Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 14:05:05 GMT -5
(awwh xD sødt<3)
"Hmn..? hvorfor ikke..?" Lød det undrende fra ham.. Han sank en lille klump.. er det fordi.. så gør han noget igen..? Lassie skulle til at fjerne sin arm.. men da Kahn så lagde sin om Lassie.. kunne han ikke rigtig flytte sig.. så han blev bare liggende.. "Mhmm.."
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 14:19:36 GMT -5
"Fordi jeg drømmer.." mumler han bare sløvt. Han nusser Lassie på ryggen.. lidt i nakken.. ".. Jeg.. drømmer.. ikke.. børneting.." får han mumler inden han forsøger lidt at vågne op.. men det lykkedes ikke rigtig.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 14:22:13 GMT -5
Lassie krummede tærerne sammen da Kahn nævnte noget om at han ikke drømte børnevenlige ting.. Han sank en klump og lukkede så øjnene i. "Åh.. på den måde.." Perverse svin.. tænkte han surt.
Men af en eller anden grund.. rykker Lassie sig tættere på Kahn.. da han bliver nusset i nakken.. og ned ad ryggen.. hans hjerte hamrede hurtigt.
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 14:26:04 GMT -5
Kahn glider lidt længere ind i drømmene.. hans hænder nusser fortsat på Lassies ryg.. men det går fra at være faderligt, til at være langt mere kærligt og blidt.. Kahns underbevidsthed er aktiv i nogle helt specielle hjørner ligenu.. og han befinder sig slet ikke i rummet her længere.. Skønt han sover, er det ikke tungt nok til at han bare ligger stille
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 14:28:32 GMT -5
Lassie bemærker at den faderlige nussen forsvinder.. og det bliver langt mere.. kærligt? Intimt.. Lassie vidste ikke helt hvordan han skulle formulere det.. Det gjorde ham bange.. Han vidste ikke om han kunne holde til det.. At Kahn sådan.. gjorde ting på ham.. men på den anden side.. ville hans krop ikke væk derfra.. Så han blev liggende.. og tog imod.. Han lå meget stille. Jeg er dum...
"Mhmm.." Han lukkede øjnene.. og mærkede Kahn's vejrtrækninger på sig.. -"Sover du..?" spurgte han så lige så stille.
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 14:30:53 GMT -5
Kahn svarer ikke først. ".. Jaah.." kommer det så søvndrukkent fra ham bagefter.. Hans hoved bøjer nedad, og et kærligt kys bliver plantet lige over panden på Lassie.. Kahn ved ikke helt hvad det er han laver.. i hans drøm er det nemlig ikke Lassie han ligger med i armene.. Men Aiden..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 14:33:27 GMT -5
Lassie sank en klump. "Ja.. okay så-" Han stoppede sin sætning da Kahn kyssede ham kærligt på panden.. Det fik hans hjerte til at slå et slag over.. og så galoperede det ellers afsted.. Uhm... Far..
Lassie sneg sine arme tæt om Kahn.. tættere end de var før.. hvor han så rykkede sig ind til ham.. under dynen.. Så deres brystkasser stødte imod hinanden.
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 14:36:14 GMT -5
Kahns hånd glider ned af Lassies ryg.. ned over lenden hvor den så begynder at arbejde sig, langsomt og sløvt, ind under kanten på Lassies boxershorts.. Han mumler noget lavt og utydeligt; "Mmmai~mmmdemmm.."
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 14:39:49 GMT -5
Lassie lukkede øjnene chokerende sammen da han mærkede hvor hans fars hånd var på vej hen.. "Far.." Han sank en hård klump. Mmaimmdem? hvad fanden er det? tænkte han surt og undrende.. Hans hjerte hamrede hurtigere.. "Far.." Lassie sneg sin arm om og holdte fat i Kahns hånd.. Han vidste ikke om han skulle lade ham gøre det.. eller skubbe ham væk.. Hans hoved ville have ham skubbet væk.. men hans krop ville have mere..
