|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 7:39:01 GMT -5
Nu vil vi Allllllee gerne høre hvad du laver lige [glow=red,2,300]NUUU[/glow] !!!!!!!
ligsom sådan her:
ligenu sidder jeg og laver dumme matematik lektier som jeg skal lave til imorgen -___- mens jeg ser fjernsyn , er på computeren og spiser morgenmad Oo...
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 11:57:31 GMT -5
Jeg æder slik og keder mig XD
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Oct 22, 2008 14:34:09 GMT -5
Jeg skriver med min Nørd (OwO ), og planlægger en ny idé til et cosplay til j-popcon da det jeg havde tænkt mig nok ikke bliver til noget ._. Keder mig og er i gang med at kreere et par chars til nogle rpgs mens min hjerne forsøger at finde idéer til noget tøj til min nyeste ABJD.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 23, 2008 13:55:26 GMT -5
Sidder og for fnat over at jeg aligevel ikke kommer til at se cosplay konkurrencen ><' .. Den er jo flyttet til søndag og når man bor i sverige er det ikke liiige til at ændre~ ><'
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Oct 23, 2008 14:46:36 GMT -5
Sidder og keder mig, brokker mig over en på NH der ikke er på som han burde være så han kunne læse sin PM .. Og frygter hvor koldt mit værelse er blevet da jeg har glemt at lukke vinduet.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 14:54:51 GMT -5
Jeg... er ved at lukke computeren ned for at gå i seng, da jeg er ved at dø af træthed xD?
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 23, 2008 16:45:40 GMT -5
*ae rose*
jeg stener og glor.. cartoon network XD
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 12:45:23 GMT -5
jeg sidder foran computeren og glor en side der hedder worldfight >XD
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 13:57:23 GMT -5
Sidder og går i spåner over at jeg har en splint kørt op under neglen TTwTT! .. .. Og nu pilder jeg den ud .. Og .. ehm .. nu bløder det ><'
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Oct 24, 2008 16:46:04 GMT -5
ER næsten lige kommet hjem fra en hel dag ude i Ikea/Ilva /henne hos forældre for at hente sine ting.. Så er emga smadret, keder mig og er tørstig som en i h*lvede. ><
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 18:38:45 GMT -5
Jeg stener bare o.o;;
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Oct 26, 2008 4:50:07 GMT -5
Stener/keder og glor på min DA-bruger
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Oct 26, 2008 12:26:38 GMT -5
Jeg sidder og skal til at spise OwO jeg er såååh sulten .____. Muhaaaa xD .. Jeg må ikke være mere på com i dag siger min mor TT__TT buhuu
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Oct 26, 2008 15:04:58 GMT -5
Sider og er sur/gnaven, tegner et dådyr ( som jeg har tegnet på hele dagen ) og tåger som sædvanlig i min kedsomhed... Nååårh ja.. også læser jeg 'Luck Stealer ' inde på onemanga.com
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Oct 30, 2008 2:15:59 GMT -5
Jeg sidder og har dansk, mens jeg glor herinde .. XD
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Oct 30, 2008 15:29:00 GMT -5
keder mig og skriver noget der starter med Y og slutter med I.. så må i selv gætte jer til hvad det er xD
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 10:17:23 GMT -5
Yuri? ej.. jeg er igen sulten, og jeg skal til kor først TT_TT *pet pet på mig selv, fordi jeg egobooster* .. Buhuu xD ellers ville jeg lige tilføje, at steven lynch er gud, når man har brug for et grin -.-"
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 13, 2008 13:07:56 GMT -5
Awo xD jeg har liige været til kor nu, og venter spændt på mad xD (maddyr-?) æhæ xD men har gjort bommerten for i dag -_______-"
~ var til kor, da jeg liige ville vise de andre, at jeg da godt kunne få mit ben op, så jeg kunne sparke dem i hovedet xD DET KUNNE JEG OGSÅ!! bevares xD men... jeg havde bare ikke liiiiiige tænkt over, at jeg havde stikkede sokker på, og gulvet var glat...
~ såååh, jeg faldt på røven TT_TT og min airback gør stadig ondt xD snøfle Trænger til et kram ~
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Nov 16, 2008 5:34:51 GMT -5
Awww, *kramme Jerry*
- Jeg sidder og lytter til 'Fjortisdunken' xD! .. Den sang er så seeeij :3 .. Men kun hvis du kan forstå svensk Oo''
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Nov 17, 2008 9:36:15 GMT -5
sidder og er småsulten, keder mig af r*v til ^^;; Samt burde jeg være taget til lægen efter et uheld i fredags ( læs: sindssyg buschauffør ) men har ikke fået et nyt sygesikring, og det koster penge at tage over til en anden læge ><
|
|