|
Post by James on Oct 12, 2008 12:46:09 GMT -5
"... Og så køber du mig en ny Ipod imens?" spørger han og samler sine poser sammen. "Du kan få en af de trøjer, som jeg allerede har købt, det er kun fair!" siger han så og rækker posen med tøj hen imod hende, "du gik lige så meget ind i mig, som jeg gik ind i dig!"
(det blev lige meget kort) XD
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 12:53:45 GMT -5
Hotaru så en andelse irreteret efter Delilah ,, Hmm .. Nu er jeg vidst ikke så heldig at få gave fra hende i år .. " Men dår får jeg jo aldrig. Hotaru sukkede så og så så strengt på manden ,, Det er overhovedet ikke det samme som at købe en ny ipod! " Hotaru skulle lige til at skælde mere ud da hun fik stukket en pose i hånden. Hendes sorte hale bevægede sig ganske let og hendes øre vippede frem. Hun så ned i posen ,, Nej hved du hvad .. Behold du dit tøj " Hotaru smilede skævt og lagde hovedet ganske let på skrå ,, Jeg tro ikke jeg kan passe det aligevel .. " Hun skævede let på en blodplet Delilah havde efterladt sig, på asfaldten. Så slog det Hotaru at hun ikke havde nådet at købe ind ,, For fanden da også .. Oh god .. Så bliver jeg nød til at tage her ind igen imorgen .. Måske kan man så undgå at få kage i håret .. " Hun knurrede let og skævede op på manden, Mest i dril. Jo Hotaru var kommet over at være muggen på manden, Hendes humør plejede ikke at vare hved længere tid af gangen ,, Okey .. Såå .. Som undskyldningen for din Ipod kan jeg hjælpe dig med at bæger nogle af dine poser hjem .. Din Ipod er trodsalt dyre ind mit hår og min bluse .. Tilsammen .. " Hotaru trak på skulderne. Hun ville have dette ud af verdenen, så hun kunne være helt sikekr på hun ikke skulle betale for noget af hans smarte legetøj (den kan misforstås xD) - Det havde hun ikke råd til, selv om hun var hund.
|
|
delilah
New Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by delilah on Oct 12, 2008 12:58:51 GMT -5
//outxD
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 13:04:02 GMT -5
Han trækker posen til sig og samler flere poser i sin hånd - og rækker dem så til Hotaru, imens han stadig forsøger at lade være med at le, da det langt fra virker særlig oplagt eller høfligt nu, men på den anden side har James slet ikke gjort noget, der bare har nærmet sig til at være høfligt på nogen som helst måde. "Ja okay, at du hjælper med at bære lyder fint nok, selv om jeg ikke bor så langt væk herfra... Og man vil måske låne et bad, når vi når frem?" spørger han og ser på hendes hår, der stadig er fedtet ind i kage. Selv om han stadig mener at det er lige så meget hendes egen skyld, så var det dog ham der indsmurte hende i savl og fik kagen til at klistre endnu mere. "Eller nyder du klisterfornemmelsen?" spørger han så drillende.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 13:10:23 GMT -5
Hotaru tog imod den ene pose efter den anden, med samenbite tænder. Hun holdte virkeligt tilbage for ikke bare at kaste dem på ham og råbe 'Don't care', Eller noget lignene. Istedet gennemgik hun alle de ting hun nu kunne købe istedet for Ipoden, og så blev lidt roligere. Selv om hun aldrig nogensinde ville købe en Ipod til ham - Det var ikke hendes skyld ,, Hmm .. Det lyder fint nok .. " Hun sendte ham et dræber blik ,, Haha .. Meget morsomt, Og en lille update - Du har dårlige ånde som hund .. " Hotaru sendte ham et drillene grin imens hun gik efter ham med alle poserne. De fleste ville nok syntes det var underligt at gå med en kagenarkoman hjem - Men Hotaru vidste også at hun kunne godt slå tilbage hvis han var ude på noget .. Og for det anede boede hun en bus tur her fra ,, Men når nu jeg skal hjem til dig - Kagenarkoman - Så vil jeg vide hvad du hedder .. For piger må ikke gå med fremmedemænd hjem .. " Hun sendte ham et tildfredst blik over sin ejen kommentar.
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 13:23:48 GMT -5
"dårlig ånde?" Han ser overasket ud et øjeblik, "Der kan man bare se.." siger han og overvejer om han skal sagsøge en masse firmaer for at lancere myntepastiller der ikke virker... Han går lidt i sine egne tanker et øjeblik, imens han forsøger at regne ud, hvor meget han ville få ud af det, men i sidste ende kræver det nok for meget af hans tid, "det sker jo nogle gange.. Det med dårlig ånde. "haha, Mit navn er James Sinatra, og jeg er skam ikke så desperat at jeg overfalder børn," siger han så med et grin, "du kan være helt rolig, lille ven"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 13:34:48 GMT -5
Hotaru lo varmt af at hun havde fådet Husky manden til at tænke så længe over den. Hun så sig let omkring, Og vippede ørene en andelse ud til siderne idet folk stirrede på hende - Klistret hår = Stir. Hun sukkede og glædede sig inderst inde til at komme af med den her kage duft der havde fyldt hendes næsebord, og nu næsten gav hende kvalme. Hun skævede kort op imod den tænkene Husky mand, Gad vide hvor han boede? Hotaru forestillede sig kort en hundekurv og bed tænderne sammen for ikke at le højt - Hun behøvede dog ikke at anstrenge sig længe da Husky manden fortsatte. Hun nikkede let efter at have hørt navnet ,, Mit navn er- " Da han fortsatte spærrede hun øjnene og vippede ørene frem. Der efter blev ørene lagdt ned af nakken og et muldrene knur kom fra hende ,, Jeg er ikke lille, gammle PERVERSE mand .. " Hendes orange øjne skulede op på ham og hun knurrede ganske let igen ,, Jeg er snart 18, Om under en uge farktisk! .. " Hotaru så let væk og fnøs let - så lille så hun da heller ikke ud? Hotaru var en middelhøj pige, der havde ganske fine former. Hun var heller ikke pinde tynd, Og syntes ikke om folk der var alt for tynde .. Det lignede de ikke fik mad ,, Jammen, gammle Jamie, Mit navn er Hotaru Akane Lupin .. " Hun sagde sit navn med en ganske stolt navn, Og der efter så hun op på ham .. Afventene.
