|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 15:02:06 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og smilte stille, det var virkelig begyndt at være mørkere og han kiggede kort rundt og kiggede så på Rimoi og smilte og nikkede så "Jo, lad os komme videre" sagde han og kiggede på hende "vil du tilbage til værelset eller gå videre på stranden, eller måske gå et andet sted hen?" spurgte han , han var faktisk også ved at tænke, *plejer dem som har et barn ikke at være gift?* han kiggede lidt på Rimoi, skulle han fri til hende? Ezuran kunne sagtens se resten af deres liv sammen , men ville hun have at han skulle fri til hende? Ezuran tænkte meget over det, han vidste at det var mest normalt at være gift og have et barn , så det var virkelig noget han skulle tænke over, men hvor kunne han få en frielses ring, han havde jo ingen penge?
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 15:25:37 GMT -5
"hvad med at tage ind til byen eller noget i den still?" spurgte hun glad hun var jo stadig ung ! hun smilede glad og de gik lidt vidre væk fra vandet . "hvor vil du hen?" spurgte hun glad . hun smilede og tog rundt om ham mens de gik vidre. hun var virklig glad , og begyndte at tænke på resten af deres liv sammen om hvor de ville bo også vidre. hvad deres barn skulle hedde hmm det er svært hvad med maria ? eller nah... det er ret svært...hvad vis det er en dreng ? ... det er virklig svært atfinde et navn før man har set den lille tænkte hun og kiggede kort ned på sin mave
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 15:35:30 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og smilte stille og nikkede "jo, byen lyder godt." sagde han smilende. Ezuran lagde blidt en arm om hende da hun holdte om ham og ham smilte glad og gik sitlle videre med ham.. Ezuran kiggede på hende "syntes du at få et barn og ikke være gift er underligt?" spurgte han og kiggede på hende , han syntes selv det var en smule underligt , næsten alle som havde børn var også gift, så måske skulle han frie til hende? der var jo altid ringen som hans mors mor fik fra sin mor , det var en virkelig speciel ring..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 15:43:53 GMT -5
hun tænkte lidt over det "måske lidt ...men tror da det er lovligt nok hihi" sagde hun med et smil og kiggede op på ham med et rigtig nuttede ansigt ....mm vorfor spørg han om det ? vil an øøh ? ej det tror jeg da ikke ? eller måske ? hun tænkede lidt over det . imens de gik der ... hun vidste ikke helt om hun bare skulle sige ja vis han spurgte ? men de havde jo snart et barn sammen og hun elskede ham jo ... så hvorfor ik blive gift ? det var vel ikke så underligt ... og hun ville da sige ja så dejlig an var . un elskede ham jo!
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 15:53:04 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og smilte stille og nikkede kort.. han begravede sin ene hånd i sin lomme, ringen var i hans lomme, han havde altid den ring med sig.. Ezuran bed sig lidt i læben han tænkte om han skulle fri til hende, han kiggede op i himlen , der var fuldmåne og masser a stjærner omkring den store måne , et så , så smukt ud syntes Ezuran.. Ezuran pillede lidt ved ringen , han elskede jo Rimoi så meget , jo , han ville gøre det, han ville frie til hende under fuldmånen de stod under ligenu.. Ezuran kiggede på hende "Hey, Rimoi, kom lige." sagde han og tog hendes hånd og gik med hende hen til vandet så bølgerene som skyllede sig over sandet snittede deres sko lidt .. Ezuran pegede mod månen "kan du se fuldmånen Rimoi?" spurgte han smilende...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 16:11:52 GMT -5
hun kiggede på ham "ja kan jeg da godt ? hihi" sagde un og kiggede undrene på ham . skulle vi ikke ind til byen ?..hvad har han gang i nu ...vil han øøh? han ser så nervøs ud ? er der noget galt mon ? tænkte hun lidt og så på ham. det var en rigtig flot aften og månen stod højt på himlen. det var utrolig flot syntes rimoi ....hun kiggede ham i øjnene og sagde så " det er en rigtig smuk aften " med en sød stemme og smiller kærlig til ham
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 16:21:14 GMT -5
Ezuran kiggede kort nærvøst ned i sandet *hvad hvis hun siger nej?* tænkte han nærvøs og kiggede så op på hende og kiggede hende i øjnene og nikkede "ja, har du ret i, det er en virkelig smuk aften.." sagde han og kiggede på hene og kiggede så på månen igen "Den her fulde måne , er din og kun din.." sagde han og kiggede på hende "hver gang du vil kigge på den fulde måne vil du kigge på vores liv sammen , og jeg vil være med dig hele mit liv, såh...." han tog stille ringen op fra lommen og kiggede på hende "Den her ring fik min mor fram sin mor som fik det fra sin mor , som fik det fra sin mor, og det var deres forlovelses ring, og min mor gav den til mig og nu..." han satte sig på et knæ foreand hende og kiggede påhende "Rimoi... vil du dele resten af dit liv med mig?" spurgte han nærvøst ,hans hjerte var helt oppe i hans hals ligenu..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 16:30:30 GMT -5
da han spurgte om hun ville gifte sig med ham plusede hendes kinde op og hun rødmede gift og gravid på samme dag ? før gik jeg og tullede rundt ved søen spillede musik ...pjattede lidt rundt og rejste i 1 år? nu skal jeg havde eet barn og en person frier til mig ? woaw....vildt...men vil jeg det ? ja det vil jeg! det kan godt være det vender op og ned på ele mit liv men jeg vil dele resten af mit liv med ham ! de tanker fløj igennem hendes hovede på meget kort tid hvorefter hun åbnede munden " ja! det vil jeg af hele mit hjerte..." sagde hun og begyndte at græde. det var lidt overvældene det hele ..på 1 dag oplevede hun nogle af de størest glæder i livet ? det var helt vildt hun føltte sig pludselig lidt gammel ..men un var glad !
