|
Post by Benjamin on Nov 19, 2008 15:48:27 GMT -5
Benjamin kiggede rundt til han fik øje på en skikkelse lidt længere fremme, som satte sig på en bænk, han var ikke sikker på om det var en hund eller en kat og trak roligt sin hætte op over sine øre som sådan set afslørede at han var en hund.. Benjamin stod kort og stirrede på skikkelsen, han prøvede forgæves at gætte sig til hvad det mon kunne være, men personen skjulte sine øre , og Benjamin kunne ikke få øje på hans hale , så han besluttede sig for langsomt at gå hn mod skikkelsen, bagfra, og musse stille så personen ikke skulle opdage at han kom hen mod ham, han ville forskrække personen, ligeglad om det var en kat eller en hund.. Da Benjamin kom op bag personen rykkede han huritgt i personen ved at skubbe til hans to skuldre og udbrød "BØH!" og smilte drillende og kiggede på personen, som kun kunne finde ud af om Benjamin var en hund ved at kigge på hans hale , Benjamin havde nemlig også dækket sine øre... Benjamin kiggede stille på personen og lagde sit hoved lidt på skrå og hævede lidt på sine øjenbryn "Sig mig, er du en kat, eller en hund?" spurgte han derefter og strøg kort sin hånd gennem sit hår og lod kort sin tunge glide over sin underlæbe da den blev tør, det var irreterende med tørre læber, det havde Benjamin altid hadet, det og vinter.. Benjamin kiggede lidt på personen , måske skulle han spørge hvad han hed? hm, måske, men først ville han vide om han var en hund eller en kat...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 19, 2008 16:01:03 GMT -5
Tenshi sidder i sin egen lille verden.. men da nogen river fat i hans skulder, og udbryder en høj lyd, lyder der et ramaskrig fra hans læber, i det han i et spring får sat af fra jorden foran bænken, lander 3½ meter væk, med hamrende hjerte, og en hånd mod sit bryst. Hans øjne er opspilede og forskrækkede, rettet mod Benjamin... Hund eller kat, Den møgunge der trænger til en afklapsning!! tænker han arrigt. Men han får spørgsmålet.. hund eller kat... Ja.. en kat ville umiddelbart ikke gå hen til en fremmed, og spørge således.. så Tenshi spiller de snedige kort. "Er du blind, dukkedreng? en hund for pokker da.." han himler let med de gule øjne, stikker hænderne i lommerne på frakken.. Ligenu koncentrere han sig dybt om at ørene ikke skal bevæge sig for meget under huen.. da han blev forskrækket, stod de ellers strittende mod vejret, under den løse, lidt poseagtige hue.. Men nu ligger de fint igen.. desuden ville man ikke lige just kunne se det i mørket. Tenshi lader en smal hånd flytte en lok af det lysebrune hår fra sin pande. "... Og se så at skruppe af inden du bliver til tørfodder, got that, body?" siger han en anelse besk, og meget nedladent..
((Må smutte O.O er online fra i morgen tidlig engang.. o: du kan bare logge på og svare når du har tid X3 ))
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 19, 2008 16:17:41 GMT -5
Benjamin kiggede på personen og grinte sindsygt da han blev orskrækket , det var sjovt at forskrække personer syntes Benjamin.... Benjamin hævede sit øjenbryn lidt efter hans svar og smilte så kækt "så lad mig se dine øre hund" sagde han drillende og hvilte roligt sine hender på sine hofter og kiggede på drengen foreand ham.. Benjamin smilte roligt efter hvad fyren sagde og med et hurtigt ryk havde Benjamin hoppet over bænken , taget fat i drengens krave og skubbet ham op af et træ og kiggede ind i fyrens øjne med et advarende blik "pas på med hvad du siger body ...." mumlede han lavt og kiggede på ham og fik så et skævt smil på sine læber "ellers vil du måske fortryde det engang.." mumlede han lavt , dog højt nok til drengen kunne høre det... Benjamin havde stadig et greb om drengens krave mens han trykkede ham indtil træet som drengen nu stod ved "Nu skal du sige undskyld lille ven.." mumlede han lavt og kiggede på ham og kiggede ind i drengens gule øjne med sine havblå øjne , som entelig havde et drillende, nærmest irreterende træk i det... Benjamin ville ikke give slip på drengen til han ville sige undskyld, det var sjovt at få andre til at sige noget, Benjamin kedede sig aligevel, så det ville være godt med at irretere lidt andre.. Benjamin kiggede på drengen "hvad hedder du?" spurgte han så med et kort nik og hans hår gled lidt ind over sine øjne , men nu gjorde han intet for at få det væk fra sine øjne, han var optaget i at irretefre drengen, det var morsomt..
