|
Post by Rose Bianca on Oct 24, 2008 12:03:18 GMT -5
Rose kiggede på ham "jeg er ikke ret god med alt det der venne - ting .. jo , jeg har da en ven, dig." sagde hun og smilte lidt "Altså, jeg håber at du gerne vil være min ven." sagde hun og kiggede på ham og lagde sit hoved en smule på skrå "Åh, men dit arbejde lyder også meget hyggeligt, jeg ville gøre alt for at have sådan et dejligt arbejde hvor man kender så mange menesker " sagde hun smilende og så lidt drømmende ud i luften .. Da Rose endelig vågnede op af sin drømmeland smilte hun da han spurgte om det "Slf, det smager dejligt.." sagde hun og spiste lidt af risen, tog en slurk af vandet og spiste lidt af grønsagerene..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 24, 2008 12:58:33 GMT -5
Ven.. hmn..? Aiden så lidt på Rose.. han ville jo ikke lige just kalde hende en "ven" endnu.. for.. han kender hende jo knapt nok. han ville lære folk at kende idet mindste bare lidt mere, inden han kaldte dem for; venner. "Altså.. du virker ret flink.. men jeg kender dig ikke godt nok endnu.. så.. indtil videre vil jeg kalde dig en bekendt.. " han smilte skævt, og spiste nogle flere af sine ris. Han smilte svagt til Rose, da hun snakkede om at hun gerne ville være en med mange mennesker.. "Du kan jo blive vikar?.. " han smilte lidt.. da hun sagde at maden smagte godt smilte han lidt mere. "Det var godt. "
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 24, 2008 13:07:05 GMT -5
Rose smilte og nikkede kort "helt fint." sagde hun og kiggede ned i glasset med vandet , det var halv tom... Rose sukkede kort og kiggede så på Aiden "Vikar? hmm, det er faktisk en god ide , skal jeg være god til noget?" spurgte hun så og smilte.. Hun kiggede igen ned i vandet "hmm.. hvordan mon det er at være en fisk.." sagde hun og dagdrømmede om sig selv, som en fisk, svømme rundt i vandet, hun forstillede sig selv som en lille sød fisk, som tilsidst blev slugt om en hvagl og hun vågnede op af sin dagdrøm med et kort gys og gabte så kort og stirrede videre ned i vandet mens hun gumlede på en grøndsag...
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 24, 2008 13:20:01 GMT -5
Aiden så lidt på hende.. "Næh.. dansk f.eks.. men man behøver ikke at kunne så meget som vikar.. bare et par grund ting, og det er fint.. man kan også altid bare sætte en film på, som de unge kan glo.. " han trak på skuldrene. men det var sandt.. mange vikarer var sådan meget bløde, og at de ikke kunne finde ud af noget.. kun få ting. der var Aiden anderledes.. for han kunne da en masse. Hans tanker stoppede da hun begyndte at snakke om fisk.. "Ret vådt vil jeg tro.. " han trak på skuldrene og smilte skævt.. og så fik han ellers spist sin mad færdig.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 24, 2008 13:29:46 GMT -5
Rose kiggede på ham og smilte "okay, det skal jeg tænke lidft over." sagde hun smilende og blev færdig med maden og strøg kort en hånd gennem hendes hår og gabte kort og kiggede på ham og leede kort da han sagde det "Har du ret i..." sagde hun og smilte roligt og et kort hik kom fra hende og hun tog sig hurtigt til munden da flere hik kom fra hende og hun holdt kort været og lidt efter stoppede hikkende "Undskyld." sagde hun og smilte kort og gabte så igen, hun var faktisk ret træt.. Rose kiggede hen mod vinduet da hun hørte et torden, dog kunne hun næsten ikke høre det pgr tv'et...
