|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 11:48:27 GMT -5
Det var aften.. og længere fremme ville man kunne se tivoliets lys.. godt nok var der lukket.. men det høje pariser hjul holdt aldrig op med at lyse om natten.. Ikke mange mennesker var der hvor Fluke gik.. jo et par stykker.. og nogle slidte hunde stod og solgte sig selv.. ingen katte var at se lige nu.. Fluke rynkede på næsen. hvordan kan nogle dog sælge sig selv sådan? tænkte han undrende med et lettere væmmet udtryk.
Han snøftede kort, det var jo lidt køligt i vejret. han stak hænderne ned i sine dybe varme lommer på sin sorte hættetrøje uden ærmer, han havde dog en rødstribet trøje inden under den.. og hans bukser var også sorte.. men omkring bukserne op til knæerne, havde han røde ben varmere.. med stor strittende falsk pels.. det varmede dejligt.. især på kolde aftener.. Fluke havde kedet sig hele dagen, så han valgte at gå en tur.. for.. hans skateboard var jo blevet ødelagt.. Man hvor jeg keder mig.. tænkte han med et skjult gab. han stoppede kort op og tændte sin mp3 afspiller.. han puttede ørersneglene ind i øret og begyndte at høre høj musik.. han gav et lille rytmisk svej i kroppen, og begyndte at gå igen..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 11:53:13 GMT -5
Tenshi kommer gående fra modsatte side af.. som sidst fluke så ham, har han en sort frakke på med hætte, som dækker ører og hale.. Han skæver rundt.. hunde som solgte sig selv.. det fryder ham noget så grusomt! hunde, der synker ned på det nivou, hvor de forsøger at tvinge kattene ned.. Han har hænderne i lommerne, skæver rundt på folk og fæ.. på vagt.. hans eirne her er gjort.. han skulle hjælpe en gammel bekendt med at slippe væk fra nogle køtere.. og nu er det gjort.. Men Tenshis aften forbliver ikke stille.. For nu fanges hans blik af Fluke. .. Oh.. shit da! tænker han og trækker hætten længere frem.. Bare fluke ikke kan genkende ham.. efter det smadrede board, er han sikkert ret gal i skralden
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 11:57:39 GMT -5
Fluke der begyndte at få rytme i kroppen hver gang han hørte noget musik, mimede til det og drejede lidt omkring, imens han gjorde nogle små håndbevægelser.. nogle kiggede let efter ham, men Fluke mente bare at de var misundelige.. fordi de ikke så lige så godt ud som ham! for.. han var jo den bedste til ALT! - mente han selv.. for storheds vanvid havde han.. eller bare et stort ego? Han rømmede sig kort på grund af kulden, og han rettede på en tot der sad forkert.. på hovedet havde han sine Cyber googles på.. Pludselig opdagede han en skikkelse komme nær ham og han gik lidt langsommere og stoppede med at halv danse.. han gik normalt nu.. da de var lige ved at krydse hinanden stoppede Fluke op. vent nu lige.. "Hey! " sagde han højt. -"Du skylder mig et nyt skateboard! " sagde han endnu højere og pegede stivt på ham.. med en smule rødmen i kinderne..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 12:06:49 GMT -5
Tenshi stopper, ser på Fluke med et hævet øjnbryn. ".... Hvem er du?" spørger han bare en smule dvask - selv om han udemærket ved at han smadrede hans skateboard dagen før. .. ohlala.. lad os nu liiige håbe at noget distrahere ham.. tænker han med et lettere flyvsk blik. Han ser ned af gaden.. overvejende om hvornår han kan stikke af i den retning.. Han har ikke råd til at erstatte Flukes skateboard.. og selv hvis han havde, ville han sgu ikke gøre det.. den møgkøter truede en af Tenshis.. det skal han ikke have penge for!