((Ok xD ))
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 20, 2008 3:50:22 GMT -5
Tenshi lader sig bare skubbe mod træet, og et flabet smil finder sin velkendte vej til hans læber. "Du er sgu da lidt dum, er du ikke?" siger han i den samme overlegne tone. "... Overvejet, at de hunde der går med huer for at dække ørene, måske har en grund til det? Jeg kunne f.eks. have infektion? Jeg kunne have problem med susen for ørene?" han vender ansigtet til siden, og gaber provokerende... sådan.. rigtig nedladende, som om Tenshi nærmest ikke så at der stod en foran ham.. "Fortryde det? Hvorfor dog? skulle jeg få dårlig samvittighed fordi du ligger flæbende på jorden? Næppe." får han bare spydigt slynget ud som et lifligt svar til Benjamin.. fortsat ligger det der flabede smil over hans smalle læber. "Kuroi.." svarer han så tilsidst.. han oplyser naturligvis ikke hverken sit fornavn eller efternavn.. alle kender jo til det! Tenshi Koneko, kattenes leder.. eftersøgt overalt af hunde, set op til af kattene... Så han bruger bare et af sine mellemnavne.. Kuroi... Ingen kender ham jo under det, bortset fra alle de andre naive smovsende køtere, som han har brugt det navn overfor...
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 20, 2008 11:28:31 GMT -5
Benjamin knurrede kort af ham "Vel er jeg ej dum!" udbrød Benjamin knurrende og advarende og kiggede på ham "så lad mig se dine øre, jeg er ligeglad om der er noget galt med dine øre, jeg vil se dem." sagde han og prøvede at blive roliger ved at bide sig hårdt i læben.. Benjamin kiggede på ham og klemmede ham så hårdt indtil træet og knurre lavt "jeg advare dig" mumlede han lavt og kiggede på ham da han sagde sit navn "Kuroi huh?...Mit navn er Benjamin, men hvis du bliver ved med at snakke som du gør, så får du ikke brug for at vide mit navn.." sagde han med et kækt smil og og strammede lidt grebet om Kurois krave og kiggede ind i de gule øjne med hans blå øjne, som viste advarelse, vræde og entelig , lidt pinlighed, over at drengen foreand ham snakkede til ham som han ville, det irreterede ham faktisk rigtigt meget, men fik også den pinlige , klistrende føgelse op i ham... Benjamin kiggede på katten, hvis han ville blive ved med at snakke sådan til ham vidste han ikke hvad han kunne gøre for at få ham til at fortryde hvad han havde sagt, han var begyndt at tænke på hvad han kunne gøre med ham, men havde stadig et stramt greb om drengens krave...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 20, 2008 12:10:14 GMT -5
"Advare mig.. mod hvad?" spørger han bare.. gniber let det ene øje, men lader bare benjamin rive og flå så meget i kraven, som han lyster.. Tenshi ved skam, at selv hvis det utænkelige skulle vise sig, at Benjamin var stærkere.. Ja, så har Tenshi 3 ting i bæltet at falde tilbage på.. men det er gemt bag den halvlange jakke. "Hør nu... hvad var det.. Benja-et-eller-andet..." han himler let med øjnene. "Du burde nu passe på hvad du gør... du kunne risikere en dag måske at havne i klørene på en kat... måske endda deres leder... det vil du vel ikke risikere..?" han lader tungen glide hen over sine tænder i overmunden.. med lukket mund naturligvis.. Hvis ikke det var fordi der havde blæst en rimelig kraftig vind den her aften, så ville Benjamin uden tvivl kunne lugte den skarpe stank Tenshi holder sig... Men vinden er konstant, og frisk vind til let kuling, så de stinkende molekyler står ikke stille et eneste sekund... Lugten er derfor svær at opfange. "Så... slip du nu hellere mit tøj, og træd varsomt tilbage, før du kommer til skade, hvalp." et stramt blik ligger over kattens ansigt... et koldt gys i øjnene.. Nærmest som om de øjne aldrig følte noget.. men bare var kolde og hæmningsløse... Men på sin vis var det vel næsten også rigtigt..?
