|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 6:43:08 GMT -5
Ezuran grinte kort og kiggede på hende.. Ezuran kiggede kort væk og da han kiggede tilbage på Rimoi kiggede hun væk og rødmede "... hvorfor rødmer du?" spurgte Ezuran og rejste sig op , hans våe bukser irreterede ham virkelig og han kiggede på Rimoi "er det okay hvis jeg tager mine bukser af? jeg skal have dem tørret og de er irreterende når de er våde." sagde han og kiggede på hende , hvis hun sagde nej kunne han vel godt leve med sine våde bukser .. han kløede sig kort i nakken og kiggede på hende mens han ventede på svar..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 6:50:37 GMT -5
da hun spurgte om hun rødmede rødmede hu en tak mere rødmer jeg aargh!!! nejenejnej! tænkte hun og smillede og hørte bagefter hans spørgsmål øhmmm ja øhmm nej kan jeg d ikke lade ham gøre ej de er ham selv der vil ahvde dem af ! "øhm jaja " siger hun og kigger mod søen for at tænke på noget andet ennd han havde en pæn overkrop men endte med at kigge mod den igen horefter hun kiggede md søen igen og stoppede med at rødme så meget . hun håbedehun ikke rødmede op igen når han tog bukserne af ( skal over til min pony nu kommer igen men tager 1-2 timers tid sorry men vi kan skrive vidre når jeg kommer tilbage)
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 6:59:50 GMT -5
(ok) Ezuran smilte stille "tak." sagde han og tog sine bukser af og hængte dem ved hans trøje og gik tilbage til Rimoi og satte sig ned ved siden af hende og kiggede lidt undrende på hende da hun nærmest stirrede på vandet "Er vandet så intresant?" spurgte han og leede kort og lagde sit hoved en smule på skrå og strøg kort en hånd gennem sitvåde hår og sukkede dybt og kiggede smilende på Rimoi og lagde sit hoved på skrå, hun rødmede ikke rigtigt længere..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 10:14:57 GMT -5
hun kiggede på ham med et skævt smil og kløede sig i nakken mens hun lagde sit hovede på skrå "øh ja hihi " hun smillede til ham og opdagede så at han havde fået bukserne af bare kig på hans ansigt så skal det nok gå.. tænkte hun , nu mere hun tænkte det nu længere kom hende blik nedad og hun kom igen til at stirre skiftevis på hans overkrop og hans underkrop han er da ret pæn <3 nej stop nu ansigtet nej kig på søen igen aaarh!! hun kiggede lidt væk igen og rødmede nu igen meget . hun kiggede lidt på forkellige ting for ikke at komme til at se afvigende ud og smillede til sidst til ham kejtet (undskyld det tog lidt tid de ville pludelig ride en længere tur )
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 10:24:58 GMT -5
Ezuran bøjede sig ned over vandet "Jeg kan ikke se hvad er så intresant over vandet.." sagde han og smilte skævt og rettede sig op og kiggede på hende og da hun rødmede igen lagde han hoved en smule på skrå "... du rødmer igen?" sagde han og smilte og kiggede på hende "hvorfor rødmer du?" spørger jeg så stille og kigger kort ned i vandet og tilbage hen på Rimoi om havde den tomatrøde farve på kinderene..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 10:30:15 GMT -5
"rødmer jeg ?det kan være det er fordi det er lidt koldt eller noget ...øhm .." sagde hun dumt selvom hun udemærket godt viste det og man kunne godt se hun vidste hun rødmede fordi hun havde gloet lidt for meget efter hendes mening øøj hvorforskal eg være så besværgelig og rødme ! tænkte hun små irriterret på sig selv . men smillede bare og prøvede at glemme hun stadig rødmede en lille smule. det va bare for pinligt ! efter hendes mening
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 10:51:43 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og smilte af hendes undskylding "Skal jeg tage mit tøj på igen?" spurgte han så og lagde sit hoved en smule på skrå og kiggede på hendes røde kinder , han ville ikke have at hun ville føle sig underlig ... Ezuran kiggede på hende og kiggede så ned i vandet *Ad... vand..* tænkte han stile og kiggede op mod Rimoi og smilte stille .. Ezuran trækkede sine ben op under sig , så han nærmest sad på hug og stirrede ind i vandet..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 10:55:47 GMT -5
