|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 12:07:40 GMT -5
Tenshi lader Benjamin rejse sig op.. han selv vender fronten mod træet han før var skubbet ind i.. Han ser op i et lille sekund, inden han løber få skridt op af den lodrette, rimelig lange stamme.. sætter af i et spring og får grebet med den ene hånd fast i en solid gren oppe i trækronen.. her kaster han den anden hånd op, river sig op af sidde på grenen. "Blah blah.. Jeg har ikke brug for medlidenhed, smovsende køter.." siger han bare med et dovent gab. Han spidser dog ører.. Svært at være kat.... SVÆRT AT VÆRE KAT?!! Det var dog det dummeste spørgsmål han længe har fået. "... Tsh... hvem åd din hjerne?" spørger han og hæver et øjnbryn. "Bedøm selv; En kat fødes et snavset og koldt sted... mange dør som små af kulde og underærnæring.. De der overlever er heldige hvis de når at blive 10 år.. VILDT heldig hvis man når at blive 20! For det er et liv i evig frygt og risiko for at blive fanget..." han fnyser. "Bedøm selv.. er sådan et liv svært? Fuck mand... naive køter..." Tenshi klør sig lidt i øret med en lillefinger. "... Appropos underærnæring.. en typisk diætplan for en kat på en uge består af, hvis man er heldig; vand - beskidt vand nævnligt... Græs... måske nogle blade - hvis det er sommer... De mus og insekter vi nu kan få fat på.. Hvis vi er heldige kan vi stjæle fra et super marked.. men mange mener at det er en for stor risiko at løbe.." Tenshi smiler nedladende. "... Hvor MÅ du føle dig som et englevæsen ligenu, hva, sjævleyngel?"
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 22, 2008 12:28:45 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og rynkede lidt på sine øjenbryn "du behøver ikke at være så hård altid Tenshi, det er hvad der gør dig svag indenfra..." mumlede hn lavt og kiggede på ham og lyttede til hvad han havde at sige og bed sig lidt i læben og kiggede ned, det lød virkelig hårdt at være en kat... Benjamin kiggede stille op og kiggede på Tenshi "jeg havde aldrig troet at i havde så mange problemer.." sagde han stille og kiggede på ham og og begravede så sin hånd ned i sin lomme for derefter at trække sin pung op og tømme den for alle pengene han havde derinde , der var noget omkring 300 til 400 kroner.. Benjamin kiggede på ham og rækkede så pengene hen mod ham "Her.. du har brug for dem mere end hvad jeg har brug for dem, desuden så har jeg mer penge, det giver ikke skade at give lidt til andre.." sagde han og kiggede på ham, han ville gerne have at Tenshi ville tage imod pengene, hans liv lød hår, entelig fik Tenshis beskrivelse om kattenes liv et trist blik i Benjamins blå øjne og han kiggede kort ned og kiggede så tilbage på Tenshi og så kom et kæmpende venligt smil på Benjamins smalle, dog velformet læber og lagde sit hoved lidt på skrå mens han stadig rækkede pengene hen mod katten...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 12:36:38 GMT -5
"... Så du syntes at de småting lyder af noget?" Tenshi ler nedladende. "Vinteren.. det betyder ingen varme... ingen mad.. Bestanden af katte blev sidste vinter halveret med 30-50%..." Tenshi lader en hånd glide igennem det brune hår, så hans goggels bliver trukket af.. Men han sætter dem så på bagefter igen. Men da Benjamin finder penge frem, ser Tenshi bare ned på ham som om han var total idiot, ham Benjamin.. I det svage lys fra gadelamperne lidt væk, vil Benjamin kunne se ethvert træk i den unge kats ansigt. "Typisk jer køtere.. I forsøger at pudse glorien ved økonomiske almidser.." han vender øjne. "Jeg har ikke brug for dine penge. Jeg vil ikke støtte jeres måde at drive VORES samfund på!" Tenshi finder sin laizor kniv frem fra bæltet... tænder op for den, og begynder af ren kedsomhed at skære mønstre ind i stammen på det træ han nu sidder oppe i. "Men don't worry, Benjamin... Du har sikret dig en plads i helvede.. Du kan ikke rede dig selv nu." Et dovent gab lyder fra ham.. Han overvejer igen kort at dræbe Benjamin.. Hvad får han ud af at denne er i live? Intet.