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 20, 2008 12:27:26 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og rynkede irreteret på sine øjenbryn "mod mig din møgdims.." mumlede han lavt og kiggede på ham , hvordan kunne den dreng tillade sig at snakke sorn til Benjamin?! "Benjamin.." mumlede han lavt , endu mere irreteret end han var og kiggede på ham og løftede sit øjenbryn da han sagde det "katte lederen? jeg er sku da helt ligeglad om kattelederen! det er blot endu en klam, beskidt kat!" sagde han vredt og kiggede på ham da han sagde det andet , han gav slip på ham, men han trådte ikke væk fra ham, han stod lige så tæt på ham som han gjorde før og kiggede ind i den andens gule øjne , de s¨ikke ret hundeagtige, mere...... katteagtige ? Benjamin kiggede videre ned af drengens krop, tynd, faktisk meget tynd, beskidt, hmm.. Benjamin kiggede tilbage op på hans ansigt og kiggede lidt mod hans øre som var dækket "... er du en..?" Benjamin rakte sin hånd hen mod drengens hoved , for at trække hvad han havde over ørene af, så han kunne se hans øre, dog havde han ikke trækket det af indu, og stod blot lidt , med sin arm strakt hen mod hvad som dækkede hans øre og kom for at trække den af , men ventede lidt da hans hoved blev fyld med masser af tanker...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 20, 2008 12:37:32 GMT -5
Tenshi smiler sådan et besynderligt udspekuleret smil.. Han slår Benjamins hånd væk fra sin hue, og lader langsomt en hånd glide ind under sin jakke, hvor den solidt tager fast om noget, som Benjamin endnu ikke ved hvad er.. (... Okay. det lød pervy... men det sku det ik >_<;; XD) Selv lader han så hånden glide op til hovedet, hvor tre fingre tager fast i hatten. "En klam kat, som kan gøre ende på dit liv, før du ved af det." han trækker huen af så de bløde, fine ører afsløres.. de gennempiercede øre... Men samme tidspunkt trækker han pistolen.. han retter den mod Benjamins tinding.. en laizor pistol naturligvis... Han har et fast greb i den.. den vil ikke lige just være til at slå ud af hånden på ham.. Tenshi smider hatten fra sig. "Jeg løg for dig. Jeg er ikke en køter.. og jeg hedder ikke Kuroi... Tenshi Koneko er navnet... hyggeligt at møde dig, smovsende* møgkræ.." en lav lille latter kommer op nede fra hans mellemgulv.. sådan en temmelig ubehagelig en... De fleste hunde, der ikke er optrænet i kamp til bekæmpelse af katte og den slags, er lidt bange for at skulle støde på Tenshi.. Han har dræbt så mange hunde efterhånden.. og der går ud over de sande, grusomme rygter, også falske rygter, som af og til er endnu mere groteske..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 20, 2008 12:38:26 GMT -5
((Jeg må smutte igen o.o skal ind og se personen bag Fluke, som skal spille teater i aften.. xD;; har tilføjet din msn.. ved ikke om du har/vil acceptere den... Men ved ikke præcis hvornår jeg lige kommer på igen o.o ))
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 20, 2008 12:52:11 GMT -5
Benjamin trak stille sin hånd til sig og stirrede kort på pistolen og så bredte et lille smil sig på Benjamins læber og han kiggede op på Tenshi "hmm.. kattenes leder hva? sikke en god skuespiller, jeg trode næsten at du virkelig var en hund " sagde han stille, han havde hørt alle historierene om Tenshi og hundene , og jo, han var slf bange, men han viste det ikke, ikke en smule... Benjamin begravede roligt sine hender ned i sine lommer og betragtede lidt pistolen "flot pistol , har du virkelig tænkt dig at skyde mig Tenshi?" Benjamin smilte stille skævt og lagde sit hoved en smule på skrå og kiggede på kattens øre og smilte stille og kiggede så tilbage på pistolen "Pistole er en lidt farlig ting at lege med Tenshi, du skal passe på, der kan ske et uheld.." sagde han med et uhygeligt smil og skød lidt hoften til den ene side så han stod lidt bedere mens han igen kiggede op i kattens gule øjne , han havde stadig et smil på sine læber, ikke et glad smil, et mere uhygelig, koldt smil , dog hvis man kiggede rigtig godt efter kunne man godt se frygten, Benjamin gad ikke at dø, og han gad sikkert ikke at dø pgr en kat, hvad ville andre tro om ham? , at han var en slapsvans at han ikke kunne vinde over en kat? men det ville jo være ret ligemeget hvis han jo var dd, så var der jo ingen som kunne irretere ham, undtalen for gud, altså, hvis han kom i himlen... Benjamin kiggede på Tenshi "der går godt nok mange rygter om dig.." sagde han med et skævt smil og kiggede på ham "jeg er ikke sikker på at alle er rigtige.." Sagde han smilende og kiggede på ham, han så ikke ud til at være en som dræber andre, men han kunne slf tage fegl, og efter alle de rygter han havde hørt om Tenshi, fra sine forældre, og fra vennerene, kunne Benjamin ikke være sikker på noget, det eneste han var sikker på var at Tenshi havde en pistol i hånden, som let kunne dræbe Benjamin, men ville Tenshi virkelig gerne dræbe Benjamin, hm, der var vel kun en måde at finde ud af det, og det var at blive, så Benjamin stod blot stille , med sine hender , stadig begravet i sine lommer og kiggede på Tenshi som stadig havde pistolen rettet mod ham, han