Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 13:48:43 GMT -5
*beskrivelse kommer*
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 13:52:10 GMT -5
Aiden kom gående hen ad gaden til sin lejlighed.. det var også begyndt at små regne.. men ikke meget heldigvis.. han havde stadig en arm omkring Rose, imens han låste op, ind til sin lejlighed med den sjove USB nøgle han havde.. han gik inden for med hende, og døren låste automatisk igen. han tøffede ud af sine sko, og stillede dem pænt ved siden af hinanden.. lejligheden var ikke rodet.. meget nydelig.. men nogle steder lå der tøj og flød.. og nogle papire han ikke helt havde ordnet endnu.. "Går det bedre..? " spurgte han stille..
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 13:59:24 GMT -5
Rose kom stille gående med Aiden og kiggede kun førs op da de kom ind i hans lejlighed og kiggede kort rundt, han havde en smuk lejlighed syntes Rose.. Rose kiggede hen mod Aiden og smilte stille "Ja, meget bedere" sagde hun smilende og kiggede på ham "Mange tak Aiden." sagde hun og kiggede på ham og kiggede så stille rundt "såh.. dette er din lejlighed?" sagde hun smilende og kiggede på ham "den er rigtig flot" sagde hun og kiggede på ham og undgik at kigge ud af vinduet hvor det stadig lynede..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 14:06:50 GMT -5
Aiden vidste egentlig ikke helt hvorfor han havde taget hende med ind i lejligheden.. Jo, hun var bange og sådan.. men han følte sig lidt utilpas nu, selvom hun mindede meget om hans søster.. mon det her var klogt..? tænkte han fraværende og travede roligt ind i stuen.. han smilte til Rose..
"Det var så lidt.. " han trak på skuldrene, Hvis det endelig kom så vidt, så kunne hun sove på sofaen og låne et tæppe.. bare ikke i hans seng, niksen.. det ville han ikke have.. han skuttede sig lidt.. "Hvis det er kan du altid sove på sofaen. "
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 14:18:17 GMT -5
Rose kiggede efter ham og gik stille efter ham og kiggede kort rundt , og kiggede så hen mod ham da han sagde det og smilte "jo, tak , jeg tror at jeg kan ordne mig med sofaen." sagde hun , hun var bare et smule bekymret om hun kunne falde i søvn med lynene og tordnene, da hun var lille og der var torden og lyn gik hun altid ind til sin brors værelse som holdt godt om hende og derefter faldt i søvn med hende... Rose kiggede på ham og smilte stille "jeg håber ikke at jeg er et for stort problem.." sagde hun og kiggede kort ned, hun gad ikke gå hjem, ikke nu, det lynede stadig og det så ikke ud som om det ville stoppe ligenu..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 14:23:49 GMT -5
"Nej nej. slet ikke. " han smilte svagt. Egentlig havde Aiden ikke rigtig noget han skulle nå.. han skulle heller ikke rette opgaver eller noget. måske kunne han begynde at lave noget mad nu..? "egentlig, havde jeg tænkt mig at lave noget mad.. " han trak på skuldrene.. og så drikke noget kakao.. efter det.. han smilte skævt.. Aiden gik hen og trak gardiner for, sådan så Rose ikke kunne se lynene.. han tændte for tv'eet.. så der var lidt larm i lejligheden.. så det ikke virkede så ensomt.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 14:30:26 GMT -5
Rose kiggede på Aiden og smilte stille "Kan du lave mad?" spurgte Rose, Rose havde prøvet at lave mad nogle par gange med det blev ingen gang tæt på spiseligt.. Rose kiggede på ham "jeg har aldrig lært at lave mad.." sagde hun og trak kort på sine skuldre "min storebror lavede altid mad for mig" sagde hun og pillede lidt ved gardinerene som Aiden trak for vinduet og lod så sin hånd faldes ned på sin side og kiggede hen på Aiden og sukkede dybt og smilte så, hun var virkelig taknemlig for at han lod hende blive her , hun kunne ikke se hvordan hun kunne sove hvis hun sov derhjemme ved sig selv ... Rose sukkede kort og kiggede stille hen mod Aiden og smilte kort..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 14:34:07 GMT -5
"Bor du ikke alene da? " spurgte han undrende.. for det ville da være lidt af et problem at bo alene.. men ikke at kunne lave mad.. Underlig.. Nanah, kunne heller ikke lave mad.. han smilte for sig selv.. Han nikkede til at han kunne lave mad.. "Vil du have noget med..? altså.. menuen i dag står på ris og salat.. grøntsager og sådan.. " han trak på skuldrene med et lille smil.. og gik så ud i køkkenet.. Rose måtte følge med.. hvis hun ville sige noget.. Nu hvor Aiden tænkte over det.. kunne man jo altid have et køleskab som sendte en mad.. hvis man puttede penge i den.. så kom der færdig lavet mad.. men ikke alle havde råd til den slags.. Aiden havde ikke.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 14:45:54 GMT -5
Rose kiggede på ham "Jo, jeg bor alene." sagde hun og kiggede kort rundt og kiggede så på ham da han spurgte om han ville spise "Åh, det lyder skam dejligt , kan aligevel ikke spise kød , jeg er vegetar." sagde hun smilende og kiggede på ham , hendes storebror var også vegetar og det undrede hende lidt hvorfor hendes storebror og Aiden mindede så meget om hinanden, måske var det bare et tilfælde? Rose kiggede på ham og kiggede kort rundt i hans køken og smilte stille , han havde en virkelig smuk lejlighed syntes Rose.. Rose strøg kort en hånd gennem sit hår og kiggede på Aiden "har du søskende , brødre?" spurgte hun så da Aiden minede hende meget om sin bror ...