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 22, 2008 12:59:25 GMT -5
Benjamin kiggede på ham da han sagde at han ikke hvde brug for Benjamins penge "siden hvad jeg hører lige nu om jeres liv , er jeg ret sikker på at du har brug for de her penge.." sagdehan stille og kiggede på ham mens han kort viftede med pengene og kiggede på ham da han begyndte at skære i stammen "Hm." mumlede Benjamin kort , han vidste ikke hvad han skulle sige mere, så han forblev blot tavs og skulede lidt ned... Benjamin sukkede kort og kiggede så tilbage på Tenshi "Uhm.." mumlede han så lavt og kiggede stille ned igen og sukkede dybt og kiggede så stille tilbage på Tenshi "jeg vil gerne have at du tager pengene." sagde han derefter og kiggede på ham , igen vidste han ikke hvad han skulle sige, den stilhed var så pinlig ... Benjamin strøg kort sin hånd gennem sit hår og kiggede kort rundt til hans blik faldt på søen, han rejste sig op på haltede hen til søen og satte sig stille ned foreand søen og lod sin finger glide over det kolde vand og gav et kort gys fra sig, vandet var frysende koldt, men det var dejligt ... Benjamin sukkede kort og kiggede ned i sit speglbillede "du ved... det er måske virkelig svært at være en kat... men.. at være en hund kan nogengange..." han lod stille sin hånd stryges over sit speglbillede i vandet og rynkede lidt på sine øjenbryne "... ensomt.." mumlede han stille, han kiggede ikke tilbage på Tenshi, men stirrede blot ned i sit speglbillede som viste sig i vandet, Benjamin havde ret, det kunne virkelig være ensomt at være en hund, men han var sikker på at det var meget mere ubehalig at være en kat...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 13:25:39 GMT -5
Tenshi skæver efter ham, bliver siddende i træet. "Jeg har, som jeg lige sagde, ikke brug for penge. Jeg har klaret mig uden indtil nu, og det vil fortsætte." han vender øjne... Det at Benjamin sætter sig ned til vandet, er Tenshi egentlig ligeglad med. "Ensomt? Åh ja sikkert.. I har fandme jeres velfærdssamfund som varter jer op i hoved og røv.. Skoler, børnehaver, arbejdspladser, fritidscentre... Hvis en køter er ensom, er der nærmest ingen risiko ved at gå ud..." han vender øjne. "Du er fandme så selvmedliden.." han gaber.. slukker kniven og lader den glide tilbage i bæltet igen.
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 22, 2008 13:57:33 GMT -5
Benjamin kiggede kort på ham , men han tog ikke pengene tilbage ind i sin pung , han lagde dem blot på jorden ved siden af sig og stirrede videre ned i vandet og rynkede irreteret på sine øjenbryn da han sagde det og kiggede hen på ham "det er sku da ligemeget!" sagde han og tog en dyb indånding, han vidste at det ikke var smart at sige sådan til Tenshi så han kiggede på ham og sagde så; "undskyld, jeg blev irreteret.." mumlede han og kiggede stille ned i vandet igen, Tenshi forstod ingenting af hvad Benjamin sagde, og det irreterede ham.. Benjamin sukkede dybt og strøg en hånd gennem sit hår og håbede nu inderligt at Tenshi ikke ville blive sur på ham og dræbe ham, af tanken om at katten igen vil skyde Benjamin gik ham koldt ned af nakken og videre ned af rygraden og han gøs kort og tog sig kort til såret som han derefter lagde være, det gjorde ondt...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 14:11:40 GMT -5
((Og så kom den syge Agurk og råbte YOOGI YOOGI YOOGI!!! <--- det sys Daniel (Flukes lillebror) lige at der skulle ske.. xD... but never mind that))
Tenshi skæver bare efter Benjamin... "... Du sgu sær..." mumler han bare... kravler op på en gren over sig.. en tykkere gren, som han sætter sig på med ryggen mod den barkede træstamme. De gule øjne smutter flygtigt op på himmelen, hvor de tæller stjerner... uden nogen nytte egentlig, andet end det faktum at stjernerne giver ham et lille håb om en god fremtid for hans medkatte. ... Jeg er så træt.. tænker han og lukker øjnene svagt i... Han har kørt hele dagen på de to kopper stærk, sort kaffe, han drak her til morgen.. som nævnligt er det eneste han har spist/drukket i 3 dage..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 22, 2008 14:17:33 GMT -5
Fluke havde været bevidstløs i nogen tid.. og hans hovede gjorde ondt. heldgivis havde Tenshi ikke lagt mærke til den radar, Fluke havde med sig, og han fulgte den igen. den røde plet viste ham præcis hvor lederkatten var. Men Fluke var også glad for at han var blevet fundet af nogle af de andre folk i den der butik. han havde fortalt dem, at han var på nippet til at fange lederkatten, men at han måtte gøre det alene. derfor fik han et nyt svæveboard, så han hurtigere kunne komme til stedet hvor Tenshi var.. og han lagde mærke til, at der havde han egentlig været i langtid nu.. den kat.
