Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 12, 2008 10:12:52 GMT -5
Ved Udkanten af skoven er der en stor bakke der fører ned til der hvor byen begynder, så man kan sagtens stå ved træerne ind til skoven og se et stykke af byen, der ligner en lille dukkeby herfra. Luften virker lidt renere, men her er også mørkere, fordi at der ikke er nogle former for elektronik til at lyse op. Cyrus sidder oppe i et af de høje træer og glor ned imod byen. Han er lidt sulten, men det er ikke noget som han ellers tager sig af, da det lige i øjeblikket er tilfredstillende nok at sidde her i halvmørket og være i fred fra køterne. Han er iført en frakke med hætte, men han har ikke hætten over sine ører, da der ikke rigtigt er farer for, at en hund skulle dukke op her. De fremtidsfokuserede bæster holder sig inde ved deres teknologidimser og computere. Han ser kort ned på jorden der er 4-5m under ham, hvorefter han ser ned imod byen igen.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 12, 2008 10:20:11 GMT -5
Kioshi kom langsomt løbende med retning væk fra byen. Han stoppede dog langsomt op og lod blikket glide rundt. Langsomt lagde han armene om sig selv og famlede sig ned at sidde, med ryggen imod et tilfældigt tre. Et lavt suk lød fra ham, inden han trak benene ind til sig. Endelig i fred for dem.... Tænkte han en smule lettet og vippede let de brune katteøre en smule tilbage. Han rettede derefter blikket imod byen og tvang et skævt smil frem. Han rystede derefter roligt på hovedet og lukkede øjnene i med endnu et lavt suk.
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 12, 2008 10:21:48 GMT -5
Kinaii er ude og gå, med den skæve hale viftende bag sig. Han har tilbagelagte ører, og lader blikket glide lidt rundt. Håret blæser lidt i vinden, men eftersom der er medvind, kan han ikke lugte om der er nogen i nærheden.. Han sukker let, og ser lidt på træerne.. Tænkende.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 12, 2008 10:28:03 GMT -5
Cyrus ser skikkelsen nede på jorden og stivner et øjeblik, da det lige så godt kan være en hund, som det kan være kat... Nej det er en kat.. Han slapper lidt mere af efter at have konkluderet, at det er en kat, men han er stadig helt stille, for det kunne jo sagtens være en forædderkat eller lignende.. Der er kommet for at fange ham eller slå ham ihjel? Han ser på grenene over sig og hiver fat i en af dem for at komme længere op, men den knækker... "AAAARGH!" Cyrus falder forskrækket et stykke ned, men han når dog at gribe fat i en anden gren, inden han når helt ned til jorden...
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 12, 2008 10:31:45 GMT -5
Kioshi betragtede tavst den nyankommende, uden at sige et eneste ord. Han mærkede hvordan hjertet bankede mod hans bryst, da han ingen anelse havde om hvem personen var. Han bed sig let i underlæben, inden han kom op at stå på benene igen. Han skulle lige til at bevæge sig væk, da han pludselig hørte en fremmed stemme, som ikke kom fra personen, han allerede havde opdaget. Et forskrækket blik gled hurtigt rundt, imens han klamrede sig til træet. Han slog et slag med halen, inden hans blik gled rundt igen, for at finde ud af, hvem der var kommet med sådan et pludselig udbrud.
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 12, 2008 10:39:08 GMT -5
Kinaii's ører reagerer straks på lyden af et udbrud, og han vender blikket mod træerne. Der er. En kat. Men han lader til at være mindst lige så forvirret som Kinaii. Kinaii slår lidt med den skæve hale, og på det synlige øje løfter han det ene øjenbryn. Sådan lidt.. Spørgende. Han går da roligt hen mod denne kat.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 12, 2008 10:47:39 GMT -5
det var tæt på tænker han, imens han hænger fra sin gren og ser ned på jorden, hvor en anden fremmed pludselig også er dukket op.. De må ikke se mig! tænker han panisk og prøver at komme op og sidde på grenen, men den siger bare en uhyggelig høj knirkelyd, hvorefter den også brækker af... Og Cyrus falder videre ned på jorden med et bump.. "Av.." klynker han, da støvet fra den tørre skovbund har lagt sig..
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 12, 2008 10:52:41 GMT -5
Kioshi stod bare tavst og betragtede den ene fremmede, der havde bevæget sig hen til et bestemt træ. Han sukkede kort og fjernede sig fra træet. Han stod lidt og overvejede om han skulle gå hen og se, hvad der var oppe i træet, men han droppede dog den idé og lod blikket glide rundt, inden han gik et par skridt i retning af byen. Han nåede dog ikke langt, da et bump pludselig lød. Han så sig overrasket over skulderen. Nu er jeg altså nødt til at se hvad der sker.. Hurtigt gik han hen til de to fremmede med et spørgende blik. Han lod blikket glide hen på personen, der lige var faldet ned fra træet. Et lettet suk lød fra ham, da han opdagede katteørerne, der sad på ham. Et lavt ,,Er du okay?" Lød fra Kioshi.
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 12, 2008 11:15:36 GMT -5
Kinaii rynker lidt på panden, da han ser personen dumpe ned fra træet. En kat. Han lod blikket glide undersøgende hen over begge personers ører, og han slapper lidt mere af, da han ser at ingen af dem bærer hundetegn. Han går hen til dem, men holder sig stadig på lidt afstand. Den venstre hånd er gemt godt væk i sin lomme.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 12, 2008 11:24:23 GMT -5
"Aav... Det.." Han ser hvor tæt de to andre er på ham, i forhold til afstanden, da han var oppe i træet, og bakker forskrækket bag ud.. De er begge to tilsyneladende katte, men han tager ikke nogen chancer.. "H-hvem er i?" spørger han så, imens han kommer på benene.. Hvis de er forædderkatte har han ikke nogen mulighed for at forsvare sig selv, da han er våbenløs..