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 12, 2008 16:36:37 GMT -5
Ezuran kiggede op på hende mens tavsheden langsomt dræbte ham indeni , det hele gik på stærk, han kendte hende kun 1 dag, og nu.. nu friede han til hende og de havde et barn på vej , det var underligt, men det kaldes vel kærlighed ved første blik? da hun så sagde ja kom han med et glad Miaw og rejste sig op og kyssede hende blidt og da hun begyndte at græde tørrede han blidt tårrene af hendes kinder og tog hendes hånd og tog roligt ringen på hendes finger og smilte glad og kyssede hende blidt og grinte kort glad og omfavnede hende..
(Nuaaarh, cuuute xD .. men jeg er nød til at smutte nu *damn mor..* men vi fryyyser xD - hvis det er OK med dig xD )
|
|
|
Post by rimoi on Oct 12, 2008 16:45:58 GMT -5
(ja oki:P) hun smillede og så på ringen nøj den er pæn! tænkte hun kort og så glad op på ham . hun var virklig lykkelig lige nu og stor smilede til ezuran. hun græd stadig lidt og kunne næsten ikke få et ord ud hun vidste heller ikke rigtigt hvad hun skulle sige sådet gik nok... for han vidste nok hvor glad hun var... det var hun sikker på. det var elt vildt de havde et helt liv forand dem sammen ? og hun var 16 år ! hun kunne næsten ikke fatte hvad der var sket ! men hun var rigtig lykkelig! hun holdte ogå rundt om ham og klemmede sig tæt ind til ham og mærkede hans kropsvarme..det var dejlig beroligende //frys^^
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 5:28:41 GMT -5
Ezuran kiggede glad på hende , han var lykkelig og det håbede han virkelig også at Rimoi var.. Han betragtede hende tavs og han tørrede stille tårrene som trillede ned af hendes kinder og tog stille hendes hænder og kiggede hende i øjnene "Jeg elsker dig Rimoi..." sagde han stille og kiggede på hende med et smil.. Ezuran smilte lykkeligt og trykkede hende blidt indtil sig og lukkede kort , roligt sine øjne og kiggede så på hende , smilende . "Så , skal vi stadig gå ned til byen?" spurgte han og kiggede smilende på Rimoi , sin forlovede, morderen til hans kommende barn , og hans elskede.. han elskede hende virkelig..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 13, 2008 5:34:02 GMT -5
hun stoppede efter lidt med at græde og sagde " jeg elsker også dig ..." hun var rigtig glad og ville blive i hans trygge favn vis hun kunne ,men de kunne ikke bare stå der og være rørte hele aftnen. "det ved jeg ik ? hvad med at gå en tur ind til parken? eller skal vi tage hjem til dig igen ? " spurgte hun og så glad på ham. han var virklig bare dejlig og hun elskede ham rigtig meget <3 hun var sikker på de ville være sammen forevigt !
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 5:44:10 GMT -5
Ezuran smilte glad og han nikkede kort "vi kan godt tage en tur i parken, det lyder hyggeligt.." sagde han smilende og lagde smilende sit hoved på skrå.. Han smilte glad og strøg hende kort over håret og tog så hendes hånd og smilte "Eller vil du hellere hjem til mig igen? hvis du er for træt til at gå i parken , kan vi da godt gå hjem til mig og slappe af.." sagde han smilende og kiggede hende i øjnene hvor han kunne se deres liv sammen , han var sikker på at de ville leve længe og lykkelige sammen , det var han 100 % sikker på , han elskede hende jo så meget, og han var sikker på at hun følte det samme for ham....
|
|
|
Post by rimoi on Oct 13, 2008 5:51:36 GMT -5
hun smilede til ham " lad os gå en lile tur i parken ..så kan vi tage hjem til dig bagefter " sagde hun og smilede... hun tog ham i hånden og kiggede med et kærlig blik op på ham og styttede sig igen til hans hånd , foden drillede stadig en smule ... de begyndte at gå lidt væk fra stranden hen ad imod retning hvor parken var.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 6:00:38 GMT -5
Ezuran nikkede "okay." sagde han og hjalp hende med at gå, han ville jo ikke have at hun skulle falde eller skade sin fod mere.. Ezuran kiggede kærligt på hende og gik stille hen mod parken , stranden var stille , det ville være dejligt at gå i parken , da han kiggedepå Rimoi smilte han blidt og lagde sit hoved en smule på skrå mens de stille forsvandt væk fra stranden og hen mod parken //undskyld det korte svar , jeg er nø til at gå nu, skal gøre huset rent *sparke irreterende mor*
|
|