kunne ikke lide det, men han skulle komme over hans frygt, han kunne aldrig lide pistoler, det gjorde ham nærvøs, men han viste det aldrig, han viste faktisk næsten aldrig sine føgelser, kun hvis de var meget, meget, meget stærke , og hans føgelser var ikke altid virkelig stærker, men når de var, så viste han det virkelig, det var også noget som rigtig irreterede ham, entelig blev Benjamin irreteret over masser af ting, han kunne næsten ikke tælle det, han hadede også når folk ignorerede ham, og når masser af mennesker snakkede med ham på samme tid, det var som at høre masser af forskældige musik, ubehaligt, og dybt forvirrende... Benjamin kiggede lidt op i himlen som var dækket med stjerner, det vil sige at det var aften, næsten nat, det var blevet koldt udenfor, koldede end før, og før var det altså også rigtig koldt.. Benjamin sukkede kort og kiggede så tilbage på Tenshi og hans pistol , det var uhygeligt, han kunne jo skyde ham hvis han ville, Benjamin gjorde ingenting for at redde sig selv, han gad ikke at være den som løb væk for alting, det ville vise at han var en bangebuks, og det var Benjamin altså ikke, så han blev stående og stirrede på Tenshi... Faktisk lige nu poppede et billede af hans familie op i hans hoved og han bed sig llidt i læben , hvis Tenshi skød ham nu ville han ikke se dem igen, så Benjamin lukkede sine øjne og sukkede dybt "hvis du har tænkt dig at skyde mig... så gør det nu..." mumlede han lavt og flere billeder af hans familie strøg hans hukommelse og han bed sig hårdere i læben, Benjamin havde trukket sine hende rud af sine lommer og stilt sig orndeligt op , hvis han skulle dø nu, skulle han dø mens han stod flot , det sagde hans mor altid... Det var enteligt lidt pinligt at stå der, og nærmest vente for at dø, hans arme havde spredt sig ud til siderene , hans øjne var stadig lukket hårdt i og han bed sig stadig i læben, hans læbe blødte næsten, men han stoppede ikke med at bide den... Benjamins øjne var rynket så der også kom nogle små rynker på næseryggen og et kort suk udslap Benjamins læber , hans underlæbe var begyndt at bløde da han bed virkelig hårdt.. En lille drybbe af blodet fra hans læbe trillede stille ned fra hans læbe og trillede roligt videre ned langs Benjamins hage og roligt videre ned af hans hals, drybben af blodet så ikke ud til at ville stoppe med at trille ned af Benjamins hvide, bløde hud , men han gjorde ikke noget med det, hvis Tenshi ville dræbe ham ville Benjamin bare få det overstået så hurtig så mulig, han ville ikke have en lang, pinlig død,...
(Ok xD )
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 20, 2008 15:12:54 GMT -5
(ovs.. xD du er sgu da gået til den på tastaturen.. du får lige et enkelt svar inden jeg skal ind til kbh o.o)
Tenshis ansigt er indhylet i en ubeskrivelig dis... ikke sådan noget man umiddelbart kan se.. men udtrykket i hans ansigt, ser ud som om det more sig over at stå der med en pistol i hånden, rettet mod Benjamins hoved. "Hvorfor? Er du ved at bryde sammen? Selvfølgelig går der mange rygter om mig.. Og tro det eller lad være, men de værste af dem er højest sansynligt sandhed." hans hånd står urokkeligt med pistolen mod Benjamins hoved... Tenshis uhyggelige, morede smil dæmpes dog og bliver en anelse mere seriøst.. Minderne.. det at stå her med en pistol mod Benjamins hoved... Det føles som hver gang, han lige skal til at slå nogen i hjel.. Han får den der følelse af, at bare ét mord mere på en hund må være nok! så føler han at han har taget hævn nok.. Men hver gang han så har skudt dem, er der stadig følelsen af tomhed.. Den forbandede tomhed som opstod dengang... den frygtelige nat... Hans mors skrig går stadig igen i hans drømme, som derfor langsomt forvandles til gruopvækkende marreridt. Det er de dumme køteres skyld! De gjorde det, og de ville gøre det igen, hvis hun ikke havde været død af det... Hans greb om pistolen strammes, mens hans blik står stenhårdt fast ind i Benjamins øjne.. Men så opfanger han noget.. blod... fra læben og ned..? Endnu engang vender det der sygelige smil tilbage på hans læber, og en kort lille undertrykt latter sniger sig frem.. den anden hånd løftes... en af de smalle fingre, nærmere sagt langefingeren, lader sig glide ned der hvor dråben af blod på Benjamins hals stopper... Langsomt lader han fingeren glide op af, helt op til Benjamins læbe, så alt blodet bliver samlet.. så flytter han sin hånd og ser kort på blodet, inden han lader fingeren gå op foran sin mund. Her tager tungen langsomt de røde dråber, og en smagende lyd kommer fra hans svælg. "Tænk.. smagen af blod... så rædsom, og dog så sød..." han trykker pistolen halvt ind, så der høres et lille klik, samt en summende lyd... den lyd som en laizorpistol siger når den er klar til at affyrre et af de såkaldre "powerskud" "Hvem ville desuden savne dig? et enkelt år, og så er der aldrig nogen der græder over din død.." de hårde ord slynges igennem den blæsende, frostklare nat. "Benjamin... Du er bange for at dø.. ikke?" pistolen presses mod tindingen på drengen. "Husk på den følelse... for det bliver måske det sidste du nogensinde kommer til at føle..."
