|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 14:56:27 GMT -5
Fluke rejste sig op og børstede sit tøj af.. det skal til vask.. tænkte han irriteret og så nu på Tenshi.. Hvorfor virkede han underlig ligepludselig?.. nåh.. det måtte vel være en fejl. "Se nu mit tøj! det er helt beskidt! " beklagede han sig og strak benene en smule, inden han atter genoptog sin stirren på Tenshi. Bah. "Nå.. jeg går hjemad nu.. " sagde han opgivende..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 15:00:04 GMT -5
Han ser på Fluke. Hjem? De må bo sammen! tænker han, og rap i replikken spørger han; "Hvor bor du? <3" igen det der lidt indsmiskende smil, som han havde dagen før i parken.. Jeg må gribe chancen!! tænker han en smule panisk.. Når han blir panikken, så tyer han ud i flirtegear..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 15:03:20 GMT -5
"I et hus nok.. " mumlede han, som om at Tenshi var åndsvag.. man boede da i et hus! endnu et tegn på at Fluke ikke vær særlig intilligent! hvorfor vil han vide hvor jeg bor? - det da ligemeget.. han strak armene i vejret og rettede på sine googles, derefter kløede han sig bag øret.. "Mhmn.. Nå.. vi ses du. " han skulle til at gå.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 15:06:37 GMT -5
"Jeg.. øh.. mener din adresse!" tilføjer han hastigt.. Han følger let efter ham, op på siden af ham, hvor han smyger armene om Flukes ene arm.. "... Jeg kan vel følge dig på vej?<3" igen den der smiskende stemme.. .. Jeg bliver nødt til at vide hvor jeg kan få fat på ham igen.. Han er en dyrebar informationskilde om sin far! Fuck mand! jeg kan få førehunden ned med nakken! rede mine katte! tænker han opsat..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 15:11:25 GMT -5
Fluke ignorerede hans hastige svar og var allerede på vej væk.. pludselig mærkede han nogle smyge en arm om sin.. han skævede til Tenshi.. og rødmede en smule.. "Jeg kan godt vejen hjem selv.. " sagde han stædigt og kiggede væk. - hvad fanden er der med ham..? "Giv nu slip. " mumlede han, og hans kinder blussede mere op.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 15:13:47 GMT -5
Tenshi slipper Flukes arm.. træder nogle skridt tilbage.. laver sådan et næsten grædefærdigt ansigt.. Men det er selvfølgelig bare skuespil. "... Jamen.." ynker han.. lægger en hånd mod sine øjne.. sådan dækker dem til. "... Jeg ville jo bare.. gøre dig følgeskab på vejen.." lyder det stille fra ham. .... Så... lad mig nu følge dig på vej... asshole! tænker han slesk.. Tenshi er efterhånden blevet dygtig til de der falske scenerier som han har gang i ligenu. Kom nuuh, køter!
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 15:16:31 GMT -5
Fluke når nogle skridt længere end ham, men stopper så op da han hørte Tenshi's ynken. "Uhm..? " han hævede det ene øjenbryn. hvorfor gør han nu sådan noget..? han kløede sig kort i nakken.. skulle han tage Tenshi med hjem? .. eller hvad Tenshi nu ville.. Han trak på skuldrene.. "Fint, men lad nu være med at flæb.. " han himlede kort med øjnene.. egentlig havde han bare lyst til at være sig selv lidt.. uden nogle skulle gå med ham.. men hvis Tenshi ville så fint.. weird..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 10, 2008 15:23:29 GMT -5
Tenshi smiler stort; "Yay!" han smutter så hen på siden af Fluke igen.. Nu siger han ikke mere.. notere sig bare alle gadenavne som de vil komme til at krydse. .. Bare vent Fluke..! du er skyld i hundenes undergang! tænker han nederdrægtigt.. NEJ hvor kunne det her ikke gå bedre! <3 Nu var det jo bare at følge med Fluke, så ville han vide hvor førehunden bor! Så ville det være så simpelt, som at samle et par hundrede katte, storme huset og slå ham i hjel.. så ville der ikke være nogen til at kommandere rundt, og kattene ville kunne krybe til magten!
|
|
|
Post by Fluke on Oct 10, 2008 15:26:07 GMT -5
De drejer ned af en gade.. Fluke tænker ikke rigtig over noget.. han går bare den stille gang.. som han altid gør.. han kiggede nogle gange oppe på stjernene.. derefter på vejen igen..
//emneskift.
|
|