|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 11:06:55 GMT -5
Ezuran kom gående med Rimoi og smilte kærligt til hende , han kiggede rundt i parken , der var masser af blomster rundt omkring ... Ezuran kiggede på Rimoi og lagde dit hoved lidt på skrå , vinden var faktisk dejlig , ikke for varmt og ikke for koldt så det lige precis var go til en lille tur i parken.. Ezuran og Rimoi gik forbig en virkelig smuk blomst som Ezuran hurtigt plukkede og rækkede den til Rimoi med et smil "den er til dig.." sagde han smilende og kiggede på hende ..... Ezuran kiggede kort rundt, det var virkelig smukt her omkring parken, og det var sådan en stor park , men så lidt tid.. Ezuran kiggede igen på Rimoi, han var virkelig glad, og lykkelig , han ville meget gerne leve resten af hans liv med Rimoi , han elskede hende virkelig.... Ezuran kiggede på hende , de skulle giftes , og der var et barn på vej , det fik et stort smil på hans læber , det er jo alles drøm, at få lavet en stor familie og være lykkelig..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 13, 2008 11:31:24 GMT -5
det var en rigtig smuk dag...rimoi var ritig glad for at gå en stille og hyggelig tur i parken . da ezuran rækede hende blomsten sagde hun glad "tak søde" og smilede kærligt til ham . hun kiggede ned på sin mave ...om noget tid ville den no være ret stor hihi..men det senerede hende ie rigtigt så unne hun for en gang syld prøve at være lidt tyk...tænk der ligger en lille bay inde i mig? min lille baby? og ezuran...det er en rar tanke tænte hun glad og smilede op til ezuran. de skulle nok blive nogle gode forældre for den lille !
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 11:48:37 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og smilte kærligt .. Ezuran følgede stille hendes blik og endte at kigge ned mod hendes mave , det var virkeligt spændende at tænke at derinde var der et levende menneske , som de havde lavet.. Ezuran kiggede på Rimoi med et elskeligt blik , han kiggede på hende og kiggede igen mod hendes mave og bed sig lidt i læben, hendes mave vil langsomt vokse større og større til den faktisk bliver meget stor, og så vil hun føde deres lille baby.. Han glædede sig virkelig til at få den lille baby som var inde i Rimoi's mave og han smilte glad og kysssede hende kort på kinden og lagde sit hoved en smule på skrå med et kærligt smil..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 13, 2008 11:56:34 GMT -5
hun støtter sig stadig til hans hånd og igger op på ham .efter lidt iggede hun ned på in mave og bed sig i læben ...hun var ret sulten men havde ie rigtig nogle penge her for tiden, men det var vel vigtigt barnet fik næring og ordenlig ost fra starten ?...hun så en smule bekymre ud ...mon ezuran havde nogl penge til mad? .....hun var lidt usier på om hun skulle spørger .... "øhm tænte på om vi skulle finde noget at spise ? er ldt sulten .." hun ville ike sige hun var meget sulten hun ville jo ikke være besværlig eller noget !
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 12:14:06 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og smilte stille..... Ezuran kiggede undrende på hende da hun så ud til at kigge meget på sin mave? var hun sulten eller bare bekymret for sit barn? Ezuran kiggede på hende og da hun spurgte om det smilte han stille "Jo, jeg har altid noget at spise hjemme ve mig, jeg gemmer det, det er ikke meget, men det er nok til at få fyldt maven lidt" sagdehan, det var vigtigt for Rimoi at spise, nu skulle hun jo også spise for 2 , ikke kun for sig selv .
|
|
|
Post by rimoi on Oct 13, 2008 12:19:41 GMT -5
"tak " sagde hun glad ...hun var nemlig ret sulten.... og det var vigtigt for den lille at få næring! men også for hende og ezuran de sulle jo tage sig af det når det endelig kom ud derfra . hihi vi skal være forældre <3 tænkte hun glad og iggede lidt op i himlen og tænkte lidt han har også friet ....det vil sige vi også blive mand og kone <3 føler mig dog lidt gammel med ordet kone men det går nok! tænkte hun muntert
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 13, 2008 12:32:01 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og nikkede kort og kiggede på hende "kom , lad os gå til mit værelse , så skal jeg tage maden frem." sagde han smilende , han glædede sig til at få barnet med Rimoi og at gifte sig med hende , han ville meget gerne leve deres liv sammen... Ezuran kiggede på hende og løftede hende så op "Du må ikke få mere ondt i foden, jeg skal nok bære sig til mit værelse." sagde Ezuran smilende og begyndte stille at gå med Rimoi på armende hen mod hans værelse , han var faktisk også begyndt at være sulten, så det var nok ret godt at få noget ned i maven......
|
|
|
Post by rimoi on Oct 13, 2008 12:37:31 GMT -5
//outXD begynder du næste tråd XD?
|
|