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 22, 2008 15:14:32 GMT -5
"Det var da godt.. " han smilte og begyndte at finde grøntsagerne frem.. Da Rose spurgte om han havde en søster eller en bror.. stivnede Aiden.. han stod stille og stirrede bare tomt ned på salaten han havde fundet frem.. der gik noget tid inden han sagde noget.. .. hvorfor... "øh.. " han vendte sig mod hende.. -"Ja.. jeg har.. haft en søster.. " sagde han akavet og vendte sig mod salaten igen.. det gjorde ondt i hjertet.. mindet om sin søster..
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 22, 2008 15:24:17 GMT -5
Rose kiggede på ham og smilte roligt men hendes smil blev hurtigt fjernet og hun kiggede kort ned og kiggede så op på ham og bed sig lidt i læben "det er jeg ked af..." sagde hun og kiggede på ham "Jeg havde en storebror.." sagde hun og kiggede kort ned i gulvet , hendes storebror døde da hun var 15½ , han var en virkelig god storebror , det syntes Rose virkelig.. Rose stillede ikke flere spørgsmål om hans søster, hun vidste hvor ondt det gjorde at midste en der virkelig var tæt på en.. Rose kiggede på ham og pillede lidt ved en halvskæde hun havde rundt om hendes hals og kiggede på Aiden og bed sig lidt i læben...
//Frys xD
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 23, 2008 9:33:53 GMT -5
Aiden trak på skuldrene og sukkede tungt.. "Det er iorden.. det kunne du jo ikke vide.. " han vendte sig om imod hende.. med et svagt smil.. som ikke rigtig viste glæde alligevel.. Da hun nævnte at hendes storebror også var død.. så Aiden væk.. "det er jeg ked af at høre.. " - måske er vi ikke så forskellige.. Aiden smilte lidt og prøvede at virke opmuntrerne. "Men.. i såfald.. lad os snakke om noget andet. " han trak på skuldrene og fik nu skåret alle grønstagerne klar. han satte risene over.. så de kogte. "Du arbejder ikke med noget..? " han smilte skævt.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 23, 2008 9:43:33 GMT -5
Rose kiggede stille op på ham og smilte lidt trist "det er okay, han var en dejlig bror , og han levede et godt liv til han døde.." sagde hun og kiggede på ham og stirrede kort på grønsagerene , det så virkelig godt ud.. Rose kiggede igen op på Aiden og nikkede "ja , god ide.." sagde hun til at snakke om noget andet og kiggede på ham og smilte lidt "indtil videre , nej.." sagde hun "Jeg håber på at blive en sanger endag, og vise hele verdnen hvad jeg virkelig kan gøre og at jeg ikke bare er en eller anden tøs som ikke kan finde sit eget liv ..." sagde hun og sukkede kort og kiggede på ham "Undskyld , jeg plejede bare at snakke om mine problemer med min bror .." sagde hun og kiggede kort ned og kiggede så op på Aiden ...
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 23, 2008 16:43:03 GMT -5
Nu var grøntsagerne klar.. og risene også.. Aiden fik taget to tallerkener ned fra skabet, imens han lyttede til det hun havde at sige. han fik fundet gafler og knive frem.. han rækte det til hende. "Stiller du det her ind på stuebordet? " gryden med ris, og grøntsagerne, kom han selv ind med.. "Sanger? lyder spændene.. " han smilte svagt, og trak på skuldrene. Ja, hvis man virkelig kæmper hårdt for det man vil.. så opnår man det sikkert.. "men du må nok hellere finde dig et arbejde.. som bare midlertidigt.. så du kan tjene penge til føden osv.. " han trak på skuldrene og gik ind i stuen med gryden.. og grøntsagerne.. -"Det er iorden.. " svarede han stille til det der med at hun plejede at snakke med sin bror om disse ting.. han smilte til Rose..