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 12, 2008 11:33:53 GMT -5
Kioshi så tavst på den fremmede, imens han overvejede, om han skulle fortælle de to fremmede hans navn. Han bed sig let i underlæben, imens han fortsat overvejede det. Det endte dog med, at han med et skævt smil mumlede et svar. ,,Navnet er.. Kioshi..." Mumlede han lavt inden han lod hænderne glide ned i sine bukselommer. Han vippede let ørerne spørgende frem og så derefter fra den ene fremmede til den anden, uden at sige mere. Istedet begyndte han at bide let i sin underlæbe igen.
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 12, 2008 11:40:41 GMT -5
Kinaii ser lidt på den nervøse kat, og derefter på Kioshi. Så sukker han tungt. ".. Kinaii.." er det eneste han siger, mens han så afventer at den nervøse, nedfaldne kat, også fortæller sit navn. Han tager den venstre hånd ud af bukselommen, og klør omkring der hvor hans to fingre mangler. Det irriterer ham at det klør, endnu.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 12, 2008 11:54:05 GMT -5
Cyrus ører lægger ned ad og pelsen på hans hale stritter (man kan godt nok ikke se det på grund af hans frakke), på grund af hans nervøsitet, "Jeg... hedder Wenby så" siger han og holder armene om sig selv som den eneste beskyttelse han har. Han bruger sit efternavn, da han kun er efterlyst på sit fornavn... Fra den gang hvor han stak af fra politiet.. Han gyser ved tanken om det og ryster på hovedet for at tænke på noget andet... Han overvejer om han skal bilde dem ind, at han har et våben på sig, som han ikke er bange for at bruge, men det er jo heller ikke sikkert at de er farlige. han har jo slet ikke set nogle øremærker eller halsbånd endnu..
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 12, 2008 11:58:28 GMT -5
Kioshi betragtede kort de to fremmede, han lige havde fået navnene på. Han slog et roligt slag med halen, dog stadig med en hel del nervøsitet. Kioshi følte sig langt fra tilpas sammen med de to andre katte, da han jo ikke anede, om de måske var tilhængere af hundene. ,,..H-hyggeligt at møde jer?" Fik han mumlet efter et par sekunder. Han så på dem begge med et fremtvunget og nervøst smil, inden hans blik gled ned på jorden under ham.
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 12, 2008 12:01:10 GMT -5
Han ser lidt på dem, ".. Mh.." Han smiler ikke, har bare et tomt udtryk henover ansigtet. Han klør sig stadig på den maltrakterede hånd.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 12, 2008 12:26:44 GMT -5
"bevis at i ikke hører til vovsernes side!" siger han stift og ser fra den ene til den anden.. "Jeg er bevæbnet! og både hunde og dem der tror de er hunde dør uden nå-nåde her!" siger han så, da han er sikker på at de så bliver bange og løber deres vej, hvis de er på hundenes side... Eller ikke, men han har ikke lyst til at dø uden at gøre et forsøg først... "Jeg e-er farlig..." siger han.. og bakker bagud..
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 12, 2008 12:33:18 GMT -5
Kioshi så overrasket på personen, der kaldte sig selv Wenby. Han famlede sig tavst et par skridt tilbage og så hurtigt rundt. ,,.. J-jeg.." startede han lavt og så hurtigt hen på Kinaii. Tavst vippede han ørerne tilbage og overvejede sine ord, men alle ordene han ville sige, fløj rundt i hovedet på ham, og han havde ingen anelse om, hvordan han skulle bevise han ikke var tilhænger af hundene, hvilket han i den grad ikke var. ,,... e-eh... Hvordan vil du have jeg skal bevise, at jeg ikke er tilhænger af.. de ækle hunde..?" Mumlede han med en rystende stemme, men lagde dog alligevel tryk på ordet 'ækle'.
|
|
Kinaii
New Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kinaii on Oct 12, 2008 12:36:27 GMT -5
Kinaii rynkede på panden, og viste så sine ører, fjernede noget så hans hals var synligt, og viste sin massakrerede hånd. "Ingen hundetegn, eller halsbånd," brummede han, "og desuden.. Jeg hader de bæster... De skar mine fingre af, brækkede min hale op til flere gange.. Jeg er ikke på deres side. Langt fra."
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 12, 2008 12:44:50 GMT -5
Cyrus ser på Kinaii og føler sig lidt roligere, men der er stadig risiko for at Kioshi er på hundenes side, så han ser kun hen på ham nu, "Jeg er hverken mærket - og jeg har ikke noget hundehalsbånd.." siger han usikkert og viser det.. Men han har ikke lyst til at vise de ar der er på hans ryg, der er kommet fra tortur.... Han skammer sig en hel del over dem, lige så meget som han skammer sig over, hvor svag han var den gang... "J-Jeg gentager det ikke igen... Jeg er farlig!" siger han og falder så i forsøget på at bakke mere bagud..
((XD))
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 12, 2008 12:54:15 GMT -5
Kioshi så kort på de to andre med et lettet blik. ,,..Hm.." Mumlede han lavt og vippede ørerne helt frem, så de var tydeligere at se. Langsomt famlede han halstørklædet, som han havde haft om halsen, af for at bevise, han ikke var tilhænger af hundene. ,,Jeg har hverken halsbånd eller.. hundetegn," Lød det lavt fra ham, ,,.. og hvis du stadig ikke stoler på mig.. Såeh.. M-må du selv tjekke efter.."
|
|