Fluke kom tættere på, men det første han fik øje på var en hund.. hvad lavede han mon der? havde han fanget Tenshi? eller.. nej Tenshi var der jo ikke, måske var han oppe i træet? Han smilte bredere nu, så man kunne ænse de skarpe hugtænder.. der ville kunne gennembore en arm. Svæveboardet kom susende, og så holdt han ellers stille i luften og så ned på hunden. han smilte overlegent.
"Tenshi! jeg har fundet dig! " han kiggede direkte op på Tenshi som sad i træet. Derefter knurrede han så af hunden, "Ham her, er MIT bytte. din fiskebolle! " han vendte rundt på svæveboardet, og svævede langsomt op mod Tenshi, "Fundet! Misser misser. "
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 22, 2008 14:28:18 GMT -5
Benjamin sukkede stille "hm.. hund, ja slf er jeg en hund, dum , også.. men sær?.. hm.. det har jeg aldrig hørt.." mumlede han stille og kiggede videre ned i vandet ... Det gav et kort sæt i Benjamin da han hørte en stemme bag sig og han kiggede tilbage for derefter at få øje på en hund og hævede sit øjenbryn en smule "endu et underligt ord?" mumlede han da han kaldte ham fiskebolle "og jeg kan slet ikke lide fisk?" han sad kort og stirrede på hunden med et underligt blik og kiggede så op på Tenshi og hævede igen sit øjenbryn lidt "Okay?" mumlede han så undrende da han sagde at han var hans bytte "jeg er ikke sikker på at jeg kan sige imod?" mumlede han så og kiggede igen ned i vandet, entelig ville han bare være alene ligenu, dog lyttede han til hvad som skete bag sig og halv kiggede , ved hjælp af vandet , de to mennesker speglede sig nemlig i vandet, og derfor kunne han se hvad de gjorde, men hans blik flakkede lidt mellem deres speglbillede og et træ , han var træt, han havde ikke sovet sidste nat, han kunne ikke, entelig vidste han ikke hvorfor han ikke kunne, han prøvede at få sig selv til at tænke at det blot var pgr lyn , men der var 1 problem.. der var ingen lyn.. Men Benjamin ville ikke overgive sig og sige at det var pgr marridt, han gad ikke have marridt , entelig, vidste han ikke hvorfor han havde marridt..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 14:34:20 GMT -5
Tenshi bliver revet brutalt ud af sine egne tanker.. "Fuck!" hvæser han.. Han rejser sig op på grenen. "Hvordan helvede kan det være, at du ALTID dukker op?!" hvæser han.. Tenshi ved ikke selv, at det er på grund af den mobil han stjal fra Fluke. "Gå nu til helvede din smovsende køter!" lyder det snerrende fra ham, mens han griber sin pistol.. så springer han ned fra træet.. Retter pistolen op mod Fluke.. Egentlig har han ikke i sinde at skyde ham.. Fluke er den eneste vej til Hundenes leder, eftersom Fluke er hvalp af den djævel. "Kom ned din forbistrede smovser!!" hvæser han vredt.. han sætter så i løb hen over græsplænen... Han er slet slet ikke frisk nok til at ville kunne stå distancen i kamp mod Fluke... Men han falder over Benjamins hale, da han krydser ned forbi ham. "GAAAH!!!!" han vælter med et højlydt hvæs, trimler en omgang, og havner på maven lidt væk fra Benjamin. En hel svada af bandeord ryger fra hans svælg.
|
|
|
Post by Fluke on Nov 22, 2008 14:39:10 GMT -5
Fluke stod på sit svævebræt, god balance måtte man sige, og han havde visse talenter på dette board. han smilte bare stort. " Hah! du er ikke så klog hva'?!" han fløj efter Tenshi men langsomt, han ville nødigt blive skudt efter.. hvis han skulle komme i hurtig fart, ville det sagtens kunne gøres.. han skulle lige til at komme op i fart, da Tenshi skvattede over den anden hunds hale. han hævede et øjenbryn, og begyndte så at grine.
