|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 4:14:30 GMT -5
Ezuran kom stille gående , han havde sine hænder begravet i sine lommer mens han kiggede ned , han var ligeglad hvor han kom hen ,han ville bare have lidt friskt luft.. Ezuran kiggede stille op og så foreand sig en sø og han gav et kort hvæs fra sig , vand, uhff hvor modbyligt... Ezuran stoppede op og gik så stille helt hen til søen og satte sig ned og kiggede ned i sit speglbillede som viste sig i vandet , hans katte øre var dækket til med hans halstørklæde , hans ansigt var stadig til at se.. Han sukkede dybt, han ville faktisk gerne have selvskab lige nu , han kunne nogen gange være så ensom, og det var han faktisk nu.. Han kiggede stille rundt for at se om han havde lykken med sig og om der var nogen der ville snakke med ham, men der var så stille og han kunne ikke se nogen skikkelse i nærheden , undtalen en fugl som ledede efter noget at spise på jorden.. Endu en suk slap Ezuran's læber og han stirrede tilbage i hans speglbillede...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 4:30:56 GMT -5
rimoi kom gående glad hen ad stien . dog styttede hun sig stadig op ad kryken som hun havde fået af tenshi da hendes fod skulle havde noget stytte . hun gik og sang imens som hun var enormt dygtig til .det lød altid rigtig smukt." A butterfly born on the first day of spring Looked out on the world that would fade all too soon And he fluttered away as he started to sing The songs he had heard in his tender coccoon" selvom nu til dags mest var tecnoh folk lyttede til , holdte hun stadig ved at den gammeldags musik var bedre . hun gik sådan meget i sine egne tanker men kiggede så ned på søen mens hun sang vidre "He’d heard of a place where the moon flowers grow Where berries are sweet and amazingly red Where the water is clear and the butterflies go To quietly sleep in a moon flower bed"
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 4:37:11 GMT -5
Ezuran kiggede stille op da han hørte en stemme som sang.. Han kiggede til alle sider, men så ikke noget.. Stemmen som han hørte synge lød faktisk rigtig godt.. Han rejste sig stille og kiggede rundt, han så stadig ikke nogen *hvor kommer den stemme fra?* tænkte han stille og fik så øje på en skikkelse lidt væk fra ham , som han så det var det en kat , så han blev roliger og lyttede blot til hvad hun sang , hun havde faktisk en meget flot stemme.. Ezuran tænkte lid tom han skulle gå hen til hende, men han ville ikke forstyre hende mens hun sang , hun skulle jo nødig stoppe, hun sang jo rigtig flot.. Ezuran besluttede sig til sidst for at gå hen mod hende , dog lydløst , så han ikke ville forstyre hende , det ville jo være ondt af ham.. Ezuran kiggede på pigen og stoppede lidt væk fra hende "Du synger flot." sagde han og kiggede på hende "Jeg hedder Ezuran." Ezuran rækkede sin hpnd hen mod hende, han var dog stadig ret langt væk fra hende..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 4:44:09 GMT -5
da hun så en person komme over mod hende stoppede hun med og synge ogkiggede isteddet på ham og sagde venligt "hei" hun kiggede på ham og så hans tørklæde var over ørene og kiggede mærkede så på sine egne ører som om hun havde glemt et eller andet ....ah har glemt at tage hættepå! hun tog hurtigt sin hætte på og åndede lettede ud .. hun var da også så glemsom ! men pyt der skete indtet
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 4:49:12 GMT -5
Ezuran smilte stille venligt tilbage og gik det sidste stykke hen mod hende "hvem er du?" spurgte han så og kiggede på hende med et smil.. Ezuran lagde sit hoved en anelse på skrå da hun satte sin hætte på og smilte , jo , hun var også en kat.. Ezuran kiggede på hende "har du været her længe?" spurgte han smilende , Ezuran havde ikke været her så længe, men måske var hun endu nyere end ham? Ezura skubbede de tanker væk og kiggede smilende på hende ...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 4:57:03 GMT -5
" mit navn er rimoi er lige komet til byen igår ... " sagde hun glad og smillede til ham " hvem er du ?" spurgte hun og kiggede på ham han er da flink ...hihi hanhar ihvertfald ikke sagt noget dumt endnu ... tænkte hun og kiggede kort ned mod søen igen. hun støttede sig stadig op ad krykken da det stadig gjorde ret ondt i foden . hun så en gang ned på den . den var blevet lidt mere hævet fordi hun havde gået rundt på den men hun kunne jo ikke sidde og dovne hele dagen ! hun kiggede op på ham igen og tænkte ikke mere over foden . hun måtte bare leve med at hun var kommet til skade , det gik nok snart over smerterne