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 24, 2008 13:47:56 GMT -5
Aiden rystede på hovedet. "Det er iorden.. " han smilte svagt.. Aiden rejste sig op og tog tallerkenerne.. også Rose's.. hvis hun var færdig med at spise.. han lod sit glas stå.. og vandkanden.. derefter gik han så ud med tingene i køkkenet.. han lagde den i den automatiske opvasker, og startede den.. derefter gik han ind og tog gryden ud i køkkenet også.. han kiggede ned i vasken.. jeg orker ikke at lave kakao.. jeg er træt.. han sukkede.
Aiden gik ind i stuen igen, han smilte lidt døsigt til Rose. "Jeg går i seng.. der ligger et tæppe under sofaen.. hvis der er noget.. så.. kommer du bare.. " han trak på skuldrene og gik ind mod værelset. han så en sidste gang på hende, "Godnat.. " sagde han med et lille smil inden han gik ind på værelset.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 24, 2008 13:58:23 GMT -5
Rose kiggede efter ham og nikkede kort "Okay, tak" sagde hun og smilte og gik hen til sofaen og trak tæppet ud og satte sig i sofaen og smilte til Aiden "Godnat." sagde hun og lagde sig ned og stirrede op i loftet.. Rose bed sig i læben da hun hørte tortnen og vendte sig om på siden og lukkede sine øjne *bare rolig Rose.. der sker ikke noget.. det er kun torten* tænkte hun og begyndte at drømme ; i drømmen stod Rose udenfor i mørket og pludselig begyndte lynene at slå ned , det var mørkt , det var en stjernefri himmel .. Et lyn ramte et træ ved siden af Rose og hun hørte hendes brors stemme ; ' Rose... din forræder* hun kunne se ham i det fjerne og hun løbte hen mod ham men kom aldrig tættere påham og han blev langsomt væk.
Rose vred og vendte sig om "Nej... vent.. stop.." hun vred sig lidt "Nej!" skreg hun tilsidst og satte sig op med et sæt, hendes øjne havde åbnet sig og hendes vejrtrækning var hurtig , hun følte at hendes hjerte snart hoppede ud fra sit bryst og hun kiggede rundt og strøg en hånd gennem sit hår og sukkede dybt..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 24, 2008 14:57:23 GMT -5
Aiden havde lagt sig i seng, med et dybt suk.. han hørte kun stilhed inde fra stuen. selvom han havde ladet tv'eet køre.. han lagde dynen godt om sig, og slukkede så natlampen.. så skal der bare soves.. heldigvis er det weekend.. der gik ikke lang tid før han var i en form for dvale.. hans krop føltes så tung, det var virkelig rart at ligge under den nu varme dyne. han sukkede tungt.
Da han hørte Rose jamre inde fra stuen af, fik han sat sig op i sengen.. hans hår var lettere uglet.. "Uhmm.. " han lod hånden glide ned af sit ansigt, imens han med en døsen smasken fik rejst sig op fra sengen.. han gik ud i stuen.. "Er alt okay?.. "
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 24, 2008 15:06:37 GMT -5
Rose kiggede forskrækket til siden da hun hørte en stemme og hun sukkede lettet ud da hun så at det var Aiden .. Rose gnubbede sine øjne og kiggede på ham "åh... vækkede jeg dig op, undskyld." sagde hun og bed sig lidt i læben og kiggede så stille ned "Jeg havde et marridt.." sagde hun stille .. hun hørte et stærkt torden og med et hyl var hun rejs sig op , lagt armene om Aiden og begravet sit ansigt i ham , det gjorde hun altid ved sin bror da hun var bange.. Rose rystede og da hun fandt ud af hvad hun lavede trækkede hun sig hurtigt tilbage og kiggede på ham "Åh, undskyld , det var ikke med vilje!" sagde hun ophidset og bange og tog sig til hovdet "jeg skal nok gå hvis jeg laver for mange problemer.." sagde hun og kiggede ned..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 24, 2008 16:29:25 GMT -5
"nah.. det er i orden.. " han lød søvndrukken, og kløede sig i nakken da han trådte tættere på Rose.. han havde en natskjorte på, bare en hvid en, og så nogle sorte bokseshorts.. han gned sig hurtigt i øjet.
