|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 11:16:14 GMT -5
Tenshi ser på Fluke.. "..... Fair.." han fnyser.. "Men du får ikke din mobiltelefon.. Hvis der kommer en flok køtere her... hvad tror du så der sker med mig?" han læner sig hen mod ham, laver smølfespark i panden på ham. "Tror du jeg er snot naiv?"
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 11:22:08 GMT -5
Fluke missede med øjnene da han fik et smølfespark.. han begyndte så at knurre. "Undskyld mig?! men jeg er altså ikke dum! " .. han fnøs.. -"Jeg ville jo heller ikke.. melde... dig.. " han så ned.. "jeg ville sige du var en anden! end den du var!! nemlig..." han så væk.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 11:26:19 GMT -5
Tenshi lader sig vælte ned på ryggen med et tungt suk. "Du er sgu ikke for smart.. Tror du ikke på at de ville kunne kende mig? De ville henrette mig på stedet.." han lukker øjnene. En køn kattepine jeg er havnet i! tænker han vredt.. Typisk at sådan noget her kunne ske..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 11:31:29 GMT -5
Fluke sukkede tungt.. "Ja.. måske.. medmindre!!.. vi fandt et tæppe!.. eller.. vi klippede dig skaldet! " Fluke så med et stort smil på Tenshi, men lidt efter rystede han på hovedet.. nej.. så ville Tenshi jo være grim..? han sukkede tungt.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 11:37:41 GMT -5
Tenshi ser lidt på Fluke.. Faktisk, så overvejer han det.. Jeg kunne jo trække piercingerne ud.. og skalpere hovedet..? tænker han overvejende. "... Har du en saks?" spørger han så, klør sig let på halsen.. Alt for at hjælpe sine katte... Tenshi er jo selv ligeglad med hvordan han ser ud.. den der bekymre sig mest for det, må være Fluke..?
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 11:44:40 GMT -5
"......" Fluke blev helt hvid i hovedet. "NEJ!! " sagde han så højt.. han sank en klump. "Jeg mener.. eh.. det ville ikke være godt for dit image.. " sagde han med nogle små hos.. han bankede sig selv i brystkassen.. "Vi... vi kan skifte tøj? " .. selvom du lugter... tilføjede han i sine tanker.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 11:47:05 GMT -5
"Hvilket image?" spørger han bare undrende.. putter armene bag nakken som hovedpude. "Skifte tøj? hvad fanden skulle det hjælpe?" snerrer han irritabelt.. Han lukker øjnene let i.. Han har vist en laserkniv..? "din idé med at jeg ku kronkage mit hoved var bedre.. så ville de ikke kunne kende mig..." han flytter igen den ene hånd, lader den kravle ned til kniven i bæltet
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 11:50:36 GMT -5
Fluke overfaldt Tenshi med et bump.. han lagde armene om katten.. sådan så han ikke kunne få fat i kniven.. eller i det mindste få den op.. "Ah ah! stop..! jeg syntes ikke du skulle gøre det! det var for sjov!! " fuck hvad har jeg gjort?!
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 11:55:33 GMT -5
Tenshi spærrer øjnene op, misser let med dem, da Fluke pludselig glomper om ham. "Slip dog din møgkøter! Det skal du sgu da ikke blande dig i?!" hvæser han besk.. Han forsøger at vride sig fri.. men det er lettere sagt end gjort.. Den hund har nærmest brydergreb jo!
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 12:06:14 GMT -5
"Jeg lader dig ikke blive skaldet! " knurrede han.. Fluke ville sku helst ikke have at Tenshi blev skaldet.. "De kan se du er en kat alligevel! så bliver du enten dræbt eller også ryger du i fængsel!! " sagde han som mod argument.. men det passede vel også? En kat var en kat.. også selvom den var skaldet, eller havde hår på hovedet.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 12:11:07 GMT -5
Tenshi ser på Fluke. "Spasser.. Jeg ville jo nok også skære øreflapperne af.." han vender øjne. "Jeg skal bare ikke pågribes af de galskabskøtere!" mumler han, mens han ser ned på Fluke.. Roligt tilføjer han: "-Og hvorfor ligger du og klynger om mig?" ... Bøssehund! tænker han konstaterende
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 12:26:16 GMT -5
"Jeg klynger ikke!" han forsatte med at klynge om Tenshi.. han sukkede tungt.. "Lad nu være... du må ikke blive skaldet!! - Du kan låne min trøje! så kan du dække dine ører! med hætten!" han prøvede at lyde klog. åårh piss!
