Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 9:11:36 GMT -5
Den rødhårede unge hundepige, gik i en hurtig gang igennem den bredeste af alle gågaderne. Hun havde en mobiltelefon i hånden og hendes orange blik så opslugt ud, og hun så kanpt hvor hun gik. Hun lod sine instingter styre fuldstændigt hvor hun gik. Hendes ene sorte ulveøre var vippet ned imod telefonen så hun kunne høre noget og det anede vippede hastigt fra side til side for at følge med i hvad der forgik omkring hende. Hotaru havde våget sig ind i menneskemængden, Og selv om det var søndag var der utroligt travlt. Hun havde enteligt bare skulle købe nogle pensler, men var stadig ikke kommet frem til butikken indu .. Satans til mennesker .. Man kan jo ikke komme frem nogle veje? Hotaru glemte kort at hun talte med en af de andre elever fra hendes studieklasse, og knurrede ganske let. Da den stakkels pige der havde ringet og spurgt Hotaru om ikke hun ville købe nogle farver med til hende spurgte hvad der var i vejen rødmede Hotaru ganske let - Hun havde så let hved at rødme ,, Ehm .. Ja? .. Ehm Selvfølig Saki ^^' .. " Hotaru bed tænderne sammen og prøvede at undgå at støde ind i nogle.
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 9:25:30 GMT -5
James er i byen for at købe ind til aftensmad og hvad han nu ellers ville støde på. Der er kun en halvtime siden han forlod sin lejlighed, men han har allerede hænderne fulde af indkøbsposer med.. Alt andet en mad. Der er en del tøj, fordi at James mente at han manglede lidt (hvilket han ikke gør) men der er også nogle visuelle ruller indeholdende spændende romaner, som han også liige skulle have. Udover det bærer ham samtidig på en stor kasse med kager, der gør at han overhovedet ikke kan se hvor han går. Så han han prøver at undvige den store folkemasse så meget som muligt, holde øje med sin pung og komme fremad på sammetid, og så har han også musik i ørerne fra den nyeste version af Ipod... Og han styrer direkte imod Hotaru uden at vide det.
(XD)
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 9:33:14 GMT -5
Hotaru smilede skævt ,, Saki, jeg er snart hved butiken .. Hvad var det nu forn ogle farver igen? " Hotaru kæmpede en bragkamp for at komme frem. Hendes sorte ulvelinene øre, der ikke var vendt imod telefonen piskede rundt, og det fik hendes ildrøde hår til at gynge. Hotaru blev bumpet ind i af en stor fed, og formodeligt også, rig hund. Svin! Røvhul! .. Se hvordu går mand!?! Hendes orange øjne gnistrede til, men eller sbed hun ordene i sig, så Saki ikke skulle høre på hende igen ,, Okey Saki, I got it .. Ses " Hotaru avbrød forbindelsen og fjernede blikket i et øjeblik for at lægge telefonen ned i lommen da en skikkelse kom gående imod hende ,, Hey! Hey se- " Hun nåede ikke at sige mere for i næste øjeblik var hun væltet til jorend, i sammenstødet med an anden hund .. Og få at gøre det hele bedre havde hun fådet smattet en kage eller to i ansigtet. Nu er det kraftædme .. // Tilgiv Hotarus sprog ^^' .. Goomen~
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 9:42:08 GMT -5
"argh" udbryder han forskrækket, da et eller andet støder ind i ham, hvilket resulterer i at han selv falder bagud og lander på halen... "Av for saten!" knurrer han og prøver at komme op at stå igen, imens hans poser og ting ligger spredt ud over det hele, og det er som om at folk nu går meget op i at gå uden om og ignorere rodebunken af to hunde og indkøbssager.. "Min ipod..." sukker han, da den nu ligger knust på jorden... Han ser halvirriteret hen imod den anden, som han braste ind i, "er du klar over hvad den der.. kos... MIN KAGE!" udbryder han og samler æsken op for at se hvad der er tilbage af hele kager... næsten ingen, "Helt ærligt, hvad har guderne imod mig, siden det her skal ske.." mumler han vredt og bukker sig ned, så han er på øjenhøjde med den anden... Det er heldigvis en hund, for han havde nok flippet fuldstændig ud, hvis det havde været en kat. "Er du okay?" spørger han så (stadig halvirriteret), imens han tager kage af hendes ansigt.. min dejlige dejlige kage.. det er lige til at tude over
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 9:55:19 GMT -5
