|
Post by rimoi on Oct 17, 2008 11:22:31 GMT -5
"det er godt" sagde hun og så rigtig glad ud ,hun kiggede lidt rundt i skoven og så en lille fugl og fuldte den med øjnene. derefter kiggede hun igen på euran. "tænte på øhm ved du hvad det der usd..h.u.g...det der lægen nævnede vi skulle til ..hvad er det vi skal der ?" spurte hun og var lidt pinlig berørt over hun ikke helt vidte hvad det var
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 17, 2008 12:20:45 GMT -5
Ezuran nikkede kort og kiggede på hende og kiggede hen mod fuglen som hun fulgte øjnene med og kiggede så tilbage på hende "Vil du have fuglen?" spurgte han smilende og lagde sit hoved en smule på skrå og smilte så.. Ezuran kiggede på hende da hun spurgte om det "Jeg er ikke sikker , men jeg tror at det er om det er en pige eller en dreng, eller hvornår den lige precis bliver født." sagde han og trak kort på skulderene "hvornår vil du gå hen til ham?" spurgte han så, han ville meget gerne gå med hende..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 17, 2008 12:30:21 GMT -5
da han agde det med fuglen kløede hun sig i nakken "nejnej..." selvom det var hendes katte instinkt der fik hende til at gerne ville fange den ... hun så på ham med et spørgende blik "øhm vil du ik nok gå med når det er ...? ....er lidt utryk ved læger især når det er mandlig..læger ...vil du i nok tage med ?" spurgte hun og kiggede op på ham med et rigtig kærligt blik. un var nemlig ikke så glad for at manden måske skulle tjekke noget eller et eller andet...hun var ret nervøs for mandlig læger.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 17, 2008 12:39:14 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og nikkede kort "Okaii.." Ezuran lagde sit hoved en smule på skrå og smilte så og leede kort "slf vil jeg komme med dig Rimoi, jeg kan godt forstå at du er utryk med mandlige læger , og jeg vil altid være der for dig , det ved du godt.." sagde han smilende og kiggede på hende "... er du nærvøs?" spurgte han så, det var han ivertfald, men han var mere spændt end nærvøst, han vidste jo godt at de skulle være lykkelige sammen ...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 17, 2008 12:43:41 GMT -5
"tak ...hihi en smule nervøs ...men mest på grund af lægen, men er også rigtig spændt " sagde hun med et glad smil og kiggede på euran hendes hale svingede stille fra side til side bag hende og hun var rigtig glad over han ville tage med ! for så skulle hun ikke snakke med den fremmede om det alene.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 17, 2008 12:51:38 GMT -5
Ezuran nikkede og smilte stille "bare rolig, det skal nok gå, du skal ikke være nærvøs.." sagde han smilende og kiggede kort ned mod hendes mave som var blevet lidt større "Babyen er vokset en smule.." sagde han smilende og nikkede mod hendes mave og smilte roligt og kiggede så på hende "syntes du ikke?" spurgte han og lagde sit hoved lidt på skrå, det var lidt underligt at tænke at der var en lille baby i hendes mave sóm hele tiden blev større og større og snart var klar til at komme ud.. Ezuran syntes at det var spændende at tænke at han skulle være far , underligt, ja .. Men spændende...
|
|
|
Post by rimoi on Oct 17, 2008 14:11:12 GMT -5
hun smilede og så ned på sin mave der var blevet lidt større . "jo det syntes jeg da " hun iggede op på euran igen med et smil på læben . tænkt den allerede er vokset lidt...det går stærk med den...snart er den ude og så er jeg mor ! og ezuran er far tænkte hun og smillede rigtig meget , hun havde det virklig godt inden i , det var en dejlig følelse at vide man skulle være mor
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 17, 2008 14:23:51 GMT -5
Ezuran kiggede smilende på hende de skulle være forældre , det var lidt underligt at tænke på, men det var spændene... Ezuran var virkelig spændt på at være forældre til det lille barn inde i Rimoi's mave.. Hvis Ezuran og Rimoi ikke havde mødt hinanden , ville de ikke havde været en baby i rimoi's mave , og de havde ikke været forlovet, og det ville Ezuran virkelig ikke have, han elskede hende jo så meget og han elskede også alerrede den lille baby i hendes mave , han var jo trodsalt dens far .....
|
|
|
Post by rimoi on Oct 17, 2008 14:29:41 GMT -5
hun tænkte sig lidt om og sagde så "hvad har du så lavet idag ?" spurgte hun nysgerriet og iggede med et muntert smil på ham selvom hun var en smule træt efter en smule stress idag... der havde været en masse at tænke over og en masse at gøre . men hun var sikker på det ville være det værd når babyen kom! så ville alle anstrengelserne være det værd !
