|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 12:51:57 GMT -5
Ezuran kiggede på hende *hun er virkelig sød, og flink..* tænker han og spærre øjnene lidt op over hvad han entelig tænker *... jeg jeg godt lide hende?* han kiggede tænkende , nærmest stirrende på Rimoi indtil han værmest 'vågnede op' af hans tanker da hun snakkede og han smilte stille "på et værelse et eller andet sted, har ikke været på mit værelse indu, har du?" spurgte han og kiggede på hende og lagde sit hoved en smule på skrå og strøg kort sin hånd gennem sit hår og kløede sig kort i nakken..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 13:00:08 GMT -5
"har fundet et sted at være ..kan ikke rigtig huske hvad det hedder ham der tenshi viste mig et sted nogle katte holder til i byen , det så ikke særlig rent ud ..men det er da meget hyggeligt og fik lov til at være der " siger hun glad og kigger på ham . hendes bjæle ringer et par gange da der igen kommer et vindpust. hendes hår flyver lidt med vinden og hun strer det på plads igen med hånde og smiler til ezuran.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 13:07:01 GMT -5
Ezuran smilte til hende og nikkede kort "du er altid velkommen hos mig hvis det er.." sagde han og smilte .. Ezuran tog stille halstørklædet af sine øre og smilte til Rimoi og kiggede på hendes bjælle som ringede et par gange og smilte stille "Jeg kan godt lide din bjælle, den laver nogle beroligende lyde.." sagde han smilende og kiggede på hende , hendes hår var langt , det var virkelig flot syntes Ezuran selv.. Ezuran lagde sit hoved en smule på skrå , hendes hår fik ham en lyst til at røre ved det så han hævede lidt hånden men lagde den tilbage "må jeg godt røre dit hår?" spurgte han så, det lød vist lidt underligt..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 13:11:27 GMT -5
"tak" sagde hun til det med hun va velkommen hos ham . hun syntes det var et lidt underligt spørgsmål det med håret men han sytes sikkert det var pænt ! det kunne kun være det ! "ja det må du godt " sagde hun med et smil og kiggede på ham . han ville røre mit hår ? hvor fiint eller måske lidt underligt men fint nok hihi eller nah lidt underligt stadig væk hihi tænkte hun glad og smilende . der var nu aldrig nogle der havde spurgt om de måtte røre hendes hår før .
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 13:19:09 GMT -5
Ezuran smilte glad "Tak." sagde han og satte sig lidt tættere på Rimoi så han kunne nå hendes hår... Han rakte stille sine hænder hen mod hendes hår og rørte stille ved hendes lange hår og et smil blev smørret på hans læber "du har kært hår.." sagde han og kiggede på hende og strøg stille sin hånd hen af hendes bløde hår , det følgtes dejligt syntes han.. Ezuran kiggede på hende og sænkede så stille hans hånd efter at have pillet lidt ved hendes hår..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 13:25:02 GMT -5
det var rigtig dejligt da han rørte hendes hår og hun var tæt på at spinde da det var dejligt men holdte det tilbage og kiggede ham ind i øjnene efter han havde rørt ved håret . " tak " sagde hun sødt til ham og smillede blidt mens hun holdt øjen kontakten og lagde sit hovede en smule på skrå. hvor er han dejlig og han syntes jeg har kært hår kke pænt eller flot men kært ..hihi tænkte hun glad
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 13:31:11 GMT -5
"du har virkelig smukt hår" sagde han mens han kiggede ind i hendes øjne og bed sig kort i læben de sad faktisk ret tætte på hinanden lige nu... Ezuran smilte stille og lagde sit hoved en smule på skrå , hun havde virkelig smukt, kært, flot , pænt , bløt hår , hendes hår var bare perfekt, og det var hun faktisk også syntes Ezuran .. Ezuran kiggede på hende , kunne hun også føle hvad han følte? det håbede han faktisk virkelig...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 13:38:23 GMT -5
"tak igen ..dit er også flot" sagde hun og smilede sødt til ham og kiggede med et lidt mere kærligt blik på ham og lod hendes hånd blidt glide ned langs hans hår . det var blødt og friskt efter han havde været i vandet . han var virklig sød og smuk! og han var så tæt på ...hun ville havde kysset ham på steddet vis hun ikke var lidt senert og hun ville jo ikke være person der lagde op til et kys eller noget vis han kunne lide hende... det plejer at være manden der spørg om sådan noget eller lægger op til det ...
