|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 15:20:04 GMT -5
Den gamle lagerbygning, som ingen bruger mere.. der er frit indgang, eller.. det plejede der ikke at være.. men nogle havde slået låsen i stykker.. Fluke plejede tit at opholde sig her.. hvis han bare ville være alene.. når han ikke magtede så meget.. selvom folk betragtede ham som en der fik alt.. så.. følte Fluke sig alligevel ikke elsket på den rigtige måde.. De ting han fik.. fik ham jo ikke til at føle sig elsket.. og.. det var som om at hans far mere betragtede ham som sin kollega, end søn...
Fluke kom flyvende med Tenshi ind i lagerbygningen med et smil, og han landede derinde.. han stoppede svæve boardet og sukkede lydløst. "Sjovt ikke? " han smilte stort, og hoppede så ned af sit board.. han hev til i snoren, sådan så Tenshi ville ryge med også.. -"Nå.. ville du så joine os hunde..? " han hævede det ene øjenbryn og smilte lumsk.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 15:25:55 GMT -5
Tenshi havde hele turen været hvis i krødderen af skræk for at falde ned.. og halvdelen af turen havde han klamret sig om halsen på Fluke... Han er ikke specielt glad for højder.. Og nu da de endelig lander, og han kan stå af, står han med et utilpads ansigt, en hånd for munden, og en arm om maven. .. Urhgk! Jeg kaster op..~ tænker han skidt tilpads. Han ser dog alligevel vredt på Fluke. "Mjeg mvil sme hemde gmå fmri*" mumler han ud gennem hånden. (Jeg vil se hende gå fri) Han ender med at måtte sætte sig ned på stedet, for at hans mavesyre ikke skal kravle op i halsrøret på ham
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 15:34:14 GMT -5
Fluke så undrende på den chokerede Tenshi.. "Oh? er du okay? " han havde hænderne fæsnet i siderne, imens han smilte sødt. -"Hvis du skal kaste op, så gør det et andet sted.. " han grinte lidt.. egentlig gjorde han en smule nar af Tenshi.. men på en sød måde..
Fluke spidsede ører.. se hende gå fri? eller hvad siger han..? "Hmf. " Fluke fnøs og trak på skuldrene.. -"Ja det vil du jo! " Han vidste ikke helt hvad hans næste skridt ville være.. og .. det var egentlig sjovt så meget han kunne lyve overfor Tenshi.. og at han hoppede på den.. han følte sig smart. "Jeg lavede sjov.. bleeeh! " han rækkede tunge og trak ned i kinden. -"Men siden du er her.. såååeh... " han trak på skuldrene, og havde stadig fat i snoren.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 15:39:49 GMT -5
"Jeg foretrækker så bare at kaste op på DIG!" snerrer han lavt.. lettere omkværket. Han sidder lidt og forsøger at komme sig over den indvoldsvæltende tur. Da Fluke nævner det der næste han gør.. så.. Tenshis ører retter sig op imod loftet, og han ranker ryggen. .. Han tog pis på mig?!! han farer op mecd et hvæs, i et spring er han i fuld fart mod Fluke for at vælte ham med hænderne om halsen på den forbistrede køter. "DIT FORBANDEDE MØGSVIN!!" hvæser han rasende i farten
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 15:53:05 GMT -5
Fluke spærrede øjnene op da Tenshi hoppede på ham.. egentlig ville han gerne prøve at kæmpe ordenligt med Tenshi.. han havde glædet sig til det.. men så hurtigt havde han ikke troet at katten ville hoppe på ham ..
"Gurgh!! " han faldt til gulvet.. med Tenshi oven på sig.. hænderne rundt om halsen.. han løftede benet og ville sparke den op i maven på Tenshi.. "Stærke sager hva'? " han grinte hæst..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 16:04:25 GMT -5
Tenshis ansigt er fortrukket i en rasende mine. "DIN FORBISTREDE SMOVSER!!" hvæser han.. strammer brutalt til, indtil han får et spark i maven.. han ruller af og klasker hænderne for munden.. føj! kvalmen.. den blev han lige mindet på.. Han ser vredt op på Fluke, mens han ligger der med hænderne for munden. ".. Fuck dig, røvsvin!" snerrer han hadsk. "Slutter mig ikke til jer! Det havde jeg fandme heller ikke i tankerne fra start af! naive køter!!"
