|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 15:10:55 GMT -5
Tenshi mærker Flukes arme omkring sig. "Arhg! slip mig lige, fede-Fluke!" hvæser han.. Alligevel er Flukes varme meget rar.. den er så varm... og selv om Tenshi ikke just føler sig tryk.. så er det en varme.. mere varme end fra noget andet herinde..
Det er nok eneste grund til at han ikke straks skubber Fluke af helvedes til
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 15:19:27 GMT -5
Fluke sukkede tungt.. "Undskyld.. men det her er den eneste måde.. at vi kan få mere varme på.. hvis vi ikke skal dø af kulde.." han lagde sig tættere ind på ham.. så deres varme kunne blive connected. typisk.. det her.. Han havde forsat sine øjne lukkede..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 15:24:22 GMT -5
Tenshi føler sig virkelig provokeret af det her.. skal den der køter forsøge at belære Tenshi om den slags? Han af alle, ved det bedre end nogen andre! "Du ved godt, at når man er i militæret, og er på mission i de koldeste steder, så sover soldaterne to og to i én sovepose.. nøgne.. fordi det giver mest varme..." han skæver over sin skulder med et snerpet blik. "Men sådan noget, vil du ikke gøre for at holde varmen.. -så stop de lamme undskyldninger for at ligge tæt op af mig!"
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 15:27:14 GMT -5
Fluke fnøs.. Han satte sig op, med et hårdt blik på Tenshi.. han lynede ned i sin trøje.. tog den af.. derefter tog han sin t-shirt af.. og lagde den på sin trøje han tog af.. "Skal jeg forsætte..?" spurgte han koldt.. dog.. inden i, bag den kolde facade .. hamrede hans hjerte.. han var nervøs.. Fluke havde kun bukser, bokseshorts, sko og sokker på nu.. hvad mon Tenshis svar ville blive..?
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 15:39:44 GMT -5
Tenshi farer sammen da Fluke begynder at tage noget af tøjet af.. Men han fnyser dog.. nu skal Fluke få en udfordring skal han! "pff.. you go tøsedreng.." han vender øjne.. han regner ikke med at Fluke nogensinde ville klæde sig helt af foran Tenshi. Han vender så bare hovedet væk fra Fluke igen.. ganske vist med en smule rødmen i kinderne.. Hvor ironisk.. de to er som kat og hund.. født til at rivalisere..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 15:56:03 GMT -5
Nu skulle den kat bare få.. Fluke turde godt.. nej det gjorde han egentlig ikke.. men han ville ikke ses som en tøsedreng.. Fluke var modig! og han kunne hurtigt komme under dynen.. "Hvorfor begynder du ikke også at tage dit af?.. sådan så vi bedre kan holde varmen..?" Han kløede sig i nakken.. så satte han sig på knæ, og lynede sine bukser ned.. han hev ned i dem.. og fik dem på en akavet måde, taget dem af.. han lagde dem i bunken med tøjet.. nu var han kun i bokseshorts og sokker.. sokkerne ville han beholde på.. Fluke var selv rød i kinderne nu...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 16:05:32 GMT -5
Tenshi sætter sig op.. ser på ham som om han var total syg i hovedet. ".. FedeFluke.. Tror du seriøst selv på at jeg mente du skulle gøre det?" han stikker ham en dummieflad. "Det er nok noget af det sidste i mit liv jeg ville gøre!" han rynker på næsen og vender ansigtet væk.. "Thsk! tag dit tøj på igen.. Kujonkøter.." - Ja Tenshi sparer ikke på de fornærmende ord.. Hvis Fluke tager tøjet på igen, vil Tenshi selvfølgelig gå i krig med nedladende "kujon, du turde ikke" kommentare... det er nemt at gætte sig til
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 16:12:58 GMT -5
Fluke rækkede tunge af ham.. "Er du ikke ret kujon?.." spurgte han så henkastet.. han hævede et øjenbryn.. nu stod han på fire over ham..
Fluke begyndte at lyne ned i Tenshis bukser.. løsnede hans bælte.. han trak også op i Tenshis bluse.. "Af med det.." hans øjne slog gnister.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 16:16:44 GMT -5
"Hey, hvad fuck laver du?!!" hvæser han, forsøger at få fat om Flukes hænder, for at få ham til at stoppe.. Hans kinder er lettere rødmet til.. Men det er vel klart.. Hvad fuck tror han selv?! Jeg mente det jo for helvede ikke!! tænker han.. måske en smule bange?... Nej... Ikke bange.. Bange, er ikke noget Tenshi er... Han er usikker, og en smule forskræmt over hvad fanden Fluke har i sinde.. Men bange?... nej.. der skal mere til at gøre ham bange
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 16:21:09 GMT -5
"Vi skal have varmen.. så afklæd dig selv." sagde han bestemt. han begyndte at trække ned i Tenshis bukser.. nej, Fluke tænkte ikke på Sex.. Men han ville give Tenshi en lærestreg.. så kunne han lære det.. den tøsekat.. "Kom så.. af med det..."