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 23, 2008 16:50:04 GMT -5
Rose nikkede og tog imod talerknerene, gaflen og knivende og gik ind i stuen med det og kiggede kort rundt efter stuebordet til hun fik øje på det og satte talerknerene på bordet og ved iden af hver talerken lagde hun knivene og gaflerene og kiggede på Aiden og smilte "Det behøver jeg ikke." sagde hun "altå, det vil være hyggeligt at arbejde lidt, men jeg har ikke brug for pengene, min familie er rig , jeg får penge fra dem." sagde hun smilende "men jeg vil meget gerne arbejde, det lyder så intressant" sagde hun smilende "kan du godt lide dit arbejde?" spurgte hun så smilende og kiggede på ham...
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 23, 2008 17:01:23 GMT -5
Aiden missede kort med øjnene og stillede gryden på bordet.. men på en bordskåner først.. så den ikke fedtede bordet. han var lige ved at tabe det, da hun nævnte at hun kom fra en rig familie. "Ja, der kan man bare se.. " han kunne stadig ikke helt fatte det.. men sådan var det jo en gang imellem.. utroligt.. havde jeg aldrig gættet.. han satte sig ned i en lænestol overfor sofaen, hvor Rose sikkert ville sætte sig.. han begyndte at øse op til dem begge. "Mit arbejde? det da hyggeligt nok. " han smilte svagt.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 23, 2008 17:08:53 GMT -5
Rose kiggede på ham og bed ig lidt i læben da han var lige ved at tabe gryden og hun kiggede stille så ham og satte sig også stille ned og kiggede på ham "det er ikke nemt med en rig familie.." sagde hun og kiggede på ham "alle tror at du er perkeft bare pgr at du kommer fra en familie med penge " agde hun og sukkede kort og kiggede på maden "og alle er kun dine venner for de vil gå rundt i dit store hus og bagefter fortælle det til alle.." sagde hun og sukkede dybt og kiggede på ham "og dine forældre har aldrig tid til dig.. for de skal altid arbejde så de forbliver rige.." mumlede hun og rystede så hurtigt på sit hoved "Argh.." mumlede hun og kiggede så på ham "undskyld jeg snakker så meget om mig selv , det er ikke høfligt..." sagde hun og kiggede kort ned og smilte så stille til Aiden....
//Frys xD
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 24, 2008 11:48:53 GMT -5
"Det lyder ikke specielt rart nej.. " sagde han svagt, med et bekymret lille blik.. en broderlige fornemmelse af bekymring.. "Men du må vel have et par venner..? " han hævede et øjenbryn. da han var færdig med at øse maden op, kiggede han lidt på den, inden han så begyndte at spise.. han fik nogle ris op på gaflen.. og snuppede derefter nogle grøntsager med i farten.. der var en smule stilhed imens de spiste.. bortset fra at tv'eet larmede.. man kunne høre regnen tromme mod ruden.. heldigvis var det ikke syreregn.. han sukkede tungt, og tog en tår af sit glas vand.. (<-- de har lige en vand kande med ind xD.. og glas også XD)
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 24, 2008 11:53:58 GMT -5
Rose kiggede på ham og rystede kort på sit hoved "næ.. ikke rigtigt.." sagde hun og tyggede lidt på lidt grønsager og kiggede på Aiden og smilte stille og lagde sit hoved på skrå "hvad laver du entelig i din fritid?" spurgte hun så smilende og kiggede på ham ... Rose kiggede mod vinduet, man kunne tydeligt høre regnen mod ruden, hun håbede virkelig ikke der var lyn, men det kunne hun ikke høre ligenu da tv'et var tændt.. Rose drikkede lidt af vandet som hun havde i sit glas og spiste lidt af risen som var på hendes talerken "Hmm.." mumlede hun lavt og stirrede ned i maden..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 24, 2008 11:57:37 GMT -5
Da Rose nævnte at hun ikke havde nogle venner, så han op på hende, med et ulæseligt blik.. han sagde ikke noget. lidt efter kiggede han bare ned på sin mad igen, med et svagt skuldertræk.. han sukkede og spiste lidt mere inden han valgte at svare hende..
"Altså.. man kan vel sige at arbejdet tager en stor del af mit liv.. " sagde han stille og tog en tår af sit vand i det gennemsigtige glas. "smager maden fint..? "
|
|