Hånden som før samlede blodet, glider nu op og holder stramt fat i Benjamins hage. "Hunde som ikke kan holde poterne for sig selv, kan nemt få dem hukket af... " oplyser han ham. "Bare et enkelt lille tryk til, og så vil den summende lyd du høre, blive det sidste du høre... forstår du din situation?" han nærmer sit ansigt mod Benjamins, på sådan en truende måde, så deres pander næsten mødes.. ikke som i hvis han ville kysse ham eller noget.. nærmere som hvis han ville fortælle ham en hemmelighed. "Ét lille tryk, og en laizorstråle af ren plasma vil glide ind gennem dit kranium... Der vil det standse... pistolen er indstillet til kort sigt... Så vil dit hoved blive fyldt op med plasma... og det ender med at lave en fin lille eksplotion.. " han smiler mens han taler. "Der går rygter om at sådan noget, vil få dine øjne til at hoppe ud af hovedet, hvorefter hjernemassen bliver klasket ud for alle vinde... måske ud af næsen, mund og øre... Men det er rygter... Men vi kan jo finde ud af det, ikke?" han lader spidsen af tungen glide hen over underlæben, inden han ranker sig helt op igen..
((.. øh.. kan måske nå et svar mere.. xD ellers så frys))
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 20, 2008 15:56:11 GMT -5
Benjamin åbnede stille sine øjne igen og følgede Tenshi med øjnene "måske.. men de rygter fortæller mig intet om dig.. jeg kender dig ikke, og du kender mig ikke, og hvad så hvis jeg er en hund? hvis du dræber mig nu Tenshi , så vil jeg komme tilbage i dine drømme for at minde dig om hvordan du dræbte en hund som intet gjorde dig..." mumlede han lavt og stod mussestille .. Benjamin kiggede på ham da han spurgte om han var bange for at dø "Ja.. men det er alle sikkert lidt, det er du sikkert også Tenshi.." sagde han lavt og kiggede på ham og gøs kort da han mærkede Tenshis finger som han gled op af hans hals , hen af hans hage og på hans læbe for at få blodet på sin finger og Benjamin kiggede stille på ham og kiggede ham directe ind i øjnene da han nærmede sit hoved så tæt op hans og Benjamin bed sig hårdt i læben af hvad han sagde "Du kan ikke dræbe mig Tenshi... det kan du ikke være bekendt.. " mumlede han lavt og kiggede stille ned "Tenshi..." mumlede han lavt og sukkede dybt og kiggede stille på Tenshi og bed sig i læben, hans blik var blevet trist, faktisk ikke kold, bare trist .. "vær sød at forstå mig Tenshi... jeg vil ikke dø.... Og jo, der er nogen som vil savne mig.. Min familie Tenshi.. sådan en ting har du sikkert også , og jeg håber at du vil forstå , at hvis du dræber mig nu, så ødelægger du en familie, du ødelægger to gamle menneskers liv, du dræber deres eneste barn, og du tager et liv fra en anden.... forstyrre det dig ikke at tænke på det?" mumlede Benjamin stille og kiggede på ham , stadig med et trist blik, han kunne ikke lade sin familie være helt alene, det knne han bare ikke!