Da endnu en torden gav sit lange ekko udenfor og rose begravede ansigtet ved Aiden, spærrede han øjnene op, og havde hænderne ud til siderne.. sådan lettere chokeret. "Uhm.. " der gik lidt tid før nogle af dem sagde noget, men rose stillede sig væk fra ham.. -"Det er iorden.. " han smilte skævt og forsatte, " Du behøver ikke gå.. jeg kan hive en madresse frem til dig på gulvet inde ved mig..?"
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 24, 2008 16:35:33 GMT -5
Rose kiggede på ham , todnen gjorde hende bange , hun skævede lidt mod vinduet og bed sig i læben.. Rose kiggde igen på Aiden og smilte taknemligt "Jo , tak" sagde hun og kiggede på ham , hun kiggede kort rundt og kiggede så hen mod Aiden , hun hørte igen en tordnen og bed sig hårdt i læben og holdt fast om sig selv *Så tag dig dog sammen Rose..* tænkte hun stille *det kan ikke gøre dig ondt..* Rose kiggede på Aiden "Lynet kan ikke komme hen til mig... vel?" spurgte hun så usikkert "altså, det kan ikke gøre mig ondt når jeg er her...... vel?" mumlede hun spørgende og strammede grebet om sig selv..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 24, 2008 16:38:49 GMT -5
Aiden rystede på hovedet. "Bare rolig.. du bliver ikke ramt af lynet. " han smilte, på en tryg og beroligende måde. han gik så hen til værelsesdøren, "Tag dit tæppe med.. " sagde han stille, inden han gik ind og fandt en madresse frem, og lagde den på gulvet ved siden af sin egen seng.. han redte den op, og lagde en pude dernede.. "Sådan.. " han smilte lidt.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 24, 2008 16:49:07 GMT -5
Rose åndede lettet ud "okay.." sagde hun og smilte og nikkede kort "Okay." sagde hun og tog tæppet og gik stille ind i hans værelse og kiggede på ham "Mange tak Aiden" sagde hun og smilte taknemligt og satte sig på madressen og kiggede på ham "Godnat Aiden, og undskyld for at jeg er så besværlig." sagde hun smilende og lagde sig derefter ned og trækkede dynen over sig og smilte kort taknemligt til Aiden og derefter lukkede hendes øjne sig lidt efter lidt til de lukkede sig helt i , hun følte sig mere tryg på madressen ved siden af Aiden's seng , nu ville hun ikke være så bange som hun var før da hun liggede alene på sofaen i hans stue....
//out
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 6:31:51 GMT -5
Aiden fik sat sig på sengen igen, han kløede sig en enkelt gang i nakken inden han lagde sig under dynen.. han slukkede lyset.. "Mhm.. " brummede han og vendte ryggen til hende, og lagde sig godt til rette oppe i sin seng.. han sukkede tungt, et søvnigt suk. "Godnat Rose.. sov godt. " sagde han svagt, og var allerede halvsovende.. der gik ikke længe før at man kunne høre hans tunge vejrtrækninger.. som tegn på at han sov..
//out
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 25, 2008 6:56:25 GMT -5
Da roses øjne åbnede sig igenefter en dejlig søvn stirrede hun op i loftet med et undrende blik *hvor er det nu jeg er?* tænkte hun og vendte så sit blik til siden og kiggede på den sovende Aiden og satte sig stille op "Nårh ja... jeg sov her da jeg var bange for..." Rose rejste sig op og gik hen til et vindue og kiggede ud , det var en skinnende dag , det var lidt vådt da det jo regnede hele natten , men ellers var det en skinnende, varm dag.. Rose kiggede hen mod Aiden og bed sig lidt i læben *mon jeg var for besværlig?* tænkte hun stille og sukkede dybt *..måske..* hun sukkede dybt og satte sig så på madressen som hun sov på og kiggede kort rundt med et dybt suk....
|
|