hold nu kæft kræ... " mumlede han og greb fat om den nærmeste shampoo flaske. Han kunne mærke trætheden, men han ville ikke kunne sove med den stank i huset... Så han gik i sving... tømte en halv tube sæbe ud over kattenog fandt en svamp fremog gik så ellers systematisk i gang emd at skrubbe Tenshi nedefra og op.
|
|
|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 10:23:31 GMT -5
Tenshi strittede imod af fuld kraft, vred sig og bed efter den anden.. det blev et værre vandpjaskeri. "Hold dig fra mig din retaderede udgave af en køter!" han kæmpede imod, men det var begrænset hvor meget han kunne.. han var udmattet, kunne knap få luft, for med en lungebetændelse og alt det vand, plus diverse skader, så var der ikke meget at gøre.. Der gik heller ikke længe før hans krop kollapsede igen
|
|
|
Post by Palmers on Sept 9, 2012 11:09:55 GMT -5
Ashley ignorerede bare skrigeballonen af en kat. Han var efterhånden vant til protester, og havde ikke energi nok til at lade sig provokere. Han blev dog næsten lettet da den anden kollapsede - det gjorde hans arbejde nemmere. Så fremt han ikke fik katten druknet. Men snart nok var hele Tenshis krop ren og Ashley gik løs på Tenshis pels der til hans overraskelse vidste sig ikke at være sort somdet så ud til men der imod sort og grå stribet.... Det havde bare været så meget skidt at det så sort ud... Han skar en grimasse... Klamt... Men snart nok var Tenshi fuldstændig ren og velduftende... Selvom huden var irriteret rød over at være blevet skrubbet sådan på... Ashley så sigom... Han varløbet tør for Shampoo og sæbe.. Der havde været nok til at gøre Tenshi ren men nu var der heller ikke mere... Godt nathaniel var ude efter mere... Ashley gik møjsomligt igang med at tørre Tenshi i et blødt, vrmt håndklæde og fik ham så tilbage til soveværelset hvor denne endnu en gang blev låst fast til hovedgærdet.
|
|
|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 11:18:40 GMT -5
Tenshi lå nu indsvøbt i et håndklæde på sengen.. han var ikke ved bevidsthed før der var gået nogle minutter og han langsomt fik åbnet øjnene.. Hans hud var øm, for ikke at tale om de mange skrammer og skader han havde fået efter deres kamp.. Men han trak i armene igen, bare for at finde ud af at han igen var bundet fast. Og så begyndte han at brokke sig. "Hvad fanden er du for et sygt væsen!!" skreg han op, så uanset hvor Ashley befandt sig, så ville han kunne høre det
|
|
|
Post by Nathaniel on Sept 9, 2012 11:42:43 GMT -5
Nathaniel fik døren til lejligheden op, lidt før Tenshi vågnede igen. Han havde godt hørt Tenshis tidligere råben, hvilket kun havde gjort at han havde lyst til at flygte fra lejligheden endnu mere. Han havde fundet det sæbe og den shampoo som de plejede at bruge og gemt de resterende penge til næste gang hans skulle se sine søstre. Det var det mest fornuftige han syntes han kunne gøre med pengene, nu hvor Palmers så tydeligt havde givet dem til ham. Han så sig om efter Palmers, fik lukket døren efter sig og sparket skoene af, inden han fortsatte ind i lejligheden. "Palmers?"
|
|
|
Post by Palmers on Sept 9, 2012 14:50:11 GMT -5
Ashley ignorerede Tenshis protester inde fra soveværelset af med et suk. Ville han nogensinde få bare et minuts fred? Han var så træt... Men han burde nok tage sig af Tenshis sår... De trængte til det... Han hørte hoveddøren åben og satte sig op i sofaen. Han havde elelrs forsøgt at få lidt søvn men Tenshi gjorde det umuligt... "Herinde..." kaldte han tilbage og masserede sine tindinger... Han havde brug for hvile.
|
|
|
Post by Nathaniel on Sept 9, 2012 15:13:41 GMT -5
Nathaniel gik ind i stuen til Palmers og satte sæben og shampooen på sofabordet. Han så over på Palmers og lagde en hånd mod Palmers kind. Han så bekymret ud. Palmers så bare så medtaget ud og det gjorde ham bekymret. Han havde aldrig set ham sådan. "Gå ind og tag noget mad. Det står over varme... Og prøv at få noget søvn," sagde han og så ind mod værelset. "Jeg kan prøve at sørge for ham..." Han vendte sig mod soveværelset og gik ind til Tenshi. Døren lukkede han efter sig, så Palmers måske kunne få noget ro.
