Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 21, 2008 16:34:49 GMT -5
spørg ~
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 12:54:38 GMT -5
nu får du også spørgsmål og endu et slag fra rose Mwuhahaha !!!!
- kan Aiden godt lide.. ost ? OwO - hvis Aiden kunne være en fisk, hvad for en fisk ville han så være? - er Aiden en liderlig dimseligdut - dims eller er han mere "det boy next door" ? - er Aidens hårfarve naturlig? OwO *at være facineret over dejlige blå håret Aiden Oo.. * - har Aiden nogensinde fløjet i et fly ? - kan Aiden godt lide sit liv eller ville han hellere dø med det samme han kunne tænke ? OwO og nu til spørgsmålet som alle har ventet på... damdam dam daaaaaammm !!! hvad syntes han om roooooose ? OwO xD
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 13:02:32 GMT -5
kan Aiden godt lide.. ost ? OwO-nej det kan han godt nok ikke XD
hvis Aiden kunne være en fisk, hvad for en fisk ville han så være? -Hmmn... o.o.. en guldfisk xD..
Er Aiden en liderlig dimseligdut - dims eller er han mere "det boy next door" ? - the boy next door, iguess XD han hælder mest dertil XD
er Aidens hårfarve naturlig? OwO *at være facineret over dejlige blå håret Aiden Oo.. * - Ja XD
har Aiden nogensinde fløjet i et fly ? - En gang vil jeg tro xD og han har flyve skræk xD
kan Aiden godt lide sit liv eller ville han hellere dø med det samme han kunne tænke ? OwO - han ville dø, men han tør ikke xD
og nu til spørgsmålet som alle har ventet på... damdam dam daaaaaammm !!! hvad syntes han om roooooose ? OwO xD - han syntes hun virker rigtig flink og sød ^^ men han kender hende ikke 100% så som sagt, stoler han ikke på hende.. hun minder ham også om hans søster.
XDD
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 29, 2008 11:19:18 GMT -5
nu har Rose *host*jeg*host* det så kedeligt så jeg vil skyde nogle spørgsmål på dig OwO *eviiil*
- hvad syntes Aiden om .. blod? - hvad er Aidens favorit slik? - kan Aiden godt lide kage ? OO - syntes Aiden at vold er sjovt? - ... har Aiden underbukser på ? O.O - kan Aiden svømme? - er Aiden et meneske dyr? - hvad ville Aiden ALDRIG sige? - kunne Aiden finde på at sige til Rose; "nuaaarh lille rosy-bosy du er så sød og rød og blød og nuttet som en lille fisk som skal på toileeeet OWO " ? - kunne Aiden godt finde på at sige; "Argh, nu glemte jeg jo min bumsekrem derhjemme , vent på mig og spis ikke alt kødet!" ? - har Aiden nogensinde danset... på et bord , med nattøj på ? OwO
|
|