Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 16:29:07 GMT -5
Lassie spærrede øjnene stort op, da Kahn kyssede ham på læberne.. "Mhm!!" Han trak vejret hurtigt og nervøst.. Lassies første kys.. og det var med hans far?! .. hans hjerte bankede hurtigere.. "Mhmm..." svagt gengaldte han.. men det var fordi han prøvede at skubbe sig svagt fri..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 16:34:44 GMT -5
Kahn stopper ikke kysset.. han lader bare den ene hånd holde godt fast om Lassies hage, så han ikke vil kunne rykke sit hoved. Han forsøger at skille Lassies læber fra hinanden, ved selv at sprede sine.. for at de skal trække Lassies med sig.. Lykkedes det, vil han lade tungen joine..
Han er helt væk i den her omtågede rus..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 16:45:02 GMT -5
"Mhm.. ahn..." Lassie prøvede bare at rykke hovedet fri.. men umuligt.. det kunne han ikke.. hans far havde nemlig tag om hans hage.. "Ammn..h.." Lassie fik munden åbnet.. han åbnede det ene øje.. og lukkede det så igen.. han fik tårer i øjnene.. og ynkede.. Kahns tunge listede sig ind imellem Lassies læber.. og han kunne ikke gøre andet end at gengælde..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 16:52:44 GMT -5
Kahn gør snaven blid.. kærlig... Han slipper Lassies hoved, men holder det intense kys, inden han begynder at nusse hans hals.. Lidt efter slipper han dog snaven.. åbner de mørke øjne, som så sørgmodigt møder Lassies blik..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 16:55:52 GMT -5
"Mhm.. ahmm..." Lassies kinder var blusset op og varme.. skønt dette ikke var noget han ville genoptage igen.. han var stadig bange.. men idet mindste blev han ikke taget eller noget som helst i den dur.. Da Kahn åbner øjnene.. mødes deres blikke.. "Far..." sagde hans stemme.. rystende.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 16:58:19 GMT -5
Kahn sætter sig op ved siden af Lassie.. sådan lidt havfrueagtigt... men dog på en mere maskulin måde.. "... Hnn... ja?" mumler han med et dvask blik, direkte ud i luften frem for det ansigt, som egentlig til trods for alderstegnene, stadig ser ungt ud. Han ser ned på Lassie. "... hnnmm.." mumler han så bare dvask.. nusser den yngre lidt på brystkassen
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 17:01:58 GMT -5
"Det.. det her er ikke rigtigt.." sagde han svagt.. hele hans krop rystede. Hvorfor.. gør han det her.. det er bare fordi han er fuld! "Hvorfor ... gør du det her?.." spurgte han.. imens nogle tårer gled ned af hans kinder..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 17:15:57 GMT -5
Kahn ser fortsat ned på Lassie med et lettere bedrøvet blik. "Jeg ved det ikke.." mumler han en smule fraværende. "... Jeg har sikkert glemt det i morgen.." mumler han og gnider sit ene øje. "... Fordi jeg er ensom tror jeg.." han nusser videre over Lassies brystkasse..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 17:27:13 GMT -5
"Ah.. " han sank en klump.. han kiggede væk.. lukkede øjnene da han blev nusset på brystkassen igen. "Far... selvom du er ensom ..er det her stadig forkert..." mumlede han svagt.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 17:28:27 GMT -5
Kahn nikker lydløst. "... Jeg ved det.." siger han med et tungt suk. "... Melder du mig?" han lader sig vælte ned på siden at ligge... lukker øjnene.. Et eller andet sted er han jo godt klar over at de ting han lige gjorde, er hamrende forkerte
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 18:25:39 GMT -5
"....." Lassie var tavs.. han vidste ikke om han gjorde.. men inderst inde kunne han ikke få sig selv til det.. "Nej.." svarede han så lidt efter.. han sank en klump. fuck man... hvorfor er jeg kommet ud for det her..? Han skævede til Kahn.. og satte sig op.. så med et tungt blik mod manden.. hans tårere var blevet tørre nu.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 18:28:17 GMT -5
"Hvorfor ikke?" spørger han og ser på Lassie.. Lettere dvask. "... Jeg fortjener det jo.. at sidde bag tremmer.." han ruller ned på ryggen med blikket i loftet. ".. Ser du... du ved.... hnmøøøh.." mumler han.. han glemte hvad han ville sige, midt i sin sætning..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 18:30:15 GMT -5
Lassie så lidt på Kahn.. "Fordi... du har en familie.. alle ville blive kede af det.. hvis du kom i fængsel.." sagde han svagt. "Ved hvad?.." spurgte han undrende.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 18:35:11 GMT -5
Kahn sukker.. "Hmn.. hvad?" spørger han afdæmpet og ser på Lassie.. lettere dvask.. Han er stadig total omtumlet i sin fuldskab.. måske han var en smule alkoholiker-agtig? så snart noget gik rigtigt godt, eller gik rigtig skidt.. så drikker han sig jo fuld..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 18:37:44 GMT -5
Lassie ryster på hovedet.. "Ikke noget.." Nu huskede han på igen.. han var jo nøgen.. han skyndede sig at fiske håndklædet omkring sig.. pinligt.. ... det her er underligt... han sank en klump.
//frys
|
|
|
Post by Kahn on Dec 18, 2008 8:34:14 GMT -5
"Jo hvaad..?" mumler han.. sætter sig helt op, ser på Lassie. "... Jo.... hvad?" gentager han og stryger en lok af sit hår væk fra ansigtet... Han læner sig over til det lille natbord ved siden af sengen, hvor han snupper en pakke cigaretter.. tænder en af dem med en lighter der lå ved siden af, inden han ranker sig op at sidde igen
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 18, 2008 8:36:28 GMT -5
Lassie rystede på hovedet, stum. "Nej nej.. du var bare ved at sige noget lige før.." han sank en klump. han kiggede ned i lagenet.. havde et godt tag om håndklædet, der var om ham. "Ehm.. må jeg.. gerne gå i bad nu..? eller skal jeg.. blive...?"
|
|
|
Post by Kahn on Dec 18, 2008 8:41:25 GMT -5
"Sige hvad?" spørger han en smule omtørnet.. ".. Ja... må du gerne.." han indhallere af cigaretten.. lader røgen tungt glide ud mellem hans læber. ".. Hnm.. så vil jeg gå ned og snuppe en sake.." han rejser sig op.. Når han først er fuld, vil han altid have mere..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 18, 2008 8:44:17 GMT -5
Lassie nikkede og begyndte så småt at smutte ud på gulvet med sine bare fødder.. hans pandehår dækkede hans øjne.. og han sukkede svagt. Da hans far nævnede det sidste.. sprang Lassie nærmest op. "Hvad?! nej! du skal ikke have mere!" protesterede han.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 18, 2008 8:47:49 GMT -5
"Jo.." Kahn rejser sig dvask op. "... Bare en smule mere.. min anden flaske gik i stykker.." beklagende peger han hen på den smadrede flaske.. på det fine trægulv.. Ingen tvivl om at Kahn vil få det sygeste hysteriflip når han engang bliver ædru.. Det fine trægulv.. Hans fine fine trægulv... som han selv har lagt engang i sin tid..
|
|