|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 6:21:26 GMT -5
Nathaniel så efter Palmers med et såret udtryk. Han kunne ikke gøre for at han ikke kunne acceptere sine følelser, kunne han vel? Desuden var det hunden der havde smidt ham ud. Hvis han bare var blevet i den måned, som han havde tilbragt med sine søstre, havde han nok været klar til at acceptere deres forhold nu. Eller så meget som et forhold Palmers nu ville have det blev. Han sukkede dybt og hvilede hovedet i hånden, mens han åndsfraværende spise den mad, han ikke længere kunne smage. Da han var færdig, ryddede han væk og satte resterne i køleskabet. Palmers skulle nok blive sulten på et eller andet tidspunkt. Han så hen mod kontoret og bed sig i læben. Burde han sige undskyld? Hunden havde jo tydligvis forventet at der ville ske noget nu hvor han var tilbage. Der var trods alt gået en måned... Hunden måtte have en ordentlig appetit der skulle mættes... Han var faktisk lidt overrasket. Han havde forventet at hunden ville have overfaldet ham så snart han var kommet ind af døren. Dog var han glad for det ikke var sket. Sex i alt det blod. Bare tanken fik ham til at gyse. Tanken om blodet fik hans tanker vendt mod katten Palmers havde dræbt. Hvordan kunne han gå i seng med Palmers når han vidste hvor let Palmers havde dræbt en kat? En af hans artsfæller... Måske var han virkelig en forræder. Han kneb øjnene sammen. Dog kunne han ikke lade vær med at tænke på hvordan det ville blive bedre for ham selv, hvis han gjorde det frivilligt, hvis han gjorde det snart og hurtigt... Han gik hen til kontordøren og betragtede den lidt. Måske var Palmers blevet for vred? Han ville sikkert være voldlig lige meget hvad... Han så væk. Måske hvis han selv startede noget? Det kunne måske overrumple hunden? Gøre ham glad. Han rynkede brynene. Men han havde knap sat noget i gang, selv ikke da han havde mistet hukommelsen. Han hævede hånden og bankede på. Det var bedre bare at få det overstået. "Palmers?"
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 7:01:44 GMT -5
Ashley lændte hovedet tilbage imod døren da den anden bankede på. Han var ikke i humør til undskyldninger, følelser eller diskutioner. Det var forvirrende nok i hans hovede uden den anden skulle blande sine tanker ind i det. Han sukkede og tog et sug mere af sin cigaret. ".... Yeah?" svarede han efter et lille stykke tid. Han kunne ikke lade vær... Det var trods alt Nathaniel på den anden side af døren. Ashley følte sig negativ... Han havde i den seneste tid haft flere humør svingninger... Det var ikke sundt for ham ikke at spise, men ryge og drikke... Ensomheden var ikke god for ham. Og alligevel kunne han ikke accepterer det. Hans følelser for Nathaniel var stadig uacceptable.
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 7:12:53 GMT -5
Nathaniel hvilede hovedet mod døren. Han havde håbet Palmers bare ville lukke ham ind. Det ville være nemmere hvis han ikke behøvede at tale med hunden. Han bed sig i læben og rettede sig op. "Vil du ikke lukke mig ind?" spurgte han og lagde en hånd mod døren. Han vidste ikke hvad han ville svare, hvis hunden spurgte hvad ham ville. Hvad havde han overhovedet i tankerne?
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 11:31:11 GMT -5
Han sad lidt i tavshed. Han tog en sug af cigaretten og blæste røgen ud. ".. Jeg ryger," Sagde han som svar og lukkede øjnene. Han orkede virkelig ikke nogen form for diskution, forklaringer, undskyldninger eller kommunikation... Han var bare irritabel og trængte til sine cigaretter... Han havde hentet Nathaniel hjem men han vidste ike hvordan han skulle håndtere ham længere... hvordan skulle han opfører sig over for ham?
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 11:49:10 GMT -5
"Palmers..." Nathaniel sukkede og hvilede hovedet mod døren, så det gav et lav brag. Han lukkede øjnene. "Har du bare tænkt dig at blive der inde resten af dagen?" Han stemme var opgivende og en smule bedende. Kunne hunden ikke bare komme ud, så det kunne blive overstået? Det ville gøre det meget nemmere og hunden ville sikkert blive gladere. Han bed sig i læben. "Jeg går i bad... Jeg låser ikke døren..." Det var så meget en invitation som han kunne få sig selv til at give. Hvis Palmers ikke fattede den, så var det også hans egen skyld. Han gik ud til badeværelset og smed tøjet.
