|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 13:31:46 GMT -5
Fluke så undrende Tenshi, var det en dårlig joke? eller fattede han den bare ikke? han stod lettere spørgende.. "Hva? " han så forvirret ud.. foran?.. Han kløede sig i baghovedet. "Lad dog være! som jeg siger er jeg meeeget bedre end dig! " svarede han igen.. han ville fandme ikke provokeres tilbage.. tsk tsk.. sådan en idiot!
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 13:36:04 GMT -5
"Ja.. foran.. brug hjernen din klump.. Hvem står foran dig.. øjh! er du så dum at du skal have sådanne ting forklaret?" han vender øjne. Han står lidt.. temmelig pissed off. ".. Vis det.." han går frem af mod ham.. hvis Fluke ikke bakker, vil Tenshi først stoppe, når han står klods op af ham.. Og så vil Fluke nok kunne lugte den ubehagelige dunst fra katten, som tydeligvis hader vand!
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 13:39:25 GMT -5
Fluke så på ham i nogle sekunder.. det så ud som om at hans hjerne var ved at brænde sammen.. men så gav noget vidst pote. "Nåårh.. eh?! HOLD OP! ingen ville da jagte dig! " han rækkede tunge af ham. Fluke missede hurtigt og undrende med øjnene, da Tenshi trådte tættere på. "Eh? " han trådte et skridt tilbage.. han er høj.. tænkte han en smule skræmt.. og skævede sig selv over skulderen.. derefter så han op på Tenshi igen.. "Vi-vise det?? " spurgte han og var nærmest ved at kvæles i orderne..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 13:43:32 GMT -5
".. Årh.. jeg er nu meget populær.." siger han med sådan en flirtende undertone.. Han lader en hånd løfte sig.. glide blidt hen over Flukes brystkasse, mens de gule øjne nederdrægtigt hviler på Fluke. ... Føj.. hvorfor gør jeg det her..? tænker han en smule hadsk til sig selv. "Ja.. bevis det.." han flytter sin hånd igen.. lader den glide ned i lommen.. klar til at trække sin lazerkniv, om nødvendigt..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 13:47:11 GMT -5
Fluke lukkede øjnene hårdt sammen.. og kiggede ned i jorden.. han rødmede i hele ansigtet.. han bed sig kort i underlæben da han blev nusset på brystkassen.. det fik hans hjerte til at banke lidt hurtigere.. gnn.. hvorfor gør han det..? han åbnede så øjnene lidt og så på Tenshi.. han mærkede nu en mur mod sin krop.. "geh.. " han kiggede op på ham, lidt nervøs, men prøvede at genvinde modet. "Ahahah.. du laver da sjov.. gør du ikke? "
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 13:51:30 GMT -5
"... Ser jeg ud som om jeg griner?" spørger han bare med et hævet øjnbryn.. træder et skridt frem af. ... Hvis han kysser mig.. fuck.. FUCK! det har jeg ikke lyst til.. arhg! fuck dig Tenshi Koneko! stop med at rode dig ud i sådan noget shit her! tænker han hvæsende for sig selv.. Men.. på den anden side.. Fluke tør sgu ikke sådan noget, så hvad er der dog at frygte? Hah! Fluke vil sgu stikke halen mellem køterbenene, og stikke af.
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 14:03:20 GMT -5
Fluke var stille.. hans ben rystede en lille smule og hans hænder dirrede. hvorfor er jeg så nervøs..?? Han så flygtigt ind i hans øjne.. prøvede at trække sig mere tilbage.. mhm... nu bliver mit tøj beskidt!! Fluke lukkede øjnene og prøvede at tage chancen.. han hævede hovedet lidt mere og forsøgte at ramme drengens læber.. men så stoppede han.. få centimeter fra Tenshi's læber.. og han holdt den samme scene i nogle sekunder.. men han kom bare ikke videre.. så skubbede han Tenshi væk fra sig og begyndte at løbe istedet for.. han var blevet flov.. "Iiih!~ "
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 14:10:43 GMT -5
Tenshis hjerte går i panik da Fluke så ud til at ville kysse ham?! Men han ånder lettet op for sig selv da Fluke istedet skubber ham tilbage.. han er lige ved at falde, og miste balancen.. men han genvinder den dog. Han ser efter Fluke.. smiler overlegent. "Åh ja, du er sandelig dygtig, mr. Kujonkøter!" han klasker hånden for munden.. 'køter' er oftest kun noget kattene siger.. men.. nogle hunde siger vel også sådan til hinanden? Han håber bare at Fluke ikke bider mærke i det..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 14:13:54 GMT -5
Flukes pandehår dækkede hans øjne og han så ned i jorden.. hans ansigt havde forsat en let klædelig farve.. hans hjerte gik i stå da han fik skældsordet efter sig. Kujon? kujon?! han var da ingen kujon!! han blev bare.. flov? det fandme for meget det her! "Hold kæft! jeg er IKKE en Kujon!! " råbte han, og skævede nu om til Tenshi.. men så.. løb han ind i en lygtepæl og slog sig ret hårdt.. da han løb virkelig hurtigt.. han faldt om.. og lå på den kølige jord.. hans tøj var blevet en smule snavset..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 14:17:34 GMT -5
en fuld hund sidder på en en flad papkasse ved siden af lygtepælen.. han ser Fluke som løber ind i den, og falder sammen i en hysterisk latter. Tenshi skæver undrende på manden, men går så hen til Fluke.. står med overkroppen bøjet let ind over ham. ".. Du er ikke så kvik, hva?" spørger han bare og skubber lidt til ham med foden. Han hæver det ene øjnbryn. .. Tsk.. køtere.. han vender øjne..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 14:20:07 GMT -5