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 16:18:07 GMT -5
Fluke fik rejst sig op og smilte. han børstede støvet af sit tøj, og ømmede sin strube.. "Ja ja.. det vidste jeg da godt. " han trak på skuldrene.. så dum er jeg heller ikke! han begyndte at gå hen imod Tenshi, der lå på gulvet.. han så ud til at have det dårligt.. "Nå.. angrib mig. " han smilte langt.. jeg kunne godt tænke mig at kæmpe imod dig..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 16:21:22 GMT -5
Tenshi ser op på Fluke.. han lukker øjnene.. Han bliver nødt til at sunde sig lidt inden.. Han rejser sig langsomt op.. stiller sig helt nær Fluke, og ser ned på ham med et dræbende blik.. Afskyelige køter... Så snart Fluke ser ham i øjnene, vil Tenshi snuppe og tænde laizorkniven i sit bælte.. så vil han springe tilbage, og skære kæden over til halsbåndet, med laizoren...
Lyden af lænker høres mod jorden, og Tenshi skærer dernæst halsbåndet over... Han kommer til at ridse i sin hals i samme træk, men ikke specielt dybt.. "Du er kraft edme idiotisk! det ved du godt, ikke?" hvæser han, hæver laizorkniven og med et hvæs springer han mod ham..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 16:28:40 GMT -5
Fluke så ham i øjnene.. han hørte kæden blive skåret over.. og den landede på gulvet som et svagt ekko.. der bredte sig i den tomme bygning. han smilte skævt. "Måske.. men jeg vil gerne kæmpe mod dig.. " han smilte let.. Fluke havde også våben på sig.. det var bare ikke noget han gik rundt med til hverdag som sådan.. eller.. han havde dem på sig, men han reklamerede ikke med det.. hans sko gjorde ham hurtigere.. og så kunne hans googles skyde med Laizer. Fluke hoppede baglæns, imens Tenshi løb imod ham.. han løftede sin hånd, og lod sin finger trykke på en lille knap, der udløste en stor lyserød laizer beam mod Tenshi.. han smilte bredt, men uden at vise tænder.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 16:34:58 GMT -5
Tenshi som var i kast mod Fluke med kniven, kan naturligvis ikke undvige laizoren.. han mærker en smerte gennem sin ene skulder.. Og med et hvæs lander han på fødderne, falder ned med knæene mod gulvet.. kniven flyver ud af hånden på ham.. kurrer hen af gulvet mens han hårdt presser en hånd mod sin ene skulder... For fanden da hvor gjorde det ondt! Men heldigvis ramte den kun skulderspidsen på knoglen.. så skønt det bløder kraftigt, er Tenshi stadig i stand til at bruge armen.. Så trækker han sin pistol denne gang... sidder på knæ medpistolen rettet mod Fluke.. "Skyder du, så skyder jeg." siger han med et vredt blik.. Fluke havde uden tvivl nemt kunne ramme Tenshi, hvis han ikke havde været i bevægelse.
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 16:40:48 GMT -5
Fluke stoppede med at hoppe, da Tenshi faldt ned på knæ.. han blev ramt. Succes! han smilte stort.. Han rynkede dog næsen da Tenshi holdt pistolen frem.. Tsk.. jeg kan løbe stærkt.. jeg kan nå om på den anden side af dig..
Fluke lukkede øjnene.. så trådte han til side.. han løftede foden, og begyndte at løbe.. som et lyn stod han bag Tenshi igen.. han smilte og sparkede ud efter Tenshis ryg.. hvis han ramte ville Tenshi nærmest blive slynget fremad.. med enorme rygsmerter.. han havde allerede en anden bevægelser klar.. hvis han ikke ramte Tenshi med sparket.. så ville han give ham han knytnæve på hans kind.. han smilte stort..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 16:46:15 GMT -5
Men Fluke rammer Tenshi i ryggen med sparket.. Tenshi mærker en enorm smerte, som slynger ham ned på maven at ligge.. Elendig dag at støde på Fluke! Han har været træt og udkørt hele dagen! først tog han ud til den der lagerbygning.. Hvor Fluke dukkede op.. så stødte han på ham der Benjamin.. Hvor fluke dukkede op! Han har næsten ikke sovet, kørt på kaffe hele dagen.. Han har intet spist i et godt stykke tid nu.. og så ser det ud til, at det her er en form for endeligt opgør. Tenshi rejser sig ikke... Hans ryg gør for ondt.. Ondt på alle tænkelige måder.. Tenshi... betyder engel... Jeg skulle have været deres frelsende engel... Men... Jeg giver ordet en ny betydning.. Tenshi bliver til den svigtende engel... Han lader øjnene glide i.. Han kan ikke gøre noget ligenu.. Hvis Fluke skyder ham igen.. så er han fortabt...