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 21, 2008 12:42:33 GMT -5
"Spar mig for dit sentimentale pis." får Benjamin bare koldt tilbage som svar. Tenshi er og forbliver kold i røven over for sådan noget. Pistolen flytter han heller ikke. "Jeg havde egentlig planer om at lade dig leve... men nu har jeg egentlig skiftet mening.." han presser kort pistolen hårdere mod tindingen på Benjamin, men flytter den så ½ cm væk fra hans hoved dernæst.. stadig klar til at skyde. "Nu skal du høre noget, Benjamin." begynder han med et kynisk smil på de smalle læber. "Engang, var jeg ligesom du er... Kun én forskel. Jeg har altid været kat.. waw... overrasket? Næppe.." han lader den anden hånd glide igennem noget af håret inden den retter på hans goggels. "Men nu skal du så høre... Jeg var som dig... jeg havde ikke gjort noget mod nogen.. Jeg tvivler på at du aldrig har generet en kat... Men ved du hvad, Benjamin? Jeg var 6-7 år... En bande hunde brød ind... De voldtog min mor gentagende gange.. for øjnene af mig... Dét hjemsøger mig i drømme.. Hende som gav mig navnet Tenshi.. Ved du hvad det betyder? Tenshi betyder engel. Ikke mange Katte aner at det er grunden.. men de så dengang, at jeg ville blive kattenes frelsende engel... Men hvor ironisk.. djævelens køtere kom og voldtog hende.. Hun blev voldtaget hårdt... og døde af det... mens de tæskede, voldtog min far... Til han døde... Sjovt, hva?" han himler let med øjnene. "Tror du så, at et mord på dig, ville gøre nogen forskel?" Tenshi taler normalt ikke om sin fortid... Men af og til sker det, for nogen gange kan det måske få selv en dum køter til at tænke.. Og hvis ikke.. jamen så er der ingen skade sket.. Tenshi er ligeglad med hvor mange der kender til hans fortid.. alle kender jo til hans tid nu... så hvor er forskellen? "Så bandt de mig med et reb... om ankler, håndled og hals... trak mig hen over jorden.. på vej ud derfra... De opdagede så mine 4 yngre søskene.. De slap mig og gik i gang med at kvæle mine søskene..." han tager fat om Benjamins hage, sørger for at drengen ikke kan flytte sit blik fra Tenshis øjne. "Så fortæl mig nu igen, at et mord på en køter vil give mig pletter på samvittigheden, Benjamin." han slipper hans hage, og står klar til at affyrre pistolen. "Happy, ne?" et kynisk smil hviler på hans læber. "Det er sådan i smovsende køtere behandler katte. I oplæres som snothvalpe i at behandle os dårligt, som om vi var mindre værd.. I behandler ikke engang hinanden ordenligt. Katte lader ikke hinanden i stikken. Vi hjælper andre.. Sågar er der få katte, der kan finde på at hjælpe en hund i nød.. Alt sammen fordi vi har større ret til at leve.." Lad os se... Hvis tåben tror han kan bruge det han har hørt mod mig, så er han godt dum... tænker han roligt.. Tenshi har sådan en vane med af og til at lege med sine "ofre"... ligesom en kat der leger med en mus før den æder den. Mange gange har folk så forsøgt at bruge Tenshis baggrund som en sårbar side... Men det har ingen vundet noget ved
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 21, 2008 13:05:54 GMT -5
Benjamin kiggede stille på Tenshi og bed sig lidt i læben mens han fortalte om sin barndom og han kiggede kort ned "jeg.." begyndte han men blev stoppet da Tenshi tog fat i hans hage og Benjamin var nød til at kigge katten ind i øjnene... Benjamin bed sig lidt i læben og det begyndte igen bløde fra læben og han kiggede stille på Tenshi "... det gør mig ondt om dine forældre, men jeg er ikke sorn Tenshi, jeg er ikke dem, og det er forfærdeligt at der overhoved er nogen som gør sådaane ting , det er det virkelig , men du kan ikke skylle det på alle hundene Tenshi.." mumlede han lavt og kiggede på ham "og du kan ikke dræbe en hund som intet gjorde.. " sagde ha og kiggede på ham og strøg kort en hånd gennem sit hår og kiggede på ham "du er nød til at forstå at jeg intet gjorde dig, og at det er forfærdeligt at nogen gjorde sådan noget mod dine forældre , og søskende , men jeg gjorde ikke noget, og det ved du..." mumlede han lavt og kiggede på ham, Benjamin ville ikke dø...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 21, 2008 13:22:30 GMT -5
Tenshi lader bare et overlegent, flabet smil glide ind over sine læber. "Mange hunde har tigget om livet.. men du er dog den ynkeligste!" fastslår han. Så bliver ansigtet seriøst igen. "Det er ligesom med skadedyr... ét skadedyr.. bliver til flere skadedyr.. Måske gør de ingen skade som små.. men de vokser og bliver svære at slippe af med.." Fortsat lader det ikke til at han vil flytte pistolen. "Du er måske sådan en form for green peace eller hva fuck det nu hed? sådan en 'alle skal være lige' ? Spar mig tak.. I lærer at hade katte.. I lærer det i skolen.. i får det fortalt fra blemås af.. I ser katte som skadedyr... og derfor vil i af med os... Men det bliver jeres egen undergang..." Tenshi presser pistolen mod Benjamins tinding igen. "Det jeg siger nu, siger jeg én gang.. så hør godt efter dengse..." han nærmer sig igen med ansigtet, på samme måde som tidligere. "Alle katte kender mig.. Alle katte kan komme i kontakt med mig, ganske nemt.. Hvis du genere en kat... ligegyldigt hvilken... så vil jeg finde dig, og dræbe dig... Vi er flere end du havde kunnet forestille dig... Vi er overalt.. ligegyldigt hvor du går.. så er vi der.. der er mindst én kat, som med sikkerhed ved hvor du bor... hvor du går i skole.. hvad dit fulde navn er... hvem dine venner er... dine forældre... Så fat det her; Jeg kan finde dig, din familie... alle.... og jeg er ikke bange for at slå i hjel... Men det er du vel klar over... Så mærk dig det her; krummer du så meget som et enkelt hår på en kat... så bliver det døden for dig og din familie.. Så skal du få at se, hvordan det ser ud... hvordan det føles at se ens nærmeste blive dræbt... Du skal føle smerten... Så vil du få ét år at leve i... så bliver det din tur..." Tenshis øjne har fået en psykopatisk glans over sig, mens han talte... langsomt.. langsomt skete det ja... som om noget i hans hjerne slog klik.. Men i ald fald, så er man ikke i tvivl om, at Tenshi taler sandhedens tunge...
