Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:54:47 GMT -5
Lassie missede let med øjnene.. "Huh..? har du drukket?!" råbte han nu højt. han blev vred nu.. men også lettere flov over at han halvt om halvt havde tabt sit håndklæde..
Lassie gik baglæns.. "Hvad laver du ..?!" han gik akavet.. der han prøvede at redde håndklædet fra at falde.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:58:42 GMT -5
"... hmn... lidt.." mumler han bare.. til det med om han har drukket.. Kahn fortsætter med at gå frem mod Lassie, indtil den yngre vil mærke sengens kant mod sine knæhaser... så vil Kahn stoppe, og løfte Lassie op, så han kan få ham skubber langt nok ind på sengen til at han vil kunne kravle ind over ham uden problemer
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 15:00:20 GMT -5
"Lidt?! MEGET!" sagde han højt igen.. han bankede knæhaserne mod sengens kant.. og han fiskede håndklædet op omkring sig.. "Jeg har jo sagt at jeg hader når du drikker!" sagde han irritabelt. Lassie sank en klump..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 15:01:53 GMT -5
"... Hnnm.." mumler han bare.. tag tager fat om Lassies overarme, løfter ham let op.. utroligt så stærk Kahn egentlig er.. Så skubber han til ham.. ind over sengen. Hans blik er helt fjernt da han kravler ind over ham...
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 15:07:09 GMT -5
Lassie mærker sit fodfæste forsvinde.. og han bliver løftet op.. "eh?!" han misser let med øjnene da han bliver skubbet ind over sengen.. "uff.." han lukkede øjnene hårdt i.. men åbnede dem forsigtigt igen.. han så forskrækket på sin far da han kravlede ind over ham.. "Far hvad laver du?!" han prøvede at kravle væk..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 15:10:44 GMT -5
"... ved jeg ikke.." mumler han.. da Lassie forsøger at kravle væk, lader han en hånd tage fat om sønnens skulder. "... Bliv.." han lader sine arme slippe, så han ligger ned over Lassie.. ".... hnnm... Hvis du går... bliver jeg ensom igen.." mumler han lavt, drejer ansigtet så læberne hviler mod Lassies hals... Eftersom Bella arbejder så meget, så er Kahn stort set altid alene.. Lassie føjder jo rundt med sine venner, og Ladie gør det samme.. så han er noget så forfærdeligt ensom.. og på grund af sin kones fravær.. er han jo endnu mere ensom.. på dén måde altså..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 15:14:07 GMT -5
"Uhn.." Han missede hurtigt med øjnene.. han var skræmt.. og nøgen.. og hans far lå oven på ham.. Lassie prøvede forsat at rykke sig lidt.. "Jamen jeg... jeg kan da ikke hjælpe på din ensomhed.. vi kan gå ned og spise.. så er du ikke ensom på den måde.." han smilte skævt.. men alligevel var han bange.. smilet forsvandt.. "far flyt dig nu..."
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 15:18:10 GMT -5
Kahn lægger sine albuer til hvile mod dynen ved siden af Lassies ansigt.. en albue på hver side.. Hans hænder nusser ham blidt i håret inden Kahn hæver sit ansigt, så Lassie vil kunne se hans ansigt.. og det ansigt der vil møde Lassie, er et han aldrig har fået at se før.. Et sørgmodigt og ensomt ansigt.. som var Kahn en forladt hundehvalp. "... Du ved ikke hvordan det er.." mumler han.. "... At leve alene i mørket... mens man ser ens liv passere forbi en.. mens man ser folk omkring sig, som bare lever som de skal... Lever godt.." han sukker stille... Han er egentlig ikke selv helt klar over hvad han siger..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 15:20:48 GMT -5
"...." Lassie var stille nu.. han sank en klump, imens han så ind i sin faders øjne.. "Far..." hvorfor siger han de her ting til mig...? Lassie rystede og bed sig let i underlæben.. "Det.. det er jeg ked af..." hans stemme dirrede..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 15:25:13 GMT -5
Kahn flytter en lok hår fra Lassies ansigt. "... Vil du ikke nok blive..?" mumler han stille... Han lader ansigtet dumpe ned ved siden af Lassies hoved igen.. Tydeligt at Kahn vist fik drukket lige rigeligt.. Han er jo også svagdrikker, så det gør det bare endnu værrer. "... Jeg kan ikke så godt lide at være alene.."