Hotaru ømmede sin store buskede sorte ulve hale, Og i det samme rand der kage smat ned over hendes fregnede næseryg ,, Det .. Her .. Var .. Dråben! " Hun rejste sig op og så vredt på den anden mand med glødene orange øjne ,, Hvordan tror du j eg har det!? Jeg har kage ud over hele håret og .. Arh!" Hotaru blev nød til at stoppe sin mening da mere kage smat gled ned i hendes øje ,, For satan da, .. " Hun lod hissigt den ene hånd glide op og tørre kage ud af øjet. Hun spændte sin ene hånd, som om hun var lige hved at give ham en knyt næve lige i hovedet - Det lod hun dog vær med ,, Du klager over din kage og din Ipod .. Jeg har ikke engang RÅD til at købe kage .. Og nu har du lige .. ødelagt min dag .. med KAGE! " Hotaru vippede ørene bag ud så der ikke skulle komme kage ind i dem. Hun knurrede let og så på manden - Dette var ikke et godt førstegangs intryg for nogen af dem.
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 10:02:39 GMT -5
"Så har vi noget til fælles, bortset fra at jeg er kageelsker og du er kagehader.." mumler han surt.. Han vender sig om et kort øjeblik, hvorefter han så samler sine poser sammen og får sine ting ned i dem igen. "Den Ipod var dyr, og det var dig der kunne se, hvor du gik.. Ud over det er det nok min advokat der er dygtigst, så du må hellere finde en måde at give mig erstatningspengene igen!" mumler han så uden at se tilbage på hende, selv om han ikke rigtigt har brug for hendes penge.. "Det var min yndlingskage.. der er ikke så mange tilbage nu.." siger han så i en lidt mere trist tone, imens han sutter på sin finger, som der var flødeskum på... "Det er så trist.."
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 10:10:54 GMT -5
Hotaru så på denne .. Mand. Hendes ørelagde sig længere ned af nakken og hendes sorte hale gled kort hend over jorend ,, Det var ikke min skyld at din Ipod gik i stykker .. Det er da din skyld at du køber så meget kage at du ikke kan se noget!? " Hotarus øjne glødede, men så snart han begyndte at tale om erstatningspenge, og advokater så blev den hissige pige bleg ,, Hva-Hvad mener du? " De røde kinder hun havde haft inden af raserig var nu blev blege med en masse små fregner. Hun tænkte det hele igennem - Hvordan hun skulle forsvare sige. ,, Jeg-Jeg vil da blæse på at det var din ynglings kage!? " Hendes stemme var ikke helt så hissig som før, da hun nu var blevet usikker .. Fordi hun blev nød til at tænke igennem hvad hun skulle sige ,, Jeg har kage i hår .. Og øre .. Og .. Ansigte .. " Hotaru mærkede noge flødeskum der aligevel havde fundet vej ind i øret.
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 10:21:33 GMT -5
"Kage... " James er glad for søde sager... Især kage, og det faktum at størstedelen af hans kager er smurt ind i en fremmed hunds ansigt er værrer end det at hans Ipod er ødelagt... For bageren har lukket nu. Okay, hvad ville en fornuftig hund gøre? tænker han og klør sig i håret, hvorefter han får en idé til, hvordan han kan få sin kage tilbage... Alså af det der måtte lide ansigts- og hårdøden. "Jeg taler om min advokat.. Ham der skal sørge for, at jeg får erstattet min Ipod.. eller noget i den stil!" siger han så med et skævt smil... jeg vil have kagen tilbage, om det så skal koste mig min værdighed! Han forvandler sig om til sin huskyform, hvorefter han uden videre springer frem for at slikke kagen af Hotarus ansigt... XD
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 10:29:45 GMT -5
Hotaru var igang med at få flødeskum ud af det sorte øre idet at denne mand sige kage igen ,, Er du kage besat? .. Gå til psykolog .. " Hotaru fnøs tvært og så på ham med de orange øjne der let gnistrede ,, Så hils .. Din advokat og sig du ikke har brug for ham .. For det var ikke min skyld " Hotarus stemme var usikker, trods at hendes ansigtsudtryg var bedstemt. Hvis hun skulle til at betale for noget hun ikke havde råd til så, røg hun ud af studiet og tilbage til famillien på bølandet ,, Nej hør nu - Jeg er mega ligeglad med din kage okey? Alle her i verden har ikke råd til ligeså meget lort som- " Mer nåede Hotaru ikke at sige i sin strængeste tone da manden forvandlede sig til en Stor fuldvoksen Husky og hopped epå hende ,, WAARH! .. " Hotaru satte hænderne ind i pelsen på huskyen for at få den væk, men det hjalp ikke meget imod den tunge hund.
