|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 12:18:34 GMT -5
Det at Emily ikke siger mere, får Tenshi til at blive rastløs.. der døde samtalen, og nu føler han at han burde forlade rummet.. Men han er bare for doven til at rykke sig en tomme.. Istedet sætter han sig bare ned på stedet.. ryggen mod dørkarmen, mens han drikker mere af kaffen... Kaffen er i en gammel halvsmadret platisk kop.. som så er tapet sammen med gaffatape på ydersiden...
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 12:41:38 GMT -5
Hun ser stille på ham men skyder så hurtigt blikket i jorden igen. En svag varme i hendes ansigt kan mærkes under den orange pels. Hun bliver helt rød i kinderne men hendes pels skjuler det en smugle så det kun svagt kan skimets. Hun smiler let og piller ved ærmerne i nervøsitet for at han skulle kunne opdage hendes rødmen.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 12:47:31 GMT -5
Tenshi sidder lidt, drikker kaffen færdig inden han rejser sig.. Han burde komme afsted.. Han har den her hund.. som gerne skulle myrdes jo.. Faktisk mange hunde.. Og så vil han jo også gerne igang igen, så han ikke helt sidder og sumper fast. ".. Nå... Men jeg må ud nu..." han børster sig let af, men venter lige kort.. om hun havde en sidste kommentar
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 12:51:46 GMT -5
Hun rejser sig kort og ser efter Tenshi. ,,Må jeg ikke komme med?" Spørger hun så. Hun går stille hen imod ham stadig helt rød i kinderne som nu er en del tydeligere end før. Hun strækker sig kort og spinder let imens. Der efter glider blikket hen på Tenshi hvor hun ser afventende på hvad hans svar er.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 12:56:23 GMT -5
Tenshi hæver et øjnbryn, mens han ser vuderende på hende.. Hun vil med ham? Ud og dræbe? "... Øh.. ja.. Men så bliver vi nødt til at slå en smut ud forbi havnen først.." siger han eftertænksomt.. Det er midt på dagen... og vejret udenfor er klart, men også koldt som bare pokker.
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 13:00:21 GMT -5
Hun nikker let. Hun har mest af alt lyst til at give ham et kram men kan alligevel ikke få sig til det.. Tænk nu hvis han opdagede hendes rødmen! Emily prøver blot på at få fanget hans blik ,,Vil du ikke låne trøjen indtil vi når hen til lageret. Hvis det er der vi skal hen.. Jeg har jo min pels til at varme mig" Siger hun så stille og let smilende. Hun betrakter så hans piercede øre med et smil.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 13:03:18 GMT -5
Tenshi lytter til hendes ord.. og de får ham til at skære en grimasse endnu engang. "Gmøøøh altså.. jeg bruger nu ikke beklædning for varmens skyld... fryser altid uanset hvad alligevel.. Jeg bruger det for at dække mig til.. Desuden har jeg en frakke, som du må tage over dig også... Den kan dække det meste.."
Han går med lange skridt hen til en plastik sæk i fodenden af sin alkove.. koppen har han bare ladet falde til gulvet hvor han stod.. for knægten har ingen ordens sans.. Han kravler op i alkoven, åbner sækken og smider en frakke ned til hende.. til sig selv fisker han en stor, løsthængende hue op, som kan ligge ud over ørene, og samtidig tynge dem ned af, så man ikke umiddelbart kan se at det er katteøre..
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 13:15:10 GMT -5
Hurtigt griber hun jakken og tager på. Hun gemmer halen oppe under den så den ikke er synlig. Der efter ser hun på Tenshi som tager en hue på. På en eller anden mærkelig måde føler Emily sig tryk ved at være i nærheden af Tenshi. Hun er ikke sikker på hvorfor men går ud fra det er fordi han er kattenes leder. Hun ser fuldt op til ham.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 13:18:00 GMT -5
frakken som Emily lånte, var den Tenshi havde på den dag i parken.. den lugter dårligt, og er snavset.. men den er lang, til ned midt på skinnebenet.. og så er der en hætte med også.. så skønt den er snavset, så er den praktisk. "Okay then.." han får trukket huen ned over ørene. "lad os daffe.." Han sidder på kanten af alkoven, mens han får sine støvler på.. snørrer dem omhyggeligt så de ikke går op af sig selv
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 13:24:28 GMT -5
Stille trækker Emily hætten op over hovedet. Den er svavset Det er den eneste tanke der går igennem hende i det sekundt. Hun står blot afventende på jorden og ser på Tenshi under den mørke hætte. Man kan ikke længere se hendes ansigt da en skygge lægger sig under hætten. Hun følger omhyggeligt hans fingres bevægelser der binder sine støvler. Hvor er han enlig køn.. Næsten en skam han ikke går i bad tænker hun og smiler let.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 13:32:58 GMT -5
Tenshi får skoene bundet, inden han frist og rørrigt springer på benene. ".. - Jeg skal bare lige ha noget mere kaffe først..." tilføjer han så, over det sidste han sagde.. Ja, katten her er afhængig af det bitre, ulækre stads.. når han er træt, falder han bare i søvn, uanset sine omgivelser. Han daffer hen mod døren ud til fællesarealet. "Forresten.. skaf nogle klude... eller bare stof stykker.." siger han inden han forsvinder ud bag det ødelagte forhæng mellem sovesal og opholds stuen..
Men kort efter er han tilbage med et bælte på, hvori der hænger en laizer pistol, Flukes mobiltelefon som han stjal efter at have været spærret inde på toilettet.. en lille lommelærme, med kloroform i, og så en laizerkniv. "... Sådan.." - kaffen i hånden..
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 13:40:30 GMT -5
Imens Tenshi er væk fra rummet løber Emily rundt og leder efter et lagn i en af alkoverne. Hun finder så et og begynder at rive det i lange strimler. Da Tenshi så kommer tilbage står hun med en masse strimler af lagn i begge hænder ,,Hvor mange skulle du bruge? Og hvordan skulle de rykkes ud?" Spørger hun så med et smil over læben. Hun trækker så hurtigt hætten af igen og tager håret op fra frakken da det er en smugle langt.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 13:51:05 GMT -5
"Som kareklude.." svarer han, mens han drikker af kaffen.. "De er til kloroform.. det kan vi få brug for mod hundene.." han gnider sit øje lidt.. hvilket han ikke skulle have gjort. "Av.." mumler han.. Hans hånd er beskidt.. så han fik bare gnedet snavs i øjet.. ... for fanden da.. tænker han vrissen
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 13:55:43 GMT -5
Hun går stille hen til ham ,,Er du okay?" Spøger hun ham bekymret og kigger ham i øjet. ,,Du skal altså passe på med det der.. Det bedste ville være hvis du tog et bad" Siger hun så med en stille og rolig stemme. Hun ser så væk igen.. ,,Men viser du vej der hen. Jeg kender ikke havnen så godt nemlig." Siger hun så og smilet lettere charmerende. Dog fjerner hun hurtigt smilet igen
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 18, 2008 14:00:04 GMT -5
Han ser halvolmt på hende. ".... Jeg skal ikke i bad.. det er overflødigt.. jeg bliver bare beskidt igen.." han trækker påskuldrende... bunder den klamme varme kaffe.. smider koppen fra sig, ligesom med den forrige.. "Du følger bare efter.." siger han og stryger igennem opholdsstuen.. ud af døren ud..
//emneskift
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Nov 18, 2008 14:01:42 GMT -5
Hun ser stille på ham imens han smider koppen. Der efter løber hun så med ham.
|
|