Kattenes netværk er størrer end man umiddelbart tror...
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 21, 2008 13:45:36 GMT -5
Benjamin kiggede på ham "Ynklig ja, dum ja, irreterende sikkert , men skade nogen? aldrig..." mumlede han og kiggede på ham "og nej, jeg er ikke fra greenpeace, eller noget andet, men jeg skader ikke andre hvis de ikke har gjort mig noget, og når jeg skader nogen så er det fordig at jeg passer på mig selv.." mumlede han lavt og kiggede kort på hans pistol og bed sig lidt i læben da han sagde det "jeg kan ikke se mit liv uden min familie, og jeg er sikker på at det gør ondt at se din familie blive dræbt sådan, men du kan ikke få dine irritationer ud på en eller anden hund " sagde han og kigged epå ham og lagde sine arme over kors og kiggede på ham "hvis du vil dræbe mig så gør det nu Tenshi..." sagde Benjamin stille og kiggede på ham , hans blik var stadig trist, og han kiggede direkte ind i kattens øjne og bed sig i læben og sukkede dybt og lagde sig ned på maven , med kinden mod jorden "jeg vil hellere dø mens jeg ligger ned.." mumlede han lavt , jorden var kold, men dog dejlig mod hans kind ... Benjamin sukkede dybt og lukkede stille sine øjne og lukkede hårdt sine øjne i og knugede hårdt sin knytnæve indtil sig og lukkede endu hårdere øjnene i, han gad altså ikke dø, men han kunne intet gøre, hvsi han løb væk ville han være en tøsebarn, hvis han blev ville han dø, og hvis han ville kæmpe med Tenshi ville han også dø! Benjamin sukkede dybt og stirrede hen på Tenshis sko som var det eneste som han kunne se, da han jo lå på jorden..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 21, 2008 13:53:50 GMT -5
"Jeg lader min vrede blive min styrke... mit had er min skytsengel, min hævntørst er min partner..." han lader en hånd glide igennem nakkehåret mens han med pistolen følger Benjamin ned... Han ser på ham, hæver et øjnbryn. "Det jeg vil.. er at udryde alle hunde... Lade dem komme ned i det stadige som vi er blevet tvunget.. lade jer smage jeres egen medicin..." Tenshi slipper aftrækkeren i pistolen, så den summende lyd stopper.. Så flytter han på en lille stang, som nu ligger tilbage af i stedet for frem.. Så retter han den mod Benjamins ben.. ".. Det her, vil gøre ondt... og give dig et ar, som aldrig forsvinder... det skal minde dig om hvad der venter dig, hvis du gør noget forkert.." Tenshi lukker det ene øje for at sigte bedre.. så er han sikker på ikke at ramme forkert...
Pistolen er rettet mod Benjamins lår.. ikke mod midten, men ude i siden.. Tenshi har tænkt sig at skyde ned igennem kødet på knægten, men uden at gøre anden skade på hans ben...
Det han lavede ved pistolen, var at forlænge dens skudlængde... Så affyrrer han, og en rød plazma laizor affyrres.. styrer direkte ned gennem kødet, på ydersiden af Benjamins lår.. der flår det ca 2½ cm kød af i et afrundet sår... i siden af benet, helt ned i jorden.. Tenshi lader så Pistolen gå sin vej tilbage i bæltet, mens han lytter til det skrig, som sikkert vil lyde fra Benjamin. "Nårh ja forresten.. Hvis man er kat, kan man ikke bare gå til en læge... eller en skadestue... Katte kan ikke få uddannelser som læger eller kiruger... skal vi syes, som du nok skal.. så gør vi det med gammel fiskeline... Så føl du dig heldig... du kan få ordenlig behandling.. så du slipper endda for infektion... føl dig heldig... forkælede kræ.."