aarh ha fandt ud a hvorfor jeg rødmede ! nejenejnej skulle jeg sige det ? eller ? hun overvejede det lidt "øhm nej det går nok du blir bare syg vis du tager det våde tøj på " siger hun blidt og smiler ..rødmen begynder så småt at nedtone . hun vil ikke havde han tror det er derfor hun rødmer ... han har nu en pæn overkrop en nej ikke rødme det er ikke pinligt jeg synte hans overkroper pæn ! stirre jo ikke på den mere ! tænkte hun og hendes rødmen stoppede
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 11:02:33 GMT -5
Ezuran smilte og nikkede kort "Okay" sagde han og kiggede på hende da hendes rødmen stille forsvandt fra hendes læber og han smilte stille "Sådan.." sagde han og lagde sig så ned på ryggen og kiggede op i himlen og på skyerene som nærmest fløg forbig.. Ezuran kiggede hen mod Rimoi og lod sine hender køres om bag sit hoved og kiggede tilbage op i himlen og sukkede tungt og smilte skævt , her var faktisk rart , vejret var ret varmt ligenu , og det var godt for hans våde tøj som stadig hang på den tykke gren..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 11:16:56 GMT -5
hun lagde sig også ned i græsset ved siden af ham og kiggede op . det var en smuk dag . men det blæste dog lidt men det gjorde ikke så meget . "det er virklig en smuk dag " sagde hun og drejede hovede og smilede til ham hvorefter hun lod en hån glide igennem sit hår . hun kiggede idt op i himlen igen , hun vidste t vis der kom en hund forbi gik det nok ikke så godt for dem når han lå halvnøgen . men hun va ligeglad og tænkt ikke så frygtlig meget over det men nød bare at ligge i græsset og slappe af
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 11:34:37 GMT -5
Ezuran smilte stille og kiggede på hende og nikkede "ja, har du ret i, det er virkelig en smuk dag.." mumlede han og kiggede igen op i himlen , det var dejligt bare at ligge og slappe af udenfor , hans tøj skulle også snart være tørt .. Han kiggede hen mod Rimoi "så.. har du mødt nogle vennelige menesker siden du kom?" spurgte han og lagde sit hoved en smule på skrå , der var virkelig lidt vind i luften , men det var ikke slemt , det var ikke koldt .. Ezuran kiggede igen op i himlen , skyerene var faktisk rigtig flotte oppe i den blå himmel .. Ezuran sukkede dybt og kiggede hen på Rimoi..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 11:38:20 GMT -5
hun tænkede sig lidt om "ja der var tenshi og så en anden kat som løb væk fra hunden som jeg ikke har set siden og så dig hihi " sagde hun og smilede . hun kiggede lidt op i skyerne de var rigtig pæne og flotte. det var generelt bare en flot dag ! hun l lidt og tænkede men kigede så over på ezuran igen . der var da en ret god stemning efter hende mening.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 11:46:08 GMT -5
Ezuran smilte stille "Jeg mødte dig og en til som jeg ikke rigtig kan huske navnet af , det var et meget kort møde.." mumlede ham og smilte skævt og kiggede på hende .. Ezuran sukkede dybt og kiggede tilbage på Rimoi "såh, kan du godt lide at bo her?" spurgte han smilende, han kunne meget godt lide at bo her, det var en dejlig by med masser af venlige menesker.. Ezuran kiggede kort rundt , ikke kun himlen var smuk, lt omkring dem var smukt..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 11:51:49 GMT -5
"ja men har ikke rigtig været her så længe så det er svært at sige men indtil vidre er det da meget godt " siger hun glad . " men ved ikke om jeg bliver her , kommer an på om jeg får nogle gode venner og om jeg kan finde et eller andet at arbejde med" siger hun og kigger op i himlen imensog en sød hankat .. tilføjede hun i sit eget hovede . hun kunne da godt finde på at blive her ? det var jo en fin by og det hele . men hun håbede bare ikke hun ville komme til at støde ind i den der hund igen . men gjrde hun nok heller ikke vis hun var forsigtig nok .
