ruby
New Member
Tilh?nger af hundene
... Muha ! Hvis dit blod er s? p?nt og du gerne vil vise mig det... M? jeg s? ikke godt smage ?
|
Post by ruby on Oct 25, 2008 10:17:00 GMT -5
Her kan du så spørge lille berømte frk. glad x3 Hun skal nok svare, ellers pudser vi kattene på hende
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 25, 2008 10:45:38 GMT -5
har hun nogensinde slået en ihjel? o.o? Hvad er hendes yndlingshoppy? Kan hun lide søde sager? er hun til piger/kvinder? er hun til drenge/mænd? Er hun til fisk eller badeænder? Hvad hedder hendes yndlingsshampo? Var det spørgsmål nok? Hvis nej, hvorfor ikke?
|
|
ruby
New Member
Tilh?nger af hundene
... Muha ! Hvis dit blod er s? p?nt og du gerne vil vise mig det... M? jeg s? ikke godt smage ?
|
Post by ruby on Oct 25, 2008 11:40:48 GMT -5
ahem! *rømmer sig*
1. nej, men hun har observeret det mange gange. For det meste har det været katte, men hun har også set en enkelt kat eller 2
2. Hun elsker at synge, og bare gå ture i skoven, men hendes ynglings er helt klart at skffe sig 'normale' venner.
3. hun ELSKER søde sager <3 det er hendes liv.. eller ikke, men jow, dem kan hun godt lide.
4. og 5. Hun er vist til begge parter. Men hun er ikke så meget sikker endnu, da hun ikke rigtigt har prøvet at være forelsket. Hun har oplevet alle mulige situationer hvor dem hun var same´men med, kun var ude efter hendes penge.
6. Hun er vist til begge dele... hun elsker badeænder.
7. Evital, den lyserøde, der dufter af jordbær, og smager som... ej, den er mod lyst glat hår, med tendens til at blive fedtet ? Ô.o (hvordan ved jeg sådan noget ?)
8. Det var oky nok spørgsmål, men jeg vil gerne svare på flere xD
- fordi jeg elsker at skrive xD
|
|