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 17, 2008 14:44:53 GMT -5
Ezuran smilede stille og kiggede på hende "jeg har slappet lidt af, prøvet at tænke på hvad jeg kan arbejde som, prøvet at finde lidt penge.."sagde han smilende og kiggede på hende og lagde sit hoved en smule på skrå "Hvad med dig?" han kiggede hurtigt ned da han hørte noget kravle nede på jorden og fik øje på en mus og hans øjne blev storre men han kiggede hurtigt hen mod Rimoi og smilte stille "undskyld, jeg fik lige øje på en mus.." sagde han og skulede kort mod musen og kiggede på Rimoi og lænte sig lidt op af træet..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 17, 2008 14:57:17 GMT -5
"jeg har gåede mig en tur og slappet lidt af med foden , og så har jeg lavet en liste af ting der no er højst nødvendig når babyen kommer" sagde hun og så at euran kiggede på et eller andet. hvorefter han agde det var en mus . "okay " hun smillede til ham og kiggede så kort ned mod musen , man stadig kunne se
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 17, 2008 15:02:57 GMT -5
Ezuran kiggede på hende og nikkede kort "har du listen her?" spurgte han, han ville gerne se den så han også kunne følge med hvad de skulle have når babyen ville komme.. Ezuran kiggede igen mod musen, han havde sådan en træng til at løbe efter den, at kigge på musen gjorde ham nærmest hyper.. Ezuran kiggede igen op på Rimoi og smilte "jeg er nød til lige at løbe efter den der mus , den gør mig hyper.. jeg er straks tilbage" sagde han og forvandlede sig til en kat og hoppede ned fra træet, hvæste kort af musen og satte så i løb efter den.
|
|
|
Post by rimoi on Oct 17, 2008 15:19:47 GMT -5
hun skulle lige til at sige hun havde listen med sig men ligefør nåede euran at forvandle sig til en kat og jage musen . hun sad imens og nynnede lidt . hun vippede stille med føderne frem og tilbage til meodien hun nynnede . hun så lidt vendtom ud ...men havde dog et smil på læben.
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 17, 2008 15:30:48 GMT -5
efter lidt tid sprang Ezuran tilbage op i træet og forvandlede sig tilbagee og kiggede på Rimoi "Såh, er listen med dig?" spurgte han og lagde sit hoved smilende på skrå, han pustede lidt ud og sukkede kort , den mus var altså hurtig , og tilsidst blev den væk fra mig, damn rat.. Ezuran kiggede på hende og smilte stort, han var glad for at han var her med Rimoi , og deres lille baby , som var i hendes mave .... Ezuran smilte kærligt til Rimoi og kiggede kort mod hendes mave..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 17, 2008 15:53:10 GMT -5
hun iggede på ham da han kom op i træet igen og smilede da han endelig kom op. "ja har den ..." hun begyndte at lede i en lille taske hun havde med sig ... "lige her!" hun rækte ham en liste med en masse nødvendig ting de havde brug for og der vr ok mange. det var ikke let at skulle havde baby !
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 17, 2008 16:24:24 GMT -5
Ezuran smilte roligt og kiggede på hende og tog listen og læste den nogle gange igennem og smilte så "Okay , vi skal nok få alle de ting.." sagde han og kiggede smilende på hende og kiggede ned mod hendes mave "tror du det bliver en dreng eller en pige?" måske var det overhoved tvillinger? det kunne de kun vide når de ville gå hen til lægen , det var virkelig spændende, var det en dreng eller en pige, var det tvillinger eller måske trillinger? Katte får jo mange killinger når de bliver gravide , men måske fik de kun et , når de jo er halv , halv meneske , menesker får jo ikke mange gange tvillinger, men katte får masser af unger..
|
|
|
Post by rimoi on Oct 19, 2008 10:42:49 GMT -5
hun tænkte sig lidt om "det ved jeg ikke rigtigt ..måske en dreng?eller det kunne også være en pige..?" hun overvejede lidt hvad det ville blive og så ret tænkende ud og smilede så til sidst til euran og sagde "jeg ved det ik hihi" kunne være godt vis det var en pige så kunne man få sde kjoler til hende <3og hun ville d være så dejlig...men vis det var en dreng så ville ezuran nok også blive glad så blev det sådan rigtig far og søn agtigt. og han ville også være sød tænkte hun og smilede imens og så op i himlen
|
|
|
Post by Ezuran on Oct 19, 2008 10:51:40 GMT -5
Ezuran kiggede smilende på hende og lagde sit hoved en anelse på skrå , han ville være glad ligemeget hvad det blev , det var jo hans og Rimoi's barn derinde i hendes mave... Ezuran kiggede stille op i himlen , det var smukt , Ezuran syntes altid at himlen var smuk , og det var skam sandt, også hvis det var lyn og toden, lynet gav det bare en gul smukt træk i det .. Ezuran kiggede stille tilbage på Rimoi og lagde sit hoved lidt på skrå og smilte roligt , han var glad.....
|
|
|
Post by rimoi on Oct 19, 2008 11:28:38 GMT -5
hun kiggede på ezuran og lagde hovedet på skrå "tror jeg vil gå mig en lille tur " hun kyssede hm på kinden og kravlede ned af træet. hun kiggede kærligt op på ham og sagde så "ses søde<3" hun vinkede kort til ham og begyndte å stille og roligt at gå afsted . hun gik og tænkede på hvad øn barnet mon blev //out
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Dec 8, 2008 4:38:04 GMT -5
//Out
|
|