|
Post by Ezuran on Oct 9, 2008 4:39:58 GMT -5
Ezuran kom stille gående på sandet , han stoppede op langt fra vandet, han gad ikke komme tættede på hans største fjende.. Han kiggede sig omkring, der var virkelig stille.. Han tog stille sine sko af og satte sig ned i det bløde sand. Han sukkede dybt mens han begravede sine bare fødder ind i det varme sand , han ville virkelig gerne have selvskab lige nu, her på stranden var det faktisk for stille lige nu og det gjorde Ezuran lidt undrende og nyssgerig.. Ezuran var ny her og han kendte ikke nogen endu så han var virkelig spændt på at møde et meneske , hvis der ovrhoved var menesker her , for som det sees her på stranden er der intet liv, kun lyden af bølgerene som skylles op over sandet... Ezuran ønskede faktisk at være hjemme lige nu , med sine søskende , med sin mor og far og med sine nu, nye søskende som han ikke kender... Han kiggede stille rundt , efter selvskab , han begyndte at være utolmodig, var der liv her?!
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 9, 2008 5:36:22 GMT -5
Den tavse høje skikkelse bevægede sig tavst ned langs stranden, men holdte sig på passende afstand af vandet. Ansigtet var skjult af det trefarvede hår, og det mørklødede hud gjorde ham bare endnu mørkere at se på. Hans højre hånd, der manglede fingrene var skjult dybt i lommerne, og hatten skjulte hans ører, og jakken hans hale.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 9, 2008 5:45:01 GMT -5
Ezuran kiggede endu engang rundt til han fik øje på en mørk skikkelse lidt væk fra ham selv... Et smil bredte sig på Ezuran's læbr, måske var der virkelig ikke så dødt som han trode... Ezuran rejste sig stille og betragtede skikkelsen lidt.. Hans blå/lillae hår blafrede en smule i vinden mens vinden legede med hans halvtørklæde.. Ezuran tøvede lidt med gik så stille hen mod skikkelsen , da han næsten kom hen til skikkelsen stoppede han op og smilte stille og genert "Hej.." sagde han og kiggede på ham "Jeg hedder Ezuran." sagde han så og betragtede skikkelsen og lagde sit hoved en smule på skrå mens hans gule katteøjne hvilte sig på skikkelsen's ansigt..
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 9, 2008 5:58:28 GMT -5
Han så mod drengen. ".. Goddag.." Fra under øjeklappen torner det sidste af tre ar frem. "Hvad ville du have haft gjort hvis jeg var en hund?"
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 9, 2008 6:05:14 GMT -5
Ezuran kiggede undrende på ham og lagde sit hoved en anelse på skrå "... det ved jeg ikke?" sagde han så og kiggede på ham "Hvorfor?" .. Han undrede sig lidt over hvad han mente hvis han var en hund... ".. er du da det?" spurgte han så stille og hans øre blev lagt en smule , bekymret ned og han kiggede stille på ham mens han ventede på svar fra manden som stod foreand ham.. han fik øje på hans øjeklap og de tre ar som man kunne se.. Ezuran havde et ar over halen som man knap kunne se, arene som manden havde var noget meget andet end hvad Ezuran havde..
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 9, 2008 6:21:01 GMT -5
Han ser på ham, tavst, ".. Nej, det er jeg ikke.." Han rækker venstre hånd frem. ".. Goddag igen..." Manden ser tavst på drengen. "Du må undskylde, men det er ikke smart.. At gå rundt med ørerne fremme.."
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 9, 2008 6:28:01 GMT -5
Ezuran sukkede lettet og kiggede på hans hånd og trykkede den stille "goddag..." sagde han og kiggede på ham og nikkede kort "Ja, det har du ret i" sagde han og lsippede hans hånd og tog så sin halstørklæde om sine øre så man ikke kunne se dem "er det bedere?" spurgte han stille og kiggede på ham "Jeg som sagt, er Ezuran.." sagde han og betragtede han stille og smilte roligt..