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 10:40:40 GMT -5
nej! jeg skal have min kage! tænker han, imens han, med logrende hale, slikker Hotarus ansigt ren for kage. Da han synes at han ikke rigtigt kan finde mere hopper han af hende og vender sig om imod sine ting... Og sit tøj. ups tænker han, da han ser sit tøj ligge ved sine poser. Han havde ikke helt lagt det med hans tøjproblem med i planen, så nu står han med valgmulighederne; at forvandle sig her og være nøgen i fuld offenlighed eller at forlade sine ting her... Han ser anklagende tilbage på Hotaru og så på sine ting... okay, hvis du hjælper mig med at få mine ting hjem, så strejfer jeg erstatningskravet.. tænker han frustreret, selv om han jo ikke er tankeudskyder eller lignende... Han bjæffer ad hende, da han aldrig har været særlig god til gæt og grimasser. Og folk står og glor...
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 10:54:06 GMT -5
Hotaru lukkede bare øjnene i så godt hun kunne imens hun prøvede at skubbe den tunge hund af sig ,, Gå .. Så .. NED! " Hun råbte, og åbnede øjnene og så på den store hund med gnistrende orange øjne. Da den store husky endelig gik af hende fnøs hun og knurrede af ham. En sitren gik igennem hendes krop og hun varlige hved at forvandle sig selv til en stor sort ulvehund der kunne give ham nogle flade - Men igen .. Lod hun vær. Hun skulle ikke være nøjen her forand alle andre mennesker i hele Inucity. Da mærkede hun en listret fornæmmelse. Mere kage? .. Hotaru så ned af sig selv, og denne gang var det ikke kage der var tale om .. Det var Husky savl der lige nu gled ned af hendes kavaler gang ,, IIUUUW! " Hotaru kom på benene i en sådan fart at hun blev rød i hovedet af anstrengelse. Hun skulle lie til at stikke hånden ned for at få det væk men lod vær .. Det ville ikke se for godt ud med hele hånden nede i blusen .. i offentligheden. Da Hun så på huskyen, der stod hved sit tøj lyftede hun et øjnbryn ,, Så du behøver hjælp .. Kun hvis du lover mig ikke at ringe til nogen advokater! Her kage idiot .. " Hotaru grep fadt i alt mandens tøj, og inkøbs vare og begyndte at jogge ind i en af de fjerneste gyder, Det hvor der om aftenen stod pushere ,, Kunne du ikke have købt lidt mindre? " Hun vrissede og stønnede over de tunge vare, da de endeligt kom ind i gyden. Hun slap alt på jorend og vendte ryggen til, så han kunne transformer ,, Idiot .. "
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 11:02:43 GMT -5
det er bare lidt savl tænker han med en ligegyldig mine, da Hotaru kommer med sit udbrud.. Men han bliver dog lettet over, at hun gider at hjælpe ham, hvis det kaldes hjælp, når det så også går ud over hans ret til at kræve penge fra hende. Han følger med, imens folk igen begynder at gå videre, somom at intet var sket. Da de kommer hen til gyden og hun slipper hans ting, forvandler han sig tilbage til sin normale skikkelse, "Det kan du da selv være" siger han så, selv om han ikke lyder specielt vred. Han begynder derefter at trække i tøjet, "Men... jeg skal nok lade være med at kontakte min advokat så" sukker han og kan ikke lade være med at lave en trist mine over den spildte kage.. "Dine øjne så underlig ud før, måske du skulle få en læge til at glo dem" siger han så, imens han er ved at få bukser på..