"Bwahaha! din dvaske kat! det var du nok ikke så god til, hah?! " han svævede over til ham.. med et skævt smil. Jeg kunne sige, hit mig mobilen, men så ville det være rigtig svært at finde ham igen.. hmmn.. nåh well.. jeg finder på noget andet.. tænk film agtigt. "Du følger med mig, ellers slår jeg din katte veninde ihjel.. jeg har hende taget til fange.. " det var selvfølgelig ikke sandt.. men det behøvede Tenshi jo ikke at vide. vel?
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 22, 2008 14:47:42 GMT -5
Benjamin kiggede på dem fra vandet , det så så forvirrende ud som de løb rundt bag ham og så mærkede han nogen snuple over hans hale, det gjorde faktisk ondt i hans hale så han kom med et kort hyl og trak hurtigt sin hale til sig og kiggede vantro på de to mennesker med et blik som nærmest ville sige 'oh-my-gosh-that-was-so-weird' og hævede lidt sit øjenbryn og kiggede på Tenshi "... faldt du hårdt?" spurgte han så og kiggede skiftevis på dem, det så ud til at de ikke kunne lide hinanden, entelig så det ud som om de hadede hinanden, hmm.. Benjamin kiggede idt på hunden , katteveninde? til fange? Ihjel?! Benjamin blev forvirret , han kunne ikke følge med i hvad der skete og han kiggede undrende på dem "... jeg lader bare som om jeg forstår hvad der sker her, og i kan blive ved med jeres lille lej?" mumlede han lidt undrende og kiggede på dem og lod så igen blikket glide hen mod vandet, stadig med et undrende blik, det de rvar altså virkelig underligt.. Benjamin lagde sit hoved lidt på skrå og kiggede så tilbage på dem da det var lidt svært at se dem fra vandet nu da de var meget tættere på ham end før, tilsidst vendte han sig helt , med ansigtet mod dem og kiggede undrende på dem og skuttede sig lidt, det var blevet en smule kold...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 14:57:56 GMT -5
Tenshi sætter sig op, pistolen har han stadig, og nu retter han den mod Benjamin. "Hvis du ikke skrider til helvede hvor du kom fra nu, så pløkker jeg knuppen af din artsfælle... forbandede førerkræ!" hvæser han besk.. Egentlig burde Benjamin vel kunne kende Fluke? for mange unge hunde, er Fluke et forbillede... Mange unge tøsehunde er forelsket i ham.. nærmest som hvis han var en stor rock stjerne... Men Tenshi vil slå ham i hjel en dag..
Med de gule øjne og et slesk smil om munden, kommer Tenshi på benene.. Det gjorde allerhelvedes ondt at falde.. men han er så sløv i dag, at det var vel hvad man kunne vente..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 22, 2008 15:02:45 GMT -5
Fluke skævede over på Benjamin.. hvorfor er han der stadig..? han tog sig til panden, og ville udtænke sig en strategi. hvis han ikke skred, så blev hunden der skudt. men på den anden side.. hans far ville mene at det var strengt forbudt, ikke at handle når der var en kat til stede.. ham her hundefyren, gjorde jo ikke en skid.. og det gjorde han sikkert heller ikke tidligere, inden Fluke kom. Han fnøs.
"Hah! jeg kan knipse, og så dør din katteveninde! vi er overvåget, hvis du gør noget drastisk, vil de springe frem og flå hovedet af dig! "
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 22, 2008 15:11:28 GMT -5
Benjamin kiggede med store øjne på pistolen og kiggede derefter på Tenshi og sukkede dybt "Åh nej , ikke igen..." mumlede han lavt og tog sig kort til låret, han huskede hvordan laizeren borede sig ind i sit lår og han kom med et kort, lavt hyl og lagde sine øre ned, han ville ikke blive skudt igen, det gør jo så ondt.. Benjamin kiggede på hunden da han sagde det, hunden så meget bekendt syntes Benjamin og så blev hans øjne flået op , det var jo hundenes leders unge! Benjamin bed sig kort i læben, som var dækket med sår og tør blod.. Benjamin kiggede igen hen mod pistolen og mærkede hvordan han nærmest krympede ind i sig selv, han var bange for at blive skudt igen, det gjorde alt for ondt!!!! Benjamin's øre va stadig lagt ned mod hans hoved og han pillede nærvøst ved sit hår, det gjorde han altid når han var virkelig nærvøs, og nu da han vidste hvor emget det virkelig gjorde ondt at blive skudt af hvad Tenshi havde i hånden var han virkelig nærvøs, han var bange for at få en laizor til borret ind i hans krop, en laizor var nok for en dag, det var Benjamin helt sikker på!!!