Jeg må være sindsyg!! vi siger bare at jeg har drukket.. Lassie lukkede øjnene hårdt i, hvorefter han så slap Kahns hånd, og lagde armen om ham.. hvor han så plantede et hårdt kys på den andens læber..
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 14:51:15 GMT -5
Kahns hånd bliver stoppet.. men den fortsætter med let at nusse..
Da han bliver kysset, er hans krop sikker på at hans drøm er virkelig.. Derfor gengælder han.. men meget meget sløvt, og en smule haltende - han sover jo trods alt. Hans hånd kryber besværet længere ned.. under stoffet, hvor den let massere den ene balle lide så stille og kærligt.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 14:54:09 GMT -5
Lassie slap kysset lidt efter.. da han mærkede at der blev kysset tilbage.. Han sover stadig... han kunne slå sig selv nu.. hvorfor kyssede han Kahn?! Lassie var en forvirret teenage dreng.. Der ikke kunne finde hoved og hale i sig selv..
Da hånden kom ind under hans bokseshorts.. stivnede han svagt.. og halen slog børster.. "Mhm.." da hånden begyndte at massere den ene balle - blidt og kærligt.. klemte lassie hårdere om Kahn.. "Uhnmm..."
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 15:20:40 GMT -5
Kahn bliver liggende på denne måde.. nussende.. masserende. " Hmm.. min.." mumler han døsigt, ruller sig en smule ind over Lassie.. I sin drøm, er han i fuld gang med at dominere Aiden.. som er halvbundet fast til et sengegærre..
Sor some reason..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 15:24:19 GMT -5
"Uhn..." Han bed sig i underlæben. Det kildede så underligt. "Far..." mumlede han så.. en smule skræmt.. men også bare undrende. hvad drømmer han..?
Det var vidst meget godt at Lassie ikke vidste hvad Kahn drømte.. for.. så ville han et eller andet sted blive sur. Da Kahn så rullede en smule over ham.. Prøvede Lassie lige så stille at vække ham igen.. "Faaar.."
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 15:30:54 GMT -5
Kahn nusser fortsat.. men da Lassie forsøger at vække ham, får han åbnet øjnene en smule. "Hmmm?" mumler han ".. Ah.." lyder det så bare brummende inden han triller ned fra Lassie igen, lægger sig med ryggen til ham , og en brummende lyd.. - skønt hans underliv dog føler sig rimelig levende.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 15:32:55 GMT -5
Vågnede han..? Lassie så ind i den andens øjne, da han åbnede dem.. og så rullede han ned på siden igen? med ryggen til Lassie. Han vendte sig op på siden igen.. og stirrede ind i den andens ryg.. Forbandede gamle mand.. Ja.. der var også kommet en smule liv i Lassie's underliv.. DÆK! kommenderede hans tanker.
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 15:59:14 GMT -5
Kahn ligger bare stille.. han gaber lidt.. "hmmmm.." mumler han utydeligt.. Langsomt glider han tilbage i sin drøm.. den der dejlige drøm om hans nye assistent..
//frys
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 16:01:36 GMT -5
Lassie hørte sin far brumme.. Uhm.. hvorfor .. han lukkede øjnene hårdt i igen.. Dæk nu.. forfanden..
Han vendte ryggen til Kahn og klemte benene sammen.. forbandede han hund.. Lassie skar tænder over det og klemte benene endnu mere sammen. .. tsh... Idiotiske.. jeg må.. få styr på mig selv.. hvad er det overhovedet at jeg laver..? tænkte han håbløst, og kom nu op at sidde, Kahn var jo trillet væk fra ham. .. mhm.. Baka.. tænkte han opgivende, og kom op at stå, hvorefter han så gik ret akavet ind mod sit værelse, uden et ord. .. jeg.. ved slet ikke hvad jeg laver længere..
//slut
|
|