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 11:11:03 GMT -5
Hotaru fik den største lyst i verden til at vende sig om og pande ham en. Hun satte armene i krys og holdte alt tilbage med et fnys, imens hun let skubbede hoften ud til den ene side - Hun havde ikke riktigt lyft til at se manden nøgen ,, Men det ville entligt være sværdt for dig at kontakte din advokat .. du kender ikke mit navn .. Tumpe " Hotaru havde det med at være dumstædig, og altid skulle have det sidste ord. Enteligt var Hotarus tempremang og humør dumpet lidt ned igen, og hendes sorte øre vippede ganske let frem og der efter tilbage for at høre hvad manden havde at sige ,, D-Der er bedstemt ikke noget ivejen med mine øjne!?! .. " Hun vendte sig om , med en lyserød farve over næseryggen der blandede sig med fregnerne, i en rødmen, Og røde kinder fordi hun var ophisset. Hendes hænder var knyttede igen ,, For jeg kan fortælle dig der er ikke noget i vejen med mine øjne! .. Ikke det fjerneste .. " Hun rablede, som en der ville beskytte noget kært. Hun så let væk og lagde igen armene i kors, selv om den lyserøde farve forblev over den fregnede næseryg.
|
|
delilah
New Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by delilah on Oct 12, 2008 11:19:11 GMT -5
delilah kom luntene i sin ulvehundeskikkelse . hun havde lidt blod på sig også idet hele taget ret farlig ud . hun havde lige været på en opgave for at dræbe en undsluppet kat og så ud til at havde klaret den fint. hun havde lige tænkt sig at dreje ind i en gyde for at vaske blodet af da det ikke var så lækkert at være så beskidt ! det skulle bare væk ! nu! det ar jo helt u udholdeligt !adadad! hun drejede ind til siden og så de 2 stå og diskuttere og opdagede den ene var hendes kusine hun ikke havde set i laang tid ... hun gik stille hen imod dem . da hun alligevel skulle fordi dem for at nå hen til nogle toiletter hvor hun kunne vaske blodet af .
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 11:48:23 GMT -5
"Sikkert ikke, med nu var jeg jo ret tæt på dit ansigt.. og du gjorde et eller andet med dine øjne!" mumler han imens han får sin skjorte på, hvorefter han knapper den, "Ud over det, så ville min advokat nok kunne finde dig alligevel, han er jo trods alt godt lønnet" siger han så og får sko på... og så Jakke... Han ser sig omkring efter den halskæde, som han havde på og opdager ulvehunden der kommer hen imod dem.. "En du kender?" spørger han og opdager bagefter at halskæden stadig sidder om hans hals... "hm"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 11:56:02 GMT -5
Hotaru så surt til siden, stadig med lyserød farve over næseryggen ,, Jeg hved ikke hvad du taler om .. " Hun vidste det alt for vel. Hun vidste at når hun tabte tempremanget gnistrede hendes øjne .. Og i visse tilfælde kunne disse gnister gå hend og blive andet, ind bare gnister. Hun så på manden der nu havde alt tøjet på - gudskelov ,, Måske .. overklasseduks .. " Hotaru fnøs, og skulle lige til at gå videre med emnet da en velkendt ulvehund dukkede op ,, Delilah .. " Hotaru spærrede de orange øjne op. Dette var hendes kusine - Det vidste hun. Hotaru havde leget med hende da de var helt små .. Men efter hendes mor havde fådet ny man havde de ikke set hindanden, og Delilah var blevet brugt til at truge med imod Hotaru. Der var blevet truet med at sende Hotaru på militær skole lige som sin kusine og det ville Hotaru ikke. Det svage minde af at være glad sammen med Delilah var blegnet helt i forhold til truslen, og det havde fådet Hotaru til at få forkert opfatelse af militær, ulvehunden ,, Det er min kusine .. Ikke meget kontakt .. " Hotaru så ned, skammede sig nærmest ,, Vil du n oget? .. Eller hej .. " Hotaru så på Delilah .. Hun kunne også bare været kommet forbi? Der efter vendte Hotaru sig imod manden ,, Og du skal ikke gå fordi jeg snakker med en anden .. Du er skyldig mig en ny bluse .. Den her er helt .... insavlet i husky savl .. " Hotaru pegede imod den skyldige med en pegefinger.