|
|
|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 15:18:52 GMT -5
Da Nathaniel dukkede op, rettede Tenshi et rasende blik mod ham. "Og hvad vil du så, forædder kræ?" hvæste han arrigt mens han trak i lænken fra hans håndled. Hans hud virkede meget blegere nu end før, og håret var næsten ensfarvet.. det var ikke alle oliepletter som kunne vaskes ud, så hist og her var der stadig sorte pletter i det lysebrune hår. ører og hale havde ligeså kun få oliepletter tilbage, men det meste var fin og blød pels som dannede en busket hale i lysegrålige og sorte farver. "Få den møgkøter herind!" han hvæste, forsøgte at sætte sig op uden at håndklædet skulle falde af. "Han skal forklare hvad fanden jeg laver her! fatter du det? Gør som jeg siger, forpulede skabprægede kræ!" han rasede op igen, men med et flakkende blik og en hosten ind imellem.. Ud over de overfladiske skader var det tydeligt at se, at den arrige fyr også var syg..
|
|
|
Post by Nathaniel on Sept 9, 2012 15:28:21 GMT -5
Nathaniel lænede sig op af døren og så på Tenshi. Han bed sig i læben og lod blikket over ham. Det var dejligt at have ham ren, men stanken sad stadig i lagenerne. Han bestemte sig for at skifte og smide lagenerne ud så snart han havde chancen for det. "Jeg tvivler på at der er anden grund til at du er her end at han vil lærer dig en lærestreg... Sådan er det med mig," svarede han og gik hen til skabet og fandt noget af hans tøj frem, som burde kunne passe Tenshi. Han så usikkert på Tenshi... Han kunne vel ikke klæde sig selv på, men han havde altså ikke lyst til at klæde den anden på. Han lagde tøjet tilbage, bortset fra nogen boxershorts og gik helt hen til Tenshi. "Er du sulten? Tørstig? Der mad nu, så det ville være et godt tidspunkt at sige det på." Han fik trukket en dyne hen over Tenshi. Den ville varme mere end håndklædet.
|
|
|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 15:35:11 GMT -5
Tenshi hvæste som svar først. "En lærestreg for hvad? forsøg ikke at spille hellig din usle forrædder! at leve med en hund, huh? Hvad er du? hans kæledyr!?" rasede han. "Fjern de her kæder, Nu!" han trak i kæderne igen.. "som om jeg ville spise noget som helst kommende fra den smovsende køters køleskab!" han rasede stadig, men snart knækkede hans stemme fuldkommen over i et voldsomt hosteanfald... blod splattede ud på puden ved hans side i små fine dråber da han drejede hovedet.
|
|
|
Post by Nathaniel on Sept 9, 2012 15:51:59 GMT -5
Nathaniel skar ansigt ved Tenshis ord. De skar i ham, men han prøvede at ignorere det. Han rynkede brynene. Tenshi måtte have en rift i halsen eller sådan noget, siden der hele tiden kom blod op. Han puttede dynen godt omkrin Tenshi. "For ikke at vise ham respekt sikkert... Han er mærkelig på det punkt, det er alle hunde vel," svarede han og trak på skuldrene. "Og tror du virkelig jeg vil være her? Det er ikke som om jeg har et valg." Han pegede på halsbåndet han bar om halsen. "Du bliver nok nød til at spise et eller andet. Du ved jo ikke hvor længe du skal blive her og jeg tror ikke du har lyst til at Palmers skal tvinge dig til noget. Og behøver du virkelig tale så højt? Det ødelægger kun din hals mere." Han rettede sig op. "Jeg finder noget til dine sår, okay? Han gik ud på badeværelset og fandt deres plastre og bandager frem, før han gik tilbage til Tenshi.
|
|
|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 15:59:53 GMT -5
Da Nathaniel kom tilbage, havde Tenshi hostet færdigt.. "Så må han jo henrette mig som han har henrettet så mange andre!" svarede han hæst. "Og det har ikke en skid med min hals at høre!" tilføjede han med et hvæs. "Jeg har lungebetændelse, og sådan er det!" han lukkede øjnene, men stadig med et arrigt udtryk..