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 16:25:42 GMT -5
Tenshi river fat i sine bukser. "HEY! så stop dog!!" han sparker ud efter Fluke for at få ham væk.. men om han rammer er svært at sige.. for Fluke sidder jo over ham. "Hvad fuck tror du du laver? du kan sgu da ikke bare hive tøjet af andre folk?!" han hvæser ordene.. nogle af dem lyder mest som et kattehvæs... men man forstår godt hvad han siger. Hvad helvede har den køter i hovedet?! tænker Tenshi bistert
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 16:34:27 GMT -5
"Tenshi, du er en kujon.. vil du hellere dø af kulde..?" han smilte skævt.. -"Tenshi, katten der hellere ville fryse ihjel, end at redde sine medkatte" han prøvede at lande på de rigtige ord.. der måske ville få ham til at ændre mening. Han smilte langt. Tenshi's spark ramte ham ikke.. "Kom så.. af med det.."
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 16:38:50 GMT -5
Tenshi ser vredt på Fluke. "Hvorfor vil du så gerne have det? Kæft mand jeg skulle aldrig have kysset dig! Nu er du bøssekøter!" han skær en grimasse. Han er vant til at høre på hånende kommentare.. Og så alligevel.. Flukes provokere ham yderligere.. Jeg kunne jo smide ham ud af bevidsthed..? tænker han.. skæver mod den lille taske i bæltet.. der er en lille flaske med kloroform.. samt en klud... det er jo fint til at få folk til at gå i gulvet med
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 16:49:20 GMT -5
"Hvem siger jeg er bøsse..?" han hæver et øjenbryn. Han stopper dog sine bevægelser.. "Hmn.. du er tør ikke.. " smilte han skævt.. -"Du vil hellere dø af kulde." konstaterede han.. "ærgeligt.. så må dine katte dø.. uden en leder.. så er de fortabte.. " han smilte skævt.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 16:54:17 GMT -5
Tenshi ser bare kynisk på ham. "Jeg er vandt til at sove på steder, næsten så koldt som det her.. Jeg dør sgu ikke.." han fnyser og sætter sig op.. ryggen til Fluke mens han lydløst fisker den lille flaske op, og den lille klud.. Han skruger plastik låget af, og hælder en lille smule af væsken ud på kluden.. så lukker han flasken igen.. tilbage i bæltet. "Det handler ikke om hvad jeg tør.. Jeg tør alt, FedeFluke.. Men det her handler om hvad jeg gider.. og det der.. gider jeg ikke.." Han lægger kluden på sit lår mens han lukker sine bukser.. vender sig så om mod Fluke, så han sidder på sine egne lår. "... Nu skal du se her.. flæskefluke.." siger han.. nærmer sig roligt ansigtet med Kluden.. han har erfaring med, at hvis dette gøres i en hurtig bevægelse, vil modstanderen pr natur slå den væk fra ansigtet.. Men hvis fluke er sløv nok, vil han jo ikke fatte hvad der sker, før den er for ansigtet af ham.. Men det er selvfølgelig langt fra sikkert at det virker.. og langt fra sikkert at den kan holdes der længe nok til at han besvimer af det..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 17:02:03 GMT -5
Fluke rynker næsen da kluden nærmer sig.. han er ikke helt sikker.. men typisk Tenshi.. så ville det sikkert være det der.. kloro..kloroform! et eller andet.. han lagde hovedet på skrå.. men flyttede så hovedet, og tog kloroformen ud af hånden på ham.. sådan prøvende i alt fald.. hvis han gjorde det langsomt.. holdt han sikkert heller ikke ordenligt fast på den.. "og så fed er jeg altså heller ikke.." han sukkede..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 17:06:04 GMT -5
Og ganske rigtigt, får Fluke fat på den. Tenshi fnyser utilfreds. "... Din hjerne er.. så fed at den ikke virker.. giv mig den der.. jeg skal lige bedøve dig!" han hapser ud efter den med en af de smalle hænder, for enden af de halvlange arme. ... Tæt på.. lige før han ik opfattede hvad det var! tænker han irritabelt..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 17:07:59 GMT -5
Fluke sukkede.. "Nej forfanden.." han lød træt.. -"Jeg er træt i forvejen.. du behøver ikke bedøve mig.." han rev kluden i stykker, små stykker og smed dem ind i det lille hul, hvor kniven også var.. "Sådan.." Fluke frøs lidt.. han sad jo også kun i bokseshorts og sokker..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 27, 2008 17:23:28 GMT -5
"Hvis du er træt.. så læg dig ned og sov.." Han lægger sig ned igen.. vender ryggen til Fluke og krummer sig sammen.. Der var dog forbandet irriterende.. Fluke ævler om at være træt.. og så bliver han ved med at forsøge at få Tenshi til at trække af tøjet? hvad pokker skulle det forestille? .. Jeg kunne jo også køre hans spil.. eller.. lade ham tro det.. og så give ham en lærestreg..? tenshi overvejer det gevaldigt..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 27, 2008 17:26:00 GMT -5
Fluke rækkede tunge af ham.. "Bleeeh!" .. han fnøs. -"Bare indrøm det.. du vil gerne se mig nøgen.." jokede han.. han smilte skævt.. han mente jo ikke det han sagde..
|
|