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 5:05:29 GMT -5
Ezuran smilte ""Velkommen til." sagde han og kiggede på hende da hun spurgte han hvem han er "Ezuran." sagde han og følgte hendes blik hen mod søen og gav et kort gysende hvæs fra sig .. Ezuran kiggede ned mod hendes fod og bed sig i læben "hvad er der sket me din fod?" spurgte han og kiggede på hende , det så ud til at hun blev skadet på foden .. Ezuran kiggede på hende "har du gået til sang?" spurgte han så, han hørte hende jo godt synge, og hun havde virkelig talent i det .. Ezuran hamselv, var slet ikke godt il at synge , man ville hellere dø end af høre ham synge, for så vil man høre ham synge og bagefter dø .. De tanker fik Ezuran til at grine , eller nærmest fnise , men det stoppede hurtigt og han smilte til hende..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 5:16:22 GMT -5
hun smillede til ham og sagde så "faldt ned fra et træ efter en dum hund jagede mig op i det, eller det var tenshis skyld jeg faldt ned ! " hun så lidt irriterret ud da hun nævnte hunden og også lidt irriterret da hun nævnte tenshi men ikke så meget . hun smillede til ham da han spurgte om hun havde gået til sang "næh har jeg ikke har bare altid kunne synge, men min adoptiv mor har også lært mig lidt ...hun gav mig også min violin" hun var glad da hu nævnte sin adoptiv mor for hun havde virkig betydet meget for hende hun gav jo hende hendes violin ! som hun var rigtig glad for
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 5:23:01 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og bed sig i læben "Av.." mumlede han og kiggede kort på hendes ben og kiggede så op på hendes ansigt igen og smilte "det lyder hyggeligt, Du synger rigtig godt.." sagde han og smilte da hun fortalte om violinen "hun lyder som en dejlig adoptiv mor." sagde Ezuran og smilte og kiggede stille hen mod søen, ligenu kunne han mærke hvor mget han virkelig savnede sin familie.. Et kort , trist blik strøg kort hen over Ezuran's øjne men kiggede så smilende på Rimoi "Er der flere ting du er god til?" spurgte han intresseret og kiggede sitlle på hende .. Han satte sig stille tilbage ved siden af søen og kiggede op på Rimoi for at vise hende at hun kunne sæte sig ved siden af ham hvis hun ville.. Han stirrede stille ned i vandet , det ulækre stas "adr.. vand.." mumlede han lavt..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 5:30:24 GMT -5
hun sad sig stille ned ved siden af ham og liggede krykken ved siden af sig . "hmmm er god til at male og kan også lidt dans ...hvad er du god til ?" spurgte hun glad og kiggede mod søen og smillede ...den var virklig flot , der fløj en lille fugl hen over og hun smillede . hun hørte et ad fra ezuran og sagde " vand er da ikke ulækkert , det er så rent og pænt og så er det årsagen til alt liv . det kan da ikke være ad hihi " hun smillede til ham . ikke mange katte kunne lide vand men hun kunne godt det var så utrolig flot . man kunne næsten ikke forstå hvorfor folk hadde det
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 5:36:42 GMT -5
Ezuran smilte "du er godt nok god til mange ting.." sagde han og kiggede ned i vandet "Jeg er god til at klatre i træer.. jeg er god til at sove, og jeg er god til at være doven.." .. Han smilte skævt og kiggede kort hen mod hende og stirrede så tilbage ned i vandet og rystede kort på sit hoved "Ad... jeg kan ikke huske hvornår sidst jeg rørte ved vand.. det er bare... ulækkert?" han smilt skævt og kiggede hen mod hende "det eneste jeg har brug for er min tunge.." mumlede han og trækkede kort på sine skuldre og kiggede tilbage i vandet "...vand.." mumlede han nærmest hvæsende og sukkede kort og smilte skævt..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 5:42:55 GMT -5
hun små fniste mænd kunne bare ikke tåle vand !, hun stoppede med at fnise og sagde så " har du altid boet i den her by ? og vi ik hvor boede du så henne ?" spurgte hun smillende og kom så i tanker om noget " vil du hører noget rigtig mosomt ?hihi " hun kom lige i tanker om det med tenshi og hans kys hunvar ved at dø af grin inden i hver gang hun tænkte på det . tensi var altså ret sjov især når han gjorde sådan nogle ting. hihi det her blir sjovt at fortælle håber ik tenshi blir sur ...det kunne han vidst godt finde på at blive , men han sagde ikke detvar en hemmelighed !