Meget meget dårlig dag at støde på Fluke på
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 16:56:35 GMT -5
Fluke grinte højlydt. "Du har det ikke specielt godt i dag hva' Tenshi? " han smilte lidt.. han gik ham nærmere.. "Kom nu.. vis mig hvad du kan! " han knyttede næverne og stod i kamp stilling.. Han sukkede da Tenshi ikke gjorde noget.. han bukkede sig så ned, og tog fat i halsbåndet katten havde om halsen.. han listede to fingre omkring den, og løftede en smule op i ham.. "Nååh? " han hævede det ene øjenbryn.. "bliver det til noget..? " han smilte lidt.. Fluke løftede hånden og gav ham en lussing.. "Kom så.. kæmp.. dvaske kat. "
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 16:58:40 GMT -5
Tenshi bliver løftet op.. hans blik er sløvt.. og han ser egentlig temmelig færdig ud.. Han vender sig dog en smule rundt, og lader det sløve blik hvile på Fluke. "... Fluke..?" mumler han lavt.. Det er vel egentlig første gang han ikke kalder Fluke for 'køter' 'smovser' eller lignende... Han lader sine hænder lidt rystende flytte sig op.. holde fast i Flukes krave.. nærmest som om han har brug for at holde fast i noget, for ikke at skvatte sammen..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 17:05:08 GMT -5
Fluke hævde det ene øjenbryn.. han vidste ikke rigtig hvad dette gik ud på.. "Hmn..? " han kaldte mig ved navn..? han så stift på Tenshi.. var dette endnu et trick..? han bed sig i underlæben.. "Hvad..? " spurgte han svagt.. -"Hvorfor kalder du mig nu Fluke..? " han syntes det var bemærkelsesværdigt..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 17:08:35 GMT -5
Tenshis hænder knuger om Flukes krave.. Imens får han langsomt og diskret lagt sig på en bestemt måde på ryggen. For at trække opmærksomheden væk fra det, snakker han videre.. "... Jeg.... har altid syntes.... at.... at..." han stammer det stille.. Nu er han liiige ved at ligge hvor han skal, for at kunne udføre sit næste træk... Han må bare lige have Flukes opmærksomhed ledt helt væk fra hans bevægelser...
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 17:11:47 GMT -5
Fluke missede let med øjnene.. han var ukoncentreret.. han skævede rundt.. for til sidst at kigge på Tenshi.. eye to eye. "Mhm.. hvad..? " han bed sig i underlæben.. hans ører havde lagt sig en smule ned.. .. hvad snakker han om..? -"Hvad snakker du om..? "
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 17:14:18 GMT -5
... Hvis jeg ligger sådan her... så.. vil han vist ikke ramme andet før han rammer gulvet... tænker han.. forsøger at beregne det.. men eftersom han må holde øjnkontakt, er det det han skal koncentrere sig om... "at.." et tungt suk glider over hans læber.. og han får blikket slynget lidt til siden, som om han var forlegen og flov over at sige det.. "... Jeg.. har altid syntes du var.... meget... uhm..." han forsøger med et tilbageholdt lille genert smil... Hvis Fluke bare hopper på krogen, så er hans opmærksomhed med garanti væk, og han vil ikke kunne nå at opfange hvad der sker, før han rammer gulvet igen
|
|
|
Post by Fluke on Nov 23, 2008 17:16:57 GMT -5
Fluke så indtrængende på ham, men lettere forvirret.. han vidste ikke hvad han skulle tro.. om dette var et af kattens tricks..
hans hænder dirrede en smule.. imens han akavet bed tænderne sammen.. hvorefter.. han så så med et mere bedrøvet blik på Tenshi.. han prøvede at forstå hvad han sagde.. "Hvad er der..? sig det nu..? " han lagde hovedet på skrå..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 23, 2008 17:20:19 GMT -5
Stille trækker Tenshi Flukes ansigt mere ned mod sig.. umiddelbart vil det virke som om at Tenshi vil kysse Fluke igen.. I virkeligheden er det dog fordi det vil bringe Fluke ud af balance.. og give Tenshi en fordel... ".. Meget....." hvisker han stille.. lukker øjnene en smule i, i takt med at Tenshi og Flukes ansigter nærmer sig hinanden... ... Kom nu... Lidt endnu.. så er du færdig din køter!
|
|