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 14:10:46 GMT -5
Ashley skubbede sig let ud fra døren og stirrede tilbage på den. Havde den anden lige inviteret ham ud i bad med ham? Hvor kom det dog fra? Han var forvirret over den andens opførsel, men han ville ikke lade den anden sige det to gange. Han rejste sig, skodede cigareten i et askbærger på bordet. Ved siden af det stod en flaske mundskyld. Ashley vidste godt selv hvor meget det stank. Han skyllede munden og spyttede ud i skraldespanden. Så låste han døren op og gik ud på badeværelsettil den allerede nøgne kat. Han havde virkeligt ikke låst døren... "Hey," Sagde han og lændte sig imod dørkammen med et lettere smørret smil. "... Du ser meget godt ud.. selv når du er så tynd."
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 14:40:49 GMT -5
Nathaniel var ved at fylde badekaret og havde derfor ryggen til Palmers, hvilket han var glad for, for Palmers kommentar fik hans kinder til at bluse voldsomt igen. Han slukkede for vandet og vendte sig mod Palmers. "Du er også selv ret tynd," kommenterede han, selvom han vidste at Palmers stadig var næsten to gange større end ham. Det sagde nok mere om ham selv end det sagde om Palmers. Han gik hen til Palmers og stillede sig op på tæer, så han kunne kysse Palmers, men han nåede det ikke før han rynkede på næsen, da han fik færten af Palmers cigeratter. "Du stinker," mumlede han og åbnede Palmers bukser. "Det er vidst godt at du skal have et bad."
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 15:16:23 GMT -5
Ashley havde lige forberedt sig på at skulle kysse med Nathaniel, da den anden besluttede sig for at lade vær pga cigaret lugten. Han rynkede panden og så lidt irriteret på Nathaniel. "Så kunne du jo bare have bestemt dig for det her nået før - så havde jeg ikke behøvet at ryge," Sagde han og smilte så svagt. Nathaniel ville være en glimrende erstatning for cigaretterne. Han lod Nathaniel tage sig af hans bukser med et svagt smil. "Så slemt er det ikke med mig... Men du skal nok fedes lidt op igen... Du er stadig køn, men jeg foretrækker at du ikke ligner en på sultegrænsen. Ser dine søstre også sådan ud?"
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 15:28:21 GMT -5
Nathaniel så på ham og hev hans bukser ned. "Hvorfor ryger du overhovedet?" spurgte han og rørte ved Palmers brystkasse. "Er det min skyld du ryger? Du røg jo ikke før..." Han fik Palmers bukser ned. "Jeg er på sultegrænsen, det er stort set alle katte... Og mine søstre er tyndere," svarede han og sendte Palmers et irettesættende blik. "Og med mindre du vil have jeg stopper, så taler du ikke mere om mine søstre lige nu." Han trak Palmers boxershorts ned.
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 15:40:44 GMT -5
Ashley trak på skuldrene. "Jeg trængte til at stresse af," Sagde han og kørte en hånd igennem håret. Han smilte lidt til den anden. "Okay, okay vi taler om det senere. Jeg skulle jo nødig forhindre dig i dit foretagende." Han lod sine fingre glide igennem den andens efterhånden normal længde hår. "... dit hår er virkelig pænere sådan her."
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 15:52:32 GMT -5
Nathaniel så op på Palmers og hævede et bryn. "Du må virkelig have savnet mig..." mumlede han og fik den andens boxershorts ned. Han pressede sig lidt mod Palmers og plantede et blidt kys på hans skulder, før han tog hans hånd og trak ham hen til badekaret. "Hop i," sagde han og så afventende på den anden. "Eller jeg skubber dig," tilføjede han med et lille smil. Han kunne ikke finde på det, ikke efter hvad der skete med hans hoved efter faldet i badekaret.
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 16:35:15 GMT -5
Ashley smilte bare af den andens kommentarer. "Pas på jeg ikke mister hokummelsen. Jeg tvivler på at du kan tage mig med på hospitalet," Sagde han med en lille hovedrysten. Han sted dog ned i karrets varme vand. Det varrart med et kar bad - tidligere havde han bare taget et styrt bad for at få blodet af... Han så afventende op på Nathaniel. "Kan du være her?" Spurgte han med et lille grin. Ashleys lemmer var trods alt lange og muskuløse...