|
|
delilah
New Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by delilah on Oct 12, 2008 12:09:35 GMT -5
hun forvandlede sig til sin menneskeskikkelse og var nu helt henne ved dem . hun så på sin kusine og svarede "hej...det er lang tid siden. hvem er din ven ?" spurgte hun og kiggede på james . hun slikkede lidt blod af læben og kiggede lidt på de 2 de så ud til at havde en større og barnlig diskusion igang. hun strøg sit hår lidt tilbage og kiggede på kusinens trøje med væmmelse ad sjavl ....hvor ulækker kan man være ? hun kiggede mod ham der havde indsjavlet den og nok person der havde gjort de med kagen " du skylder hende en ny bluse !ellers ved man aldrig hvad der kunne ske...heheh" sagde hun . det var virklig ulækker at hun var sjavlet på og havde lidt kage rester i hovedet ! adadad! han skulle betale for det ! det værste delilah kendte til var urenhed ! hun kunne bare ikke klare det . hun så på ham med et ret ondt og irriterret blik
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 12:16:14 GMT -5
fattigrøv tænker han hen for sig, selv om han ved hvordan det er ikke at have nogle penge... Trods hans rige forældre, er han selv skyld i sine høje indtægter... James ser på Ulvehunden... kvinden, der minder frygteligt om Hotaru angående humør, imens han vælger at ignorere Hotarus overklassedukskommentar.. Hvorefter han så ser på hende igen, "Hvis du havde ligget stille, så havde der kun været savl i dit ansigt" siger han så med sin gamle ligegyldige tone, "og som der blev sagt, så kender jeg jo slet ikke dit navn, hvordan skulle jeg kunne sørge for at du får en ny?"siger han så og ser på dem begge med et uskyldigt smil.. hvad sker der for muskelkvinden? tænker han og er på nippet til at le... men vælger at lade være...
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 12:22:56 GMT -5
Hotaru rynkede let brynene. Delilah var vokset .. Meget siden de havde været små, Det var et helt vidunder at hun havde været i sin ulvehunde skikkelse - For det var det eneste der lignede sig selv. Delilah var blevet, En riktig flot kvinde, Og fik Hotaru til at føle sig som en lille skole pige. Arrh .. Hvorfor tænker jeg overhovedet på sådan noget .. lige nu. Hotaru så på Delilah, med en næsten irreteret mine ,, Hvis du afskyr savl, og kage så meget så burdte du se ned af dig selv .. Jeg plejer iværtfald at bade i vand .. Blodbad siges at skulle farve af på huden " Hotaru vidste enteligt ikke hvorfor hun forsvarede sig - Det måtte være hendes dybe stædighed. Hun så op på manden ,, Så må DU jo bare tage med mig ud og købe mig en ny bluse .. " Hotarus orange blik var begyndt at gnistre igen, og hendes kinder var blevet røde af ophiselse. Hun kunne oftest håndtere sit tempremang når der var en der fik det til at blusse .. Men to. Hun rystede let på hovedet så det røde hår bevægede sig, og vippede der efter på de to øre.
|
|
delilah
New Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by delilah on Oct 12, 2008 12:29:09 GMT -5
hun så på hotaru med et blik der kunne dræbe "tror du jeg er glad for at være beskidt ! " hun var små irriterret og vile helst bare i bad hurtigst muligt og så der var 15 minutters tid til un skulle være tilbage igen " ville gerne stå og bruge min dyrebar tid på jeres ynkelig diskussion men har et abejde jeg skal passe og det kan ikke gå for langsomt !" sagde hun irriterret og begyndte stille at gå væk fra dem , dog kunne de stadig se hende . hun kunne virklig ikke klare folk så hende når hun var så beskidt !
|
|