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 12:09:37 GMT -5
Fluke så lettere surt på ham.. "PAH! at du ikke engang kan huske dét! jeg er Fluke! den sejeste hund i hele verden! " han grinte overlegent med hænderne ude i siderne.. " - og du er Ham der Aya-noget! " sagde han og pegede igen. dumme dumme ham! han ødelagde mit skateboard.. han rettede på sit lyseblå halsbånd igen.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 12:13:28 GMT -5
"Fluke.." gentager han.. men tænker så; ... Den dummeste køter i verden.. tilføjer han i sine tanker. "så siger vi det.." han klør sig lidt på halsen. ".. Ayase.." retter han ham. han står og ser lidt på ham.. sådan vuderende med et lidt overlegent blik, sådan som om han prøver at huske noget han havde glemt. "Nååårh ja!" siger han så med en jeg-kom-i-tanke-om-det tone.. "Dig, hvis skateboard gik i stykker."
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 12:15:56 GMT -5
Fluke klaskede sig selv i panden. "Ja dumme! det jo det jeg siger! " sagde han skarpt, men også sådan i den der tone; er-du-dum-eller-hvad? Han rystede let på hovedet.. irriterende altså.. Han rettede kort på sine googles og så overlegent på vedkommende.. "Og du skylder mig et nyt! det gik i stykker! " sagde han stædigt og rødmede en lille smule.. da han kom til at tænke på.. at Tenshi kyssede ham.. men det gjorde ham blot mere irriteret.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 12:18:49 GMT -5
Tenshi ser irriteret på ham. "At din skateboard gik i stykker, er sgu da ikke min skyld?" han himler med øjnene. "... Ths! er du dum eller hvad?" Tenshi vælger at spille på, at han ikke har skudt skateboardet i sænk.. måske fluke bliver så forvirret, at han rent faktisk tror på det? Tenshi gaber en smule.. trækker den sorte hætte frem over ansigtet.. Hvis ikke det var fordi Fluke og Tenshi havde stået på en gade, som stank langt væk af alt muligt, havde Fluke nok kunnet lugte Tenshis slemme stank.. Fyren har jo ik været i bad de sidste 5 år, så han lugter af alt lige fra rådne lig, til gammelt æg..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 12:21:12 GMT -5
Fluke blev endnu mere irriteret. Han knugede sine hænder og stamede hårdt i jorden med foden.. "JO! det var DIG! du smadrede det! " sagde han endnu højere.. som hvis han var et barn der ikke fik sin vilje.. sådan en lorte dims! han rynkede næsen og gik tættere på. jeg ved ikke engang om han er en hund eller en kat.. hvis han er en kat.. såå..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 12:25:14 GMT -5
Tenshi hæver et øjnbryn. "... Hvordan skulle jeg kunne smadre det?" spørger han med et hævet øjnbryn. "Du fløj på det, da det gik i stykker.. du er ikke så klog hva?" et lille grin undslipper hans læber.. egentlig er det et hånligt grin.. men for Fluke vil det mere lyde sådan lidt et moret grin.. som var det bare sjovt.. .. Dumme køter mand.. tror du selv jeg vil erstatte dit lorte skateboard? tænker han og er lige ved at himle med øjnene.. men han dy´r sig dog.. Fluke skal jo ikke fatte nogen mistanke..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 12:28:58 GMT -5
Fluke missede let med øjnene.. han kløede sig på kinden.. "Hold op! det var dig! " knurrede han og gik tættere på Tenshi og prikkede til hans brystkasse.. Fluke blev hurtigt irriteret.. han hadede når han ikke fik ret.. for han mente jo selv at han havde ret.. nemlig. dumme ting! Nu følte han sig pludselig malplaceret.. hvorfor kunne Tenshi ikke bare indrømme det? .. han skævede rundt..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 12:32:58 GMT -5
"Ja okay.. jeg brækkede det over selv om jeg stod 10 meter væk.." han hæver hænderne, laver sådan en kroget fingerbevægelse. "For jeg er nemlig supermand med lazersyn!" siger han provokerende. Han ranker sig dog så, og ser overlegent ned på Fluke. ".. Men ej helt ærligt.. Hvordan skulle jeg kunne gøre det?" han hæver et øjnbryn.. Frakken er lukket, så man kan ikke se hans pistoler i bæltet..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 12:39:26 GMT -5