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 12:31:20 GMT -5
"Hvad interessere det overhovedet dig? Arhg! slip for pokker!" han forsøger at vride sig fra Fluke.. .. Kæft hvor er han omklamrende?! Han får en arm fri, og forsøger at skubbe til Flukes ansigt, i håb om det vil skubbe ham væk. "Slip for f*nden!!"
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 12:44:06 GMT -5
"Du må ikke blive skaldet!!" sagde Fluke højere.. men bedene.. "Mhm..." han fik Tenshis hånd i fjæset.. Han fik den dog sådan.. rykket væk.. han trykker min næse flad! "Jeg vil ikke slippe! du må ikke blive skaldet!!"
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 12:52:03 GMT -5
Tenshi hvæser lavt. "Så stop dog!" han skubber til ham igen. "Du kan vel være fucking ligeglad?!" han vrider sig.. Han vil helst ud lige med det samme... ud fra den her bunke.. om det så betyder at han mister sit hår, så what ever! Det er jo bare en ydre overflade.. og Tenshi er ikke overfladisk.. på ingen måde!
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 12:57:23 GMT -5
Han fik skubbet Fluke af sig.. så Fluke.. lå lidt akavet væk fra ham.. han kom dog op at sidde igen.. hurtigt med sin hånd der holdt fast om Tenshis håndled.. der hvor han havde kniven.. "Jamen det er jeg ikke!" han sukkede... Men han fik en idé.. hvis han så nu kunne få fat på.. Tenshis kniv.. så kunne han ikke.. blive skaldet! jeg må have fat i kniven..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 12:59:38 GMT -5
Tenshi bliver liggende med den anden arm bag nakken, og den anden som holder om kniven. "Hvorfor ikke?" han undre sig.. hvilken interesse skulle Fluke dog have i det? "Hvorfor blander du dig overhovedet?" han vender øjne. Han er sgu underlig.. uanset hvad han siger, så er han underlig.. tænker han med et halvtungt suk.. Fluke vil nemt kunne snuppe kniven fra ham.. den er ikke tændt op, så laserbladet er ikke fremme..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 13:02:11 GMT -5
Fluke så Tenshi dybt i øjnene.. "Fordi du er... " nu prøvede han at spille Tenshis spil.. -"Du er så.. " han kom tættere på.. skulle til at kysse ham.. og haps! så fik han kniven ud af Tenshis hænder.. han flyttede sig hurtigt fra Tenshi.. og lagde kniven ind i et lille hul.. under bunken.. hvor man ikke lige ville kunne få fat i den.. "så! "
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 13:08:39 GMT -5
Det at Fluke nærmer sig på den måde, får Tenshi til undrende at hæve et øjnbryn.. Han snupper så kniven fra ham.. uden egentlig at Tenshi gør noget for at forhindre det. ".. Så hvad?" han sætter sig op.. Nu kravler han frem af mod Fluke.. han vil blive ved med at kravle, til han står ind over ham - de kan desuden ikke stå op i det her lille hulrum.. "... Så... hvad?" spørger han så igen med et muggent blik i ansigtet
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 13:11:48 GMT -5
Fluke havde jo vendt sig om igen.. efter han havde fjernet kniven.. "Åh.. øh?".. han rødmede. han havde ikke regnet med at Tenshi kravlede ind over ham.. og begyndte at udspørge ham.. Te..Tenshi.. "Så.... erh... " han sank en større klump nu.. -"....Smuk..." tilføjede han langt efter, og kiggede til siden..
|
|