Fluke lå på jorden.. og en lille blodstribe fra hans næsebor løb ned til hans læbe.. "Mhm... " han kunne ikke åbne øjnene lige nu.. han følte at hans hjerne var blevet rundtosset og faldet ud af hans øre.. åårhw... Han så dobbelt da han åbnede øjnene og kiggede op på den høje Tenshi, der stod og puffede til ham med foden.. så begyndte han at hoste lidt.. "Gwaahd... ADR! " han fik sit eget blod i munden og han satte sig op, med endnu et hoste anfald.. ulækkert.. efter hosteanfaldet faldt han til jorden igen..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 14:22:10 GMT -5
".. kæft du dum.." han vender øjne.. fisker op af den anden lomme, en flaske wisky frem Han sætter sig på hug. "Åben kæften, doggy.." han tager fat i hans kæbe, trækker læberne lidt fra hinanden.. bider korkproppen af flasken, og holder den mellem tænderne, inden han hælder en lille smule af væsken i kæften på Fluke... ikke nok til at han vil drukne af det, men hvis svælget står åben, vil det løbe direkte ned, og nok kvikke ham en hel del op.. Det er en meget bitter en.. lidt for gammel også..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 14:26:33 GMT -5
Flukes hoved dunkede, som hvis en stod og hamrede på hans hovede med en hammer.. eller noget andet hårdt.. hans mund blev åbnet.. han ænsede det nu ikke så meget.. "Mhm.. " han smagte den bitre smag nede i hans mund.. det var som om at Flukes mave vendte sig i ham.. han slog øjnene stort op, og satte sig op.. "AAAAD! " han tørrede sig om munden, og prøvede at tørre blodet væk fra sin næse også.. det var dog det ulækreste jeg længe har smagt! "hvad fanden er det for noget klamt noget du giver mig.. adr.. " han rækkede tungen ud..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 14:29:26 GMT -5
Tenshi tager proppen mellem to fingre, stopper den tilbage og lukker flasken, som han putter i lommen igen. "... Jeg gav dig wisky for at vække dig." siger han kort. "Kan du ikke engang tåle lidt sprut?" han hæver et øjnbryn.. himler med øjnene og rejser sig. ".. Du er fandme ynkelig.." han purrer let op i sit pandehår, retter på goggelsne og trækker så tilsidst hætten længere frem over ansigtet igen..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 14:32:43 GMT -5
"Det smager dårligt! " sagde han så med en rynket næse.. han tog sig let til hovedet.. av mit hoved... han nussede sine tindinger.. Han kiggede så lidt på Tenshi.. han.. vækkede mig?.. han kunne jo bare være gået?.. nu begyndte hans kinder at blusse op igen.. hvorfor rødmede han over en person som han ikke engang kendte? "Jeg er ikke ynkelig! din dumme lort.. " mumlede han stædigt..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 14:35:08 GMT -5
"Det smager dårligt," gentager han og vender øjne. "Du ER sgu da ynkelig.." han spytter i jorden ved siden af fluke. ".. Tag dig dog sammen.. svans.." han tilføjer det der svans, på grund af opdagelsen af Flukes tydelige rødmen. Hvis det dumme dyr ligger og dør.. kan jeg ikke trække informationer.. han vrider sin hjerne.. Han har krammet på den køter der.. nu er det bare at udnytte det på den rigtige måde, så han kan få de rigtige informationer..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 14:40:39 GMT -5
Fluke knurrede af ham.. "Argh lad være! " svans..? hvem er det lige der ligger op til at ville kysses hele tiden..? Han skævede til manden der sad og grinte af ham.. "Hvad glor du på din idiot! " han tog en dåse og kastede den i hovedet på ham.. Han sukkede tungt og så derefter på Tenshi igen..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 14:43:50 GMT -5
ham der får dåsen i hovedet, hed arcimedes, og besvimede (XD!!) Tenshi ser på Fluke, vender øjne. "Så rejs dig dog og ta dig sammen.." siger han bare med et opgivende suk. "... Ik?" han puffer til ham med skosnuden igen.. de der ståltås støvler. .. Pyh.. slap for at kysse ham igen.. "Hvad siger førerhunden til at der findes skvat som dig?" spørger han og hæver et øjnbryn
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 14:48:57 GMT -5
"Jeg rejser mig! - når jeg gider! " sagde han stædigt og blev siddene.. han fnøs .. hvad bilder han sig ind! Fluke sad lidt og lyttede til Tenshis ord.. "Eh?.. han siger da ikke noget.. for han er jo min far..? " han sad og så undrende op på Tenshi.. Fluke havde aldrig vejret den klogeste, og nu sad han og fortalte en vildt fremmed om sine relationer? - ikke så klogt.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 14:51:44 GMT -5
Tenshi ser overlegent på Fluke.. men da han nævner, at han er søn af førehunden.. blegner Tenshi. GAAAAJH?!! han stirrer på Fluke.. Nu kan han se det. ja.. Det lyse hår.. ørerne.. det samme som førehunden! FUCK?! ah.. shit! hvad hvis han genkender mig? han ser parnoid rundt, men ender med at fæstne blikket på Fluke igen. ".. Ohm.. okay så.. " siger han bare, forsøger at lyde så ligeglad som muligt. .. Måske det kan blive positivt det her... han må vide meget. Måske han ligger inde med de sidste oplysninger, som jeg mangler? tænker Tenshi, en smule smisket.
|
|