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 9, 2008 6:34:18 GMT -5
Manden så lidt på ham, og tog så sin hånd til sig. "Ja. Bedre..." Manden sukkede let, og lukkede det synlige øje halvt.. "Mit navn er Kinaii.." Han så undersøgende på ham. "Men jeg må videre.. Jeg har nogle ting jeg skal have ordnet..." Han begyndte at gå.
//out fordi jeg skal til time og synes det vil være synd at lade dig stå og hænge XD;
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 13:02:30 GMT -5
Ezuran kom stille gående med Rimoi og smilte roligt.. De nåede lige precis til solnedgangen, ligenu begyndte den nemelig at gå ned.. Ezuran kiggede på hende og kiggede kort ud over vandet "Her er smukt, syntes du ikke?" spurgte han og kiggede på hende med et smil, han holdte hendes hånd så hun også havde ham at stytte sig til.. Ezuran kiggede på hende , de havde kun kendt hinanden en dag og hun er alerrede gravid af ham , det lyder lidt underligt , men Ezuran var virkelig glad for at have mødt Rimoi.. Ezuran kiggede på hende "Såh, vi skulle nok tænke hvor vi vil opvokse barnet.." sagde han og smilte til Rimoi..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 13:13:18 GMT -5
"ja det er rigtig smukt " sagde hun og kiggede ezuran ind i øjnene og lyttede til hvad han sagde . "ja , men vi har jo ikke råd til at bo forfærdlig mange stedder , jeg har ihvertfald ikke et arbejde...hvordan skal vi få råd til at forsørge et barn ?" siger hun og kigger lidt nervøst p ham . ja hvor skal vi opvokse barnet henne ? hvodan skal vi havde råd til det hele ! vi er jo ikke så gamle ! tænkte hun lidt nervøst . der var ikke så mange job en kat kunne få nu til dags medmindre det var en foræder kat selvfølig . men hor skulle de finde et arbejde henne ?!
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 13:18:29 GMT -5
Ezuran kiggede på hende "Bare rolig Rimoi, jeg skal nok tage mig af det, vi skal nok have nok penge til en lejlighed , og pinge til at opvokse barnet." siger jeg og kigger på hende og stryger hende blidt over håret "du skal ikke bekymre dig , alting skal nok være okay." siger jeg smilende og kigger på hende og kigger kor tilbage på solen og tilbage på Rimoi og lagde sit hoved en smule på skrå og kiggede ned mod hendes mave , han kunne ikke forstille sig en lille baby derinde, i hendes mave, men det var der .. Ezuran smilte stille , det var virkelig spændende om det blev en pige eller en dreng , Ezuran håbede bare at fødslen ville gå godt.. Ezuran kiggede op hende og smilte stille , det kunne virkelig være hårdt at opvokse et barn , men de skulle nok klare det sammen, det vidste han godt.....
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 13:24:34 GMT -5
hun var glad for han prøvede at berolige hende . det hjalp også lidt . så hun ikke rigtig bekymrede sig så meget mere . "ja det skal det vel nok " sagde hun og kiggede ind i hans øjne og kyssede ham så på munden og tog armene rundt om ham og lod sin tunge glide ind i hans mund , det var rigtig dejligt at være ude ved stranden ved denne tid...det var så fredligt . hun vidste at de nok skulle klare den men hvordan vidste hun ikke helt endnu , men hun var are nød til at stole på at ezuran havde ret i det han sagde til hende.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 13:32:23 GMT -5
Ezuran smilte "godt.." sagde han roligt og smilte til hende og kiggede hende i øjnene.. Ezuran holdte blidt kysset og holdte kærligt om hende og lod stille sin tunge lege lidt med hendes , han trykkede hende blidt indtil sig og stryg hende roligt ned af ryggen .. På stranden var det faktisk dejlig varmt , solen som gik ned lyste på Rimoi og Ezuran og det blændte en smule , men ikke meget.. Ezuran lukkede stille sine øjne og holdte Rimoi tæt indtil sig, det var dejligt at stå her med hende mens solen stille gik ned...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 13:40:09 GMT -5
hun nød at stå ved den smukke solnedgang med ezuran . han var så dejlig og så tæt på . efter lidt tid slap hun kysset men holdte stadig rundt om ham , hun så ham ind i øjnene "jeg er sikker på du bliver en god far" sagde hun med et kærligt smil til ham. hun var helt sikker på han nok skulle blive en god far og en øhm ? hvad var de egentlig ? kærester ? eller hvad ... plejede man ikke at være mand og kone når man fik et barn sammen .... men de havde ikke engang snakket rigtigt om dem endnu ? jo på en måde ...men hun havde ikke engang sagt hun elskede ham endnu ? måske var det sådan noget man bare vidste ?eller ...