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 16:43:14 GMT -5
Nathaniel betragtede ham og fik sat sig på Palmers skød. "Jeg er ikke så stor," kommenterede han og smilede lidt. Han tog shampooen og proppede det i Palmers hår. "Nu skal vi altså have fjernet den lugt..." Han fik det til at skumme godt og gjorde hvad han kunne for at holde det ude af Palmers øjne. Han brugte det også som sæbe til kroppen, det var nemmere end at finde sæben frem også. Hans hænder gled effektivt hen over Palmers krop, men endte med at blive lidt mere kærtegnende, jo renere Palmers blev. Da han var til freds tog han bruseren og tændte for vandet, så han kunne skylle Palmers.
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 16:52:12 GMT -5
Ashley smilte. Den anden sad nu ganske glimrende lige der på hans skød. Det var næsten helt erotisk... At sidde sådan med ham oven på sine hofter helt nøgen.... Han lod den anden vaske sit hår og hans krop. Den andens kærtegnende bevægelser var behagelige og erotiske. Da Ashley var blevet skyldet af tog han fat i sæben og smørrede det ud over den andens bryst. Han lod fingerspidserne cirklere om den andens brystvorte og ned ad... Han begyndte grundigt at vaske den andens private dele.......
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 17:02:54 GMT -5
Nathaniels kinder blusede op igen, men han stoppede ikke Palmers. Hans krop reagerede prompte på Palmers berøringer, hvilket ikke gjorde hans rødmen mindre. Han så ned på Palmers hænder mod hans private dele, der var blevet hårde. Han havde faktisk savnet det... "Morer du dig?" spurgte han og pressede sig mod ham. Han så op på Palmers og kyssede hans hals. Han var glad for Palmers havde taget lidt over igen, han vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre af sig selv.
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 17:06:12 GMT -5
"Stor artet," Sagde han med et smil og tog fat om den andens hage og hev ham ind i et kort kys. "Men det ser du jo også ud til at gøre," Sagde han og hentydede til den andens allerede hårde lem. Han hyggede sig gevaldigt med at kærtegne den anden og se Nathaniels kinder blive røde. Han mødte Nathaniels øjne med et blødt blik. Han havde savnet dette.. og Den andens initiativ behagede ha,m.
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 17:17:49 GMT -5
Nathaniel bed sig i læben, men et svagt støn undslap ham stadig. Hans hånd gled ned mellem Palmers ben og rørte tøvende ved hans lem. Han kunne ikke lade vær med at smile lidt over Palmers bløde blik. Det var den Palmers han kendte fra da han ikke kunne huske noget. Han pressede sine læber hårdt mod Palmers. Han kunne ikke lade vær. Alt hvad han havde følt mens han ikke kunne huske, vældede op igen og overskyggede hans tvivl. I hvert fald for noget tid.
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 17:36:53 GMT -5
Ashley smilte og stønnede også let da den anden begybdteat kætegne ham. Han var trods alt állerede lettere opstemt efter den andens søde opførsel og erotiske initiativer. Han gengældte ivrigt kysset. Det varsådan her det var meningen at det skulle være. Ukompliceret og behageligt. "Du må da have savnet mig lidt," Sagde han med hentyden til den andens opførsel. "Det er fint... jeg har også savnet dig." Hans fingere intensiverede deres leg med den anden og han smilte.
|
|
|
Post by Nathaniel on Aug 7, 2012 17:49:12 GMT -5
Nathaniel bed han læbe let og krummede fingrene om Palmers lem. Han begyndte langsomt pumpe bevægelserne og kyssede hans øre. "Jeg har jo sagt at jeg savnede dig," mumlede han og gned sig lidt op af ham. "Og jeg gad ikke at have du var sur på mig. Det var ikke lige det jeg havde tænkt mig, da jeg bad dig om at gå et andet sted hen og ryge..."
|
|
|
Post by Palmers on Aug 7, 2012 18:10:03 GMT -5
"Undskyld," mumlede Ashley og kyssede den andens hals. "Jeg bliver irritabel når det gælder cigaretterne på det seneste... " indrømmede han. Hans fri hånd gled over den andens ryg og begyndte at kærtegnede Nathaniels bagindgang. Han hyggede sig mægtigt. Han stønnede svagt men dybt ved den andens hårde arbejde. Nathaniel havde lært en ting eller to under sin hukommelsestabs-periode. Og Ashley havde ikk fået noget i lang tid og derfor føltes det bare det bedre..
|
|