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 13:45:28 GMT -5
Ezuran smilte "Mange tak" sagde han og smilte kærligt og nød faktisk hendes hånd mod hans hår... Ezuran kiggede på hende og lod så stille sin hånd hæves op og ligges på hendes kind .. Han kiggede hende kort i øjnene før han forsigtigt kyssede hende på læberene , han gjorde det meget forsigtigt , så hvis hun ikke ville have det kunne hun godt flytte sig væk .. Ezuran's mave begyndte at slå knuder og krympe sig sammen mens han stille holdte kysset og smilte lidt....
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 13:50:53 GMT -5
der kom en svag rødmen på hendes kinder og gengældte hans kys og lukkede sine øjne og nød det og rykkede endnu tættere på ham og lod sin hånd glide gennem hans hår bare mere kærtegne end før. det var rigtig dejligt og hun blev fyldt med en god fornemmelse i hele kroppen . det var hendes første kys ... og det var rigtig nyt og spændene og utrolig dejligt når det var ezuran der gav hende det .
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 13:58:58 GMT -5
Ezuran rykkede sig roligt tættere på Rimoi og lagde stille sin arm om hende , han kunne godt lide at mærke hende tæt på sig , det gav ham en dejlig føgelse.. Eruzan tog stille hendes ene hånd og flettede roligt hendes fingre med sine , det var faktisk også Chris's første kys og det var fantastisk at det var med Rimoi for , for Rimoi havde han faktisk virkelig føgelser for , lige nu , som de sad der , kunne Ezuran have helt styr på sine tanker som hele tiden sagde *jeg er forelsket i Rimoi*
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 14:06:14 GMT -5
hun lagde sin frie hånd på hans brystkasse og mærkede hans hjerte banke . det var rigtig beroligene men samtidig blev hun klar over at han kun havde underbukser på ..men tænkede derefter ikke vidre over det . hun gjorde kysset lidt dybere og beyndte at føre sin tunge lidt ind i hans mund ... det var utrolig dejligt vi har kun kendt hinanden i en halv time- en times tid og jeg kysser ham allerede ? hvorfor?kan virklig ikke forstå det ? er jeg forelsket i ham ? ja er jeg vel nok... tænkte hun mens hun nød at være så tæt på ham
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Oct 11, 2008 14:11:48 GMT -5
Nickie er ude at løbe. Nok et af de eneste tidspunkter på dagen hvor hun ikke er sammen med Grub, eller bare i nærheden af den store hundemenneske. (at jeg ikke har oprettet ham endnu gælder ej XD; ) Hendes lange hår er bundet i en stram fletning, som dingler bag hende, og hun løber roligt afsted. Hendes ører er halvt tilbagelagte, og halen stritter lidt. Hun trækker vejret tungt, for at finde en rytme der gør hende så lidt forpustet som muligt. For en gangs skyld, har hun noget andet på end det hun plejer at gå i, faktisk nogle shorts og en løs t-shirt. Hun er ret tæt på søen, men har endnu ikke fanget fært af hverken vand eller katte. Eller andre generelt. Hun koncentrerer sig bare om at løbe.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 14:12:15 GMT -5
De havde virkelig ikke kendt hinanden længe , men måske var hva der skete ligenu bare noget som var nødt til at ske? Ezuran holdte blidt om hende og lod også stille føres sin tunge lidt ind i hendes mund og lod sitlle sin tunge lege en smule med hendes mens han stille nussede hende på hånden.. Det var dejligt at sidde sorn med hende, han mærkede hendes hånd på sin brystkasse og det fik en lille kilden til at dukkes op i hans mave, dog på en dejlig måde....