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 21, 2008 14:09:36 GMT -5
Benjamin åbnede ikke sine øjne, han bed sig hårdt i læben "hvis din vræde er din styrke, så er du en virkelig svag person Tenshi, måske ikke udenpå, men det er du indeni..." mumlede han lavt og tog hurtigt sin hånd op til sig og bed den hårdt, da Tenshi at det vil gøre ondt, Benjamin vidste ikke hvor han ville skyde ham, men han vidste at det ville gøre ondt.. Benjamins øjne blev åbnet og et hæst skrig lød fra Benjamin da han mærkede laizoren som borrede sig ind i hans lår , ja, det gjorde virkelig ondt! Benjamins skrig blev ved, til hans stemme knækkede over og han kom med en hæs gisp, hans hånd var begyndt at bløde da han bed virkelig hårdt til, hans lår blødte også rigtig meget og han gav endu et kort skrig fra sig og satte sig stille op og kiggede på Tenshi, han prøvede forgæves ikke at græde, men nogle få tårre fik kæmpet sig op i hans øjne som han hurtig tørrede væk "... det gjorde o.." hans stemme knækkede igen sammen, men nu var det pgr gråden som steg op i han, hans øjne blev fyldt af tårre og han havde svært med at snakke... Benjamin prøvede igen; "det gjorde.. o..o...ondt.." fik han tilsidst hulket ud og bed sig hårdt i læben og landte tilbage på maven med ansigtet begravet i jorden mens tårrene trillede ned af hans læber og lagdte ned på jorden igen og tog sig stille til låret og kom med et kort gisp da det virkelig gjorde ondt, og han lagde det så værre og bed sig hårdt i læben "av..." mumlede han lavt og satte sig igen op og kiggede på Tenshi, som han så ret slørret da han havde så mange tårre i øjnene og begravede så sit ansigt i sine hender "jeg hader det her.." hulkede han lavt og kiggede på ham "og du har bare ikke at kalde mig et tudefjæs. prøv du at blive skudt med en laizer og ikke græde!" sagde Benjamin hæst og kiggede ned i jorden med rynkede øjenbrynmens hans tårre trillede ned af hans kinder, det gjorde stadig virkelig ondt, han skulle virkelig gå hen til en læge.. før han døde af blodmangel, eller fik betendelse..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 21, 2008 14:23:18 GMT -5
Tenshi hæver bare et øjnbryn. "... Øh.. at tude af smerte er sgu fucking naturligt.." han vender øjne.. "Inden jeg skød dig, sagde du, at jeg var svag inden i... Og ja.. det er jeg..." et let smil glider over hans læber.. ikke sådan et flabet et eller hårdt... nærmere et venligt et.. på sin vis kan det vel virke provokerende..? "Som sagt.. vreden er min styrke... Vrede kommer fra sindet... Min vrede har alt styrken fra mit sind... Som du selv sagde.. er jeg stærk udenpå... At trænge igennem min styrke og komme ind til svagheden... tjaa... gæt selv hvor svært det er.." han retter pistolen mod Benjamin igen.. affyrrer et skud igen.. men det rammer jorden lige foran Benjamin. det er tydeligt at det bare er et advarselsskud.. Han sætter sig ned på hug ved siden af Benjamin. "... I lærer at hade os, fra små... Vi lærer hvordan man stopper blødninger... hvordan man klarer førstehjælp... Bliver du skudt f.eks. i benet.. så bind noget stramt på lige over såret... det stopper noget af blodet.. og bind da noget om såret.." Tenshi gør ikke det her for at hjælpe, det er tydeligt.. men for at markere sig.. for at markere kattenes styrke... det vil skræmme de fleste
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 21, 2008 14:36:12 GMT -5
Benjamin sukkede dybt og rykkede kort tilbage da han skød ved siden af ham og kiggede på Tenshi og bed sig lidt i læben "du behøver ikke at være svag... du skal bare prøve at bygge dig lidt stærkere indenfra.." mumlede han og kiggede på ham og lyttede til hvad han havde at sige og satte sig godt op "Okay.." sagde han og fik med et kort ryk flået lidt af sin trøje af og band det om såret og bed sig i læben, det sviede og gjorde virkelig ondt.. Benjamin stramte det godt om såret og kiggede på Tenshi, han ville have sagt tak, men han trode ikke at Tenshi havde fortjænt et tak ligenu, så han forblev tavs og kiggede derefter ned i jorden og kiggede så tilbage på Tenshi "..og jeg er virkelig ked af hvad der skete med din familie, det er forfærdeligt hvordan personer kan gøre sådan nogle ting.." mumlede han stille og tog så fat i et træ ved siden af sig og kom langsomt op at stå, dog støttede han ikke sig selv på benet som Tenshi havde skudt i "er det svært at være en kat?" spurgte Benjamin så lavt og satte sig ned på en bænk lidt fra dem og kiggede på Tenshi , han var sikker på at det var svært at være en kat, hundene hadede dem jo, og kattene havde næsten ingen penge og derfor skulle de stjæle, og blev svage indeni, Benjamin var iskker på at hvis Tenshi ville bygge på hans svaghed indeni så kunne han være rigtig stærk, og få det meget bedere...
|
|