|
|
|
Post by Nathaniel on Sept 9, 2012 16:07:40 GMT -5
"Hør, jeg ved ikke hvorfor han har valgt at tage dig med okay... Jeg ved ikke engang hvorfor han tog mig med..." Første gang i hvert fald, tilføjede han for sig selv. "Jeg vidste ikke engang at han var lederen for hæreren før han kom slæbende mig dig..." Han begyndte at tage sig af de sår Tenshi havde på armene. Det var hvad der ikke lige var dækket af dynen. Men han gik dog videre til hans overkrop kort efter.
|
|
|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 16:14:09 GMT -5
Tenshi sparkede ikke Nathaniel, som han ville have gjort det med Ashley.. trods alt var Nathaniel stadig kat. "Som om jeg skulle tro på det!" hvæste han. "Hvor meget smovs har han så fodret dig med for at få dig til at sige den smørre til mig?" lød det arrigt. "Skulle jeg tro dig? så fjern kæderne!"
|
|
|
Post by Nathaniel on Sept 9, 2012 16:21:41 GMT -5
"Jeg er egentlig lidt ligeglad med om du tror på mig eller ej, det jeg siger er sandt." Nathaniel gik videre til hans ben og så op på ham. "Jeg kan ikke fjerne dine kæder. Der skal bruges en nøgle. Han har den sikkert med nøglen til mit halsbånd og hvis jeg kunne få fat på den ville jeg ikke være her nu... Særiøst hvad er smovs? Jeg har aldrig hørt om det før." Han blev færdig med at forbinde Tenshis sår og fik givet ham boxershortsene på. Han trak også dynen hen over ham igen.
|
|
|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 16:28:15 GMT -5
Tenshi fulgte den anden med blikket. "Så grib den nærmeste køkkenkniv og stik ham ned!" hvæste han. "Hvor svært kan det være! Det er general-smovsekøter du har med at gøre! Ryger han skrider deres forsvar med i svinget!" han lukkede øjnene i. "Og... smovs er det der klamme hvide savl som køtere får når de ser mad..." tilføjede han så. "find en nedstryger! et eller andet og få de kæder af!"
|
|
|
Post by Nathaniel on Sept 9, 2012 16:41:58 GMT -5
Nathaniel så på Tenshi som om han var dum. "Har du set på mig? Jeg er ikke ligefrem den mest buff kat du kan finde... Jeg tror ikke engang jeg vil kunne slå ham hårdt nok til at det gør ondt," sagde han, men tænkte for sig selv at han nok heller ikke vile prøve at slå Palmers... Med mindre han blev et virkelig stort svin. Ved Tenshi sidste forslag rynkede han brynene. "Jeg er ikke sikker på vi har værktøjer i lejligheden... Jeg har i hvert fald ikke set nogen, men jeg kan da prøve lede efter det," sagde han. "og jeg har altså ikke set Palmers med 'smovs' om munden. Er det ikke kun sådan noget der sker når de er i hunde form?"
|
|
|
Post by Tenshi on Sept 9, 2012 16:48:04 GMT -5
Tenshi snærvede øjnene sammen. "Og du mener jeg er buff?" hvæste han.. Hvis der var noget Tenshi ikke var, så var det buff. Hans ben var lange og tynde, præcis som resten af hans krop. han havde muskler, lange og slanke, gode til at bevæge sig hurtigt afsted med. "Om jeg så var et skellet med hud på, ville jeg ALDRIG stoppe med at kæmpe! Jeg vil hellere sprættes op og henrettes frem for at give op og overgive mig!" han trak i kæderne igen. "Hvis du ikke er villig til at ofre dig fuldt ud, er du ikke andet end en forrædder!" han spyttede efter den anden, men det kom vel ikke som nogen overraskelse. "... Og nej de smovser hele tiden." tilføjede han dernæst
|
|
|
Post by Nathaniel on Sept 9, 2012 16:52:27 GMT -5
Tenshis spytklat ramte Nathaniel lige på kinden. Han skar en grimase og tørrede den af med sit bluse ærme. Han rejste sig fra sengen og gik væk fra den, så Tenshis spytklatter ikke ville kunne nå ham. "Hvis vi begynder at sprætte op og henrette hundene, vil vi så ikke bare blive ligesom dem? Så vil vi jo blive præcist dem vi bekæmper," sagde han hårdt og knyttede hænderne. "Jeg holder ikke med hundene, men jeg går ikke indfor at dræbe hver eneste hund. Der må være en anden løsning en massemord!"
|
|