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 15:16:09 GMT -5
Tenshi bidder arrigt tænderne sammen.. Havde en hvilken som helst anden hun sagt sådan, havde han sagt; rend mig! - men Fluke er førehundens unge.. Han KAN faktisk gøre sådan! de kan være overvåget.. Tenshi sænker forsigtigt sin pistol. "... Så du har hende..." han ser besk på ham. "... Og hvad skal du så have for at slippe hende fri?" spørger han gnavent.. For helvede! Han skæver rundt... han forsøger at få øje på hvor overvågningen kan komme fra... Han ved at han burde se at få halen mellem benene og stikke af i en hulens fart.. ene kat her mellem to hunde..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 22, 2008 15:24:13 GMT -5
Fluke havde armene i sine sider, med et stort grin. han sænkede pistolen.. det var altid noget.. lige efter planen. "Jo nu skal du bare høre.. " han kiggede ned på sine negle, som hvis han var fuldkommen sikker i sin sag. han smilte så.
-"Hvis du nu følger med .. altså.. følger over på hundenes side, så slippes hun fri.. din frihed.. for hendes.. " han begyndte at fnise.. og lige så stille begyndte hans onde latter at dukke op, den latter han havde øvet sig på i lang tid.
|
|
|
Post by Benjamin on Nov 22, 2008 15:40:30 GMT -5
Benjamin kiggede på dem , han åndede lettet ud af Tenshi sænkede pistolen og Benjamin kiggede lidt fra den ene til den anden, han lyttede til deres samtale, han begyndte langsomt at forstå , det var vist om en eller anden veninde af Tenshis , som Fluke havde som fanger eller sådan noget i den stil, Benjamin havde ikke forstået alt indu , så han forblev tavs og lyttede blot til hvad de sagde , Benjamin rynkede lidt på sine øjenbryn af hvad Fluke sagde, men Benjamin forblev tavs , det ville godt nok være en stor ting for hundene med kattenes leder, Benjamin sagde stadig intet, han sad blot og stirrede på dem, helt tavs... Benjamin sukkede kort og strøg kort en hånd gennem sit hår og kiggede stille på dem og skævede så hen mod søen ved sidena f ham og lukkede kort sine øjne, han var ret træt, og det var ret koldt, men han var ligeglad...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 15:57:29 GMT -5
Tenshi knuger hænderne med en hvæsende lyd. "... Så slip hende fri. Jeg vil se, at hun går fri." siger han med et skarpt blik.. Når hun først er fri... så har jeg kortene på min hånd at spille af! tænker han... føler hadet til Fluke... et enormt had... Tænk.. at afpresse ham sådan?! Han skæver mod Benjamin. ... Den lille lede... det var sikkert ham der fik sendt en besked ud til hundene om at jeg var her!! tænker han rasende..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 22, 2008 16:01:30 GMT -5
Fluke så på Tenshi.. "Tror du jeg er DUM?! " han grinte lidt igen.. -"Selvfølgelig vil jeg da ikke lade hende fri før jeg har dig i min hule hånd! " han løftede en hånd i vejret.. "Så.. enten følger du med mig.. eller også dør hun! " han grinte igen.
shit mand.. jeg bliver nødt til at få ham med .. men han tror vidst på mig.. haha.. hvor dum kan man være.. selvfølgelig er her ingen, kun ham, mig og hunde dimsen.. han hævede et øjenbryn og så undrende over på Benjamin.. "Hey knægt! hvorfor skynder du dig ikke væk?" han rynkede på næsen.. Benjamin kunne spolere hans planer.. hvis Tenshi fandt ud af at det hele var løgn.. så var Benjamin lige til at ligge i graven.. død.
|
|