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 13:49:00 GMT -5
"Ja, så er du da gammel, det kan jeg godt høre" siger han ironisk, imens han stadig smiler... James er ikke ligefrem glad for at blive kaldt gamle perverse mand, men han vælger ikke at kommentere det omkring sin alder. Hun virker da heldigvis ikke som en der læser bøger tænker han, da han nok hellere bare vil virke ukendt for hende, selv om det så betyder at han taler til ham, lige som det passer hende, den lille hidsige hvalp. Han smiler over sine egne tanker og ser så igen på Hotaru, "Hotaru Lupin, hm? sikke et hyggeligt navn" siger han stadig smilende, hvorefter han ser ligeud... Han kan se den høje bygning med ejerlejlighederne, hvor han bor og begynder at sætte tempoet ned, da det betyder, at han har mindre travlt... Ud over det så virker poserne tunge for Hotaru, så han kan godt lade hende lide lidt endnu - bare for morskabens skyld. "Må jeg så kalde dig Frk. Lupin... Eller foretrækker du Fru?" spørger han så uden at se på hende.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 14:00:38 GMT -5
Hotaru stønnede let. Det var ikke fordi alle hans meget irreterene indkøbs vare vejede lidt, Og da han satte farten ned banede hun og svovlede hun inde i sig selv ,, Er du til snegle race eller hvad? Let så røven, Du gammle .. Min arme falder af her! " Hotaru sendte ham et hastigt blik. Jo Hotaru læste meget, Men hun havde ikke hørt James navn før og derfor ville hun aldrig regne ud han var forfatter. Da han sagde hun havde et hyggeligt navn kommenterede hun det ikke. Hun var stolt over sit navn, og sådan var det bare. Lupin var det eneste hun havde tilbage fra sin far. Hun smilede ganske skævt og vippede ørene imod James ,, Hvis du kalder mig fru eller frøken, Kong husky savler så er du død .. " Hotaru sendte ham et dræber blik der tydeligt viste hun ikke brød som om nogle af de to titler ,, Bare kald mig Hotaru .. Og ellers så er mit kælenavn ; Skønneste, smukkeste, bedste, vidunderligeste, lækreste, hyggeligeste, sødeste, fantastiske Hotaru .. " Hun smilede drillene og slog let med hovedet for at de to lange røde totter skulle falde på plads.
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 14:14:59 GMT -5
"jeg nyder bare en dejlig gåtur, der er ikke nogen grund til at forhaste sig, som man siger" siger han og slå armene ud trods sine egne poser vægt virker til at være meget imod det. "Men vi kan da godt lege sneglerace, hvis det gør dig i godt humør, lille ven" siger han så og overvejer om han huske at få købt cigaretter, da han mærker sin cigaretlyst trænge sig på. "hm... Jeg tror bare jeg vælger at kalde dig Hotaru så " Han standser op og sætter poserne ned for at lede sine lommer igennem efter cigaretter, men der finder han ikke nogen, så kigger han sine poser igennem (også dem som Hotaru står med), men der er der heller ikke nogen, "fandens til komøg" mumler han og tager sine poser op.. "Okay så sætter vi farten lidt op" siger han stift og går pludselig meget meget hurtigt hen imod bygningen med ejerlejligheder. //out - jeg laver lejlighedstråd? XD
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 14:21:23 GMT -5
Hotaru rullede ganske let med de orange øjne ,, Jeg bryder mig ikke som snegle .. Så let røven .. " Hun fnøs let og gik så videre i sin ejen takt. Hotaru huskede at skrive op i sit mentale minde at hun skulle ringe til Saki og sige hun først kunne få farverne imorgen. Der efter så hun på James ,, Hmm .. Er det ikke også fint nok? " Hun vippede ganske let og spørgerne med det sorte ulvelignene øre. Hun fik dog ikke riktigt svar, for i det samme gik James igang med en større proses i at finde noget ,, Woow .. Du kan vel spørger før du kigger, Du river jo næsten poserne fra hindanden? " Dette fik Hotaru heller ikke svar på, og normaglt ville hun været blevet irreteret over at være blevet ignorreret, Men James fik pludseligt fart og Hotaru måtte følge hurtigt efter ham ,, Brænder det nogle stæder? " Hun så på ham men fulgte bare med ham. / Move to .. Jaa xD .. James lejlighed xD?
|
|