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 15:28:01 GMT -5
Lassie nikkede lidt.. "O..okay..." han rystede forsat... .. Far... hvorfor .. skal han ligge sådan op af mig.. jeg hader når han drikker.. "Jeg bliver.." sagde han svagt.. -"Men.. så lad mig få noget tøj på først..."
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 15:31:30 GMT -5
"Neijh.." mumler han.. Han vil ikke have Lassie til at tage tøj på.. Han hæver sin krop lidt.. men stadig ligger hans ansigt ned ad mod madressen.. Den ene hånd støtter han med.. den anden begynder at nusse Lassie langs den ene side..
Ligenu tænker han ikke på de enorme konsekvenser det her kan give..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 15:36:10 GMT -5
"Mhm..." han lukkede øjnene og hævede hovedet ned mod puden.. det kildede da hans far nussede ham der.. "S..stop..." bad han... han sank en klump, og ynkede lidt.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 15:44:58 GMT -5
"Uhhhnfmm.." brummer han bare.. Stopper ikke.. Han lader bare hånden nusse videre i de bløde bevægelser..
Egentlig er der ikke som sådan noget seksuelt undertonet i det.. hvis ikke lige det var fordi de var far og søn, og at han lå ind over ham... Han drejer hovedet, kysser blidt Lassies tynde hud på siden af halsen, lige under øret
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 15:54:43 GMT -5
Lassie stivnede.. da Kahn kyssede ham på halsen.. "Ahn..." han lukkede øjnene i.. "Stop far.." ynkede han.. han prøvede at skubbe den ældre væk.. "Jeg.. jeg vil ikke..."
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 15:56:35 GMT -5
"Du vil forlade mig... ikke?" mumler han bare omtumlet... han kysser blidt igen, lader sig ikke bare sådan skubbe væk uden problemer.. næh nej.. Han kysser blidt igen... hånden nusser videre...
Egentlig, så virker det ikke specielt meget som 'nu-tvinger-jeg-dig-til-en-masse-du-ikke-vil', men mere som om han vil "forkæle" Lassie... Så derfor fortsætter den blide nussen, og de endnu blidere kys, som lægges på den varme hud på halsen
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 15:59:48 GMT -5
"Nej.. jeg.. vil bare have tøj på.." han lukkede øjnene i.. Uhmmn.. det her er ubehageligt.. Han åbner opgivende øjnene.. med munden en smule åbent.. "Ah... mhmm.." han strak halsen en smule da Kahn blev ved med at kysse den.. selvom det var hans far der gjorde det.. følte han sig afslappet pga. af den der nussen..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 16:05:03 GMT -5
Kahn nusser bare videre.. Skønt han er gift med Bella.. Har det aldrig stoppet ham i one night stands, hvis han mødte en sød fyr i byen, som var interesseret.. For.. Kahn ER jo til fyre... og det ville være mange år uden at få noget "ordenligt" syntes han.. Men han har slet ikke fået noget overhovedet, de sidste 3 måneder.. så han syntes selv at være lidt trængende.. Måske det er derfor det her går ud over Lassie?
Hans kyssen bliver til en let nappen istedet... hånden smutter blidt op på maven og nusser videre
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 16:13:58 GMT -5
"Ah..." en lille lyd undslap hans læber.. han havde øjnene hårdt lukket i.. han var en smule bange.. men i det mindste.. gjorde hans far ikke noget voldeligt.. "Det her er forkert.." sagde han med rystende stemme.. "Mhm... nn..."
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 16:24:30 GMT -5
Kahn mumler et eller andet utydeligt mod Lassies hals.. men napper let videre... hans hånd nusser blidt.. Det virker så kærligt fra Kahns side.. Han hæver hovedet stille op, og planter et blidt kys på den yngres læber. ".... hnm.." en lav, lettere nydene lyd fra hans svælg ud mellem de smalle læber.. som egentlig bare ender ud i at lyde som en brummen
|
|