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 13:52:18 GMT -5
Ezuran slippede også stille kysset og hans blik blev lyst op af glæde af hvad hun sagde "Jeg er også sikker på at du vil blive en god far" sagde han og kiggede kærligt på hende ... Ezuran lagde sit hoved en anelse på skrå da han så at hun virkelig tænkte på noget "Hvad tænker du på?" spurgte han og kiggede undrende på hende og smilte kærligt.. Ezuran kiggede på hende og smilte stille , han havde stadig en mærkelig føgelse- på en god måde, da han tænkte på at han skulle være en far og det fik et stort glad smil smørret på sine læber,...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 14:03:35 GMT -5
hendes tanker blir pludselig afbrudt af ezuran der spørg hvad hun tænker på...hun overvejer at sige hun ikke tænker på noget , men hun ville helst være ærlig . "øhm tænkte på...hvad er jeg for dig ?" hun kiggede ham ind i øjnene . hun ville gerne vide det ...selvom de havde haft sex og han efter 1 dag sagde ja til at få et arn med hende ...ville hun bare gerne hører det fra ham . selvom det nok lød lidt mærkligt ...men det ville hun bare gerne. hvad er han så egentlig for mig ?... hun tænkede lidt over den tanke mens hun ventede på hans svar
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 14:14:03 GMT -5
Ezuran kiggede på hende da hun spurgte om det og han smilte stille "Du er hvad jeg lever for, du bliver snart moderen til mit barn , du er smuk, og sød , og elskelig , og ærlig... og jeg elsker dig.." sagde Ezuran og rødmede lidt over sin tale, men alt hvad han sagde var 100% sandt... Ezuran kiggede på hene og bed sig lid , smilende i læben "Må jeg spørge det samme?" spurgte han smilende og lagde sit hoved en smule på skrå og betragtede hendes øjne og smilte blidt. Ezuran håbede at Rimoi også elskede ham , for han elskede hende virkelig, hun var så vigtig for ham , han kunne huske hvordan hans familie var vigtig for ham , men med Rimoi var det anderleds, det var større.....
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 14:20:41 GMT -5
hun rødmede lidt da han sagde alle de søde ting . det gjorde hende virkelig glad , mere glad end hun nogensinde havde forstillet sig hun skulle blive . " elsker også dig ,du er alt for mig " sagde hun og krammede sig ind til ham , lige n ville hun bare mærke ham hos hende . hun følte det var en hård tid de nok gik i møde men samtidig en spændene og dejlig tid med glæde... hun endte med at fælde en tåre som løb ned af hendes kind og ned i sandet . ikke fordi hn var ked af det men af glæde ...
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 14:30:42 GMT -5
Ezuran kigged epå hende og smilte stille og smilte glad da hun sagde det og hun krammede hende blidt og strøg hende roligt over ryggen mens han roligt krammede hende indtil sig.. Ezuran kunne også sagtens føle at de var på vejen til en virkelig hård tid , men de skulle nok gå igennem det, sammen... Ezuran trykkede hende blidt indtil sig og begravede stille sit ansigt i hendes bløde hår og duftede roligt til hendes hår , hendes hår duftede dejligt og det var virkelig blødt ... Ezuran sukkede dybt glad og kyssede hende kort på skulderen og lænte roligt sin kind mod hendes side af hovdet...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 14:52:51 GMT -5
hun smillede glad og kiggede så op på ham . solen var ved at gå ned og mørkede var ved at lægge sig over vandet . "skal vi komme vidre?" spurgte hun og kiggede på ham. hun ville ikke være der når det var helt mørkt...//undskyld kort svar
|
|