|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 11:42:23 GMT -5
nu er det tid til at finde ud af hvad farve underbukser Rose har på ! OwO Rose ; *slå ned med golfkølle* Åj gud rose, du er så naiv ! folk vil jo bare vide hvad farve underbukser du har på -___- Rose ; det skal jeg nok svarre på efter jeg slår dem ned med denne golfkølle *vise onde, onde golfkølle frem*
Så er det tid til at spørge *kæmpe store hunde øjne* ^^ Rose ; -_________- .......jeg trode jeg var hunden her
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 12:30:26 GMT -5
hvad farve trusser har rose på? XD huhuh hvad syntes hun om: Dag eller nat? Vand eller mælk? Sne eller regn? Sol eller storm? Sommer eller vinter? Hund eller halv hund? XD Mad eller drikke? XD
hvad syntes hun om Aiden? XD
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 12:47:30 GMT -5
Weeeh spørgsmål!!
hvad farve trusser har rose på? XD huhuh Rose har hvide trusser med pletter i regnsbue farver OwO Rose; I warned you !! *slå Aiden ned med golfkølle OwO * Ejjj altså Rose, ikke høfligt!! -___- xD hvad syntes hun om: Dag eller nat? Nat , hun elsker natten ^^ Vand eller mælk? vand, hun hader mælk xD Sne eller regn? uhh , det var et hårdt spørgsmål, Rose elsker sådan set begge lige meget , de kommer jo begge med koldt vejr xD Sol eller storm? Storm, storm kommer jo næsten altid med regn xD Sommer eller vinter?vinter , helt klart xD Hund eller halv hund? XD den forstod jeg ikke helt så jeg går bare med halvhund xD Mad eller drikke? XD Drikke, Rose spiser slet ikke ret meget
hvad syntes hun om Aiden? XD Rose syntes at Aiden er en venlig person og kan sagtens blive til en virkelig god ven , hun kan godt lide at snakke med ham , han er jo også den første hun rigtig sorn møder xD
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 13:05:45 GMT -5
Awwwh XD
med hund eller halvhund mente jeg om hun bedst kunne lide at være hund eller halvhund xD
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 13:10:37 GMT -5
Ahh.. jeg tror nok at halvhund, for når hun er hund er hun nemlig en meget lille hund , og det er lidt irreterende for hende at være så lille xD
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Nov 4, 2008 13:45:25 GMT -5
muha ! xD jeg vil spørge ROSE ! *skummel latter* nå Rose xD hæhæ... 1. hvor tit har du de der dage, hvor du er meget irriteret og sur? O.o (holder et minuts stilhed, fordi man har ondt af Jerry) 2. Hvad er din livret? 3. Har du tænkt dig at gøre Jerry til kæledyr, eller vil du bre lege med ham? xD 4. Har du nogensinde været forelsket? Oo 5. Har du nogensinde været forelsket eller tiltrukket af dit eget køn? (den skulle med) 6. læser du bøger? 7. hvordan tjener du dine penge? 8. hvorfor har hun mælk i sit køleskab, hvis hun hader det? :3 9. Hvis hun var et håndklæde xD hvordan ville hun så være dekoreret? xD
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 4, 2008 13:58:31 GMT -5
1. hvor tit har du de der dage, hvor du er meget irriteret og sur? O.o (holder et minuts stilhed, fordi man har ondt af Jerry)- hmm , godt spørgsmål skulle jeg lige hilse og sige fra rose xD hmm.. Det kommer vel and på om nogen irretere hende, men nogle gange står hun bare op og er irreteret, og det kan ske rigtig mange gange! xD 2. Hvad er din livret? - Rose elsker salat xD 3. Har du tænkt dig at gøre Jerry til kæledyr, eller vil du bre lege med ham? xD - Rose tænker på kæledyr xD 4. Har du nogensinde været forelsket? Oo - nej, hendes bror var meget beskyttende mod hende , og han lod aldrig nogen af det andet køn komme tæt på hende. 5. Har du nogensinde været forelsket eller tiltrukket af dit eget køn? (den skulle med) - nej, men det kan vel ændres? 6. læser du bøger? - Rose elsker at læse bøger , hun syntes at eventyr bøger er bedst ^^ 7. hvordan tjener du dine penge? - det gør hun ikke, hendes familie er stinkende rige og hun får penge fra dem xD 8. hvorfor har hun mælk i sit køleskab, hvis hun hader det? :3 - Rose kan godt lide at sige 'jo mere du har i dit køleskab, jo bedre ' xD 9. Hvis hun var et håndklæde xD hvordan ville hun så være dekoreret? xD hmm.. tror nok hvid med sorte mynstre xD
|
|