Fluke fnøs.. "HAH! du kunne jo bruge et våben? " han så mistænktsomt ind i øjnene på ham.. han lagde armene ind over hinanden.. han rynkede kort på næsen. "Men jeg er ligeglad! du skal bare give mig et nyt! for DU skylder MIG et NYT! " sagde han stædigt..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 12:52:42 GMT -5
Tenshi ler let. "Syntes du at jeg ligner en der bærer våben?" han ler.. Dernæst lægger han en hånd på Flukes skulder. "Du.. jeg skylder dig ikke noget som helst!" han smiler flabet.. han har fået en idé til måske at skræmme Fluke væk. ".. Med mindre du vil have et kys som betaling?" han vipper op og ned med øjnbrynene.. bare for at provokere.. stik så af din køter! kysser dig aldrig igen!! tænker han med væmmelse
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 13:11:43 GMT -5
Fluke trak sig usikkert en smule tilbage da Tenshi lagde sin hånd på hans skulder. gehh.. ? han rynkede kort på næsen.. og skulle lige til at sige noget.. da han så begyndte på sin skræmme metode.. " ... ARGH! " han rødmede over hele ansigtet og trådte tilbage med et par drastiske skridt.. "Nej jeg vil ej! " han gned hurtigt sine kinder.. hvorfor skal han altid mine mig om det kys?! han bed sig i underlæben.. og nu ville han bare sige noget for at provokere ham.. "Desuden kysser du dårligt! "
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 13:14:58 GMT -5
Tenshi fnyser bisk.. Sagde han lige, at han kyssede dårligt? Han fnyser. "Phfah! du ville ikke vide vide hvem der kyssede godt, om det så stod sort på hvidt op i dit åbne ansigt.." han himler let med øjnene. .. Kysser jeg dårligt?!! tænker han, og bliver dog en anelse parnoid over det Fluke siger. ... Ej.. det kan ikke være sandt! han ser bidsk på Fluke.. er meget tæt på at udbryde; Men din ånde stinker af hundemad, din køter! .. han tier dog med den sætning..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 13:18:28 GMT -5
Fluke smilte overlegent med hænderne på over kors. "HAH! det ville jeg da. " sagde han overbevisende.. Han rørte lidt ved en af sine hårlokker.. med et smisket smil om sine læber.. han elskede at starte diskussioner med andre.. men han hadede selv når folk startede diskussioner mod ham. "For jeg er tilfældigvis bedre end dig til at kysse! "
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 13:22:13 GMT -5
"Nå, hvor mange har du måske rendt rundt og kysset? alt og alle, eller hvad?" spørger han med et let fnys.. Tenshi overvejer bare at trække sin pistol og pløkke hovedet af Fluke.. men det er nok ikke så smart her på åben gade. Så istedet stiller han sig med armene, samme kyniske måde som Fluke; Armene over kors.. Der slår gnister af konkurrence imellem dem. Kysser dårligt.. PHAH! jeg skal fandme gi ham, skal jeg! tænker Tenshi besk..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 13:26:40 GMT -5
"Det sker da nogengange! " løj han og smilte endnu mere overlegent. Fluke havde aldrig kysset med nogle før.. hans første kys var med Tenshi.. og det var han lidt flov over.. -"for alle går efter mig, med hjerter i øjnene! hah-hah-hah! " han grinte monotont. Fluke syntes at dette var gevaldig sjovt. at irritere og provokere den anden fik hans eget humør til at stige.. hvis man kedede sig skulle man bare finde nogle at irritere..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 13:29:00 GMT -5
Tenshi himler med øjnene. "Hvad skulle nogen dog se i dig?" han hæver et øjnbryn. "... Ih ja.. hjerter i øjnene.. det må være efter den som så går foran dig, hva?" han ser overlegent på ham.. Ligenu står Tenshi jo foran ham, men om han fatter hentydningen, ved Tenshi ikke. "Så vis du kan gøre det bedre.. pffh.. du ikke så klog, hva?" han ser udfordrende på ham.. fuldt ud bevidst på at Fluke ikke tør kysse ham, så hvorfor ikke bare provokere tilbage?
|
|