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 14:17:51 GMT -5
hun hørte noget komme løbende og fordi skridtetende var mere kraftige end en kat måtte det være en hunds ... men hun lod sig ikke bide mærke i det og fortsatte tungekysset . hun lod hendes hånd glide fra hans brystkasse og op ad hans hals og kærtegnede hans kind . hendes hale viftede roligt fra den ene side og til den anden side og sådan kørte den bare fordihun nød det . hun håbede på hunden ikke ville opdage dem ... det kunne jo godt være hunden hun mødte før eller noget , men lige nu ville hun konsentrere sig om ezuran
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Oct 11, 2008 14:23:51 GMT -5
Da Nickie kommer nærmere kattene, opfanger hun deres lugt, og en panderynken kommer hen over hendes ansigt. Hun stopper lidt op, og snuser, nåh. Hvor er de kræ henne? Hun vipper lidt med ørerne. Katte i mørke på hunde-området. Bah. De opsøger nærmest ballanden. Hun sukker lidt, og ryster på hovedet. Hun sætter så i sit rolige løb igen, hvor længe mon der var til at hun ville kunne se dem? Sådan noget er altid spændende at overveje.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 14:33:10 GMT -5
Ezuran kunne pludselig lugte en hund og hans øjne spærrede sig op og han var nød til at slippe kysset "Rimoi, her er en hund" Sagde Ezuran og kiggede bekymret på Rimoi "jeg er nødt til lige at tage tøj på, undskyld Rimoi, jeg ville virkelig gerne blive ved med at sidde her med dig, tro mig. men det her er farligt.." sagde han og kiggede undskyldende på hendeog tog hurtigt tøj på og gik hen til Rimoi og tager hendes hænder "Rimoi, du er nød til at gemme dig , jeg skal nok få hunden væk og få dig tilbage til et andet sted, det lover jeg." siger jeg og kigger på hende og kysser hende kort..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 11, 2008 14:39:53 GMT -5
hun nikkede ..."ja" hun kunne også lugte hunden tydeligt nu selvom hun var lidt ked over kyssede stoppede og lidt skræmt over hunden der nærmede sig !hun gav ezuran et kys på kinden . hun tænkede ikke så meget over sit forstuede ben og forvandlede sig hurtigt til en lille kat og spændede op i det træ hans tøj havde hængt på. hendes lille bjælle dingede hele vejen op og hun bed sig i nderlæben fordi hendes fod gjorde ondt . men hun klarede den nok . hun kiggede ned på ezuran og smillede kort til ham hun håbede hunden ville løbe den anden vej der måtte ikke ske noget med ham ! ellers ville hun virklig blive ked .
|
|
Nickie
New Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Nickie on Oct 11, 2008 14:57:08 GMT -5
Nickie når hen til dem, lige i tiden til at høre bjælden, da en kat vidst løber i modsat retning. Hun ser dog på ham der står foran hende, og lægger armene lidt over kors. "Aw, er kittekat ude og lege?" spørger hun, med et skævt, dog ikke helt ægte smil. Lortekat.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 11, 2008 15:03:52 GMT -5
Ezuran kigger kort op mod Rimoi og kigger hurtigt ligeud da han høre en stemme og ser en hund foreand sig .... Ezuran hvæste af hunden "Gå hen og find dig et liv køter!" hvæste Ezuran og kiggede advarende på hunden ... Ezuran skulede lidt op mod træet for at se om Rimoi er okay... Ezuran kiggede igen hen mod hunden og hvæste lavt "du har bare at gå køter.." mumlede han lavt hvæsende..
|
|