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 5:48:42 GMT -5
Ezuran kiggede på hende da hun fniste "Eheheeey, hva fniser du af?" spurgte han og smilte , men hans smil forsvandt da hun spurgte om det og han kiggede ned i vandet og bed sig kort i læben men smilte så "næ, har ikke boet her hele mit liv , jeg boede langt herfra med min mor , far og 2 søskende.. Vi voksede op , min mor skulle føde flere unger og de smed os ud.. Og så fandt jeg min vej herhen." sagde han smilende og kigged epå hende "hvad med dig?" spurgte han og kiggede på hende og smiler da hun spurgte om han ville høre noget rigtig morsomt og nikkede "Jo, fortæl" sagde han og nyttede godt efter..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 5:53:30 GMT -5
"har vokset op med min adoptiv mor da min familie blev slået ihjel ...kan ikke rigtig huske det var meget lille ..her sidste år døde min adoptiv mor og jeg rejste væk " siger hun lidt trist og smiler så da han vil høre det "okay jeg sad op i træet men tenshi distraherede hunden så mig og en anden kunne komme væk . det han gjorde for at distrahere ham var at give ham et langt kys !hihi" hun begyndte at grine det var simpelthen bare for sjovt ! hun stoppede kort efter igen. det kan godt være det galt deres liv men det var nu sjov stadig væk.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 6:00:34 GMT -5
Ezuran kiggede trist på hende "det er jeg virkelig ked af.." sagde han og kiggede på hende , det var virkelig sørgeligt , hendes familie blev slåget ihjel og hendes adoptivs mor døde.. Han kunne ikke klare hvis hans familie ville dø, de var jo det eneste han havde og heller ikke det havde han helt, hans familie snakker jo ikke rigtig med ham... da hun fortalte det var Ezuran kort tavs og flækkede så ud i grin, han midstede sin balance og faldte med et stort 'PLASK' ind i det kolde vand..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 6:04:34 GMT -5
hun kiggede kort til siden og hørte så et plask og væk var ezuran "hov?" sagde hun og kiggede rundt og så ned i vandet og smillede stakkel ham ...det må ik være særlig sjovt at lande i det iskolde vand... hun rækkede sin hånd hen til ham så han kunne tage fat i den . "skal jeg hjælpe dig op spurgte hun venligt og holdt sin hånd åben forand ham så han kunne tage fat i den.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 6:10:28 GMT -5
Ezuran prøvede forgæves at holde sit hoved op over vand, han kunne jo ikke svømme.. han sparkede og sparkede med benene for at holde sit hoved op over vandet, hans hoved blev nogle par gange dyppet ind i vandet da hans ben begyndte at gøre ondt og han prøvede at række sin hånd hen mod Rimoi's hånd for at komme op, men det var sværere for ham end det så ud til...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 6:15:35 GMT -5
hun greb hurtigt fat i hans hånd for at trække ham op da han ikke så ud til at kunne svømme . hun var ikke så stærk men begyndte at trække så meget hun kunne for at få ham op kom nu op...øøj hvorfor er jeg ikke stærkere ! det er så irriterrende at være så svag tænkte hun imens hun fortsatte med at prøve t få ham op "tag fat i kanten eller en gren eller noget kan ikke holde dig ret længe" siger hujn imens hun prøver hvad hun kan
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 6:22:45 GMT -5
Ezuran nikkede og holdte fat i en tyk gren og kom endelig op af vandet og landte på jorden , lige på ansigtet "Auvv.." mumlede han stille og satte sig op og gnubbede hans næse og kiggede på Riomi og smilte skævt ".. heh?" sagde han så undskyldende og kiggede ned af sig selv "Neeeej! jeg er fyldt med vand!" han rejste sig hurtigt og begyndte at ryste vandet af sig og stoppede så og rystede lidt, det var koldt med alt det våde tøj.. Han tog den våde , klistrende trøje af og hang den på en tyk gren lidt fra dem og gik tilbage til Rimoi og satte sig ned og kiggede på hende og smilte skævt "du har vel fundet ud af at jeg ikke kan svømme?"
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 6:28:13 GMT -5
hun åndede lettede op da han kom op ad vandet og hun smillede "ja har jeg vidst fundet ud af hihi " siger hun og kigger på ham . hun kiggede en gang på hans bare overkrop han er da meget pæn? hiihi... efter lidt tavshed og at hun kiggede på hans overkrop og hans ansigt engang imellem fik hende til at hurtig kigge væk og ud mod søen , hendes kinder rdmede lidt bare han ikke opdagede jeg stor stirrede !!! piiiiiiiiinligt ! hun prøvede at finde et samtale emne men blev ved med at tænke på hvor pinligt det var
|
|