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 11:58:33 GMT -5
Ezuran satte sig op da hun sagde det "ved du ikke om du bliver her?" gentagede han nærmest og kiggede på hende "jeg skal nok være din ven, og jeg skal nok hjælpe dig med at finde et arbejde, bare bliv her.." sagde han og kiggede på hende , hun virkede som en god ven, og han har alerrede midstet mange gode venner og det gjorde virkelig ondt.. Ezuran kiggede på hende og sukkede dybt og lagde sig så igen og kiggede op på skyerene oppe på himlen.. Ezuran kiggede stille hen mod Rimoi og lagde sit hoved en smule på skrå og satte sig så stille op og sukkede..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 12:06:29 GMT -5
"tak " sagde hun meget glad og satte sig også op og smillede til ham . det var rigtig venligt af ham! han virkede rigtig sød og venlig. hun kiggede på ham " så blir jeg her i byen " sagde hun med en glad og mild stemme og lagde hovedet på skrå. han er så sød ! og venlig !...og han vil havde jeg blir det er rigtig pænt af ham ! tænkte hun rigtig glad og optimistisk. det var dejligt at få gode venner ! og den her ven var vist rigtig god
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 12:14:48 GMT -5
Ezuran kiggede glad på hende og smilte stort og faktisk af ren glæde krammede han hende og da han forstod hvad han gjorde trækkede han sig hurtigt tilbage og kiggede på hende "undskyld." sagde han og kiggede påhnde og smilte skævt "jeg er glad for at du bliver." sagde han og kiggede smilende på hende ". det er jeg virkelig." sagde han så og smilte og lagde sit hoved en smule på skrå og kløede sig kort i nakken og kiggede kort på vandet med et smil .. Ezuran kiggede hen mod Rimoi igen og strøg kort sin hånd gennem håret...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 12:21:50 GMT -5
da han krammede hende rødmede hun igen , han havde ingen trøje eller bukser på . men det var mest fordi hun nød krammet hun rødmede og fordi at det var pinligt det var dejligt fordi han var nøgen . da han sagde hun skyld smilede hun bare og sagde "det gør ikke noget hihi" og lagde sit hovede på skrå " er også glad for jeg bliver her" jeg blir her helt bestemt , men han kan sikkert ikke lide mig eller jo kan han nok godt men han kan nok ikke li mig li mig på den måde ...suk...han er ellers så sød tænkte hun og begyndte så en ny tanke kan jeg mon li ham li ham ? eller ?hmmm
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 12:30:57 GMT -5
Ezuran smilte til hende da hun sagde at hun også var glad at hun bliver "Det er godt." sagde han .. Rimoi begyndte at se lidt tænkende ud for ham og han lagde stille sit hoved på skrå og smilte til hende "hvad tænker du på? det ser seriøst ud..." sagde han og kiggede på hende , og prøvede at finde ud af hvad hun mon kan tænke , men mere tænkte han ikke over det, hvis hun ville kunne hun sige det , hvis hun ikke ville så var det ligemeget , også hvis han var meget nyssgerig , det var jo hendes tanker..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 12:38:51 GMT -5
"åh ik rigtig noget " siger hun da han spørg fortæller det ikke direkte til ham ..vil havde nogle tegn på han kan lide mig før jeg overhovedet vl sige noget om det ! tænker hun og siger så " hvor bor du så henne ?" hun smiler og kigger så ud mod vande og bagefter på ham .
et lille vindpust kommer og hende lille bjælle om halsen ringer lidt . hun kigger sig omkring og tager hætten af så man kan se hendes lange hår . der er jo ikke rigtig nogle hunde her omkring så det kunne hun igesågodt gøre
|
|